دندانپزشکی و سلامت دهان

چطور با کمترین هزینه حالمان را خوب کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

احساس خوبی ندارید ؟ در ذهنتان پر از افکار منفی است ؟ با به کارگیری راهکارهای عالی که در این پست معرفی کرده ایم حالتان را خوب کنید.

در دنیای امروز کمتر کسی را می‌توان یافت که از ته دل بخندد و از خوشی‌های خود صحبت کند. حال خوب ما در این دنیا به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از درآمد و وضع جیب ما گرفته تا اخباری که هر روز دنبال می‌کنیم و حتی طراحی دکوراسیون داخلی، پوستر دیواری و کاغذ دیواری‌های بکار رفته در ساختمان ما! همه این موارد می‌توانند حال و هوای ما را دگرگون کنند.

در دنیای مدرنیته باید جوانب مختلفی را در نظر بگیریم و بسیاری از امور را تحت کنترل داشته باشیم که به ناگاه حال و روز ما را خراب نکنند. ما در این مقاله به مهمترین نکات ممکن در عصر مدرنیته اشاره می‌کنیم تا به پاسخ سوال فوق دست پیدا کنیم که واقعا چطور با کمترین هزینه حالمان را خوب کنیم؟ اگر شما نیز به دنبال یک حال و هوای جدید در زندگی روزمره خود هستید با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

افراد منفی را حذف کنید

تفاوتی ندارد که افراد منفی از دوستان و آشنایان شما هستند و یا یکی از اعضای خانواده! فردی که روز و شب می‌نشیند و تنها از تاریکی‌های زندگی صحبت می‌کند باید از زندگی شما حذف گردد تا بتوانید یک مسیر روشن و پر انرژی را به سمت آینده انتخاب کنید. منظور ما از حذف کردن، قطع ارتباط کامل نیست، با این حال برخی از افراد به قدری سرشار از انرژی منفی هستند که همان بهتر با آن‌ها قطع رابطه کنید.

به دنبال علائق خود باشید

ممکن است در دنیای پر هیاهوی امروزی که همه افراد به دنبال کسب درآمد بیشتری هستند دست از علائق خود کشیده باشید. درست است که بسیاری از علائق امروزی نیز به کسب درآمد و داشتن یک پس انداز مناسب وابسته هستند، اما هرگز فراموش نکنید که بخش قابل توجهی از خواسته‌های ما در مقابل خواسته‌های کلان همانند خرید مسکن و خرید خودروی لوکس به حاشیه رفته و این امر در گذر زمان به دپرس شدن و افسردگی منجر می‌گردد.

دور اخبار را خط قرمز بکشید

متاسفانه تمام اخبار ملی و بین المللی تحت تاثیر گروه‌های خاصی عمل می‌کنند و در واقع آنچه که در اخبار و رسانه‌های تمام کشورها می‌بینیم و می‌شنویم بخش خاصی از یک ماجراست که به نفع گروه‌های کنترل کننده تمام می‌شود.

زمانی که این گروه‌ها صرفا به منافع خود اهمیت می‌دهند و شعور مخاطب را نشانه می‌گیرند انسان تصور می‌کند در دنیایی سراسر جنگ و اضطراب که صرفا محل نزول بلایای آسمانی است زندگی می‌کند و این امر می‌تواند به شدت روحیه او را برای ادامه حیات و داشتن یک زندگی با شور و شوق فراوان تحت تاثیرات نامطلوب خود قرار دهد.

نگاه ویژه‌ای به آهنگ های شاد داشته باشید

اهمیت آهنگ شاد در زندگی به قدری زیاد است که بسیاری از روانشناسان آن را رهنمای ناخودآگاه ذهن می‌دانند. در واقع روان شناسان عقیده دارند که سه چیز در این جهان مسیر زندگی شما برای پنج سال آینده را تعیین می‌کند:

  • اول همه تصورات و تفکراتی که در ذهن شما می‌گذرد.
  • دوم افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید.
  • سوم آهنگ‌هایی که شما گوش می‌دهید.

بنابراین نسبت به این قضیه بی تفاوت نباشید و تا می‌توانید آهنگ شاد و پر هیجان گوش کنید. شما می‌توانید روحیه خود را به نحوی پرورش دهید که حتی در دهه چهارم و پنجم زندگی یا حتی بالاتر از آن نیز همانند یک جوان بیست ساله، پر شور و هیجان باشد.

ورزش کردن را فراموش نکنید

تنها سه ماه زمان می‌برد تا تاثیرات واقعی و بی چون چرای ورزش را در زندگی خود مشاهده کنید. شاید روزهای اول کمی‌سخت باشد. بدن درد را هم تجربه خواهید کرد اما چند صباحی که بگذرد متوجه می‌شوید که دنیا جای قشنگ تری برای زندگی است.چند ماه که بگذرد تغییرات بدنی خود را احساس خواهید کرد. بدن شما فرم ایده آل‌تر و زیباتری به خود می‌گیرد و جالب است بدانید که ورزش کردن به صورت ناخودآگاه به تنظیم شدن برنامه روزانه خود منجر می‌گردد.

روتین صبحگاهی خود را داشته باشید

به دنبال روتین صبحگاهی خود باشید. از دیگران تقلید نکنید، اما اگر همچنان نگاه خاصی به روتین‌های صبحگاهی ندارید می‌توانید قدری از دیگران نیز تقلید کنید، اما این شما هستید که در نهایت باید روتین خود را مشخص کنید. روتین افراد باتوجه به مواردی که آنان را در زندگی آزار می‌دهد یا آن‌ها را شادمان می‌سازد تعیین می‌شود.

به عنوان مثال ممکن است فردی نسبت به صورت خسته و خواب آلود خود در اوایل صبح حس بدی داشته باشد و بخواهد با تمرکز بیشتر و چهره شاداب تری صبح خود را آغاز کند. این فرد می‌تواند روتین صبحگاهی خود را به صورت یک دوش کوتاه مدت، یک آب رسان و شاداب کننده پوست به همراه یک فنجان قهوه تلخ و مدیتیشن برای افزایش تمرکز تنظیم نماید.

در مقابل می‌توان به فردی اشاره کرد که احساس درد در برخی از مفاصل و آن هم درست در زمان بیدار شدن او را آزار می‌دهد. همچنین می‌خواهد بدن پر انرژی و روحیه سرشاری برای آغاز یک روز هیجان انگیز داشته باشد. این شخص می‌تواند روتین صبحگاهی خود را به صورت ده دقیقه دویدن در میان کوچه‌ها، گرفتن نان داغ و سرو یک صبحانه پر انرژی تنظیم کند.

از فضای مجازی فاصله بگیرید

فضای مجازی همانقدر که می‌تواند بسیار خوب و هیجان انگیز باشد می‌تواند اعتیاد آور و رنج آور نیز قلمداد گردد. همه چیز به میزان استفاده شما از این وسایل بستگی دارد. در دنیای مجازی بسیاری از واقعیت‌ها تحریف می‌شوند.

صورت‌های زشت بسیار زیبا جلوه داده می‌شوند؛ تکه‌های کوتاهی از زندگی توسط کاربران انتخاب شده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این کار باعث می‌شود تا شما تصور کنید زیبایی لازم برای حضور در اجتماع را ندارید یا شاید تصور کنید زندگی شما همانند شاخ‌های مجازی، چندان هیجان انگیز نیست، اما باید به یاد داشته باشید که تمام این موارد تنها بخش ناچیزی است دنیای واقعی هستند.

دکوراسیون داخلی را تغییر دهید

شاید بخواهید به راحتی از کنار این راهکار بگذرید، اما اهمیت وافر این راهکار را زمانی درک خواهید کرد که متوجه شوید ما بیش از 90 درصد از زمان خود را در منزل یا محیط کار سپری می‌کنیم و هیچ چیزی در این دنیا نمی‌تواند به اندازه نوع ساختمان‌هایی که در آن‌ها زندگی می‌کنیم یا مشغول کار هستیم بر روی روحیه ما تاثیر گذار باشد.

اهمیت بیشتر ماجرا را زمانی متوجه می‌شوید که بدانید امروزه صنعت دکوراسیون داخلی و بخصوص صنعت پوستر دیواری در ارتباط با علم روان شناسی و فنگ شویی که آن هم ارتباط زیادی با علم روان شناسی دارد صورت گرفته‌اند.

خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری‌های بسیار زیبا و متناسب با روحیات شما یک پیشنهاد ایده آل برای خلق فضایی فوق العاده و عالی خواهد بود که تاثیرات زیادی بر روحیه شما خواهد داشت.

چگونگی ایجاد یک طراحی ایده آل و انرژی بخش

در ابتدا به خرید پوستر دیواری اشاره می‌کنیم. به عنوان مثال با خرید پوستر طبیعت می‌توانید فضای پذیرایی را با طراوت کنید. خرید پوستر مدرن و کلاسیک نیز با توجه به سبک فضا می‌تواند یک طراحی ایده آل را ایجاد کند.

خرید پوستر کودک برای اتاق کودک دلبندتان به وی فرصت می‌دهد تا با کاراکترهای موجود در تصویر ارتباط مطلوبی برقرار کند و خرید پوستر دیواری اسپرت برای اتاق نوجوانان نیز این احساس را به آن‌ها القا می‌کند که تا چه اندازه به علائق او اهمیت می‌دهید.

با خرید پوستر دیواری چهره می‌توانید فضای اتاق خواب خود یا دختران را متحول کنید. حتی پسران جوان نیز استقبال مناسبی از این طرح‌ها به عمل آورده‌اند. خرید پوستر دیواری سه بعدی سرشار از انرژی است و انسان را به عمق یک تصویر زیبا می‌کشاند.

خرید پوستر دیواری نسعلیق می‌تواند روحیه هنری شما را تقویت نماید و خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون نیز می‌تواند یک فضای دل انگیز و زیبا را در ساختمان شما خلق کند.

علاوه بر انواع پوستر دیواری باید به تاثیرات فوق العاده زیاد انواع کاغذ دیواری نیز اشاره کنیم. خرید کاغذ دیواری طرح گل می‌تواند طراوات فضا را افزایش دهد و خرید کاغذ دیواری راه راه افقی یا عمودی می‌تواند کوتاه بودن سقف یا کم بودن متراژ ساختمان را جبران کند. خرید دیوار پوش و کفپوش مناسب نیز به زیبایی فضای اطراف افزوده و انرژی فوق العاده‌ای را در ساختمان متراکم می‌کند.

راه حل نهایی برای ایجاد یک حال خوب

برای گوش دادن به آهنگ‌های خوب نیاز نیست تا به کنسرت های پرهزینه بروید. دانلود آهنگ نیز می‌تواند همان تاثیرات را داشته باشد. نیازی نیست ورزش کردن را با دوره‌های سنگین شروع کنید. قرار نیست روتین صبحگاهی بسیار طولانی و وقت گیر باشد. یک روتین ساده نیز کفایت می‌کند اما برای خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری مهم است که به کدام فروشگاه مراجعه می‌کنید!

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی زیار دکور با ارائه بهترین پترن‌های ممکن می‌تواند الهام بخش شما برای خلق یک طراحی شگفت انگیز در فضای ساختمان باشد. قیمت پوستر دیواری، کاغذ دیواری، کفپوش و دیوارپوش در این وب سایت بسیار منطقی است و همچنین تنوع بالای محصولات نیز می‌تواند رضایت شما را جلب کند. هم اکنون باید برای حال خوب خود گام بردارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
س. شاهینی
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

من شخصا با تغییر دکوراسیون موافقم.چون با توجه به محدودیت‌هایی که این چند وقته بابت کرونا بوده، به این نتیجه رسیدم که باید اون حس آرامش را با تغییرات دلخواه در منزل انجام بدم.مثلا همین پیشنهادی که در این مقاله بود خیلی خوبه.با پوستر متنوع و کاغذ دیواری ای که هم نصبش راحت باشه و هم کیفیت خوبی داشته باشه میشه به خونه رنگ و لعاب تازه ای داد.البته دیدن فیلم و دانلود آهنگ هم از جمله کارهایی هستش که در این وضعیت میشه انجام داد.

پاسخ
سایه شایسته پور
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

به ویژگی های خیلی خوبی اشاره کردید. به نظرم تعویض روحیه خانه با اتفاده از پوستر دیواری و کاغذ دیواری یکی از ساده ترین راه کار هاست که میتونه حس حظور در طبیعت و مکان های خاص رو در ذهن شما تداعی کنه.

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید