دندانپزشکی و سلامت دهان

نشانه های زنی که همسرش را دوست ندارد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
تعداد رای‌دهندگان:
۶
۴

احساس می‌کنید همسرتان دوستتان ندارد؟ دنبال نشانه‌ها می‌گردید؟

فهرست موضوعات

مردی هستم که همسرم مرا دوست ندارد

 

آیا روزی را به یاد می‌آورید که در کت شلوار دامادی، دست در دست زنی گذاشته بودید که در لباس عروس می‌درخشید و او را زیباترین زن دنیا می‌دانستید و حاضر بودید تمام دنیا را به پایش بریزید؟ خود را بهترین عاشق و معشوق می‌دیدید و یکدیگر را بسیار دوست داشتید؟ اکنون احساس می‌کنید که فصل غم انگیزی از زندگی شروع شده است چرا که احساس می‌کنید او دیگر شما را دوست ندارد. آیا به دنبال نشانه های زنی که همسرش را دوست ندارد، می‌گردید؟ در ادامه نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد را بیان می‌کنیم.

 

 

نشانه های زنی که شوهرش را دوست ندارد

 

1. زن علیه مرد است

 

شروع یک زندگی مشترک به معنای دوستی و هم پای یکدیگر بودن است. زنی که همسرش را دوست دارد همه جا پشتیبان اوست اما وقتی از دوست داشتن خبری نباشد دائم با همسرش مخالفت می‌کند، او را یاری و همراهی نمی‌کند و در نقطه مقابل او قرار می‌گیرد. حتی زن حاضر است به جای اینکه موفقیت مردش را ببیند، نظاره‌گر شکست و سقوط او باشددر نتیجه از نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد این است که زن علیه مرد است.

 

2. جدی تهدید می‌کند

 

بارها پیش آمده است که زن و شوهر با یکدیگر مشاجره داشته باشند و یکدیگر را تهدید کنند در حالی‌که هر دو طرف می‌دانند این تهدیدها جدی نیستند. اما از نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد این است که جدی تهدید می‌کند و پای تهدید خود می‌ایستد. زن، مرد را تهدید به پایان رابطه، تهدید به طلاق و غیره خواهد کرد و همچنین تهدید می‌کند با شما چه خواهد کرد، چگونه این کار را خواهد کرد و چقدر خوشحال خواهد شد که سرانجام از شر همسرش خلاص خواهد شد. تهدیدهای جدی به این معنا هستند که زن مدتی طولانی به آن‌ها فکر کرده است و بارها آن‌ها را با خود مرور کرده است.

 

3. زن ارتباط خود را با خانواده همسر قطع می‌کند

 

زنی که باهوش و با سیاست است می‌داند که برای حفظ زندگی خود باید علاوه بر همسرش با خانواده او رابطه خوب و محکمی داشته باشد تا بتواند زندگی خود را به آرامش گره بزند، حتی اگر هم با آن‌ها روبط خوبی ندارد حفظ ظاهر کند. وقتی از علاقه زن به مرد کاسته می‌شود نسبت به خانواده مرد رفتارهای پرخاشگرانه نشان می‌دهد و یا به طور کل با آن‌ها قطع رابطه می‌کند.

 

4. همسرش برای او اولویت ندارد

 

وقتی مردی برای زن اولویت داشته باشد، زن دائم به او فکر می‌کند که آیا غذایش را خورده است؟ آیا کار خود را انجام داده است؟ آیا به موقع به مقصد رسیده است؟ آیا مرد از زندگی با او راضی است؟ و ... که دیگر ذهن زن را مشغول نمی‌کند. البته فقط در فکر یکدیگر بودن شاخصه اصلی رابطه خوب میان زن و شوهر نیست بلکه از مشخصات دیگر با یکدیگر ارتباط داشتن در طول روز از طریق تماس تلفنی، تماس تصویری یا پیام کوتاه است. اگر به خاطر نمی‌آورید که شریک زندگی‌تان آخرین بار کی شما را در اولویت قرار داده است شاید دیگر برای او اهمیتی ندارید و در ذهن او نیستید.

 

 

5. زن دائم از مرد انتقاد می‌کند

 

هیچ کس کامل نیست و هرکس نقص‌ها و کمبودهای خود را دارد. دختر و پسری که با یکدیگر پیمان زناشوئی می‌بندند قرار است شریک یکدیگر و کامل کننده هم باشند بنابراین طبیعی است که نقص‌های یکدیگر را بیان کرده تا طرف روی آن کار کند و در رفع کردن آن عیب و نقص بکوشد. اما از نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد این است که دائم از مرد ایراد می‌گیرد و از او انتقاد می‌کند تا جایی که انتقادها مخرب است، اعتماد به نفس مرد را پایین می‌آورد و از آن به عنوان سلاحی برای ضربه زدن استفاده می‌کند تا جایی که مرد احساس تنفر کند.

 

6. از هرگونه تماس فیزیکی و جنسی با مرد خودداری می‌کند

 

طبیعی است که زن و شوهر نسبت به یکدیگر احساس خوبی داشته باشند و بخواهند با هم رابطه فیزیکی یا جنسی برقرار کنند اما گاهی فاصله‌ها زیاد می‌شود طوری که زن از رابطه جنسی طفره می‌رود و حتی اجازه نمی‌دهد که که مرد او را لمس کند، کنارش بنشیند و او را نوازش کند. از نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد این است که به طور کلی هرگونه صمیمیتی میان آن‌ها از بین می‌رود و زن احساس خوبی به مرد ندارد.

 

7. برای زن مهم نیست که همسرش درمورد او چه می‌گوید

 

بارها پیش آمده است که هنگام بحث و مشاجره ناخودآگاه کلماتی را به زبان آورده‌اید که که آزاردهنده بوده و هنگامی که به چشمان همسر خود نگریسته‌اید در آن غم و غصه دیده‌اید. این روزها میان نزاع و درگیری‌هایتان باز هم ناخودآگاه حرف‌هایی که نباید می‌زده‌اید را گفته‌اید اما این بار به جای غم در چشمان او نفرت و انزجار را می‌بینید، برای او مهم نیست شما چه می‌گویید چرا که بی میلی و نفرت تمام وجود زن را پر کرده است. شاید به همین دلیل است که می‌گویند چشم‌های یک زن حرف می‌زند چرا که از چشمان زن می‌توان همه چیز را خواند.

 

8. زن دیگر هیچ سوالی از مرد نمی‌پرسد

 

آیا به یاد می‌اورید زنی که بی قید و شرط شما را دوست داشت درمورد همه چیز و همه کس از شما سوال می‌کرد و با اشتیاق منتظر جواب بود؟ این روزها وقتی رفتار او را مورد بررسی قرار می‌دهید می‌بینید که خیلی وقت است که سوالی نپرسیده است که مشتاقانه منتظر جواب باشد. از بارزترین نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد، سوال نکردن است.

 

 

9. آخرین عذرخواهی زن را به یاد نمی‌آورید

 

زن‌ها وقتی مردی را دوست دارند نمی‌خواهند او را از خود ناراحت کنند. اگر تصادفی چنین اتفاقی بیفتد از مرد قلبا عذرخواهی کرده و از کرده خود پشیمان می‌شوند. اما اگر خیلی وقت است که عذرخواهی او را به یاد نمی‌آورید شاید به این دلیل است که او شما را کنار گذاشته است و وانمود می‌کند که هیچ اتفاقی نیفتاده است که بخواهد به مرد زندگیش فکر کند و از او عذرخواهی کند.

 

10. آخرین باری که زن شما را بخشیده است را به یاد نمی‌آورید

 

زنی که شوهرش را به خاطر خطا و اهمال کاری ببخشد، اگر از ته دل باشد دیگر آن را بیان نمی‌کند و فراموش می‌کند اما زنی که علاقه‌ای به همسرش ندارد مرد را نمی‌بخشد. شاید جملات:

  • اشکالی ندارد
  • فدای سرت
  • بگذریم
  • نگران نباش

را بشنوید اما واقعا آن را از ته دل نمی‌گوید و فقط می‌خواهد که بی‌خیال او شوید. او از ته دل مرد را نمی‌بخشد و حتی نمی‌توانید به یاد آورید آخرین باری که مرد را بخشیده است کی بوده است.

 

11. زن هیچ کاری برای خوشحالی مرد انجام نمی‌دهد

 

زن از اینکه مرد زندگیش را خوشحال کند لذت می‌برد. خوشحال کردن می‌تواند به صورت:

  • غذای مورد علاقه مرد را پختن
  • هدایای کوچک و مورد علاقه مرد
  • سوپرایزهای گاه و بی‌گاه
  • خوش اخلاقی و خوش رفتاری
  • ...

باشد. زن از اینکه لبخند را روی صورت شوهرش ببیند احساس خوبی دارد اما گاهی همه چیز برعکس می‌شود. زن کاری برای خوشحالی مرد انجام نمی‌دهد و از اینکه احساس کند خوشبخت کردن مرد یکی از مسئولیت‌هایش است دست بر می‌دارد.

 

12. دوستان زن برخورد خوبی با شما ندارند

 

زن‌ها عادت به صحبت کردن و بروز دادن عواطف خود دارند. زمانی که خوشبخت هستند از مرد به نیکی نزد دوستانشان یاد می‌کنند اما وقتی مرد را دوست ندارد دائم از دست او پیش دوستانش شکایت می‌کند. دوستان زن تحت تاثیر حرف‌های او قرار می‌گیرند و هر احساسی که زن نسبت به همسرش داشته باشد را بازتاب می‌دهند. اگر دوستان خانم شما دیگر به شما احترام نمی‌گذارند و نسبت به شما بی محلی می‌کنند بدانید که روزهای خوب گذشته به سر رسیده است.

 

 

13. زن عادات شما را به یاد نمی‌آورد

 

همه ما انسان‌ها عادت‌های خاصی داریم که گاه به طور غیر ارادی آن‌ها را انجام می‌دهیم. به طور مثال یک مرد از اینکه غذایی را همراه با ترشی مصرف کند بیزار است، از روشن بودن چراغ‌ها هنگام خواب فراری است، آهنگی خاص را دوست دارد و در طول روز بارها به آن گوش می‌دهد که زن از آن‌ها آگاهی دارد. اگر احساس می‌کنید زن دیگر شما را دوست ندارد وی حتی عادات ریز و درشت شما را هم به یاد نمی‌آورد و تمامی این رفتارها را احمقانه می‌نامد طوری که ممکن است از عادت‌هایتان احساس خجالت و شرمندگی کنید.

 

14. نمی‌دانید در زندگی او چه می‌گذرد

 

زمانی را به یاد بیاورید که زن همه چیز را به شما می‌گفت، مسائلی را که باید می‌دانستید را با شما در میان می‌گذاشت و دوست داشت با شما صحبت کند چرا که در قلب او شما شریک زندگی، همدم روح و عشق او بودید. این روزها حتی نمی‌د‌انید زن به چه کاری مشغول است، آخرین علاقمندی‌اش چیست، از چه چیزی ناراحت و از چه چیزی خوشحال است. از نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد این است نمی‌دانید در زندگی او چه می‌گذرد.

 

15. لباس پوشیدن زن تغییر کرده است

 

وقتی می‌گوییم لباس پوشیدن زن تغییر کرده است که به دو صورت قابل مشاهده است:

  • زن می‌داند شما چه لباس و چه رنگی را دوست داشتید و مدام آن‌ها را می‌پوشید اما از نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد این است که دیگر توجهی به خواسته و سلیقه شما ندارد و هرچه خود بخواهد می‌پوشد که مطابق سلیقه مرد نیست. شخصی در زندگی زن حضور ندارد اما با این کارها می‌خواهد حرص شوهرش را در درآورد.
  • زن بسیار به خود می‌رسد طوری که به او شک می‌کنید. بیش از حد به خود می‌رسد، به کلینک‌های زیبایی می‌رود، از سالن‌های آرایشی مختلفی سر در می‌آورد که همگی نشان دهنده حضور شخصی دیگر در زندگی زن است که خواسته‌های مرد غریبه بر همسر اولویت پیدا کرده است.

 

16. زن تلاش نمی‌کند تا حال همسرش را بهتر کند

 

زنی که شوهرش را دوست دارد از او مراقبت می‌کند حتی زمانی که مرد سر درد جزئی دارد زن می‌کوشد محیط را در سکوت نگه دارد تا حال مرد بهتر شود یا وقتی سرما می‌خورد بهترین و خوشمزه‌ترین سوپ‌ها و غذاهای مغذی را درست می‌کند تا همسرش بهتر شود. از نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد این است که وقتی همسرش استرس دارد یا بیمار است برایش مهم نیست تا حال او را بهتر کند؛ شاید از مرد خسته شده است و تلاش کردن را بیهوده می‌داند.

 

17. زن همیشه با شما بد اخلاق است

 

اگر تازگی‌ها متوجه شده‌اید که زن در حضور شما بد اخلاق است، زنگ‌های خطر به صدا در آمده است. او ممکن است از صدای جویدن غذا توسط همسرش عصبانی شود یا او را به خاطر اینکه محکم مسواک می‌زند سرزنش کند و یا هر چیز دیگری که در گذشته چندان اهمیتی نداشت اکنون زن را آزرده و عصبانی می‌کند طوری که داد می‌زند، پرخاشگری می‌کند و دائم تذکر می‌دهد اما با دیگران خوش اخلاق است و انجام این کارها توسط دیگران وی را بد اخلاق نمی‌کند.

 

 

18. زن به حرف‌ها و توصیه‌های مرد گوش نمی‌دهد

 

روابط سالم و قوی بر اساس احترام و اعتماد بنا شده است و یکی از اساسی‌ترین اصل‌ها در چنین روابطی گوش دادن است. اگر شما به عنوان یک مرد به حرف‌ها و نصحیت‌های او گوش می‌دهید ولی به نظر می‌رسد که زن از توصیه‌ها و حرف‌های شما فراری است و حواس وی جای دیگری است در نهایت کمبود عشق و احترام را از جانب او احساس می‌کنید در نتیجه رابطه فاقد ثبات لازم است.

 

19. زن دیگر مرد را کنترل نمی‌کند

 

شاید کنترل کردن مرد آزار دهنده به نظر برسد اما نشان دهنده توجه زن است. زنی که قبلا از چگونگی و ساعت برگزاری جلسه مهم در شرکت مرد سوال می‌کرد و یا به او پیام می‌داد که: " الان مشغول چه کاری هستی؟" به واقع اعلام می‌کرد که به مرد توجه دارد. اگر مدت‌هاست که خبری از کنترل کردن نیست به این فکر کنید که شاید علاقه‌ای از طرف او به شما باقی نمانده است.

 

20. شما را به دوستان و اطرافیان خود معرفی نمی‌کند

 

زنی که همسرش را دوست دارد با افتخار او را به همکاران، دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کند حتی ممکن است زمانی که آن‌ها را به خانه‌اش دعوت می‌کند از شما بخواهد کنارش بمانید. اگر مدت‌هاست که زن شما را از اطرافیان پنهان می‌کند و از شما می‌خواهد که او را با دوستانش تنها بگذارید شاید نشانه بی علاقگی وی به شما باشد.

 

21. درمورد آینده صحبت نمی‌کند

 

دختری که با شما نامزد است و یا به زودی قرار است انگشتر در دست او کنید ذوق آن را دارد که درمورد آینده  با شما صحبت کند. شما به عنوان یک مرد در تمام برنامه و نقشه‌های آینده او حضور دارید اما زمانی که صحبت از آینده نیست یا اگر هم باشد نقشی به شما نمی‌دهد او مصمم به ازدواج با شما نیست و دوستتان ندارد. . از نشانه‌های زنی که همسرش را دوست ندارد این است که حتی عقاید و نظر شما را هم نمی‌پرسد و با شما مشورت نمی‌کند.

 

22. حسادت نمی‌کند

 

وقتی از مردان می‌پرسیم چه زنی دوستت ندارد؟ می‌گویند از نشانه های زنی که دوستمان ندارد این است که حسادت نمی‌کند!

مردی که از زنان دیگر صحبت کند زن از فرط حسادت همچون بمب منفجر می‌شود که نشانگر خوبی است اما اگر بی تفاوت است و حسادت او برانگیخته نمی‌شود بهتر است بگوییم فاتحه رابطه خوانده شده است.

 

 

ای مرد! با توجه به نشانه‌های زنی که دوستت ندارد، چگونه می‌توانی این وضعیت را بهبود دهی؟

 

روی صحبت ما با خوانندگان مرد است. از نشانه های زنی که دوستت ندارد در همسرتان چند مورد حقیقت داشت؟ آیا فکر می‌کنید به پایان راه رسیده‌اید؟

تاکید می‌کنیم که نشانه‌های نام برده شاخصی برای سنجش دقیق نیست. زمانی می‌توانید از عشق و علاقه همسر خود اطمینان یابید که رو در رو با متانت و آرامش با او صحبت کنید و بخواهید که حرف دلش را به شما بزند. شاید همسرتان از چیزی ناراحت است و یا برخوردی از شما دیده است که در رفتارهایش چنین چیزی را بروز می‌دهد تا شما را متوجه مسئله‌ای نماید. قبل از قضاوت خود را بررسی کنید که:

  • آیا برای او وقت می‌گذارید؟
  • آیا به او فرصتی برای صحبت کردن می‌دهید؟
  • آیا اخیرا اتفاقی افتاده است که چنین بین شما فاصله ایجاد شده است؟

قبل از اینکه اوضاع بدتر شود با یکدیگر گفتگو کنید تا تضادها و اختلافات برطرف شود. در غیر این صورت از مشاوری آگاه و دانا کمک بگیرید. برایتان آرزوی خوشبختی و موفقیت داریم.

 

مطالب پیشنهادی:

زن و مرد از نظر اسلام چه وظایفی در روابط زناشویی دارند؟ + 7 مهارت زندگی زناشویی

همه چیز درباره مشاوره قبل از ازدواج

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
سید رضا غفاری
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

مقاله شمارا به دلیل تطابق بازندگی خودم مطالعه کردم جامع بود متشکرم توصیف زندگی من بود زنم از روز اول بعد از عقد حرف شیرینش طلاق بود و بعد از 21سال به خواستش رسید طلاق گرفت رفت 17سال است من با پسرم زندگی می کنم و او تنها زندگی می کند

حسام هستم
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
چرا ؟ من دنبال دلیل این گونه زنها که با وجود بچه میگن ، هیچ علاقه ای بهت ندارم هستم ... جوانی مون رو گذاشتیم به پاش که خانم راحت بگه میخواد جدا بشه ... ؟؟؟؟
احسان
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
از رفتن کسی ناراحت نشو.بلکه خوشحال شو،چون هرکی رفت یکی دیگه بهترش اومد
مریم
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
چرا 21 سال هم خودتون هم اون بنده خدا رو معطل کردین وقتی میفرمایید بعد ازعقد حرفش طلاق بود،یا بخاطرمهریه بوده یا خودخواهی ک لابداسمرو هم میزارید عشق
پاسخ
آرزو سلطانی
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

حالا که همه اینخصوصیات و داریم و ازش خوشمون نمیاد ما زنا باید چیکار کنیم🤢

پاسخ
سعید
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

تمام مطالب بالا در مورد زندگی ما همینگونه است کمکم کنید09189613836

پاسخ
یوسف
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

بنده.نظرم.اینکه.تنهایی.بدترین.دردیه.که.تحملش.سخته‌بنده.هم‌‌.همین.مشکل.را.دارم.دنبال.همسر.یا‌یه‌خانم.برای.دوستی.هستم

پاسخ
ندا
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷

منم همسرم دوست ندارم و میخوام بگم نشانه های من اینه که از رابطه ی جنسی باهاش سردم و دوری میکنم اصلا چندشم میشه جملات دوست دارم و قربونت برم و عشقم و فدات شم و دورت بگردم وامصال این جمله هارو بدم میاد به زبون بیارم وقتی ازش بدی میبینم دوست دارم به همه بگم چقدر بد و پست پشت سرش بد بگم از خانوادش متنفر و بیزارم مخصوصا وقتی بهم بدی میکنند همش به اینده با ی مرد دیگه فکر میکنم دوست دارم زودتر حزف بشه دارم زندگی تحمل میکنم اگه کتکم بزنه برا مرگش لحظه شماری میکنم همش حسرت عشق و عاشقی رو میخورم خیلی وقتا خودمو تباه شده میبینم و اینکه اینقد اشتباه انتخاب کردم و با بچه راه برگشتی ندارم از بوسیدن و نوازش و لمس کردنش بدم میاد دوست دارم هیچ وقت خونه نباشه و نبیننمش علاقه ای به زندگی ندارم از زندگی لزت نمیبرم اصلا دوست ندارم باهاش بیرون برم دوست ندارم براش غزا بپزم همش بیحوصلم بعضی وقتا از شدت بی عشقی گریه میکنم به خودم خدا بد و بیراه میکم اینا که گفتم واسه من بود که از اول از شوهرم خوشم نمیومد اونم فقط چون زشت و بی ریخت و قد کوتاه و چاق بود ولی وقتی رفتم زیر ی سقف جز اینا بد دهنی و بداخلاقی و دست بزن دار و توهین وفش و سخت گیریای بی جا و خساست و بخل و کینه و تخقیراشم شروع شد تو یکلام بگمـ این نشانه ی زنی بود که از شوهرش بیزار بود

پاسخ
فرهاد موسوی
۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱

امیدوارم خیل دوستان به این موضوعات در روابط نامزدی و قبل از ازدواج توجه کنند و نشانه ها رو جدیدی بگیرن و عقلشون رو فدای احساسات و عواطف نکنن تا اینجوری شاهد کاهش آمار طلاق و معذلات اجتماعی نشیم و در آخر اون بچه هایی که از این رابطه ها به دنیا میان چه گناهی دارن پس عاقلانه برای زندگیمون تصمیم بگیریم. در پناه امام زمان باشید

پاسخ
سامان ز گ
۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

کاملا شفاف و واضع توضیح دادید

همسرم بدون عشق با من ازدواج کرد

بعد ازدواجمان خیلی عاشقم شد، طوری که می‌گفت کاش میشد بروم درونت و بشیم یک نفر

بعد ۹ سال زندگی با شرایط مالی سخت و نداشتن حامی

با وجود اینکه الان مشکلات مالی کاملا روبه برطرف شدنه

هم کلی نشانه دوست نداشت و داره

هم به زبان آورده بارها که دیگه دوست و علاقه بهت ندارم

و نزدیک شدنت بهم مرا آزرده تا جایی که به جنون میرسونه منو

با اینکه همچنان عاشقش هستم، او فقط دخترم را دوست داره، نه ارتباطی با کسی داشتم نه اعتیاد به چیزی

نه فحاشی بهش کردم

با احترام منتظر شرایط برای زندگی مستقل برای هر دو نفر هستیم تا محترمانه جدا بشیم

علاقه از طرف یکی از زوجین نباشه

هردو روزای سختی برای زندگی رو در پیش خواهند داشت

سامان از رشت

پاسخ
N.es
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۳

سلام.مادر ۳ فرزند من ۲۰ سال برای من همسری مومن و پاک و درستکتر بود ک هر روز سعی کردم خودم را ب انچه در راهش دوست دارد نزدیک کنم .خودم دانشگاه حقوق را ترک و تمام تلاشم را برای ادامه تحصیلات عربی و قرانی او ۱۲ سال کردم و تحمل بسیاری از سختی ها و خواسته ها تا اینکه ی مشاور کذاب خانواده ب اسم مستعار شهرام ابو طالبی ب عنوان مشاور و راهنمای خانواده توسط برادرش ب حریم مقدس خانه ما با لباس دکتر روانشناس استاد مشاور (ک سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ب دستور دکتر حاتمی و حبی و شکایت بنده مدارک جعلی و کلاش بودنش را لیست اعلام کردند) باعث بدبینی اول همسرم ک تمام دنیای من بود و عزیرترینم و بعد فرزندانم ب من شد و در ۴ سال هر شکنجه وبلایی و از جمله تمام ایتم های رفتار زنی ک همسرش را دوست ندارد .تا جایی ک ... اما من بقدری زن و بچه هام را دوست داشتم ک فکر میکردم حتما من کوتاهی کردم و سعی در جبران از کادو و طلا و گل هرشب و ابراز علاقه حتی نزد دیگران ولی فایده نداشت و ۳ ساله دقیقه ۱۴.۲.۱۳۹۹ ک گفت اخرین صفره ۷ سین راهم بنداریم از من دور و حتی بچه هام را ندیدم حتی شب عروسی دخترم ک ... و حالا باز اعتراف میکنم هنوز عاشقانه دوستش دارم و هر شب و صبح برایشان دعاو ا. خدا خوشبختی انها را میخوام ک میگفتند وون مشاکر نانجیب خوشبختی اعَضاخانواده را در نبودن شوهر و پدرشان ب انها مشاوره داده و انها باور کردن .تحمل تمام ندیدنها و خاطرات و له کردن قلبم را با زخم و درد تحمل میکنم و امید وارم انها شاد باشند . دوری و تنهایی از مرگ سخت تر است .همین .

پاسخ
N.es
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۷

ای کاش مادران بدانند ک

( گرانبها ترین دارایی یک مرد همسر اوست .)

اون وقت هر زنی تمام ایتم های رفتاری عاشقانه را داشت. برام دعا کنید .

پاسخ
خراسان
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

خیلی وقتا هست انسان فقط باید بخاطر بچه هایی که داره کنار سوهان عمر صبر کنه من همینطور هستم

از اول عشق به او نداشتم . انسانوقتی دو روز غذا نخوره هر چه جلولش بذارن میخوره

اون کار هم همیجوریه وقتی یکماه نزدیکی نکنی به هرچه باشه تن میده علاجی نیست

پاسخ
ای. ح
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳

من تا حالا واقعا متوجه نشدم دوستم دارد یا ندارد چون هم علایق که بالا را که خیلی خوب توضیح دادید دارد و هم رفتار یه زن که شوهرش را دوست ندارد را دارد واقعا منو گیج کرده نمیدونم دودل هست اونقدر من شال کن سفت کن کرده که من واقعا نمیدانم چکار کنم بعضی مواقع قهر میکنه هیچی نمیگه من از لحاظ شخصیتی آدم شاد پر انرژی هستم و خیلی آدم مثبت اندیشی هستم ولی همسرم تو یه خانواده ای بزرگ شده همیشه پدر مادرش با هم دعوا می‌کنند تا الان که نزدیک به70سال سن دارند هنوز دست از دعوا ور نداشتند و رفتارش کپی مادرش هست به هر دلیلی میخواد دعوا کنه منظور خاصی نداره از دعوا کردن از کوچکی تو همچین خانواده ای بزرگ شده و احساس میکنه باید این طوری باشه ولی من بر عکس اون تو خانواده ای بزرگ شدم که هیچ وقت تا به امروز ندیدم حتی برای یک بار ببینم پدر مارم با هم دعوا می‌کنند و وقتی من رفتم برای خواستگاری همسرم برای اولین بار که با خانواده همسرم آشنا بشم اینها همه باهم دعوا میکردند من تا حالا تو فامیل زن شوهر ندیده بودم دعوا کنند خیلی شوکه شده بودم از اون روز تا سه سال با پدرم سر نامزدم با هم ناسازگاری داشتم به پدرم گفتم اینها همه دیوانه هستند من این دختر نمیخوام بالاخره نامزدی که سه سال طول کشید به هم علاقه مند شدیم ولی بعضی مواقع این مادرش میشه و حال منو بهم میزنه ومنو مجبور میکنه که بهاش دعوا کنم با اینکه خودش از اخلاق و شخصیت من خبر داره من هرگز دوست ندارم به هیچ زنی دست بلند کنم ولی منو مجبور به این کار میکنه و واقعا نمیدنم چکار کنم اون تو خانوادش با اخم بزرگ شده من تو خانواده ام با شوخ طبعی ولبخند بزرگ شدم نمیتونم تو خانواده ام ناراحتی باشه ولی برای اون اخم ناراحتی حالت خوشی یا عادی بودن داره من واقعا این وضعیت برام خیلی سخته چون واقعا نمیتونم خوشحال نباشم

پاسخ
یاسین
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

خانوم من از هر لحاظ شبیه من هست به جز سکس تسبت به هیچ مردی هم‌احساسی نداره به ظاهر اینو‌میگه ..البته اینو‌هم بگم دوست داره تنهایی بخوابه و همیشه تنها باشه با زن‌گرفتن من هم مشگلی نداره و میگه هیچ اشکالی نداره ودر کل نمیدونم چرا پایبند به سکس نیست و با این وضعیت مجبورم ازدواج دوم کنم و به هزاران دهن باز جوابگو باشم

پاسخ
سیاوس
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

دریک نگاه فهمیدم که تمام

پاسخ
الیاس
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

نکات خوبی بود .هر چند در همه شخصیت ها جا نداره امادر مجموع خوب بود.یک مسئله همیشه ازار دهنده بوده برای من..چرا زن ها همیشه سعی میکنند خودشون رو حق به جانب بدونن و مردشون رو متهم و خطا کار...در بهترین حالت هم در زمان عصبانیت و حتی بعد از عصبانیت همچنان در این فرم هستند گه حق با ما بوده و هست..با کدام منطق و دیدگاه باید یک زن رو متوجه مسیر اشتباهش کرد وقتی متوجه نخواهد شد.

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات