دندانپزشکی و سلامت دهان

آشنایی با 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران به همراه مشخصات کامل

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

کلینیک تغذیه، یک مرکز تخصصی در زمینه تغذیه و سلامتی است که با تکیه بر دانش و تجربه تیمی از متخصصین تغذیه، به ارائه خدمات مشاوره تغذیه و رژیم غذایی به افراد و خانواده‌ها می‌پردازد. مشاوره تغذیه در کلینیک تغذیه بر اساس تازه‌ترین دستورالعمل‌های تغذیه‌ای جهان، برای هر فرد به صورت شخصی و با توجه به ویژگی‌ها، نیازها و مشکلات شخصی او، طراحی می‌شود.

نقش یک تغذیه عالی در رژیم غذایی و هم چنین داشتن تناسب اندام یکی از نیازهای انسان های امروزی است که با فست و فود و  انواع دیگر خوراکی های مضر و چاق کننده روبه رو هستند. از این رو پزشکان متخصص تغذیه در بیشتر شهرهای کشور کلینیک هایی را دایر کرده یا به صورت انفرادی در مطب خود انواع مختلف خدمات تغذیه را ارائه می دهند.

در ادامه این مطلب به این موضوع می پردازیم که این پزشکان چه خدماتی دارند و 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران را نیز معرفی خواهیم کرد.


چه خدماتی در کلینیک های تغذیه ارائه می شوند؟


کلینیک های تغذیه طیف گسترده ای از خدمات را با هدف ترویج عادات غذایی سالم و بهینه سازی سلامت کلی بدن و هم چنین تناسب اندام ارائه می دهند. این کلینیک ها توسط متخصصان تغذیه تاسیس شده که متخصصان که در زمینه تغذیه و تاثیر آن بر سلامت تاسیس شده اند. در زیر برخی از خدماتی است که معمولا در کلینیک های تغذیه ارائه می شود را معرفی کرده و سپس به معرفی 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران خواهیم پرداخت.


ارزیابی ‌های تغذیه‌ ای


کلینیک‌ های تغذیه با انجام ارزیابی‌ های جامع از عادات غذایی، عوامل سبک زندگی، تاریخچه پزشکی و نیازهای تغذیه‌ ای کار خود را آغاز می کنند. این ارزیابی‌ ها به شناسایی نیازها، کمبودها یا زمینه ‌هایی برای بهبود کمک می ‌کنند.
برنامه ریزی غذایی شخصی
 بر اساس نتایج ارزیابی، متخصصان تغذیه برنامه های غذایی شخصی سازی شده را متناسب با نیازهای غذایی، اولویت ها و اهداف سلامتی منحصر به فرد ایجاد می کنند. این برنامه ‌ها راهنمایی ‌هایی در مورد اندازه سهم، توزیع مواد مغذی و انتخاب غذا ارائه می‌کنند و یک رژیم غذایی متعادل و متنوع را ترویج خواهندکرد.

برنامه های مدیریت وزن


کلینیک های تغذیه اغلب برنامه های مدیریت وزن را ارائه می دهند که به افراد کمک می کند تا وزن خود را در محدوده ای عالی حفظ کنند. این برنامه ها برنامه های غذایی شخصی، استراتژی های اصلاح رفتار و نظارت منظم را برای حمایت از کاهش وزن پایدار یا حفظ وزن را ترکیب می کنند.

 درمان تغذیه پزشکی

کلینیک های تغذیه مداخلات غذایی تخصصی را برای شرایط مختلف پزشکی ارائه می دهند. این ممکن است شامل رژیم های درمانی برای افراد مبتلا به دیابت، بیماری های قلبی عروقی، اختلالات گوارشی، آلرژی یا عدم تحمل غذایی، بیماری کلیوی یا سایر بیماری های خاص باشد. هدف درمان تغذیه پزشکی مدیریت علائم، بهبود نتایج و بهینه سازی سلامت کلی است.

تغذیه ورزشی

بسیاری از کلینیک های تغذیه با ارائه خدمات تغذیه ورزشی به ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش نیز خدمات می دهند. این خدمات بر بهینه سازی عملکرد، افزایش بهبودی و پیشگیری از آسیب ها از طریق زمان بندی مناسب مواد مغذی، استراتژی های هیدراتاسیون و توصیه های غذایی خاص تمرکز دارند.

معرفی 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران

حال که درباره خدمات رایج در کلینیک های تغذیه دانستیم نوبت به آشنایی با بهترین کلینیک ها در تهران می رسد. در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.


کلینیک تغذیه و تناسب اندام بهاره امین نژاد ( حال خوب )

کلینیک دکتر بهاره امین نژاد یکی از بهترین ها در تهران است که انواع خدمات تغذیه را به همراه روش های لاغری موضعی ارائه می دهد. 
آدرس: تهران جنت آباد جنوبی، پایین تر از چهارباغ، روبروی سمرقند، جنب بانک صادرات، برج سفید، طبقه ی پنجم غربی، واحد 15
شماره تماس: 02144414381

کلینیک تغذیه و رژیم درمانی دکتر ابولحسنی

دومین کلینیک از 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران مربوط به دکتر ابولحسنی است. در این کلینیک نیز خدمات لاغری به همراه تغذیه ارائه می شوند.
آدرس: تهران، پاسداران، بین بوستان نهم و دهم، ساختمان مجتمع بوستان،طبقه دوم ،واحد 14

شماره تماس: 09022569006

رژیم درمانی نوین دکتر فرشچی

تمرکز این کلینیک بر روی رژیم درمانی و لاغری بر اساس تغذیه صحیح است که خدمات متفاوتی را در این زمینه ارائه می دهد.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، نبش مینا، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه 4، واحد 5
شماره تماس: 09012116679

کلینیک تغذیه دکتر معصومه مرادی

کلینیک تغذیه دکتر معصومه مرادی هم از 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران است که خدمات لاغری یا چاقی را از این طریق ارائه می دهد.
آدرس: تهران، گیشا، بین خیابان 12 و 14، ساختمان خاتم، طبقه دوم، واحد 2.
شماره تماس: 88231136-021

کلینیک تغذیه دکتر فریبا کوهدانی

شما می توانید در صورت نیاز به یک برنامه غذایی یا مشاوره درباره تغذیه به کلینیک تغذیه دکتر فریبا کوهدانی نیز مراجعه کنید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.
آدرس: خیابان شریعتی - رو به روی پارک شریعتی - کوچه آریایی - پلاک 45
شماره تماس: 09039999118

کلینیک تغذیه دکتر یحیی پاسدار

در کلینیک تغذیه دکتر یحیی پاسدار نیز می توان انواع خدمات مربوط به تغذیه و رژیم درمانی را برای چاقی یا لاغری دریافت کرد.
آدرس: تهران، ولنجک، انتهای خیابان دانشجو، روبروی پارک نگین، طبقه دوم، بخش تغذیه
شماره تماس: 48 8000 26 021

کلینیک تغذیه دکتر محسن صدیقیان

یکی از بهترین پزشک ها در زمینه تغذیه و رژیم درمانی دکتر محسن صدیقیان است که تمامی خدمات لازم تغذیه سالم برای ورزشکاران و افرادی که قصد دارند لاغر یا چاق شوند را ارائه می دهد.
آدرس: تهران - مطب 1 : خیابان بهشتی - ایستگاه متروی میرزای شیرازی - خیابان قائم مقام- کوچه شهدا- ساختمان پزشکان قائم مقام- طبقه اول- واحد 6 
مطب 2 : شهر قدس میدان قدس بلوار امام خمینی نبش کوچه حبیبی ساختمان مهدیه طبقه 4 واحد12 - شماره مطب 
مطب3:جنوب تهران،عبدل آباد،بلوار شکوفه ،کلینیک هاشم نژاد،ط3
شماره های تماس: 02146883412-02146883099

کلینیک تغذیه سحر درفشی

سحر درفشی کارشناسی ارشد تغذیه نیز با کلینیکی به همین نام یکی از 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران را تاسیس کرده است. این کلینیک نیز مشاوره های تغذیه ای و برنامه های موثر را ارائه می دهد.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بلوار بخشندگان، مجموعه مدیکو پلاس سنتر، طبقه هفتم، واحد ٧۰۱
شماره تماس: ۸۶۰۸۱۵٧۳ 021

کلینیک تغذیه سیتوفیت

کلینیک تغذیه سیتوفیت هم یکی دیگر از کلینیک های برتر تغذیه در تهران است که انواع خدمات رژیم درمانی را برای مراجعان ارائه می دهد. 
آدرس:     شهرک غرب، پاک نژاد، فرحزادی، حسن سیف، دوم، مجتمع پزشکی پردیس، طبقه اول
شماره تماس: 88367805

دکتر مسعود خورشیدی متخصص تغذیه

یکی از بهترین دکترها در تهران در زمینه تغذیه دکتر مسعود خورشید است که به علت رضایت بالای مراجعان جز لیست 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران قرار می گیرد. 
آدرس: تهران آیت الله کاشانی بلوار اباذر نرسیده به اتوبان حکیم بن بست مینا پلاک ۲ واحد ۹
شماره تماس: 02144032891
سخن پایانی
امروزه برای داشتن تغذیه سالم و داشتن تناسب اندام به همراه سلامت کلی بدن، اگر ساکن شهر تهران هستیم، نیاز است تا از 10 کلینیک برتر تغذیه در تهران اطلاع داشته باشیم. این کلینیک ها می توانند خدمات بسیار با کیفیت را به ما ارائه دهند و باعث ارتقای سلامت شوند.

برچسب ها:
تغذیه سالم
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید