دندانپزشکی و سلامت دهان

0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پیشانی باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر شما نیز کاندید اندولیفت پیشانی هستید و می‌خواهید اطلاعاتی جدید و واقعی در خصوص آن  کسب کنید، همراه ما باشید.

جذابیت و زیبایی چهره برای هر انسانی اهمیت ویژه ای دارد. مراقبت از این زیبایی و ایجاد تناسب و ظاهر مطلوب می‌تواند حس سرزندگی، شادابی و جوانی القا کند. به همین دلیل بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا از طریق تکنیک‌های نوین در حوزه پزشکی اقدام به ایجاد ظاهر مناسب در چهره کنند. جوانسازی و رسیدن به ظاهر مناسب تنها از طریق مراقبت، تحقیق و انتخاب بهترین تکنیک میسر می‌شود. اندولیفت پیشانی یکی از تکنیک‌های عالی برای رسیدن به جوانسازی و لیفت پیشانی است. به همین دلیل می‌توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید و تجربه نوینی در زیبایی کسب کنید.
اگر شما نیز کاندید اندولیفت پیشانی هستید و می‌خواهید اطلاعاتی جدید و واقعی در خصوص آن  کسب کنید، همراه ما باشید.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پلک بالا باید بدانید

 

اندولیفت پیشانی چیست؟

آگاهی در خصوص هر تکنیک شناخته شده حوزه خدمات زیبایی، به شما کمک می‌کند تا آگاهانه تصمیم بگیرید. اندولیفت پیشانی یکی از تکنیک‌های عالی برای دستیابی به زیباترین نتیجه است. با کمک این تکنیک می‌توانید جوانسازی در پیشانی را تجربه کنید و چین و چروک های این ناحیه را محو نمایید. پیشانی به دلیل نداشتن بافت زیاد در زیر پوست، به سرعت با افزایش سن، رژیم غذایی نامناسب، عدم مراقبت از پوست و موارد این‌چنینی دچار مشکل می‌شود و خطوط زیادی را نمایان می‌کند. به همین دلیل یافتن روشی کار آمد برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی در ناحیه پیشانی و درمان آن ها اهمیت زیادی دارد. اندولیفت پیشانی تکنیکی عالی برای مراقبت از پیشانی محسوب می‌شود. از این روش برای رسیدن به پوستی شاداب، جوان و صاف استفاده می‌شود. در بعضی موارد لیفت نسبی در این ناحیه، یکی از دستاوردهای اندولیفت محسوب می‌شود.

 

اندولیفت پیشانی

 

اندولیفت پیشانی چگونه است؟

در تکنیک اندولیفت پزشک متخصص از دستگاه لیزر مخصوص استفاده می‌کند. به این ترتیب با استفاده از سری میکرونی باریک، می‌تواند طول موج مشخصی از لیزر را به لایه درم پوست بتاباند. پس از این مرحله، بافت زیرین پوست دچار تخریب می‌شود و نوبت به واکنش طبیعی بدن برای بهبود آن می‌رسد. بدن فورا خون رسانی به این ناحیه را افزایش می‌دهد و میزان کلاژن سازی را بیشتر می‌کند تا امکان ترمیم سریع فراهم شود. به این ترتیب بدن فورا بافت فیبروز را تشکیل می‌دهد و ضمن کلاژن سازی، بافت پوست را احیا می‌کند. به این ترتیب اندولیفت پیشانی می‌تواند چین و چروک های پوستی را بهبود بخشیده و  ظاهر پوست را شاداب نشان دهد. احیا بافت پوست اصلی ترین دستاورد اندولیفت پیشانی است.

چطور برای اندولیفت پیشانی مشاوره رایگان دریافت کنیم ؟ 

دکتر مولایی فر با توجه به تجربه و مهارت بالای خود در زمینه جراحی زیبایی، یکی از بهترین انجام دهندگان اندولیفت پیشانی در کشور ماست. با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته، او می‌تواند به شما نتیجه‌ای بسیار طبیعی و جذاب در اندولیفت پیشانی بدهد. این روش نه‌تنها باعث بهبود ظاهر پیشانی شما می‌شود، بلکه می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری برای مواجهه با جهان اطراف بدهد.

اگر به دنبال انجام اندولیفت پیشانی هستید، توصیه می‌کنیم که با دکتر مولایی فر مشورت کنید. او به عنوان یک پزشک با تجربه، بهترین روش درمان را به شما پیشنهاد خواهد داد و می‌تواند به شما در درک بهتری از روند جراحی و نتایج آن کمک کند. با توجه به تجربه و مهارت بالای دکتر مولایی فر، می‌توانید با اطمینان به او مراجعه کرده و نتیجه‌ای که به انتظار شماست را به دست بیاورید. با دریافت خدمات اندولیفت پیشانی از دکتر مولایی فر، می‌توانید به شکلی جذاب‌تر و جوان‌تر به نظر برسید و باعث افزایش اعتماد به نفس خود شوید.

شماره تماس : 02126474915

حتما بخوانید: اندولیفت بهتر است یا پروفایلو؟ مقایسه خطرات و مزایای هرکدام

 

اندولیفت پیشانی چگونه انجام می‌شود؟

زمانی که تصمیم به انجام اندولیفت پیشانی می‌گیرید، قطعا نیاز دارید تا زیر و بم جلسات اندولیفت را بدانید. به این ترتیب در این بخش صفر تا صد اندولیفت پیشانی را شرح می‌دهیم تا با خیالی آسوده نسبت به انجام آن اقدام کنید.
1.    مرحله جستجو و یافتن بهترین پزشک متخصص برای انجام اندولیفت یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. به این منظور کافی است از اطرافیان‌تان پرس و جو کنید و تحقیقات در فضای مجازی و وب سایت‌ها را جدی بگیرید. در پایان لیستی از پزشکان برتر برای انجام اندولیفت پیشانی را مشاهده می‌کنید که لازم است در خصوص هر کدام نسبت به کیفیت عکس‌های قبل و بعد به همراه هزینه انجام اندولیفت پیشانی، دست به ارزیابی و انتخاب بزنید.


2.    پس از پیدا کردن بهترین پزشک متخصص در اندولیفت پیشانی، لازم است تا حضوری به مطب پزشک مراجعه کنید. به این منظور وقت مشاوره پیش از اندولیفت دریافت می‌کنید و تمامی سوابق پزشکی‌تان را یادداشت می‌نمایید. جلسه مشاوره حضوری بهترین زمان برای ملاقات با افرادی است که تجربه مشابهی دارند و پیش از شما اندولیفت را امتحان کرده‌اند. در این جلسه تمام سوالات‌تان در خصوص اندولیفت را بپرسید و پاسخ آن را از پزشک جویا شوید. یادتان باشد که انتظارات و انگیزه های شما برای انجام اندولیفت پیشانی اهمیت دارد و باید حتما در خصوص آن با پزشک صحبت کنید.


3.    پس از جلسه مشاوره اندولیفت، وقت مراجعه حضوری داده می‌شود. در روز انجام اندولیفت به مطب یا کلینیک پزشک متخصص مراجعه می‌کنید و برای انجام اندولیفت آماده می‌شوید. یادتان باشد که برای اندولیفت پیشانی باید حتما ناحیه پیشانی بدون هر گونه کرم و لوازم آرایشی باشد! به همین دلیل پیش از انجام اندولیفت پزشک از شما درخواست می‌کند تا پیشانی و صورت خودتان را به وسیله پاک کننده مخصوص بشویید.


4.    اقدام مهم بعدی، استریل کردن ناحیه اندولیفت با ضد عفونی کننده‌های مخصوص توسط پزشک است. با این اقدام ریسک بروز عفونت و موارد این‌چنینی کاهش می‌یابد.


5.    با آماده سازی اولیه، پزشک سری مخصوص میکرونی اندولیفت را وارد بافت پوست می‌کند. به این ترتیب طول موج مشخصی از لیزر به این ناحیه تابانده می‌شود تا اندولیفت به بهترین شکل ممکن در هدف مدنظر انجام شود.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت برای جای جوش بدانید

 

مزایای اندولیفت پیشانی

اطلاع از مزایای اندولیفت پیشانی به شما کمک می‌کند تا دقیق‌تر انتخاب کنید. این مزایا در اندولیفت بسیار جلب توجه می‌کند و زمینه ساز محبوبیت این تکنیک شده است. به همین دلیل لازم است تا هوشمندانه در خصوص آن بدانید و دست به انتخاب بزنید.
•    اندولیفت پیشانی بدون نیاز به بی هوشی عمومی انجام می‌شود.
•    خطراتی برای اندولیفت پیشانی وجود ندارد و معمولا انجام آن توسط پزشک متخصص بی دردسر است.
•    اندولیفت پیشانی هیچ نیازی به بستری در بیمارستان ندارد.
•    معمولا با کمک اندولیفت پیشانی می‌توان بدون خونریزی و برش در ناحیه پوست لیفت و جوانسازی ایجاد کرد.
•    اندولیفت بدون اسکار پوستی و جای زخم یا بخیه انجام می‌شود.
•    اثربخشی اندولیفت بسیار زیاد است و به صورت موضعی اثربخشی ندارد.
•    اندولیفت با کمک تکنیک های دیگر جوانسازی می‌تواند نتیجه عالی داشته باشد.
•    عدم نیاز به دوران نقاهت پیچیده و مشکل از ویژگی‌های عالی اندولیفت پیشانی است.

 

حتما بخوانید: اندولیفت برای چه سنی مناسب است ؟ کم کردن عوارض

 

معایب اندولیفت پیشانی

زمانی که یک تکنیک خاص را برای جوانسازی و زیبایی انتخاب می‌کنید، قطعا نیاز دارید تا علاوه بر مزایا، معایب آن را بدانید. آگاهی از معایب روش های مختلف جوانسازی به شما وسعت دید خوبی خواهد داد. به این ترتیب می‌توانید از بین ده ها تکنیک مطلوب، بهترین گزینه را با مشورت پزشک متخصص و معتمدتان انتخاب کنید. به همین دلیل در ادامه به معایب این تکنیک نیز اشاره می‌کنیم. یادتان باشد که اگر برای انجام اندولیفت پیشانی از پزشک متخصص و باتجربه کمک گرفته باشید، رخ دادن این عوارض نزدیک به صفر است.
•    اندولیفت پیشانی اثربخشی مطلوبی در سنین مناسب دارد اما در سنین بالا این اثربخشی کاهش می‌یابد.
•    اندولیفت پیشانی باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا بهترین نتیجه را بدون هرگونه آسیب داشته باشد.
•    بروز قرمزی، کبودی و احساس گزگز کاملا طبیعی است و خیلی سریع بهبود می‌یابد.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت شکم باید بدانید

 

مراقبت های بعد از اندولیفت پیشانی

هرچند اندولیفت پیشانی تکنیکی سرپایی و ساده است که پیچیدگی خاصی برای دوران نقاهت ندارد، اما باید حتما در خصوص مراقبت های بعد از آن اطلاعات کسب کنید. رعایت چند نکته ساده می‌تواند بیشترین میزان اثربخشی را داشته باشد.
•    پس از انجام اندولیفت از چتر مناسب استفاده کنید تا بدون قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب به منزل برسید.
•    تحت هیچ شرایطی از پماد، روغن و ماساژ تجویزی توسط اطرافیان استفاده نکنید و تنها توصیه پزشک را مدنظر قرار دهید.
•    حتما داروهای تجویز شده توسط پزشک را راس زمان مقرر استفاده کنید.
•    تحت هیچ شرایطی تا 15 الی 30 روز بعد از اندولیفت از سیگار و دخانیات استفاده نکنید.
•    تمامی نوشیدنی‌های الکلی تا 15 الی 30 روز بعد از اندولیفت ممنوع است.
•    حتما تا 2 روز پس از اندولیفت از هیچ نوع کرم و لوازم آرایش استفاده نکنید.
•    آفتاب گرفتن و سولاریوم تا 1 الی 2 ماه ممنوع است. هرچند انجام آن پس از 1 ماه آسیبی وارد نمی‌کند اما اثربخشی اندولیفت را کاهش می‌دهد.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت زیر چشم باید بدانید

 

هزینه اندولیفت پیشانی چقدر است؟

اطلاع از هزینه اندولیفت پیشانی بخش مهمی از پروسه درمان و جوانسازی است. چرا که با اطلاع از هزینه می‌توانید برای پرداخت آن برنامه ریزی کنید. معمولا هزینه اندولیفت پیشانی به صورت جلسه‌ای دریافت می‌شود و تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد بر اساس تشخیص پزشک متخصص تعیین می‌شود. این هزینه متناسب با تجربه پزشک، نمونه کارهای موفق، خدمات کلینیک و نوع دستگاه لیزر متفاوت است. شما باید در جلسه مشاوره قبل از اندولیفت پیشانی، در خصوص هزینه نهایی هر جلسه با پزشک صحبت نمایید و قیمت اندولیفت را جویا شوید.

 

اندولیفت پیشانی

 

سوالات متداول

ماندگاری اندولیفت پیشانی چقدر است؟

آگاهی از مدت زمان ماندگاری تکنیک اندولیفت در ناحیه پیشانی برای تمام افرادی که کاندید آن هستند ضروری است. این روش با استفاده از لیزر انجام می‌شود تا بدن تحریک به احیا بافت پوست شود! به همین دلیل نتایج آن اصلا موقتی نیست و تا مدت ها پس از اندولیفت باقی می‌ماند. به همین دلیل اندولیفت پیشانی روشی نسبتا دائمی است که با افزایش سن احتمال کاهش اثرات آن وجود دارد.

 

آیا اندولیفت پیشانی می‌تواند لیفت پیشانی ایجاد کند؟

اندولیفت پیشانی جوانسازی در بافت پوست ایجاد می‌کند اما لیفت در حد جراحی تهاجمی خیر! برای لیفت نسبی می‌توانید از همین تکنیک کمک بگیرید اما برای لیفت اساسی لازم است تا با پزشک متخصص مشورت کنید و روش های تهاجمی‌تری را انتخاب نمایید.

 

بهترین روش برای ازبین بردن چروک پیشانی چیست؟

استفاده از روش هایی مثل اندولیفت می‌تواند به عنوان بهترین و اثربخش‌ترین روش جهت از بین بردن چین و چروک پیشانی باشد. اما بهتر است بدانید که ترکیب روش های مختلف مثل بوتاکس و اندولیفت می‌تواند نتایجی شگفت انگیز داشته باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید