دندانپزشکی و سلامت دهان

همه چیز درباره برجسته کردن گونه بدون جراحی | گونه برجسته در 2 هفته

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۴

گونه برجسته تاثیر زیادی بر زیبایی دارد. در این مقاله به صورت کامل به بررسی راه های قطعی برجسته کردن گونه بدون عمل جراحی پرداخته‌ایم.

فهرست موضوعات

در دنیای امروز، یکی از شاخصه‌های تعیین‌کننده زیبایی صورت، گونه برجسته و زیباست. برای رسیدن به این زیبایی، روش‌های مختلفی مثل پروتز گونه، تزریق ژل به گونه و تزریق چربی وجود دارد؛ اما ما تصمیم گرفتیم سراغ روش هایی برویم که هزینه و عوارض عمل های زیبایی را نداشته باشد و تا حد زیادی هم شما را به هدفتان که داشتن گونه‌های برجسته و زیبا است؛ برساند.

در این مقاله به بهترین روش‌های برجسته کردن گونه بدون عمل زیبایی می‌پردازیم.

با ما همراه باشید.

 

برجسته کردن گونه با ورزش صورت

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با کمک آن گونه های زیبا و برجسته‌ای داشته باشید، ورزش صورت است. صورت مثل دیگر اندام‌های بدن، ماهیچه‌هایی دارد که می‌توان با حرکات ورزشی به آن حجم داد.

برجسته کردن گونه با ورزش صورت

 

برجسته شدن گونه در پنج مرحله

مرحله اول ورزش حجم دهی به گونه

صورتتان را بشویید، سرتان را صاف نگه دارید، دهان خود را تا جایی که می‌توانید باز کنید. سپس سر خود را به همان حالت صاف به عقب بکشید و دهان خود را ببندید و بعد از چند ثانیه به همان حالت قبلی یعنی سر صاف برگردید و دهان را ببندید؛ 15 الی 20 بار در روز این کار را تکرار کنید.

 

مرحله دوم ورزش حجم دهی به گونه

در این مرحله، لپتان را باد کنید و به صورت همزمان، لب‌هایتان را غنچه کنید. در همین حالت، آرام با نوک انگشتان دست، گونه را به سمت بالا، ماساژ دهید. یک دقیقه ماساژ برای این حرکت کافی است.

 

مرحله سوم ورزش حجم دهی به گونه

در مرحله سوم، مجددا مرحله قبلی را تکرار کنید با این تفاوت که نیازی نیست صورت را ماساژ دهید، یک دقیقه به همان حالت لپتان را باد و خالی کنید. بعد از 30 ثانیه استراحت این حرکت را مجددا تکرار کنید. 

 

مرحله چهارم ورزش حجم دهی به گونه

برای این مرحله باید صورت خود را مرطوب کنید تا پوست شما دچار کشیدگی و چروک نشود. حرف O را تلفظ کنید و بعد لبخند بزنید. در همان حالت لبخند، گونه‌ خود را به سمت بالا بکشید (مراقب باشید که با صورتتان لطیف و آرام برخورد کنید) حدودی 20 الی 30 ثانیه این کار را ادامه دهید و روزی 5 بار تکرار کنید.

 

مرحله پنجم ورزش حجم دهی به گونه

لبخند تمسخرآمیز بزنید؛ البته برای پیشگیری از سوءتفاهم مراقب باشید کسی جلوی شما نباشد! دهانتان را سفت ببنیدید و بعد تا جایی که می‌توانید لب‌های خود را برای لبخند زدن کش دهید. ده ثانیه در همان حالت بمانید. چهار الی پنج بار این حرکت را در طول روز تکرار کنید.

 

ماساژ برجسته کردن گونه

ماساژ‌هایی وجود دارند که تکرار منظم آن، کمک می‌کند که به هدفتان که داشتن گونه‌های زیبا و برجسته بدون جراحی است برسید.

 

نکات مهم ماساژ برجسته کردن گونه

1- قبل از شروع ماساژ، صورتتان را بشویید و مرطوب‌کننده بزنید تا ماساژ باعث ایجاد چین و چروک نشود.

2- حتما قبل از شروع ماساژ، دست‌هایتان را بشویید تا آلودگی را به پوست صورت منتقل نکنید.

3- یک روز درمیان می‌توانید مراحل یک تا شش ماساژ برجسته‌سازی گونه را انجام دهید تا زمانی که به نتیجه دل‌خواه برسید. 

 

آموزش تصویری ماساژ برجسته کردن گونه | گونه برجسته در 2 هفته

مرحله اول ماساژ برجسته کردن گونه

این مرحله را حداقل 8 بار برای هر گونه تکرار کنید.

آموزش تصویری ماساژ برجسته کردن گونه 1

 

مرحله دوم ماساژ برجسته کردن گونه

این مرحله را حداقل 10 بار برای هر گونه تکرار کنید.

آموزش تصویری ماساژ برجسته کردن گونه 2

 

مرحله سوم ماساژ برجسته کردن گونه

این مرحله را حداقل 15 بار برای هر گونه تکرار کنید.

آموزش تصویری ماساژ برجسته کردن گونه 3

 

مرحله چهارم ماساژ برجسته کردن گونه

این مرحله را حداقل 9 بار برای هر گونه تکرار کنید.

آموزش تصویری ماساژ برجسته کردن گونه 4

 

مرحله پنجم ماساژ برجسته کردن گونه

این مرحله را حداقل 10 بار برای هر گونه تکرار کنید.

آموزش تصویری ماساژ برجسته کردن گونه 5

 

مرحله ششم ماساژ برجسته کردن گونه

این مرحله را حداقل 8 بار برای هر گونه تکرار کنید.

آموزش تصویری ماساژ برجسته کردن گونه 6

 

 

روش‌ های خانگی برجسته کردن گونه‌

شما می‌توانید از روش های خانگی هم برای برجسته کردن گونه‌ها کمک بگیرید، این روش‌ها اغلب در دسترس شماست و به راحتی می‌توانید هر روز انجامش دهید.

روش‌ های خانگی برجسته کردن گونه‌

 

برجسته کردن گونه با مواد طبیعی در خانه

1. برجسته کردن گونه‌ با روغن زیتون

روغن زیتون نه تنها برای سلامت پوست شما مفید است، بلکه می­‌تواند با رساندن چربی و رطوبت سالم به پوست، باعث برجسته شدن گونه ها شود. روغن زیتون خاصیت کشسانی پوست را افزایش می‌­دهد و در نتیجه از ایجاد چین و چروک پیشگیری می‌کند.

 

2. برجسته کردن گونه‌ با گلاب

گلاب خاصیت شگفت‌‌انگیزی دارد، یک پاک‌کننده و مرطوب‌کننده طبیعی است که نتیجه استفاده منظم آن، پوستی شفاف و زیباست، همچنین از گلاب برای برجسته شدن گونه ها نیز استفاده می‌شود. در این روش کمی گلاب را با گلیسیرین مخلوط کنید و به گونه ها بزنید و آرام ماساژ دهید.

 

3. برجسته کردن گونه‌ با شیر

روزی یک بار صورت خود را با شیر ارگانیک بشویید. شیر نه تنها پوست را سفیدتر و شفاف­‌تر می‌­کند، بلکه با ماساژ آن روی پوست گونه، می­‌توانید باعث برجسته شدن گونه هایتان شوید؛ همچنین نوشیدن روزانه دو لیوان شیر کم‌چرب و یا شیر‌خشک بدون چربی می­‌تواند بر زیبا شدن پوست و برجستگی گونه ها موثر باشد.

 

4. برجسته کردن گونه‌ با ژل آلوئه‌ ورا

آلوئه ورا علاوه بر خواص درمانی فوق‌العاده، بر زیبایی پوست نیز تاثیر بسیار زیادی دارد، بی اغراق می‌توان آلوئه‌‌ ورا را یک بوتاکس طبیعی برای پوست دانست. 

آلوئه‌ورا،  پوست صورت را سفت می­‌کند و از افتادگی آن خصوصا در ناحیه گونه جلوگیری می‌کند. چند عدد برگ تازه آلوئه‌ ورا را خریداری کنید و به مقدار دو قاشق غذاخوری از ژل آن را خارج کنید و به گونه‌هایتان بزنید؛  پنج دقیقه الی یک ربع ژل را با حرکات دایره‌ای روی پوست ماساژ دهید و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید.

 

5. برجسته کردن گونه‌ با سیب

سیب جزء میوه­‌های پرفیبر است. فیبر می­‌تواند به افزایش تراکم ماهیچه‌­ها خصوصا عضلات صورت و گونه کمک کند. در نتیجه مصرف روزانه یک عدد سیب علاوه بر این که برای سلامتیتان مفید است، گونه‌هایتان را هم برجسته‌تر می‌کند.

 

6. برجسته کردن گونه‌ با مصرف میوه و سبزیجات

میوه و سبزیجات به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، می‌­توانند پوست را شفاف و زیبا کنند. همچنین میوه‌ها خاصیت مبارزه با سموم را نیز دارند و فیبر موجود در آن‌ها هم باعث پرتر نشان‌دادن صورت می‌شود. همچنین آب موجود در میوه‌هایی مثل طالبی یا هندوانه در  برجسته‌سازی گونه ها، بسیار موثر است.

 

7. برجسته کردن گونه‌ با نوشیدن آب

معجزه آب را برای زیبایی و سلامت پوست و مو فراموش نکنید. هر زمان که احساس تشنگی داشتید، آب بنوشید. نوشیدن آب به میزان کافی، باعث پاک‌سازی بدن از سموم و همچنین حفظ زیبایی و سلامت پوست می‌شود؛ همچنین آب به سلول‌های پوستی نفوذ می‌کند و در نتیجه، صورت و گونه‌ها پر‌تر و زیبا‌تر به نظر می‌رسند.

 

 

حجم دهی به گونه با تکنیک‌های آرایشی

حجم دهی به گونه با تکنیک‌های آرایشی

یکی دیگر از روش‌هایی که برای برجسته نشان دادن گونه‌ ها کاربرد دارد، استفاده از تکنیک های آرایشی است! در این تکنیک با ایجاد سایه روشن، به گونه فرم داده می‌شود و کافی است یک رژگونه به رنگ دلخواه، یک پالت هایلایتر و پالت کانتور داشته باشید، لب‌هایتان را غنچه کنید و قسمت فرورفتگی گونه را با رنگ تیره پالت کانتور؛ کمی تیره کنید، سپس لبخند بزنید و رژگونه دلخواهتان را با قلموی آرایشی به گونه بزنید، در مرحله بعد با استفاده از براش دیگری، هایلایتر را به بالاترین ناحیه گونه بزنید تا با ایجاد سایه روشن، گونه‌هایتان زیبایی دوچندانی پیدا کند. در مرحله آخر با یک براش بزرگ و تمیز، مرز بین کانتور، رژگونه و هایلایتر را از بین ببرید تا زیبایی گونه‌هایتان طبیعی‌تر جلوه کند. 

 

کلام آخر

گونه‌ های برجسته همان‌ قدر زیبا هستند و طرفداران خاص خود را دارند که صورت‌های استخوانی زیبا هستند و پرطرفدار؛ ما در این مقاله سعی کردیم بی عارضه‌ترین روش های رسیدن به گونه‌ های برجسته را برایتان بازگو کنیم؛ اما این هرگز بدان معنا نیست که اگر گونه‌هایتان برجسته نباشد؛ چیزی از زیبایی کم دارید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات