دندانپزشکی و سلامت دهان

معرفی انواع روش های میکرونیدلینگ

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر میخواهید دوباره شادابی و جوانی پوست خود را باز بیابید میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش هاست. در اینجا بیشتر با این روش آشنا شوید.

با افزایش سن نشانه های پیری بر چهره ظاهر می شود. ظاهر شدن چین و چروک، نازک شدن پوست یکی از رایج ترین تغییرات در گذر زمان است که فکر خیلی از افراد را مشغول کرده است. از بین رفتن شادابی پوست به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست می باشد. شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران اقدام به انجام این روش کنید. کاهش تولید این دست از ماده ها به دلیل افزایش سن است که یکی از عامل های اصلی پیری پوست می باشد. امروزه روش های میکرونیدلینگ پا به عرصه زیبایی گذاشته است و همچنین میکرونیدلینگ انواع مختلفی دارد که بعد از مشاوره، پزشک مناسب ترین انواع میکرونیدلینگ را برای شما انتخاب می کند.  

میکرونیدلینگ به چه کسانی پیشنهاد نمی شود؟

سن و جنسیت زیباجو؛ تعداد جلسات و نحوه انجام میکرونیدلینگ را تعیین می کند. اگر پوست شما دچار مشکلاتی نظیر: تبخال، جوش و آکنه فعال است یا پوست شما دیر بعد از جراحت بهبود می یابد، نمی توانید میکرونیدلینگ کنید به دلیل این که باعث تحریک و حساسیت پوست شما می شود. همچنین افرادی که از یک سال گذشته تحت پرتو درمانی و شیمی درمانی بوده اند نیز نباید اقدام به انجام میکرونیدلینگ کنند یا قبل از اقدام حتما باید با پزشک خود مشورت های لازم را انجام دهند. 

 

انواع روش های میکرونیدلینگ

به طور کلی روش های انجام میکرونیدلینگ شبیه به هم است اما عمق فرو رفتن سوزن های دستگاه در هر روش با توجه به نیاز زیباجویان متفاوت است. یکی از ویژگی انجام این روش این است که می توان با دیگر روش های جوان سازی ترکیب کرد. تمامی روش های میکرونیدلینگ در بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران انجام می شود. انواع میکرونیدلینگ به شرح زیر می باشد:

میکرونیدل سطحی

میکرونیدل سطحی یکی از انواع میکرونیدلینگ صورت می باشد که برای آسیب های سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش طول سوزن ها حدود 5.0 تا 5.1 میلی متر و قطر هر سوزن تقریبا 1.0 میلی متر است. ورود این دسته از سوزن ها به داخل پوست هیچ آسیبی را به اپیدرم پوست وارد نمی کند و همچنین باعث ایجاد زخم نمی شود. با وارد شدن سوزن به لایه های سطحی پوست باعث آزاد شدن رشد کراتینوسیت ها شده و فعالیت آن ها را افزایش می دهد. برای انجام میکرونیدلینگ به بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران مراجعه کنید. سایت تاپتنا لیست اسامی موفق ترین دکترهای میکرونیدلینگ را به شما معرفی کرده است.  

میکرونیدل با پی آر پی

همان طور که در بالا گفته شد می توانید میکرونیدلینگ را با دیگر روش های جوان سازی پوست ترکیب کنید تا نتیجه بهتری را بعد از انجام مشاهده کنید. برای انجام روش پی آر پی، پزشک با انتخاب یکی از روش های میکرونیدلینگ، پلاسمای غنی از پلاکت را از خون فرد می گیرد و داخل سانتریفیوژ قرار می دهد. در این مرحله پلاسمای غنی از پلاکت دارای فاکتورهای رشد است و از سایر اجزای خون جدا شده و در هنگام انجام میکرونیدلینگ مورد استفاده قرار می گیرد. با انجام این روش کلاژن سازی در عمق بیش تری از پوست تحریک می شود. انجام میکرونیدل با پی آر پی برای افراد مسن و کسانی که زخم های عمیق دارند، بسیار مناسب است و همچنین نتیجه مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. 

میکرونیدل عمقی

زمانی که لایه های عمقی پوست دچار آسیب می شود برای رفع این دست از آسیب ها پزشک اقدام به انجام میکرونیدلینگ عمقی برای بهبود لایه های زیرین پوست برای بیمار می کند. سوزن های میکرونیدلینگ در عمق بیش تری از پوست وارد می شود و سوزن ها حداکثر تا 3میلی متر، فرو می روند و در نتیجه فاکتورهای رشد در لایه های عمقی تر پوست آزاد می شود. میکرونیدل عمقی بیش تر برای رفع درمان زخم ها، آسکارها و استریا به کار می رود. میکرونیدل عمقی باعث خروج خون از سوراخ های ایجاد شده می شود و به شما پیشنهاد می کنیم بعد از یک ساعت خون ها را از روی صورت پاک کنید به دلیل این که خون های خارج شده حاوی فاکتورهای مفید رشد بوده و از علائم پیری جلوگیری خواهد کرد. 

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

 

میکرونیدلینگ در خانه

شما می توانید با صرف کم ترین هزینه میکرونیدلینگ خانگی را انجام دهید. برای انجام میکرونیدلینگ در خانه حتما باید به پزشک مراجعه کنید و این روش را تحت نظری وی انجام دهید. امروزه دستگاه های میکرونیدلینگ زیادی در بازار موجود است که می توانید میکرونیدلینگ را در خانه انجام دهید. لازم به ذکر است که میکرونیدلینگ در خانه چندان کار راحتی نیست چرا که هر روشی که با سوزن است باید کاملا اصولی انجام شود تا از بروز عفونت های پوستی جلوگیری شود.

 قبل از انجام میکرونیدلینگ پوست خود را کاملا استریل کنید و سرم را با استفاده از یک پنبه تمیز و روی سطح پوست خود بکشید و در مرحله بعد با فشار آرام و ملایم دستگاه را روی صورت خود حرکت دهید. جهت حرکت می تواند به سمت بالا و پایین، چپ به راست و از راست به چپ باشد. استفاده از این دستگاه بهتر است دوبار در هفته و قبل از خواب باشد.

 

 

کلام آخر

میکرونیدلینگ یک روش موثر و ایمن برای بهبود ظاهر پوست صورت است. با مراجعه به پزشک و انتخاب یکی از انواع میکرونیدلینگ می توانید به پوست خود شفافیت و طراوت بخشید. از شما سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید