دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با لیزر اندولیفت کسب کنید و بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن در تهران را بشناسید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

اندولیفت، نوعی درمان لیزری است که ترکیبی از جوانسازی پوست و کانتورینگ صورت را ارائه می دهد و یکی از روش های غیر تهاجمی برای افرادی است که می خواهند ظاهری جوان تر و شاداب تر برای صورت و گردن خود ایجاد کنند. زیرا بدون استفاده از عمل جراحی که در آن پوست در نواحی افتادگی صورت، چانه، گردن و کیسه های زیر چشم بریده و کشیده می شود، بوده و هیچگونه جای زخم و بریدگی بر روی پوست بای نمی گذارد.

اما نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که حتما به بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن مراجعه کنید تا این خدمات را زیر نظر پزشک متخصص و با استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی های جدید موجود در این زمینه دریافت نمایید و پیشنهاد ما، مراجعه به کلینیک دکتر مولایی فر است.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با لیزر اندولیفت کسب کنید و بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن در تهران را بشناسید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

 

اندولیفت صورت و گردن چیست؟

درمان شلی پوست و چربی اطراف قسمت تحتانی صورت و گردن معمولا به لیفت صورت نیاز دارد. اما از زمان ورود اندولیفت، سفت کردن پوست آسان تر شده است. این روش ابتکاری و کم تهاجمی از یک پرتو لیزر برای بازسازی کلاژن داخل پوست استفاده می کند و در صورت نیاز، چربی اضافی را کاهش می دهد. چیزی که آن را از سایر روش های لیزر بسیار متفاوت کرده، این است که از داخل پوست استفاده می شود و با تحریک کلاژن سازی در پوست، تاثیر بسیار خوب و چشمگیری در سفت و محکم شدن پوست در نواحی تحت درمان خواهد داشت.

یکی از دلایل افتادگی صورت با افزایش سن این است که پوست سفتی و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و روی صورت شل می شود. اندولیفت یک جایگزین غیر جراحی با استفاده از لیزر برای درمان حرارتی کلاژن از داخل پوست را ارائه می دهد. این دستگاه به یک فیبر نوری، ظریف ‌تر از موی انسان، متصل است که می ‌توان آن را زیر پوست فرو برد و از این طریق، لیفت و جوانسازی پوست صورت و گردن و سایر قسمت های بدن که دارای پوست شل و آویزان است را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

البته برای اینکه خدمات اندولیفت را با بهترین کیفیت دریافت کنید، لازم است حتما به بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن در تهران یا شهر خود مراجعه کنید تا این خدمات را هم زیر نظر پشکان متخصص و باتجربه در این زمینه دریافت نمایید و هم از دستگاه ها و تجهیزات جدید و مدرن برای ارائه خدمات اندولیفت به شما استفاده شود.

 

اندولیفت صورت

 

اندولیفت صورت و گردن چقدر طول می کشد؟ آیا دردناک است؟

معمولا در بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن، ارائه خدمات اندولیفت چیزی در حدود 1 ساعت طول خواهد کشید. این روش با بی حسی موضعی انجام می شود و در مقایسه با سایر کارهای زیبایی مربوط به لیفت پوست، بدون درد و ناراحتی است. اگرچه بعد از اندولیفت کمی تورم روی پوست وجود خواهد داشت که معمولا طی 6 ساعت بعد از عمل شروع می شود اما بعد از گذشت 24 تا 48 ساعت از بین می رود. شما می توانید بعد از دریافت خدمات اندولیفت در بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن، در همان روز به زندگی روزمره خود بازگردید. هیچ کبودی وجود ندارد و نیازی به بانداژ نیست.

 

اندولیفت صورت و گردن برای چه نوع پوست و چه گروه سنی مناسب است؟

به طور کلی، خدمات اندولیفت صورت و گردن، برای انواع پوست و سنین قابل استفاده است. در برخی موارد ممکن است برای بیماران مبتلا به افتادگی شدید پوست، سایر روش ها همراه با اندولیفت مورد نیاز باشد. این کار را می توان در بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن یعنی کلینیک دکتر مولایی فر با بهترین کیفیت انجام دهید.

 

ماندگاری اندولیفت صورت و گردن چقدر است؟

اندولیفت یکی از روش های زیبایی بسیار نادری است که می توانید بلافاصله اثر آن را مشاهده کنید. تاثیر و ماندگاری این روش با توجه به ساختار پوست و سطح مشکلات تقریباً 2 تا 5 سال طول می کشد به شرطی که این خدمات را زیر نظر پزشک متخصص در این زمینه و در بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن انجام دهید.

 

اندولیفت غبغب

 

اندولیفت صورت و گردن چه تفاوتی با سایر روش های جوانسازی پوست دارد؟

برتری لیفت صورت با اندولیفت با جراحی قابل مقایسه نیست. جراحی مورد استفاده برای لیفت صورت، به دلیل عوارض جدی که ممکن است بعد از آن رخ دهد از جمله: فلج صورت، فلج عصب لب، خونریزی، ریزش پوست، افتادگی یا افتادگی پلک و مشکل در روند پس از عمل، به طور فزاینده ای باعث شده تا بسیاری از افراد مایل به استفاده از روش جراحی برای لیفت صورت نباشند.

برتری اندولیفت قابل بحث نیست زیرا این تنها تکنیک و وسیله ای است که می تواند در بین تکنیک های لیفت صورت غیر جراحی زیر پوست کار کند و مستقیماً کلاژن درم و بافت چربی زیر پوست را هدف قرار دهد و به همین دلیل است که به عنوان پرطرفدارترین روش برای لیفت صورت و گردن شناخته شده است.

 

معرفی بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن در تهران

خدمات اندولیفت صورت و گردن از جمله خدمات تخصصی است که نیاز به دانش پزشکی و دستگاه ها و تکنولوژی های مدرن و جدید در این زمینه دارد و برای اینکه بتوانید بهترین خدمات در این زمینه را دریافت نمایید، لازم است به بهترین کلینیک اندولیفت صورت و گردن در تهران یا شهر خود مراجعه کنید تا خیالتان از همه نظر راحت باشد.

پیشنهاد ما در این زمینه، مراجعه به کلینیک دکتر مولایی فر است. مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع و همچنین بهره مندی از به روز ترین دستگاه ها و تکنولوژی ها، در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشد.

برای ارتباط با کلینیک دکتر مولایی فر می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

آدرس کلینیک دکتر مولایی‌فر: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4

شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  -  09302747479

وب سایت دکتر مولایی  فر: https://drmolaeeifar.com/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید