دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین دکتر برای اندولیفت صورت و گردن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

برای اینکه اطلاعات خود را در رابطه با اندولیفت افزایش دهید و آشنایی بیشتری با بهترین دکتر اندولیفت داشته باشید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

با افزایش سن، کلاژن زیر پوست به تدریج از بین می رود و حالت و حجم صورت و پوست نیز به دنبال آن از بین می رود و با شل شدن پوست صورت مواجه خواهیم شد. اگرچه روش های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد اما دستگاه اندولیفت، (Endolift  ) مدتی است که در دسترس بوده و در ایران نیز، توسط بهترین دکتر اندولیفت در کلینیک دکتر مولایی فر، مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان اندولیفت، یک درمان سفت کننده و کاهش دهنده چربی پوست است که شلی پوست در امتداد خط فک پایین، گونه ها، کیسه های زیر چشم، گردن، غبغب، شلی پوست شکم، سلولیت روی باسن و سفت کردن پوست قسمت  داخلی ران و بازو و آب شدن چربی را هدف قرار می دهد.

اگر تصمیم دارید از خدمات لیزر اندولیفت استفاده کنید و به دنبال پیدا کردن بهترین دکتر اندولیفت و مجهزترین کلینیک ارائه دهنده خدمات اندولیفت هستید، پیشنهاد می کنیم سری به کلینیک دکتر مولایی فر بزنید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02126474915  تماس بگیرید.

برای اینکه اطلاعات خود را در رابطه با اندولیفت افزایش دهید و آشنایی بیشتری با بهترین دکتر اندولیفت داشته باشید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

خدمات اندولیفت چیست؟

اندولیفت، یک روش لیزر سرپایی با حداقل تهاجم است که در پزشکی زیبایی اندو بافتی (بینابینی) استفاده می شود و بدون اسکار و بدون درد است که به تقویت ساختار پوست و کاهش شلی پوست کمک می کند.

به طور کلی، اندولیفت، نتیجه پیشرفته‌ ترین تحقیقات تکنولوژیکی و پزشکی است که بر چگونگی به دست آوردن نتایج عمل جراحی لیفتینگ متمرکز شده است. این فرآیند سپتوم همبند را سفت و جمع می کند و تولید کلاژن جدید پوست و عملکردهای متابولیکی در سلول های پوست را فعال می کند. همچنین می ‌توان از آن در صورت لزوم، برای کاهش چربی بیش از حد، هم در صورت و هم از بدن استفاده کرد.

گرمای انتخابی ناشی از لیزر، قدرت ذوب چربی های سرسخت را دارد که از سوراخ های ورودی میکروسکوپی در ناحیه تحت درمان می ریزد و به طور همزمان باعث جمع شدن فوری پوست می شود. در نتیجه شلی پوست کاهش می ‌یابد و پوست بلافاصله سفت و لیفت شده به نظر می ‌رسد.

نتایج حاصل از اندولیفت صورت، گردن و بدن که توسط بهترین دکتر اندولیفت انجام می شود، معمولا بلافاصله قابل مشاهده است و فقط یک درمان برای برطرف کردن مشکلات موجود در ناحیه مورد نظر، نیاز خواهد بود، اگرچه برای ایجاد نتایج بهتر و بیشتر، ممکن است پزشک شما یک جلسه بیشتر یا یک برنامه درمانی ترکیبی با دستگاه دیگری را توصیه کند.

در طول درمان به روش اندولیفت، نیازی به بیهوشی نیست زیرا این درمان عملاً بدون درد است، اما در صورت لزوم ممکن است، یک بی‌ حسی کنترل ‌شده کوچک ارائه دهد، با این حال این امر به صورت فردی ارزیابی می ‌شود.

همچنین از آنجایی که درمان اندولیفت، شامل هیچ برشی نمی‌شود، زمان استراحت به شدت کاهش می ‌یابد زیرا هیچ جای زخمی وجود ندارد و بیشتر بیماران می ‌توانند در عرض چند ساعت به فعالیت‌ های عادی خود بازگردند.

 

اندولیفت

 

خدمات لیزر اندولیفت برای چه مشکلاتی مورد استفاده قرار می گیرد؟

درمان اندولیفت با استفاده از فیبرهای میکرو نوری یکبار مصرف خاص که اندازه آنها به نازکی یک تار  مو است، انجام می شود که به راحتی در زیر پوست به هیپودرم سطحی وارد می شود. فعالیت اصلی اندولیفت، ترویج سفت شدن پوست است که با جمع شدن و کاهش شلی پوست به لطف فعال شدن نئوکلاژنز و عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارج سلولی، انجام می گیرد.

به طور کلی، اندولیفت کل صورت را بازسازی می ‌کند، افتادگی خفیف پوست و تجمع چربی در یک سوم پایینی صورت که شامل چانه دوتایی (غیغب)، گونه ‌ها، خطوط اطراف دهان، خط فک، شلی پوست پلک پایین و گردن را اصلاح می ‌کند.

درمان اندولیفت ارائه شده توسط بهترین دکتر اندولیفت اهداف متعددی را به دنبال دارد. از جمله:

  • بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست
  • سفت کردن بافت فوری و میان مدت تا طولانی مدت ناحیه تحت درمان، به دلیل سنتز کلاژن جدید. به گونه ای که ناحیه تحت درمان حتی ماه ‌ها پس از درمان نیز به بازتعریف و بهبود بافت خود ادامه می‌ دهد.
  • جمع شدن سپتوم همبند
  • تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی بیش از حد
  • دارای اثر طولانی مدت
  • ارائه نتایج قابل مشاهده و فوری
  • قابلیت استفاده از این روش در ترکیب با سایر درمان های زیبایی

 

آشنایی با بهترین دکتر اندولیفت در تهران

هنگامی که دستگاه ها و روش های درمانی جدید مانند اندولیفت وارد یک کلینیک می شوند، لازم است تا پزشکان و کارکنان آن مرکز، آموزش های داخلی و خارجی را در مورد دستگاه های در حال استفاده دریافت کنند، تا بتوانند بهترین درمان را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از اولین کلینیک های ارائه دهنده خدمات اندولیفت در تهران است که می توانید با بهترین دکتر اندولیفت در این کلینیک ملاقات کنید، مشاوره های لازم را دریافت کرده و خدمات اندولیفت را با بهترین کیفیت و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا دریافت نمایید.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکترمولایی‌فر همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع و همچنین بهره مندی از به روز ترین دستگاه ها و تکنولوژی ها، در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشد.

برای ارتباط با کلینیک دکتر مولایی فر می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

آدرس کلینیک دکتر مولایی‌فر: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4

شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915 -  09302747479

وب سایت دکتر مولایی  فر: https://drmolaeeifar.com/

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید