دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین زمان مصرف سبوس برنج برای لاغری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵

سبوس برنج را در وقت مناسب مصرف کنید تا لاغر شوید.

برای بهتر دیده شدن و قرار رفتن در لیست تاپ تن با شماره زیر تماس بگیرید:

09122496491

لاغر شدن نیاز به استفاده از مواد غذایی دارد تا انرژی مورد نیاز برای سوخت و ساز بدن تامین شود. مواد غذایی و خوراکی‌­های مختلفی جود دارند که در کاهش وزن موثر هستند. یکی از این خوردنی‌­های موثر در لاغری، سبوس برنج است. این ماده غذایی ارزشمند، سبوس برنج را می‌­بایست در زمان خاصی استفاده کرد تا تاثیر آن بهتر دیده شود. در این متن به خواص و بهترین زمان مصرف سبوس برنج برای لاغری پرداخته‌­ایم تا شما را در رسیدن به اندامی ایده‌‌­آل یاری کنیم.

 

برای سفارش با شماره زیر تماس بگیرید:

09122496491

 

سبوس برنج

برنج ماده غذایی با ارزشی است که بر روی آن غلاف و لایه نازک قرار گرفته است که سبوس نامیده می‌­شود. سبوس برنج لایه خارجی دانه برنج به رنگ قهوه‌­ای و پودری شکل بوده که مزایای سلامتی بی‌­نظیری دارد زیرا از پروتئین، چربی، کربوهیدرات، فیبر خام، منگنز، فسفر، منیزیم، آهن و ... تشکیل شده است.

سبوس پودر معجزه­‌گری است که طبع معتدل دارد از این رو افراد گرم مزاج و سرد مزاج به راحتی می‌­توانند از آن استفاده کنند. از سبوس برنج برای درمان یبوست، کاهش کلسترول خون، تقویت اعصاب و حافظه، شادابی پوست و مو، ضد پیری، پیشگیری از سفیدی مو، درمان پوکی استخوان، کم خونی و ... به صورت خام، ترکیبی با غذاهای دیگر یا حتی دمنوش استفاده می‌­شود. سبوس برنج برای لاغری فوق‌­العاده بوده که اثرات شگفت‌­انگیزی دارد.

 

رژیم لاغری با سیب از دروغ تا واقعیت

سریع ترین رژیم لاغری برای بلغمی ها

 

لاغری با سبوس برنج

برای لاغر شدن استفاده از رژیم غذایی در کنار فعالیت جسمانی الزامی است. در رژیم لاغری باید از مواد غذایی استفاده کرد تا نیازهای بدن را تامین کند و کم کالری همراه با ارزش غذایی بالا باشد. سبوس برنج سرشار از فیبر بوده که که باعث کاهش اشتها، جذب آب به دستگاه گوارش (پر شدن حجم معده) و بهبود حرکات روده می­‌شود در نتیجه مانع از پرخوری شده و به تدریج وزن را پایین می‌­آورد.

مصرف سبوس برنج برای لاغری منجر به تامین نیازهای بدن شده که با منابع مفید مانع از افت ویتامین و مواد مغذی بدن می­‌شود و انرژی مورد نیاز در طول رژیم را فراهم می‌­کند. چنین امری مانع از تحلیل رفتن عضلات شده و سیستم ایمنی بدن را هم تقویت می‌­کند. چگونگی و زمان مصرف سبوس برنج جهت کاهش وزن مهم است زیرا در غیر این صورت منجر به چاقی می­‌شود. 

 

برای سفارش با شماره زیر تماس بگیرید:

09122496491

بیشتر بخوانید : چگونه انگیزه لاغری را در خود ایجاد کنیم؟+بهترین راه حفظ انگیزه لاغری

دستورالعمل مصرف سبوس برنج برای لاغری

روزانه در دفعات مختلف می­‌توان از سبوس برنج استفاده کرد تا وزن کاهش یابد. بهترین روش مصرف سبوس برنج برای لاغری چنین است:

 

در وعده صبحانه

حدود 10 تا 15 دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را با یک لیوان شیر کم چرب مخلوط کرده و میل کنید. اگر شیر کم چرب معده شما را اذیت می­‌کند می­‌توانید شیر بدون لاکتوز را جایگزین نمایید یا اینکه از آبمیوه طبیعی و خانگی بدون شکر استفاده کنید.

 

در وعده ناهار و شام

جهت استفاده از خاصیت سبوس برای لاغری 10 تا 15 دقیقه قبل از ناهار یا شام، یک قاشق غذاخوری از آن را با یک کاسه ماست کم چرب میل کنید تا باعث کاهش اشتها شود.

 

برای سفارش با شماره زیر تماس بگیرید:

09122496491

 

نکات مهم در استفاده از سبوس برنج برای لاغری

میزان سبوس برنج مصرفی نباید از حد اعتدال خارج شود زیرا مصرف بیش از اندازه آن باعث می‌­شود به جای لاغری، اثر معکوس داشته و عوارض نامطلوبی به جای بگذارد. مشکلات دستگاه گوارش مانند زخم روده، چسبندگی، تنگی یا انسداد و سایر اختلالات معده یا روده از عواملی هستند که نباید از سبوس برنج استفاده کرد زیرا فیبر موجود در سبوس برنج می­‌تواند دستگاه گوارش را مسدود کند. همچنین فیبر ممکن است باعث خفگی شود بنابراین اگر در بلع غذا هم مشکل دارید، از آن با احتیاط استفاده کنید.

سبوس برنج حاوی مقدار زیادی فیبر است که میزان جذب دارو را کاهش می‌­دهد در نتیجه اثربخشی دارو را کاهش می‌­یابد. برای جلوگیری از تداخل، سبوس برنج را حداقل یک تا یک ساعت و نیم پس از داروهای خوراکی مصرف کنید. یکی از مواردی که می‌­تواند جایگزین سبوس برنج شود، برنج قهوه‌­ای است که سبوس از آن جدا نشده است. در هر حال بهتر است در صورت وجود هرگونه مشکل سلامتی ابتدا با پزشک درباره مجاز بودن یا نبودن مصرف سبوس برنج برای لاغری مشورت کنید.

 

برای سفارش با شماره زیر تماس بگیرید:

09122496491

آیا حذف نان و برنج در رژیم لاغری خوب است؟

 

جمع بندی

رژیم‌­های سفت و سخت به تنهایی باعث کاهش وزن نمی­‌شوند زیرا در کوتاه مدت نتیجه داده و پس از مدتی باعث آزار روحی – روانی می‌­­شود در نتیجه فرد دلزده خواهد شد. بهترین رژیم غذایی می‌­بایست منعطف بوده و بتوان در آن از مواد غذایی و خوراکی­‌های مختلف استفاده کرد. سبوس برنج یک ماده غذایی با ارزش بوده که املاح و ویتامین مورد نیاز بدن را تامین کرده و به عنوان مکمل مورد استفاده قرار می­‌گیرد تا چربی‌­های دور کمر، ران، باسن، بازو و ... را کاهش دهد. سبوس برنج برای لاغری را باید به اندازه و در زمان خاص مصرف کرد تا وزن را بدون عوارض و به طور اصولی کاهش دهد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید