دندانپزشکی و سلامت دهان

10 دکتر برتر متخصص خون (هماتولوژی) در تهران + شماره تماس و آدرس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با متخصص خون کسب کنید و تعدادی از بهترین پزشکان متخصص خود در تهران را بشناسید، در ادامه این بخش با خوب میشی همراه باشید.

متخصص خون یا هماتولوژیست (Hematologist)، پزشکی است که در تشخیص، درمان و مدیریت بیماری هایی که بر خون، مغز استخوان و سیستم لنفاوی تأثیر می گذارند، تخصص دارد. در واقع آنها متخصصانی هستند که ممکن است در بیمارستان ها، بانک های خون یا کلینیک ها کار کنند. هماتولوژیست هایی که در آزمایشگاه ها کار می کنند، هماتوپاتولوژیست نامیده می شوند. آنها در آسیب شناسی، شاخه ای از پزشکی که بافت های بدن و خون را با میکروسکوپ یا آزمایش بررسی می کند، تخصص دارند.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با متخصص خون کسب کنید و تعدادی از بهترین پزشکان متخصص خود در تهران را بشناسید، در ادامه این بخش با خوب میشی همراه باشید.

 

متخصص هماتولوژی چیست؟

متخصص خون، متخصص هماتولوژی یا هماتولوژیست، یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی است که در بیماری هایی که بر خون، مغز استخوان و سیستم لنفاوی تأثیر می گذارد، تخصص دارد. هماتولوژی یکی از فوق تخصص های داخلی است. به عبارت بهتر، هماتولوژی شاخه ای از طب داخلی است که به فیزیولوژی، آسیب شناسی، علت شناسی، تشخیص، درمان، پیش آگهی و پیشگیری از اختلالات مرتبط با خون می پردازد و جنبه پزشکی هماتولوژی به درمان اختلالات خونی و بدخیمی ها از جمله انواع هموفیلی، لوسمی، لنفوم و کم خونی داسی شکل می پردازد. 

بیماری های خونی ممکن است خوش خیم (غیر سرطانی) یا بدخیم (سرطانی) باشند. برخی از بیماری ها از جریان خون جلوگیری می کنند (لخته شدن خون). سایر بیماری ها باعث خونریزی بیشتر از حد طبیعی می شوند. اختلالات خونی و سرطان خون ممکن است علائم خفیفی داشته باشند یا تهدید کننده زندگی باشند.

 

تست خون

 

پیشنهاد مطالعه: 10 کلینیک برتر ژنتیک در تهران

 

چه زمانی به متخصص خون نیاز داریم؟

گاهی اوقات ممکن است بعد از معاینه شدن توسط پزشک داخلی، برای بررسی دقیق تر و تخصصی تر مشکل موجود به یک متخصص خون ارجاع داده شوید. به طور کلی، دلایلی که نشان می دهند به یک متخصص خون نیاز دارید، عبارتند از:

  • کم خونی یا گلبول های قرمز پایین
  • ترومبوز ورید عمقی (لخته شدن خون)
  • لوسمی، لنفوم یا مولتیپل میلوما (سرطان های مغز استخوان، غدد لنفاوی یا گلبول های سفید خون)
  • سپسیس، یک واکنش خطرناک به عفونت
  • هموفیلی، یک اختلال ژنتیکی لخته شدن خون
  • بیماری سلول داسی شکل - یک بیماری ژنتیکی که بر شکل گلبول های قرمز تأثیر می گذارد
  • میلوما - نوعی سرطان که بر برخی از گلبول های سفید خون تأثیر می گذارد
  • لنفوم هوچکین و لنفوم غیر هوچکین - سرطان های سیستم لنفاوی
  • تالاسمی - یک بیماری ژنتیکی که گلبول های قرمز خون را تحت تاثیر قرار می دهد
  • کمبود یا اضافه بار آهن (هموکروماتوز)

همچنین هماتولوژیست، متخصصب است که لخته خون یا اختلالات مغز استخوان را نیز درمان می کند.

 

دکتر متخصص خون

 

پیشنهاد مطالعه: 10 دکتر برتر متخصص غدد در تهران + شماره تماس و آدرس

 

آشنایی با 10 دکتر برتر متخصص خون (هماتولوژی) در تهران + شماره تماس و آدرس

اگر به هر دلیلی نیاز دارید توسط یک متخصص خون معاینه شوید، لازم است ابتدا با تعدادی از بهترین متخصصان خود در تهران یا شهر خود آشنا شوید و بعد از انجام تحقیقات، بهترین دکتر متخصص خود را پیدا کرده و برای درمان به او اعتماد کنید. در ادامه، لیستی از 10 دکتر برتر متخصص خون (هماتولوژی) در تهران + شماره تماس و آدرس را آماده کردیم تا راحتتر بتوانید پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید:

 

دکتر اردشیر قوام زاده، بهترین دکتر متخصص خون در تهران

آقای دکتر اردشیر قوام زاده، فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان) هستند. ایشان پزشکی هستند که برای اولین بار عمل پیوند مغز استخوان را در ایران انجام داده‌ اند. وی در سال ۱۳۸۹ به عنوان استاد ممتاز دانشکده علوم پزشکی تهران برگزیده شد و در سال ۱۳۹۰ نیز به عنوان برترین پژوهشگر جهان در زمینه سرطان و بیماری‌های خونی انتخاب شد.

آدرس دکتر اردشیر قوام زاده: 

  • خیابان ولیعصر، خیابان دوم گاندی، پلاک 2 
  • خیابان کارگر شمالی، بیمارستان دکتر شریعتی، مرکز تحقیقات هماتولوژی انکولوژی و پیوند مغز استخوان
  • شماره تماس دکتر اردشیر قوام زاده: 02188884003  - 02188884004

 

دکتر محمد علی احسانی، بهترین دکتر خون در تهران

دکتر محمدعلی احسانی ، متخصص کودکان و فوق تخصص خون و سرطان شناسی کودکان ( هماتولوژی و انکولوژی ) هستند که به دلیل تخصص و تجربه خیلی خوبی که در این زمینه دارند، بسیار شناخته شده و معروف هستند و بالاترین میزان رضایت مراجعه کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

آدرس دکتر محمدعلی احسانی:

  • دماوند، تهران نو، روبروی پمپ بنزین، خ. کیانی، بیمارستان بهرامی
  • ضلع شمالی بزرگراه جلال آل احمد-روبروی دانشگاه تربیت مدرس-ابتدای پل گیشا-جنب کلینیک باران و کوچه اول-پلاک 6-طبقه دوم غربی
  • شماره تماس دکتر محمدعلی احسانی: 02188639005

 

دکتر علیرضا قاضی زاده، برترین پزشک متخصص خون در تهران

دکتر علیرضا قاضی زاده، فوق تخصص خون و سرطان و متخصص داخلی و نفر اول بورد فوق تخصص دستیار ارشد پروفسور ارد هستند. ایشان 23 سال سابقه در زمینه درمان بیماری های خون دارند و با در نظر گرفتن تمام جنبه های مربوط به مشکلات و بیماری موجود، بهترین و تخصصی ترین برنامه درمانی را برای بیمار در نظر می گیرند. می توانید برای تشخیص و درمان تمام سرطان‌ها شامل سرطان ریه سرطان پستان سرطان پروستات سرطان معده کولون مثانه، تشخیص و درمان تمامی سرطان‌ های خون و غدد لنفاوی، تشخیص و درمان تمامی انواع کم خونی مشکلات پلاکتی و انعقادی و بیماریهای خونریزی به او اعتماد کنید.

  • آدرس دکتر علیرضا قاضی زاده: عباس آباد، خیابان صابونچی، کوچه ایاذی، ساختمان پزشکان مریم، طبقه اول، واحد غربی
  • شماره تماس دکتر علیرضا قاضی زاده: 02188535906  - 09225017121

 

دکتر مجتبی گرجی، دکتر برتر متخصص خون (هماتولوژی) در تهران

دکتر مجتبی گرجی، دارای تخصص داخلی بوده و فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان) و سرطان بالینی دارند. ایشان عضو انجمن سرطان اروپا هستند و با توجه به تخصص و تجربه ای که در تشخصی و درمان بیماری های خونی دارند، می توانید به او اعتماد کنید.

  • آدرس دکتر مجتبی گرجی: پاسداران، بوستان دوم، تقاطع خیابان گیلان و فرخی یزدی، پلاک 30
  • شماره تماس دکتر مجتبی گرجی: 09306619280 

 

دکتر شراره سیفی، بهترن پزشک زن متخصص خون در تهران

دکتر شراره سیفی یکی از بهترین متخصصان داخلی هستند که فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان) را نیز دارند و می توانید از تجربه و تخصص ایشان برای درمان مشکلات و بیماری های خونی استفاده کنید و روند درمان را بهترین شکل ممکن سپری نمایید.

  • آدرس دکتر شراره یوسفی: خیابان ولیعصر، بالاتر از بیمارستان دی، خیابان چهاردهم، پلاک 11، ساختمان پزشکان شفق، طبقه اول، واحد 1
  • شماره تماس دکتر شراره یوسفی: 09055140992

 

دکتر حامد کیان، بهترین متخصص خون و انکولوژی در تهران

دکتر حامد کیان، فوق تخصص آنکولوژی، خون و پیوند سلول های بنیادی با گذراندن دوره فوق تخصصی نزد اساتید برجسته این رشته، در شهر تهران با افتخار به خدمت رسانی و درمان بیماران مشغول هستند.  ایشان در بیمارستان کسری و بیمارستان مهراد نیز فعالیت دارند.

آدرس و شماره تماس دکتر حامد کیان: 

  • میدان آرژانتین - خیابان الوند - کوچه آفرین - پلاک ۱ - طبقه سوم  -  ۰۲۱۸۸۷۹۰۵۵۹
  • خیابان پیروزی، بین خ سوم و چهارم نیروی هوایی، روبروی خ کریم شاهیان،پ۹۹، ساختمان پزشکان نیکان،ط۳،واحد۶  -  09351407901 و 02177150009

 

دکتر مسعود ایروانی، بهترین متخصص خون در تهران

دکتر مسعود ایروانی، متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان شناسی بالغین ( هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان ) هستند که با توجه به تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارند، می توانند بهترین برنامه درمانی را با توجه به شرایط و سابقه بیماری تجویز کنند.

  • آدرس دکتر مسعود ایروانی: خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد- خیابان 19 - پلاک 144 - کلینیک مسعود
  • شماره تماس دکتر مسعود ایروانی: 02188336300

 

دکتر معصومه صابریان، بهترین دکتر زن متخصص خون در تهران

دکتر صابریان از سال ۱۳۸۰ آغاز به فعالیت در حوزه متخصص داخلی نمودند. ایشان مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران سال ۱۳۹۴ دریافت نموده و دارای بورد فوق تخصص آنکولوژی و هماتولوژی هستند، همچنین عضو انجمن خون و سرطان ایران، انجمن آنکولوژی ایران و اروپا و عضو انجمن سرطان ایران و اروپا می باشند. دکتر صابریان در کنگره های متعددی از جمله اروپا سنگاپور فرانسه و … حضور یافته اند.

  • آدرس دکتر معصومه صابریان: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ملت، ایستگاه خبرنگاران، برج جم، طبقه اول، واحد 4
  • شماره تماس دکتر معصوکه صابریان: 02122014532  -  02122013068  - 09386921414

 

پیشنهاد مطالعه: 10 دکتر برتر متخصص آلرژی ایمونولوژیست (متخصص ایمنی‌شناسی) در تهران + شماره تماس و آدرس

 

کلام آخر

هماتولوژیست پزشکی است که در تحقیق، تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات خونی و اختلالات سیستم لنفاوی (غدد لنفاوی و عروق) تخصص دارد. اگر برای درمان مشکلات مربوط به خون، به پزشک متخصص خون مراجعه کنید، مشکلات و بیماری های موجود به بهترین شکل ممکن تشخیص داده می شوند و روند درمانی بهتر و سریعتری را پیش خواهید گرفت.

اگر شما نیز پزشک متخصص خون با تجربه و عالی در تهران یا شهر خود می شناسید، در قسمت کامنت معرفی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید