دندانپزشکی و سلامت دهان

0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پوست باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر می‌خواهید در خصوص اندولیفت پوست بیشتر بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

جوانسازی پوست با استفاده از تکنیک‌های مختلف، اقدام رایجی است که افراد با افزایش سن به دنبال آن هستند. خوشبختانه این روزها روش های مختلفی برای جوانسازی وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. اگر شما نیز دچار چین و چروک پوستی هستید یا در ناحیه خاصی از بدن دچار اسکار پوستی، جای آکنه و جوش یا حتی افتادگی و شل شدگی پوست هستید، قطعا استفاده از تکنیک‌هایی مثل اندولیفت پوست بسیار هوشمندانه است. از این طریق می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به جوانسازی پوست کنید و از نتیجه آن لذت ببرید. یادتان باشد که اندولیفت توانایی‌های زیادی دارد که باید با آن آشنا شوید.
اگر می‌خواهید در خصوص اندولیفت پوست بیشتر بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پیشانی باید بدانید

 

اندولیفت پوست چیست؟

پوست انسان در مواجهه با شرایط مختلف دچار تغییر می‌شود. بارداری، شیردهی، گذر زمان و افزایش سن از رایج‌ترین علل تغییرات بدن محسوب می‌شود. به همین دلیل این روزها بسیاری از افراد حتی در سنین کم نیز، تلاش می‌کنند تا به کمک تکنیک‌های جوانسازی پوست همه چیز را بهبود بخشند. اندولیفت پوست یکی از روش‌های رایج جوانسازی پوست محسوب می‌شود. در این روش به کمک لیزر می‌توان امواج با طول موجب مشخصی را وارد لایه درم پوست کرد. پس از این مرحله شرایط برای ایجاد تغییر در پوست فراهم می‌شود. احیا پوست و ایجاد ساختاری مطلوب در آن، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد. اندولیفت پوست به شما اجازه می‌دهد تا زیبایی و جوانی را احساس کنید و برای نواحی دچار افتادگی و شل شدگی، کلاژن سازی و افزایش خاصیت کشسانی ایجاد می‌شود.

 

اندولیفت پوست

 

چه افرادی کاندید خوبی برای اندولیفت پوست هستند؟

شناخت بهترین افراد کاندید اندولیفت پوست کمک می‌کند تا هوشمندانه انتخاب کنید. معمولا افرادی که اندولیفت را تجربه کرده‌اند، شادابی و جوانی زیادی در پوست احساس می‌کنند. به همین دلیل تمام افرادی که قصد دارند از پوست خود مراقبت کنند یا برای درمان اسکار پوستی، جای بخیه و جای جوش اقدام می‌کنند، انتخاب اندولیفت پوست گزینه مناسبی است. از این طریق شانس زیادی دارید تا کلاژن سازی پوست را افزایش داده و زیبایی آن را بهبود بخشید. خوشبختانه به دلیل عدم نیاز به بی هوشی و اقدامات این‌چنینی پیچیده، این تکنیک برای تمامی افراد قابل اجرا است. اگر دچار دیابت، بیماری‌های خود ایمنی و مشکلات خاص دیگر نیستید، با مشورت پزشک متخصص می‌توانید از اندولیفت پوست استفاده کنید.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پلک بالا باید بدانید

 

مزایای اندولیفت پوست

آگاهی در خصوص مزایای هر روش زیبایی به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه انتخاب کنید. معمولا مزایای هر روش عامل اصلی جذب برای انجام آن است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده جزییات مزایای اندولیفت را بدانید و سپس در خصوص آن تصمیم گیری کنید.
•    در اندولیفت پوست هیچ خبری از بی هوشی عمومی نیست و شما به صورت بی حسی موضعی می‌توانید آن را امتحان کنید.
•    هزینه های بستری در بیمارستان نخواهید داشت و به صورت سرپایی عمل اندولیفت پوست برای‌تان انجام می‌شود.
•    استفاده از اندولیفت برای سنین مختلف به راحتی انجام می‌شود.
•    نتیجه اندولیفت پوست ماندگاری بالایی دارد و بیش از 3 سال می‌توانید از آن لذت ببرید.
•    با کمک اندولیفت پوست می‌توانید خیلی راحت جوانسازی پوست را انجام دهید.
•    ازبین بردن اسکار پوستی و جای جوش به راحتی با این تکنیک امکان پذیر است.
•    تمامی پروسه اندولیفت در 1 ساعت انجام می‌شود و نیاز به حضور در زمان طولانی وجود ندارد.
•    برای اندولیفت هیچ خونریزی، برش وجای بخیه ای وجود ندارد.
•    اندولیفت با قیمتی بسیار مناسب‌تر از سایر درمان های مشابه انجام می‌شود.

 

حتما بخوانید: اندولیفت بهتر است یا پروفایلو؟ مقایسه خطرات و مزایای هرکدام

 

معایب اندولیفت پوست

تکیه بر اصل آگاهی مهم‌ترین پارامتر اثرگذار در این زمینه است. به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با درک صحیح از معایب اندولیفت، جزییات مهم در این زمینه را بررسی کنیم. هرچند بهتر است بدانید که اندولیفت تکنیکی غیرتهاجمی است و اگر توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود هیچ معایب و عارضه‌ای نخواهد داشت. در این روش جوانسازی، کمی قرمزی پوست، احساس گزگز و کبودی طبیعی است و حداقل تا 3 روز پس از اندولیفت بهبودی کامل پیدا می‌کنید. استفاده از این روش برای به دست آوردن لیفت نسبی مطلوب است اما اثربخشی آن برای افتادگی های شدید بستگی به جنس پوست دارد.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت برای جای جوش بدانید

 

اندولیفت پوست چگونه انجام می‌شود؟

آگاهی از نحوه انجام اندولیفت یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که دغدغه افراد کاندید محسوب می‌شود. به همین دلیل باید حتما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ادامه قصد داریم صفر تا صد اندولیفت پوست را شرح دهیم تا بدون نگرانی و اضطراب برای انجام آن اقدام کنید.
1.    از لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید برای اندولیفت پوست اقدام کنید، باید حتما جستجو و یافتن پزشک را اولویت قرار دهید. یافتن پزشک متخصص و باتجربه در زمینه اندولیفت اهمیت زیادی دارد. چرا که نتیجه نهایی اندولیف علاوه بر نوع و واکنش بدن، به تجربه و تخصص پزشک نیز وابسته است. پس بدیهی است که باید در این زمینه با تحقیق، اختصاص وقت و مشاهده  حضوری تصمیم بگیرید.


2.    با انتخاب پزشک متخصص نوبت به جلسه مشاوره حضوری می‌رسد. در این جلسه باید با پزشک صحبت کنید و انتظارات خودتان را بیان کنید. نگاه واقع بینانه شما به نتیجه اندولیفت پوست در اهمین جلسه روشن می شود. مطرح کردن سوابق پزشکی و بیماری‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. شما باید در جلسه مشاوره همه چیز را ارزیابی کنید و نمونه کارهای واقعی و عکس‌های قبل و بعد را مشاهده کنید تا تصمیم قطعی بگیرید.


3.    بعد از تصمیم گیری نهایی پزشک روز مشخصی را تعیین می‌کند تا به کلینیک مراجعه کنید. حداقل 2 هفته قبل از این تاریخ، باید مصرف الکل و دخانیات را قطع کرده باشید. از سوی دیگر، یادتان باشد که هرگونه مواد ارایشی یا کرم، اسپری خوشبو کننده و لوسیون در سطح پوست ممنوع است و باید قبل از اندولیفت سطح پوست را پاک کنید.


4.    بعد از آماده سازی، پزشک متخصص با ضد عفونی کننده مخصوص محل اندولیفت را استریل می‌کند تا ریسک عفونت ازبین رود. بعد از این مرحله، نوبت به بی حسی موضعی می‌رسد. این اقدام با کمک پمادهای مخصوص یا بی حس کننده تزریقی انجام می‌شود.


5.    با تنظیم دستگاه لیزر، سری میکرونی آن وارد پوست می‌شود. برای این کار هیچ برشی در سطح پوست نخواهید داشت. پزشک با حرکت دادن لیزر در نواحی مدنظر می‌تواند لیفت پوست را رقم بزند و احیا بافت پوستی را آغاز کند. یادتان باشد که اگر اندولیفت با هدف کاهش بافت چربی انجام شده باشد، سری آن کمی ضخیم‌تر خواهد بود و پروسه به همین شکل ادامه می‌یابد.


6.    پس از پایان اندولیفت پوست، توصیه های لازم برای مراقبت های بعد از عمل ارائه می‌شود.

 

اندولیفت پوست

 

مراقبت های بعد از اندولیفت پوست

همان طور که گفته شد، اندولیفت به عنوان تکنیکی غیرتهاجمی و سرپایی شناخته می‌شود اما نکات مهمی در مراقبت‌های مورد نیاز پس از آن وجود دارد که آگاهی در این خصوص برای‌تان ضروری است.
•    تا 3 الی 4 هفته پس از اندولیفت، نمی‌توانید از هر گونه نوشیدنی الکلی استفاده کنید.
•    حداقل به مدت 1 ماه مصرف دخانیات و سیگار ممنوع است.
•    یادتان باشد که تمام توصیه‌های پزشک و داروهای تجویز شده راس زمان مقرر استفاده شود.
•    استفاده از هرگونه لوسیون، کرم و روغن برای سطح پوست غیرمجاز است، مگر پزشک شما تجویز کرده باشد.
•    تحت هیچ شرایطی تا 1 الی 2 هفته نمی‌توانید در مقابل نور آفتاب باشید.
•    استفاده از ضد آفتاب یکی از ضروریات پس از اندولیفت پوست محسوب می‌شود.
•    حتما برای دستیابی به بهترین نتیجه رژیم غذایی سلامتی را دنبال کنید و مصرف سبزیجات را افزایش دهید.

 

حتما بخوانید: اندولیفت برای چه سنی مناسب است ؟ کم کردن عوارض

 

هزینه اندولیفت پوست

سوال بسیاری از افراد که کاندید اندولیفت پوست هستند، کسب اطلاعات در خصوص هزینه انجام آن است. شرایط متفاوت کلینیک، خدمات ارائه شده در کلینیک، تخصص و تجربه پزشک و نوع دستگاه لیزر همگی از پارامترهای مهمی هستند که در هزینه نهایی اثرگذار خواهند بود. به همین دلیل نمی‌توان هزینه مشخصی برای انجام اندولیفت بیان کرد. پزشک متخصص با توجه به شرایط فرد و نوع اندولیفت در جلسه مشاوره، می‌تواند بر آورد هزینه صحیحی داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا در پروسه اقدام برای انجام اندولیفت، به صورت تلفنی یا حضوری از پزشک مدنظرتان هزینه را جویا شوید تا برای اقدام برنامه ریزی نمایید.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت شکم باید بدانید

 

مدت ماندگاری اندولیفت پوست چقدر است؟

اطلاع از مدت زمان ماندگاری اندولیفت به افراد انگیزه می‌بخشد تا برای انجام آن اقدام کنند. خوشبختانه اندولیفت می‌تواند مدت زمان طولانی برای شما اثربخش باشد. چرا که واکنش اولیه آن کاملا طبیعی است و بدن به طور اتوماتیک تلاش می‌کند تا پوست را احیا کند. به همین دلیل تا زمانی که افزایش سن، عوامل بیرونی و تغذیه موجب کاهش کیفیت پوست و افتادگی آن نشود، نتیجه اندولیفت را مشاهده خواهید کرد.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت زیر چشم باید بدانید

 

سوالات متداول

آیا اندولیفت پوست باعث لاغری می‌شود؟

اندولیفت با تابش مستقیم لیزر به محل مدنظر می‌تواند موجب کاهش حجم چربی شود. اما یادتان باشد که اندولیفت پوست، تنها می‌تواند موجب ازبین رفتن بخشی از چربی شود و معمولا برای کانتورینگ می‌توان از آن استفاده کرد. لاغری در وزن های بالا از توان این تکنیک خارج است و باید روش‌هایی مثل ویزر لیپو را انتخاب کنید.

 

آیا اندولیفت پوست می‌تواند جای واکسن را بهبود بخشد؟

برای افرادی که دارای جای واکسن هستند، معمولا می‌توان از تکنیک هایی مثل اندولیفت استفاده کرد. هرچند تشخیص میزان اثربخشی آن کاملا وابسته به نظر و تشخیص پزشک شما است. به طور کل این تکنیک برای بهبود جای زخم و اسکار پوستی انتخاب بسیار موفقیت آمیزی است.

 

آیا اندولیفت با درد زیادی همراه است؟

خیر! معمولا درد آن در حدی اندک است که حتی بدون بی حسی نیز می‌توان آن را انجام داد. اما برای کاهش درد اندک نیز، بی حسی موضعی استفاده می‌شود.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید