دندانپزشکی و سلامت دهان

0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پلک بالا باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر کاندید اندولیفت پلک بالا هستید و می‌خواهید به بهترین شکل مزایا و معایب اندولیفت پلک بالا را بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

این روزها برای دستیابی به بهترین نتیجه از عمل‌های زیبایی باید به خوبی تحقیق کنید. جستجو و یافتن اطلاعات به روز در زمینه انواع خدمات زیبایی به شما اجازه می‌دهد تا امکان بررسی هر کدام را داشته باشید و بهترین تکنیک را انتخاب کنید. افتادگی پلک بالا یکی از مشکلاتی است که علاوه بر زیبایی چهره، می‌تواند بر روی دید مناسب نیز اثرگذار باشد. استفاده از تکنیک های تهاجمی و غیرتهاجمی مثل اندولیفت پلک بالا   برای درمان بسیار رایج است. شناخت جزییات و نحوه انجام اندولیفت پلک بالا به شما کمک می‌کند تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.
اگر کاندید اندولیفت پلک بالا هستید و می‌خواهید به بهترین شکل مزایا و معایب اندولیفت پلک بالا را بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

 

حتما بخوانید: اندولیفت بهتر است یا پروفایلو؟ مقایسه خطرات و مزایای هرکدام

 

اندولیفت پلک بالا چیست؟

چشم‌ها به عنوان یکی از اثرگذارترین بخش‌های صورت ما شناخته می‌شوند. زیبایی و جذابیت چشم‌ها در زیبایی کل چهره و نشان دادن حالات روحی موثر است. به همین دلیل باید از آن به خوبی مراقبت کرد. افتادگی پلک یکی از مشکلات رایجی است که با افزایش سن، عوامل ژنتیکی و عدم رعایت روتین مناسب پوست ایجاد می‌شود. با افتادگی پلک حالت چهره تغییر می‌کند و طراوت آن تبدیل به چهره‌ای خسته و کلافه خواهد شد. به همین دلیل درمان افتادگی پلک اهمیت زیادی دارد. با این اقدام می‌توانید شانس به دست آوردن چهره‌ای جذاب را کسب کنید و ظاهری مناسب برای خودتان ایجاد کنید. اندولیفت پلک بالا زیبایی چهره شما را احیا می‌کند و جان دوباره‌ای به چشم‌ها می‌بخشد. این تکنیک با استفاده از امواج لیزر انجام میشه و اثرگذاری بالایی در لایه درم پوست دارد.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت برای جای جوش بدانید

 

اندولیفت پلک بالا چگونه است؟

اطلاع از نحوه انجام اندولیفت در ناحیه پلک بالا کمک می‌کند تا بدون نگرانی و استرس برای انجام این کار اقدام کنید. خوشبختانه روش‌های مختلف جوانسازی و پزشکان متخصص در آن زمینه، در دسترس هستند. به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به لیفت پلک کنید. در اندولیفت، پزشک متخصص با کمک دستگاه لیزر مخصوص، کار را آغاز می‌کند. در ادامه مراحل صفر تا صد اندولیفت پلک بالا را مطالعه می‌کنید.


1.    زمانی که تصمیم به انجام اندولیفت پلک بالا می‌گیرید، باید تحقیق را آغاز کنید. پیدا کردن پزشک متخصص در این زمینه که برای لیفت پلک تخصص کافی داشته باشد، بخش مهمی از پروسه درمان است. به همین دلیل باید پرس و جو از اطرافیان را شروع کنید و در فضای مجازی، اینستاگرام و وب سایت‌ها جستجو کنید تا به نتیجه دقیقی برسید و لیستی از پزشکان منتخب به دست آورید. در مراحل بعدی با بررسی هزینه و نوع نمونه کارهای لیفت پلک می‌توانید تصمیم نهایی را بگیرید.


2.    مشاوره حضوری یکی از مراحل مهم اندولیفت پلک بالا محسوب می‌شود. شما باید در این جلسه حاضر شوید و با پزشک متخصص‌تان گفتگو کنید. در این جلسه تمام سوابق پزشکی، حساسیت‌های دارویی و انتظاراتی که از نتیجه اندولیفت دارید را بیان کنید و منتظر پاسخ پزشک بمانید.


3.    پس از جلسه مشاوره، پزشک متخصص وقتی را تعیین می‌کند که باید به مطب یا کلینیک مراجعه کنید. در این زمان با شست و شوی صورت و تمیز کردن محل اندولیفت کار آغاز می‌شود. پزشک در خواست می‌کند که ناحیه بالای صورت و پلک را از هر نوع ماده آرایشی و شیمیایی پاک کنید و منتظر بمانید.


4.    پس از پاکسازی کامل، پزشک یک بار دیگر با ضد عفونی کننده مخصوص محل اندولیفت را استریل می‌کند تا ریسک عفونت به کم‌ترین میزان برسد. پس از این مرحله، پزشک اقدام به بی حسی موضعی می‌کند. معمولا بی حسی از طریق آمپول یا پمادهای مخصوص بی حسی موضعی انجام می‌شود تا هیچ دردی احساس نکنید.


5.    با کمک دستگاه اندولیفت، پزشک سری میکرونی را وارد بافت زیرین پوست می‌کند. سپس از طریق طول موج های مشخص، اقدام به تحریک بافت درم می‌کند تا فرآیند جوانسازی و لیفت آغاز شود. نحوه حرکت دست پزشک و چگونگی تنظیم دستگاه همگی در نتیجه نهایی اثرگذار هستند.


6.    پس از پایان توصیه‌های مهم برای مراقبت بعد از اندولیفت پلک بالا گفته می‌شود و در صورت نیاز نسخه‌ای جهت مصرف داروهای مکمل این پروسه درمانی تجویز می‌شود.

 

اندولیفت پلک

 

مراقبت های بعد از اندولیفت پلک بالا

در اندولیفت پلک بالا مثل هر خدمات زیبایی دیگری، باید مراقبت های پس از آن را بدانید. اطلاع از این مراقبت‌ها در دوران نقاهت می‌تواند موجب بهبودی سریع‌تر، نتیجه بسیار عالی و ماندگاری بالا شود. به همین دلیل پزشک تمام توصیه‌های لازم را پس از اتمام اندولیفت ارائه می‌کند. یادتان باشد که توصیه‌های پزشک اولویت بیشتری نسبت به تمام موارد گفته شده خواهد داشت و در خصوص هر کدام از موارد باید با پزشک متخصص خودتان مشورت کنید.
•    حتما پس از پایان اندولیفت، از کلاه یا چتر استفاده کنید تا نور آفتاب به پوست‌تان نتابد.
•    تا 2 هفته پس از اندولیفت تحت هیچ شرایطی در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
•    پس از 2 هفته طبق توصیه پزشک می‌توانید از ضد آفتاب‌های مخصوص استفاده کنید.
•    حتما داروهای تجویز شده توسط پزشک را راس زمان مقرر استفاده کنید.
•    برای بهبودی سریع حتما تغذیه مناسب داشته باشید و مصرف سبزیجات را جایگزین فست فود کنید.
•    حداقل تا 1 ماه بعد از انجام اندولیفت نمی‌توانید از نوشیدنی های الکلی استفاده کنید.
•    حداقل به مدت 1 ماه بعد از اندولیفت، مصرف دخانیات ممنوع است.
•    تحت هیچ شرایطی پس از اندولیفت تا زمان اجازه پزشک، اقدام به سولاریوم و حمام آفتاب نکنید.
•    از ماساژ، استفاده از روغن و پماد بر روی پلک و نواحی اطراف آن خودداری کنید.

دریافت مشاوره رایگان اندولیفت پلک بالا

اگر شما به دنبال روشی جدید برای بهبود ظاهر پلک بالای خود هستید، جراحی اندولیفت پلک بالا می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌ها برای شما باشد. با این عمل، شما می‌توانید پوست اضافی پلک بالای خود را از بین ببرید و به چشمانی جذاب، جوان و پرجنب و جوش دست پیدا کنید. اما برای انجام این روش، بسیار مهم است که از یک پزشک مجرب و متخصص در این زمینه استفاده کنید. به همین منظور، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و با متخصصین این کلینیک درباره جزئیات عمل اندولیفت پلک بالا صحبت کنید.

متخصصین کلینیک دکتر مولایی با تجربه و مهارت بالا، می‌توانند به شما در درک بهتری از روند جراحی و نتایج آن کمک کنند. آن‌ها به شما توضیح خواهند داد که این عمل چگونه انجام می‌شود، چه نتایجی دارد و چگونه می‌توانید برای داشتن چشمانی جذاب و زیبا در اندولیفت پلک بالا، بهترین روش‌ها را اعمال کنید. همچنین، آن‌ها به شما پاسخ خواهند داد در مورد هرگونه سوالی که درباره عمل اندولیفت پلک بالا دارید و با شما در مورد روش‌های مختلف درمانی و نحوه‌ی مراقبت‌های پس از جراحی صحبت خواهند کرد.

بنابراین، اگر به دنبال انجام اندولیفت پلک بالا هستید، توصیه می‌کنیم که برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و با متخصصین مجرب و دارای تجربه این کلینیک درباره هرگونه سوال و مشکلی که در ذهن دارید صحبت کنید. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را در مورد جراحی اندولیفت پلک بالا بگیرید و به چشمانی جذاب و پرجنب و جوش دست پیدا کنید. حالا بهترین زمان برای شروع به بهبود پلک بالای خود است، پس با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و همین الان زمان را برای بهترین شکل‌دهی به چشمان خود پیدا کنید.

شماره تماس : 02126474915

حتما بخوانید: اندولیفت برای چه سنی مناسب است ؟ کم کردن عوارض

 

مزایای اندولیفت پلک بالا

شما به عنوان فرد کاندید اندولیفت پلک بالا باید بدانید که مزایا و معایب تکنیک مدنظرتان چیست. اطلاع از این موضوع کمک می‌کند تا نگاه هوشمندانه ای داشته باشید و واقعیت‌های قبل و بعد از اندولیفت را درک کنید.
•    اندولیفت به عنوان یک تکنیک سرپایی شناخته می‌شود و هیچ نیازی به بستری در بیمارستان ندارد.
•    هزینه انجام اندولیفت نسبت به سایر تکنیک‌های تهاجمی و نیمه تهاجمی کم‌تر است.
•    اندولیفت پلک بالا بدون هرگونه برش و ایجاد زخم و اسکار پوستی انجام می‌شود.
•    با کمک اندولیفت می‌توانید جوانسازی عالی در سطح پوست تجربه کنید.
•    اندولیفت بدون نیاز به بی هوشی انجام می‌شود و محدودیت‌های رایج در سایر جراحی‌ها را ندارد.
•    با کمک اندولیفت می‌توانید درمان مطلوبی در پلک افتاده ایجاد کنید.
•    اندولیفت با کمک بی حسی موضعی انجام می‌شود و پیچیدگی ریکاوری بعد از بی هوشی را ندارد.
•    مراقبت های بعد از اندولیفت بسیار محدود و ساده است.
•    استفاده از اندولیفت برای طیف وسیعی از افراد ممکن است.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت شکم باید بدانید

 

معایب اندولیفت پلک بالا

همان طور که آگاهی از مزایای هر تکنیک برای شما ضروری است، اطلاع از معایب اندولیفت پلک بالا نیز ضروری محسوب می‌شود. چرا که لازم است با آگاهی کافی دست به انتخاب بزنید. تکنیک اندولیفت به دلیل مزایای متعدد آن و کم بودن معایب به شدت محبوب است. از جمله معایب اندولیفت می‌توان به محدودیت اثربخشی آن اشاره کرد. معمولا اثربخشی این تکنیک برای سنین کم زیادتر است. اگر سنین بالای 60 سال داشته باشید، اثربخشی اندولیفت پلک بالا احتمالا کاهش می‌یابد. از سوی دیگر، این تکنیک توانایی درمان افتادگی های شدید را ندارد، برای درمان این نوع افتادگی پلک باید از جراحی تهاجمی یا همان بلفاروپلاستی استفاده کنید. به طور کلی اگر برای اندولیفت پلک بالا از پزشک متخصص و باتجربه ای کمک بگیرید، هیچ عارضه ای را تجربه نخواهید کرد. اندولیفت پلک بالا به بهترین شکل توسط متخصصین این حوزه انجام می‌شود.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت زیر چشم باید بدانید

 

چگونه بهترین دکتر اندولیفت پلک بالا را پیدا کنیم؟

یافتن پزشک متخصص و باتجربه در زمینه اندولیفت پلک بالا کار بسیار مهم و پیچیده‌ای است. شما باید با جستجو و تحقیق در خصوص پزشکان مختلف، دست به انتخاب بزنید. جستجو در فضای مجازی و صحبت با افرادی که تجربه مشابهی داشته اند، می‌تواند راهنمای بسیار خوبی در این زمینه باشد. یادتان باشد که اندولیفت به شکلی هوشمندانه می‌تواند شما را از شر پلک افتاده نجات دهد، اما به شرطی که توسط پزشک باتجربه اجام شود. مراجعه حضوری به کلینیک و پرس و جو از افرادی که در آن جا حضور دارند نیز، روش مناسبی است که کمک می‌کند تا واقعیت های عمل را بدانید و از تجربه افرادی که پیش از شما آن را انجام داده‌اند مطلع شوید. معمولا دیدن نمونه کارهای واقعی و عکس‌های آن ها بدون ادیت نیز، روش مناسبی برای یافتن بهترین دکتر اندولیفت پلک بالا است.

 

حتما بخوانید: اندولیفت بهتر است یا هایفو ؟ مقایسه خطرات و مزایای هرکدام

 

هزینه اندولیفت پلک بالا چقدر است؟

اطلاع از هزینه اندولیفت پلک بالا نکته مهمی است که باید از آن مطلع باشید. دانستن هزینه انجام خدمات زیبایی کمک می‌کند تا برای آن برنامه ریزی کنید. هزینه اندولیفت پلک بالا بر اساس پارامترهایی مثل تجربه و تخصص پزشک مشخص می‌شود. برای اگاه از هزینه اندولیفت پلک بالا در جلسه مشاوره از پزشک پرس و جو کنید.

 

سوالات متداول

آیا اندولیفت پلک بالا خطری برای بینایی ندارد؟

اگر برای این کار از پزشک متخصص و باتجربه کمک بگیرید هیچ خطر و ریسکی برای بینایی وجود ندارد.

 

آیا اندولیفت پلک می‌تواند موجب لیفت ابرو شود؟

لیفت ابرو به دلیل وجود عضلات در این ناحیه دشوار است. اما از طریق لیفت پلک بالا می‌توان اندکی لیفت در ناحیه ابرو تجربه کرد. به همین دلیل باید حتما درخواست‌تان را با پزشک متخصص در میان بگذارید.

 

آیا اندولیفت پلک بالا بهتر است یا عمل بلفاروپلاستی؟

اندولیفت پلک بالا اثربخشی محدودتری نسبت به بلفاروپلاستی دارد، اما جای بخیه و اسکار پوستی نخواهد داشت. هر شخص بر اساس شرایط فیزیکی در ناحیه صورت و مشورت پزشک متخصص می‌تواند بهترین تکنیک را انتخاب کند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید