دندانپزشکی و سلامت دهان

10 مدل از بهترین کرم ضد لک پوست در 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از لک و تیرگی ناشی از مصرف داروهای هورمونی، کهولت سن، بارداری و ... کرم ضد لک است.

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از لک و تیرگی ناشی از مصرف داروهای هورمونی، کهولت سن، بارداری و ... کرم ضد لک است. ظاهر شدن لک های روی پوست می تواند زیبایی ما را از بین ببرد و این باعث کاهش اعتماد به نفس ما می شود، بنابراین همیشه از بهترین کرم های ضد لک برای نتایج عالی استفاده کنید. بسیاری از محققان و دانشمندان در زمینه پوست به بررسی لکه های پوستی برای یافتن یک درمان موثر پرداخته اند.

 

ویژگی های یک کرم ضد لک پوست خوب

  • آنتی اکسیدان دارد.
  • ویتامین های مورد نیاز پوست را دارد.
  • در مقابل رادیکال های آزاد و آلودگی محیطی اقدامات احتیاطی انجام دهید.
  • هیدراتاسیون و آبرسانی خوب.

 

چگونه لکه ها روی پوست ایجاد می شوند؟

  • دوره بارداری
  • استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت
  • مصرف داروهای هورمونی
  • افزایش سن
  • پرتوهای نور و مضر خورشید
  • نقص در سیستم ایمنی بدن

 

چند نکته مهم برای داشتن پوستی روشن و بدون لک

  1. مراقب خواب خود باشید، به اندازه کافی بخوابید.
  2. حتما از بخار استفاده کنید.
  3. در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید.
  4. از کرم های لایه بردار مناسب استفاده کنید
  5. مرطوب کردن پوست را فراموش نکنید.

 

 

پوستی سفید و شاداب با کرم ضد لک پوست یونیک

همانطور که می دانید در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی همیشه محصولات جدیدی برای پوست و مو وجود دارد. محصولاتی که اغلب تاثیر موقت بر پوست داشته و دوباره پوست به همان حالت قبلی بر خواهد گشتفروشگاه آمیلی در بین محصولات و برند های موجود، یکی از بهترین های آن را برای شما به ارمغان آورده استکرم یونیک از آن دسته محصولاتی است که امتحان خود را در بین مشتریان ایرانی پس داده است.

از جمله نکات مهم در انتخاب کرم و صابون یونیک، مواد تشکیل دهنده آن است. این کرم از مواد گیاهی ساخته شده است که تاثیرگذاری آن بر پوست شما را چند برابر می کند. از دیگر نکاتی که باید در نظر داشته باشید، تجربه خریداران این محصول است که میزان رضایت آنها نشان دهنده کیفیت محصول می باشد.کرم یونیک در بین بانوان از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده و جزو پرفروشترین محصولات زیبایی پوست می باشد.

 

خواص کرم ضدلک پوست یونیک

از موارد مصرف  کرم ضد لک پوست ونیک به ضد لک و کک و مک، ضد جوش، روشن کننده، سفید کننده قوی، لیفتینگ و رفع چروک، کلاژن سازی، حاوی ضد آفتاب، پاکسازی صورت و رفع تیرگی زیر چشم می توان اشاره کرد.یکی از نقاط قوت این کرم، قدرت پاک کنندگی پوست از جوش می باشد. بسیاری از بانوان به خاطر عواملی چون حساسیت فصلی یا حساسیت نسبت به بعضی از مواد غذایی دچار جوش در قسمت های مختلف پوست صورت خود می شوند.مزایای کرم یونیک  به این موارد محدود نمی شود و در صورت استفاده از آن متوجه معجزه تغییر در ظاهر خود خواهید شد.

 

شفافیت و لطافت تضمینی پوست صورت رز وایت گامنو

پوست صورت بدلیل مواجه روزانه با عوامل مضری همچون آلایندههای هوا و اشعه مضر نورخورشید، همیشه در معرض خرابی و از دست دادن شفافیت خود است. پوست صورت همچنین بدلیل موارد ژنتیکی و یا استرس روزانه، حساستر از نقاط دیگر است.

از سویی پوست دستهایمان نیز بدلیل لمس اشیاء سخت، زبر و ارتباط با مواد شوینده همیشه در معرض ضعیف شدن و لک افتادن است. به همین دلیل مراقبت از پوست صورت و دستهایمان باید برای ما در اولویت باشد.

از بین بردن لکهای صورت و همچنین داشتن پوستی شفاف و جوان، آرزوی تمامی افرادی است که همیشه دغدغه محافظت از پوست صورت و بدن خود را دارند. در این بین البته محصولاتی که این کار را با ترکیبات صنعتی خود انجام میدهند، بسیار زیاد هستند، شاید این محصولات بزودی پوست صورت را از وجود لکهای پوستی پاک کنند، اما بدلیل ترکیبات شیمایی، بسیار برای پوست صورت مضر هستندکرم ضدلک وایت رز گامنو، برخلاف محصولات دیگر، بدلیل ترکیبات کاملا گیاهی خود، هیچگونه عارضه پوستی نداشته و بسیار موثر است.

 

 

کرم آگوستا

کرم آگوستا با شهرت جهانی وارد بازار لوازم آرایشی بهداشتی شده است که دارنده تاییده از کشور های اروپایی آسیایی و آمریکایی می باشد.با خواص بی نظیر روشن کننده و ضد لک بودن اون سبب استقبال وسیع در بازار های آسیایی داشته باشه,همچنین یک دلیل محکم برای معروف شدن این کرم رو میتوان گفت که پوست رو روشن میکنه ولی نازک نه!

 

از بین برن لک های بعد از دوران بارداری

لک های دوران بارداری معمولا به دلایل نوسانات هورمونی و برای 60% از مادران اتفاق می افتد که این امر میتواند دلایل زیادی داشته باشد. کرم اگوستا با کاهش ملاسما سبب از بین رفتن لک هایی که معمولا روی پیشانی و گونه مادران کم کم شکل میگیرن شده و بعد از استفاده 40 روزه شاهد از بین رفتن 80% لک های پوستی مادران بودیم.

 

پک ضد لک گلدن شاین لارا golden shine cream

گرچه لکههای پوستی در هر سنی پدیدار میشوند؛ اما در سنین بالا احتمال بیشتری دارند. سن درگیری با این لکههای پوستی تماما به این بستگی دارد که چگونه از پوست خود مراقبت میکنید.

عدم استفاده از لوازم آرایشی بخصوص آنهایی که دارای مواد شیمیایی و سربی هستند؛ شستوشو و پاکسازی مداوم پوست و توجه به مشکلات سلامتی هورمونی و گوارشی باعث میشود درگیری با این لکهها به تعویق بیوفتندپک ضد لک گلدن لارا golden shine cream نیز باعث مراقبت بیشتر از پوست و پیشگیری از لکهای پوستی است.

 

بخشی از خواص پک ضد لک گلدن شاین لارا golden shine cream در یک نگاه

  • پیشگیر از لک
  • پیشگیری از جوشهای سر سفید
  • درمان انواع لکهای پوستی مانند بارداری یا آفتاب سوختگی
  • کلاژنسازی و با دوام کردن پوست
  • درمان لکهای ناشی از مشکلات هورمونی
  • درمان لکهای ناشی از مشکلات کبدی
  • درمان کک و مک پوستی
  • روشنکنندگی پوست
  • یکدست کنندگی پوست
  • آبرسانی به پوست
  • تامین مواد معدنی پوست؛ همچون ویتامین C، اومگا 3، اومگا 6
  • تامین حس لطافت و تازگی به دلیل استفاده از مواد گیاهی همچون شیرین بیان و جعفری و گیاه ریواس
  • ضد التهاب و التیام امراض مقطعی پوست

 

ضد لک و روشن کننده صورت داکس کرم پیگمازومی

این کرم ضد لک صورت حاوی آنتی اکسیدان ها، مواد ضد پیری، ویتامین ها و مواد معدنی و مواد طبیعی موثر است که مشکلات پوستی ناشی از عوامل مختلف را التیام می بخشد. با استفاده روزانه از این محصول مراقبتی، لکه ها و لک های تیره به تدریج از بین می روند و اگر جای زخم یا آکنه ناشی از بارداری، افزایش سن یا نور خورشید باشد، برطرف می شود.

 

کرم ضد لک Isis Pharma مدل Unitone 4 White

کرم ضد لک ایسیس برای افرادی که پوست حساس و آلرژی زا دارند مناسب است و به لطف اسید اسکوربیک 2 درصد از قرمزی و تورم روی پوست جلوگیری کرده و از انتشار آنزیم تیروزیناز بر روی پوست جلوگیری می کند. پوست تمیزتر و روشن تر است همچنین با تولید و کنترل ملانین پوست را جوان می کند و چهره شما را جذاب می کند.

 

 

   ژل ضد لک آردن مدل SALICYL2

وجود ماده بسیار مهمی به نام کراتولیتیک از قرمزی و حساسیت در هنگام استفاده و در مدت ماندن آن بر روی پوست جلوگیری می کند. اگر از لکه های سیاه و سفید رنج می برید و روی صورت خود آکنه دارید، ژل ضد لک آردن ممکن است انتخابی بی نظیر برای شما باشد. محصولات کرم آردن مدل SALICYL2 از خشکی پوست جلوگیری کرده و چربی پوست را کنترل می کند.

 

کرم پاک کننده و روشن کننده لک درماتیپیک:

این کرم ضد لک ایرانی از برند Dermatipic و دارای فرمولاسیون فرانسوی است که در لوله های 30 میلی لیتری تولید و در داروخانه های معتبر به فروش می رسد. شما می توانید از این کرم لک پاک کننده و روشن کننده که از میزان رضایت مشتری بالایی برخوردار است در پکیج های لکه درمانی خود استفاده کرده و مراحل درمانی خود را سپری کنید. این کرم ضد لک برای صورت، دست و دکلته قابل استفاده است. آربوتین، سالیسیلیک اسید، کوجیک اسید و رزورسینول از موثرترین ترکیبات این کرم هستند.

 

کرم ضد لک پوست و روشن کننده سینوس:

کرم سفید کننده پوست سینوس حاوی ترکیباتی مانند عصاره شیرین بیان، اسید لاکتیک و بوتیل رزورسینول برای رفع و درمان لک های پوستی، در تیوب های 40 گرمی از برند محبوب و با کیفیت Sine Skin، حاوی ضد آفتاب و محافظ پوست است. بنابراین نمی توان از وسایل مراقبتی در طول روز استفاده کرد.

 

  کرم ضد لک پوست  Skin One:

کرم ضد لک اسکین وان با فرمولاسیون فرانسوی در ایران تهیه و تولید می شود و یکی از کرم های روشن کننده و رفع لک برای انواع لک ها می باشد. از این کرم در پکیج های لکه درمانی نیز استفاده می شود و تاکنون نتایج خوبی حاصل شده است. کرم ضد لک اسکین وان در لوله های 30 میلی لیتری تولید می شود و مهمترین ترکیبات آن آربوتین، ویتامین C و رتینول است. این کرم ضمن اینکه لک ها را روشن و به تدریج التیام می بخشد، از ایجاد لک و کک و مک نیز جلوگیری می کند.

 

 

رفع لک پوست به طور طبیعی

بهترین راه برای از بین بردن لکه ها تغییر سبک زندگی است. همانطور که قبلاً گفتیم، لک های صورت معمولاً به دلیل استرس، بی خوابی، رژیم غذایی نامناسب، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و استفاده از برخی ترکیبات دارویی ایجاد می شوند. با تغییر عواملی که باعث ایجاد لکه می شوند، می توانید انتظار داشته باشید که لکه به سرعت بهبود یابد و به مرور زمان محو شود. اگر میخواهید لکههای صورت خود را از بین ببرید، به توصیههای زیر توجه کنید:

 

1. خوب بخوابید

زمان خواب خود را تنظیم کنید. هر شب در ساعت مشخصی به رختخواب بروید و هر روز صبح در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید. این فرآیند به بدن شما کمک می کند تا خود را در این زمان کاری تنظیم کند و پوست شما می تواند در طول شب به خوبی خود را ترمیم کند. خواب خوب به شما کمک می کند تا فوراً از شر لکه های صورت خلاص شوید.

 

2. به موقع غذا بخورید

به نوعی، نظم در برنامه زندگی می تواند تا حد زیادی اضطراب روی پوست را کاهش دهد. وعده های غذایی خود را هر روز در ساعت مشخصی بخورید.

 

3. رژیم غذایی خود را تغییر دهید

رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی، سبزیجات، ویتامین ها، آب فراوان و فیبر بهترین درمان برای لک های صورت محسوب می شود. حتما در هر وعده غذایی از سبزیجات تازه استفاده کنید. مصرف شکر مصنوعی و شیرینی جات را به حداقل برسانید و میوه بخورید. استفاده از غذاهای تازه، مقوی و مفید بهترین راه برای درمان لک های صورت خواهد بود.

 

4. ضد آفتاب بزنید

همانطور که می دانید مهمترین عامل ایجاد لک در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. صرف نظر از سن، جنسیت و موقعیت خود، همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید. ضد آفتابی را انتخاب کنید که فاقد پارابن و روغن باشد و مناسب نوع پوست شما باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید