دندانپزشکی و سلامت دهان

0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت شکم باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر شما نیز کاندید اندولیفت شکم هستید و می‌خواهید اطلاعاتی دقیق در خصوص مزایا و معایب آن به دست آورید، همراه ما باشید تا جزییات این تکنیک را بررسی کنیم.

داشتن اندام زیبا یکی از رویاهایی است که افراد در ذهن خود مرور می‌کنند. شاید قبل‌ترها چنین رویایی همیشه در همین سطح باقی می‌ماند اما این روزها به کمک علم پزشکی و تکنولوژی‌های وارد شده به این عرصه، تحقق رویاها چندان غیرممکن نیست. اندولیفت شکم به عنوان یکی از جدیدترین و بی خطرترین روش‌های ازبین بردن چربی شکم و بهبود افتادگی آن شناخته می‌شود. زیبایی و جذابیت شکم تخت با کمک تکنیک اندولیفت تاحدی زیاد است که این روش خیلی سریع در بین زیباجویان مورد توجه قرار گرفت. 
اگر شما نیز کاندید اندولیفت شکم هستید و می‌خواهید اطلاعاتی دقیق در خصوص مزایا و معایب آن به دست آورید، همراه ما باشید تا جزییات این تکنیک را بررسی کنیم.

 

اندولیفت شکم چیست؟

افزایش حجم شکم در طول زندگی با افزایش سن، بارداری، افزایش وزن و پارامترهای موروثی در بین افراد تجربه می‌شود. هرچه شکم چربی بیشتری داشته باشد افتادگی پوست آن بیشتر می‌شود و درمان پیچیده‌تر خواهد شد. به همین دلیل لازم است تا از طریق تکنیک‌هایی مثل اندولیفت شکم نسبت به بهبود آن اقداماتی انجام دهید. خوشبختانه اندولیفت تکنیکی نوین، بی خطر و آسان است. در این روش با کمک لیزر می‌توان نسبت به ازبین بردن چربی‌های انباشته شده در شکم اقداماتی انجام داد. این تکنیک برای خلق ظاهری متناسب بسیار عالی عمل می‌کند. در اندولیفت دستگاه لیزر از طریق میله سوزنی شکل وارد بافت زیرین پوست یا درم می‌شود. در این ناحیه با تابش طول موج مشخصی از لیزر می‌توان نسبت به شکستن بافت چربی یا تحریک پوست به کلاژن سازی اقدام کرد. یادتان باشد که اندولیفت می‌تواند به شکلی هوشمندانه ظاهر شکم را تغییر دهد و ساختاری بی نظیر در آن ایجاد کند. از بین بردن ترک‌های پوستی، لیفت پوست و جوانسازی از جمله مزایایی است که معمولا پس از اندولیفت تجربه می‌کنید.

 

چه افرادی نیازمند اندولیفت شکم هستند؟

قطعا تجمع چربی در شکم برای هیچ شخصی قابل تحمل نیست. بروز مشکلاتی مثل کمر درد، فشار مضاعف به آناتومی بدن در ناحیه بالا تنه، دفرمگی بدن و محدودیت در پوشیدن لباس همگی از مشکلاتی است که بر اثر بزرگی شکم شاهد هستیم. جالب است بدانید که افتادگی پوست شکم یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل باید حتما در این زمینه هوشمندانه عمل کنید تا اعتماد به نفس و زیبایی ظاهری‌تان را بازگردانی کنید. معمولا افرادی که دارای سابقه بارداری و افزایش وزن هستند، به شدت نیازمند استفاده از تکنیک اندولیفت شکم خواهند بود. از سوی دیگر، افرادی که دارای افتادگی پوست شکم در مراحل غیر شدید هستند، می‌توانند کاندید خوبی برای اندولیفت شکم باشند. جالب است بدانید که این روش برای جوانسازی شکم، ازبین بردن چربی و ترک‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا اثربخشی آن در هر فرد متفاوت است.

 

اندولیفت شکم

 

عملکرد اندولیفت شکم چگونه است؟

شاید مثل بسیاری از افراد تصور کنید که اندولیفت شکم تنها می‌تواند نسبت به جوانسازی پوست شکم اثربخشی بالایی داشته باشد! اما واقعیت ماجرا چنین نیست. شما زمانی می‌توانید از این روش استفاده کنید که به عنوان کاندید مناسب اندولیفت شناخته شده باشید. عملکرد این تکنیک به گونه ای است که لوله یا سری سوزنی شکل این دستگاه وارد بدن می‌شود و امواج لیزر با طول موج مدنظر را می‌تاباند. به این ترتیب بافت بدن به شدت دچار تغییر می شود و همین تحریک پوست و بافت چربی می‌تواند اصلی‌ترین عامل اثرگذاری آن باشد. امواج لیزر با طول موج‌های مختلف اثربخشی خاص خود را دارند. به همین دلیل 2 کاربرد مهم جوانسازی و ازبین بردن بافت چربی به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. اندولیفت شکم با تحریک پوست به کلاژن سازی و تخریب اندک در زیر پوست می‌تواند، جوانسازی بسیار مطلوبی در آن ایجاد کند.

 

مزایای اندولیفت شکم چیست؟

اگر دارای شکم بزرگ یا افتاده ای باشید، قطعا تکنیک‌های تهاجمی و غیرتهاجمی را بررسی کرده اید. هرچند اثربخشی روش‌هایی مثل ابدومینوپلاستی یا ویزر لیپو در ناحیه شکم بسیار بالا و آنی است، اما دردسرهای بعدی و مراقبت‌های پیچیده آن برای هر فرد مناسب نیست. اما در شرایطی که افتادگی بیش از اندازه باشد یا تجمع چربی شکم بسیار زیاد باشد، اندولیفت چندان مناسب نیست. به همین دلیل با بررسی مزایای اندولیفت می‌توان برتری این تکنیک از دیدگاه افراد کاندید آن را مشخص کرد. این مزایا در ادامه شرح داده می‌شود.
•    در اندولیفت شکم تحت هیچ شرایطی شاهد برش تهاجمی در ناحیه شکم نخواهید بود.
•    هیچ جای اسکار پوستی پس از اندولیفت شکم وجود ندارد.
•    ریسک بروز عفونت و خطرات رایج در عمل‌های تهاجمی در اندولیفت وجود ندارد.
•    هزینه انجام اندولیفت شکم بسیار اندک است و در مقایسه با سایر تکنیک‌ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
•    ازبین بردن چربی در اندولیفت شکم یک تیر و دو نشان است، چرا که جوانسازی پوست نیز انجام می‌شود.
•    عدم نیاز به بستری و سرپایی انجام شدن اندولیفت یک مزیت مهم برای افراد پر مشغله است.
•    عدم نیاز به مراقبت های پیچیده بعد از عمل و بهبودی سریع یکی از مزایای عالی این تکنیک است.

 

عوارض اندولیفت شکم چیست؟

آگاهی از عوارض اندولیفت شکم به متقاضیان آن کمک می کند تا آگاهانه تصمیم بگیرند. این تکنیک برای ایجاد تناسب اندام و جوانسازی مورد توجه قرار می‌گیرد و به دلیل استفاده از لیزر و عدم ایجاد برد، به عنوان کم عارضه ترین تکنیک جوانسازی و لاغری شناخته می‌شود. اما بهتر است بدانید که بروز عوارض رایجی مثل قرمزی پوست، ایجاد کبودی اندک و سوزش کاملا طبیعی است. شما باید برای کاهش عوارض دیگری مثل آسیب اندک به پوست یا دفرمگی و عدم تقارن تخلیه چربی، پزشک متخصص و با تجربه‌ای را انتخاب کنید. به این ترتیب حتی عوارض اندک در این تکنیک را شاهد نخواهید بود.

 

حتما بخوانید: اندولیفت بهتر است یا هایفو ؟ مقایسه خطرات و مزایای هرکدام

مشاوره رایگان اندولیفت شکم

 

اگر شما به دنبال رسیدن به شکلی زیبا و جذاب‌تر برای شکم خود هستید، جراحی اندولیفت شکم می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌ها برای شما باشد. با این عمل، شما می‌توانید چربی‌ها و پوست اضافی شکم خود را از بین ببرید و به شکلی جذاب و فریبنده به نظر برسید. اما برای انجام این روش، بسیار مهم است که از یک پزشک مجرب و متخصص در این زمینه استفاده کنید. به همین منظور، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و با متخصصین این کلینیک درباره جزئیات عمل اندولیفت شکم صحبت کنید.

متخصصین کلینیک دکتر مولایی با تجربه و مهارت بالا، می‌توانند به شما در درک بهتری از روند جراحی و نتایج آن کمک کنند. آن‌ها به شما توضیح خواهند داد که این عمل چگونه انجام می‌شود، چه نتایجی دارد و چگونه می‌توانید برای داشتن نتیجه‌ای بسیار طبیعی و جذاب در اندولیفت شکم، بهترین روش‌ها را اعمال کنید. همچنین، آن‌ها به شما پاسخ خواهند داد در مورد هرگونه سوالی که درباره عمل اندولیفت شکم دارید و با شما در مورد روش‌های مختلف درمانی و نحوه‌ی مراقبت‌های پس از جراحی صحبت خواهند کرد.

بنابراین، اگر به دنبال انجام اندولیفت شکم هستید، توصیه می‌کنیم که برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و با متخصصین مجرب و دارای تجربه این کلینیک درباره هرگونه سوال و مشکلی که در ذهن دارید صحبت کنید. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را در مورد جراحی اندولیفت شکم بگیرید و به شکلی جذاب و زیبا به نظر برسید. حالا بهترین زمان برای شروع به تغییر شکل شکم خود است، پس با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و همین الان زمان را برای بهترین شکل‌دهی به شکم خود پیدا کنید.

شماره تماس : 02126474915

نتیجه عمل اندولیفت شکم چگونه است؟

زمانی که تصمیم به انجام اندولیفت شکم می‌گیرید، اطلاع از نتیجه آن برای‌تان هیجان انگیز است. در این تکنیک در واقع بدن تحریک به کلاژن سازی شده و بافت چربی شکم شکسته می‌شود. با افزایش خون رسانی به محل مدنظر و کلاژن سازی همه چیز برای جوانسازی موفق آماده است. با شکستن بافت چربی ها، خیلی راحت می‌توان شاهد دفع چربی‌های اضافی در این ناحیه از بدن بود. نتیجه تمام این اقدامات، لیفت مطلوب پوست شکم و تغییرات جوانسازی آن به همراه کاهش سایز در ناحیه شکم است. تمام این تغییرات در یک اندولیفت موفقیت آمیز رخ می‌دهد اما میزان آن در هر فرد متفاوت است. به همین دلیل نمی‌توان نتیجه عمل اندولیفت شکم را به طور دقیق مشخص کرد اما به طور قطع نتیجه آن بسیار عالی خواهد بود.

 

قبل و بعد از اندولیفت شکم

 

مراقبت های بعد از اندولیفت شکم

هرچند این تکنیک به عنوان کم عارضه‌ترین روش برای جوانسازی پوست و ازبین بردن چربی شناخته می‌شود، اما لازم است بدانید که مراقبت های پس از آن اهمیت دارد. 
1.    بعد از این اقدام لازم است تا داروهای رقیق کننده خون را قطع کنید. برای قطع مصرف این داروها حتما با پزشک مرتبط که دارو را تجویز کرده است، مشورت کنید.
2.    تحت هیچ شرایطی تا 1 الی 2 هفته پس از انجام اندولیفت، از نوشیدنی‌های الکلی استفاده نکنید.
3.    یادتان باشد که استعمال سیگار و هر نوع دخانیاتی، می‌تواند اثربخشی این تکنیک را کاهش دهد و خونرسانی، کلاژن سازی و جوانسازی پوست را با مشکل مواجه نماید.
4.    در صورت ایجاد التهاب، طبق توصیه پزشک متخصص می‌توانید از کمپرس یخ در محل اندولیفت استفاده کنید.
5.    هرگونه ماساژ و استفاده از پماد خاصی بر روی پوست محل شکم، در صورت عدم توصیه پزشک ممنوع است.
6.    آفتاب گرفتن و سولاریوم تا بهبودی کامل و حداقل 1 ماه پس از اندولیفت ممنوع است.
7.    در صورت تجویز دارو توسط پزشک متخصص، حتما نسبت به مصرف آن راس زمان مقرر اقدام کنید.
8.    در صورت توصیه به ویزیت پس از اندولیفت، حتما در جلسات ویزیت با پزشک متخصص به موقع حضور پیدا کنید.

 

آیا اندولیفت شکم دائمی است؟

جوانسازی از طریق اندولیفت شکم اثربخشی دائمی دارد و حداقل 3 الی 4 سال ماندگار است. هرچند این زمان در هر فرد متناسب با سبک زندگی متفاوت است. اما اندولیفت شکم با هدف کاهش حجم چربی، تا زمانی ماندگار است که رژیم غذایی مناسب و تحرک کافی داشته باشید. نه تنها اندولیفت، بله عمل‌های تهاجمی‌تر مثل پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی نیز، در صورت عدم رعایت رژیم غذایی ریسک بازگشت بالایی دارند. پس در این تکنیک نیز تا زمانی که همه چیز را رعایت کنید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید، ماندگاری اندولیفت قابل مشاهده است.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت زیر چشم باید بدانید

 

سوالات متداول

پارامترهای تاثیرگذار در نتیجه اندولیفت شکم چیست؟

عواملی مثل سبک زندگی، رژیم غذایی، نوع تغذیه، جنس پوست، عوامل ژنتیکی، میزان چربی اضافی و موارد این‌چنینی از جمله اثرگذارترین پارامترها در نتیجه اندولیفت شکم محسوب می‌شود.

 

آیا اندولیفت برای ازبین بردن چاقی مناسب است؟

بله! این تکنیک برای ازبین بردن چربی در هر نقطه از بدن می‌تواند مطلوب باشد اما بهتر است بدانید که اندولیفت شکم تنها برای چاقی موضعی اثربخشی خوبی دارد است و چاقی‌های گسترده می‌تواند هزینه زیادی برای‌تان ایجاد کند. 

 

آیا تعداد جلسات اندولیفت شکم مشخص است؟

خیر! پزشک متخصص پس از معاینه حضوری شما می‌تواند تعداد جلسات مورد نیازتان را تعیین کند. اما در اکثر موارد، با 1 جلسه می‌توان نتایج عالی مشاهده کرد.

 

آیا اندولیفت شکم مختص خانم‌ها است؟

خیر! تکنیک اندولیفت شکم برای آقایان و خانم‌ها انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای آن وجودن دارد. شما متناسب با نیازتان می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید