دندانپزشکی و سلامت دهان

نشانه های مردی که همسرش را دوست ندارد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

شوهرت دیگه دوستت نداره؟ پسری که ازش خوشت میاد احساس می کنی بهت علاقه نداره؟

نشانه‌های عدم علاقه مرد به همسرش | نشانه‌های عدم علاقه شوهر به زن

نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد یکی از موضوعات داغ در بحث‌ها است که در اینترنت، فضای مجازی، مجلات و کتاب‌ها نیز به آن پرداخته شده است. در ادامه به نشانه‌های عدم علاقه شوهر به زن اشاره کرده‌ایم اما به خاطر داشته باشید که هیچ وقت یک طرفه به قضاوت نروید. بهتر است در محیطی آرام و در موقعیتی مناسب با همسر خود درمورد کم شدن عشق و علاقه با یکدیگر صحبت کنید. شاید چیزهایی که شما به عنوان بی علاقگی مرد به زن می‌بینید ریشه از جای دیگری داشته باشد. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، رفتن پیش مشاور و استفاده از راهنمایی‌های وی می‌تواند آتش شور و شوق در یک رابطه را مجددا شعله ور کند.

 

 

1. اگر مدتی طولانی از شما بی خبر بماند جویای احوال شما نخواهد شد

بی خبری دردی است که عاشقان واقعی تحمل آن را ندارند. حال اگر زن به هر دلیلی مدت زمان طولانی نتواند به مرد خبر دهد که چرا حضور ندارد، مرد نیز هیچ گونه تلاشی نمی‌کند که از او خبری به دست بیاورد و جویای احوال او شود.

 

2. هنگامی که گرفتاری برای او پیش می‌آید به شما خبر نمی‌دهد

هنگامی که گرفتاری و مشکلات پیش می‌آید در صورت لزوم نزدیک‌ترین و شایسته‌ترین افراد را در جریان قرار می‌دهیم. از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد این است که او را در جریان گرفتاری و مشکلات خود قرار نمی‌دهد چرا که او را رازدار نمی‌بیند و دلیل نمی‌بیند که زن بخواهد از موقعیت و شرایط پیش آمده برای وی آگاه شود.

 

 

3. به اتفاقات زندگی شما علاقه‌ای ندارد

روزهای عاشقی را به خاطر بیاورید که دوست داشتید تمام اتفاقات زندگی همسر خود را بدانید تا بتوانید او را بهتر درک کنید. از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد این است که علاقه‌ای به دانستن و شنیدن اتفاقات گذشته زن ندارد زیرا برای او مهم نیست که بداند چه روزهای خوب یا بدی را پشت سر گذاشته‌اید، هدف شما چیست، برای آینده چه برنامه‌ای دارید، وضعیت شغلی یا روحی – روانی شما چگونه است.

 

7 نشانه رابطه اشتباه | رهایی از رابطه ناسالم

 

4. به شما گوش نمی‌دهد

هنگامی که فردی را دوست داریم با دقت به حرف‌های او گوش می دهیم تا بدانیم خواسته او چیست، چه اتفاقی برای او افتاده است، چه چیزی را می‌خواهد با ما در میان بگذارد و غیره. اما از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد این است که به حرف‌های زن گوش نمی‌دهد در واقع برای او اصلا مهم نیست که طرف به او چه می‌گوید. البته بیشتر مردان هنگام گوش دادن به حرف‌ها واکنش خاصی نشان نمی‌دهند که به علت بی توجهی به حرف‌های دیگران نیست بلکه به خاطر طبیعت ساختاری مردانه آن‌ها است که نباید با بی توجهی به حرف‌های زن اشتباه گرفته شود.

 

 

5. به شما اعتماد ندارد

از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد، اعتماد نداشتن به زن است زیرا به هر دلیلی اتفاقی افتاده است که احساس می‌کند نباید به زن اعتماد کند در نتیجه رازهای خود را با او در میان نمی‌گذارد، او را در جریان کارهای خود قرار نمی دهد و تلاش می‌کند زن چیزی از مسائل کاری و خصوصی او نفهمد.

 

6. به شما احترام نمی‌گذارد

از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد احترام نگذاشتن به او است. وقتی فردی را دوست می‌داریم تلاش می‌کنیم در همه حالت به او احترام بگذاریم، نیازهای او را برآورده کنیم و در کمال ادب و تواضع با او رفتار کنیم. مردی که به زنش احترام نمی گذارد برای او مهم نیست که همسرش از بی احترامی او خسته است و نیازمند توجه و محترم شمرده شدن است از این رو به راحتی با کلام‌ و رفتارهای غیر محترمانه خود همسرش را آزار می‌دهد.

 

سندرم خستگی مزمن نشانه چیست ؟ | خستگی مزمن کرونا + درمان

 

7. رابطه جنسی کم و کمتر می‌شود

رابطه جنسی برای مردان نه تنها برای برطرف کردن نیاز جنسی است بلکه نشانه‌ عشق و علاقه به زن است. از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد، عدم تمایل به برقراری رابطه جنسی با زن است و یا اگر هم رابطه جنسی صورت گیرد به صورت سر سری یا سر از رفع نیاز است و پس از رابطه جنسی به راحتی لباس‌های خود را پوشیده و مشغول کاری دیگر می‌شود و یا پشت به زن کرده و می‌خوابد.

 

8. سوپرمن نمی‌شود

مردان دوست دارند که در هر شرایطی قهرمان باشند از این رو با راهکارهای خود تلاش می‌کنند تا همیشه نفر اول باشند، محافظ زن باشند و فردی باشند که زن در هنگام تنهایی و نیازهایش به او پناه می‌برد. از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد این است که تلاش نمی‌کند تا قهرمان زندگی او باشد که نشان از به صدا در آمدن زنگ خطر است.

 

 

9. برای شما وقت ندارد

زن و شوهر باید در زندگی مشترک برای یکدیگر وقت بگذارند. از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد این است که برای زن وقت نمی‌گذارد تا ساعاتی از شبانه روز را با او باشد، صحبت کند، کاری به اتفاق یکدیگر انجام دهند، با هم جایی بروند، خرید کنند و ...

 

10. به سادگی عصبانی می‌شود

یکی از مفاهیم دوست داشتن این است که چشم به روی بعضی چیزها ببندیم تا عصبانی نشویم و از کنار آن‌ها گذر کنیم. از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد این است که به سادگی از زن عصبانی می‌شود و حاضر نیست که گذشت کند و برخی از حقایق را نادیده بگیرد از این رو به راحتی داد می‌زند، پرخاشگری می‌کند و حتی ممکن است درگیری فیزیکی اتفاق بیفتد.

 

اختلال نقص توجه و بیش فعالی در بزرگسالان (ADHD) | نشانه ها + درمان

 

11. طوری رفتار می‌کند که گویی وجود خارجی ندارید

هیچ چیز برای یک زن بدتر از نادیده گرفته شدن نیست. از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد این است که به گونه‌ای با او رفتار می‌کند که انگار زن وجود ندارد و همچون غریبه‌ها با او رفتار می‌کند. چنین زندگی کاملا سرد و بی روح است، یک نفر منتظر عشق و توجه است و دیگری در عالم خود سیر می‌کند.

 

12. در ملاعام شما را کوچک می‌کند

طبیعی است که زن‌ها همچون مردان عیب‌ها و ایرادهایی داشته باشند اما باید گفت از نشانه‌های مردی که همسرش را دوست ندارد این است که به راحتی عییب زن خود را در جمع می‌گوید، او را کوچک می‌کند و در ملاعام با او دعوا می‌کند. چنین مردی دنبال بهانه می‌گردد تا برتری خود را نسبت به زن ثابت کند و دیگران را آگاه کند که همسرش موجود خاصی نیست.

 

نشانه های زنی که همسرش را دوست ندارد

 

 

نشانه‌های عدم علاقه پسر به دختر

همیشه نشانه‌های دوست نداشتن و دوست داشته نشدن در زندگی زن و شوهری اتفاق نمی‌افتد بلکه دختران و پسران نیز می‌توانند به هم حس خوبی داشته باشند. گاه پیش می‌آید دختری احساس کند از پسر خوشش می‌آید یا دیگران به دختر یادآور کرده‌اند که به نظر می‌رسد پسری تو را دوست دارد. برای برطرف کردن شکی که به دل دختر می‌افتد دنبال نشانه‌های دوست داشته شدن می‌گردد. موارد زیر به نشانه‌های عدم علاقه پسر به دختر اشاره دارند:

1. پسر حاضر نیست که به خاطر دختر سرگرمی‌ها و تفریحات خود را عقب بندازد.

2. بیشتر زمان خود را با اطرافیان سپری می‌کند و حاضر نیست که شما را هم به جمع دعوت کند.

3. به جای انجام کار مشترک با دختر، ترجیح می‌دهد خود به تنهایی کار را انجام دهد.

4. علاقه‌ای به گفتگوی عمیق و طولانی با دختر ندارد.

5. درمورد دختر سوال خاصی نمی‌پرسد.

6. به حرف‌های دختر با دقت و علاقه گوش نمی‌دهد و صرفا سکوت او برای تمام شدن بحث است.

7. دوستت دارم گفتن‌های پسر جدی و از سر علاقه نیست طوریکه احساس می‌شود به چندین نفر نیز همین جمله را گفته است.

8. کشش جنسی خاصی به دختر ندارد.

9. با دختر طوری برخورد می‌کند که انگار یک مزاحم است.

10. با دختر همانند بقیه رفتار می‌کند و به او احساس خاص بودن نمی دهد.

11. موضوع مشترکی برای باز کردن صحبت با دختر پیدا نمی‌کند.

12. تلاشی برای پیدا کردن، حفظ کردن شماره دختر و حتی پیدا کردی آیدی او در فضای مجازی نمی‌کند.

12. پیام‌های او را دیر جواب می‌دهد یا اصلا جواب نمی‌دهد.

13. تلاش نمی‌کند تا دختر را به دوستان و خانواده خود معرفی کند.

14. حرف‌های دختر را به خاطر نمی‌سپارد.

15. کادوهای دختر، پسر را خوشحال نمی کند.

تمامی مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد 100%  دلیلی بر عدم علاقه پسر به دختر نیست. در کنار موارد نام برده شده باید زبان بدن و شرایط و موقعیت را هم در نظر گرفت. پسری که دختری را دوست داشته باشد برای اینکه او را از دست ندهد تمام تلاش خود را می‌کند تا دختر را صاحب شود در غیر این قصد جدی برای مالک شدن دختر را ندارد یا اینکه به دلیل مناسب نبودن شرایط ترجیح می‌دهد پا پیش نگذارد.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید