دندانپزشکی و سلامت دهان

میز ناهار خوری گرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۲

اگر به دنبال میز ناهارخوری گرد هستید در اینجا یک راهنمای کامل در این رابطه را به شما ارائه داده ایم.

خانه‌ای را تصور کنید که اعضای خانواده دور یک میز نشسته‌اند و مشغول صرف غذا هستند. همه اعضای خانواده شاد و خندان هستند. جو صمیمی و عاطفی است و هیچ یک احساس برتری نمی‌کند. زیرا میز ناهار خوری گرد است و کسی در بالای میز و دیگری در پایین میز ننشسته است. میز غذاخوری گرد این روزها در بسیاری از فروشگاه های مبلمان دیده می‌شود. افراد بسیاری از خرید میز ناهار خوری گرد استقبال کرده‌اند.

 

خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری تنها مختص خوردن وعده صبحانه، ناهار و شام نیست. بلکه هنگامی که در آشپزخانه هستید می‌توانید کارهای خود را بر روی آن انجام دهید. خرید میز ناهار خوری گرد، انتخابی هنرمندانه است زیرا باعث می‌شود دکور خانه شیک و لاکچری به نظر برسد. خرید میز ناهار خوری گرد از سوی بسیاری از فروشندگان توصیه می‌شود زیرا امکان اضافه کردن یک یا دو صندلی اضافه‌تر وجود دارد. حتی می‌توان به جای صندلی برای نشستن، چهار پایه یا پاف اضافه کرد. پایه‌های میز ناهار خوری گرد معمولا در مرکز است، بنابراین فضای راحتی را برای نشستن و راحت قرار دادن پاها فراهم می‌آورد.

مزایای خرید میز ناهار خوری گرد

به هنگام خرید میز ناهار خوری این سوال پیش می‌آید آیا میز ناهار خوری گرد مزایایی دارد؟ قطعا اینطور است. مزایای خرید میز ناهار خوری گرد عبارتند از:

  • مساوی بودن فاصله افراد تا مرکز میز برای دسترسی راحت‌تر به مواد غذایی و خوراکی
  • راحت‌تر نشستن و ترک کردن میز
  • ایجاد محیطی صمیمی به دلیل کنار هم بودن افراد (برخلاف میز ناهار خوری گوشه دار، باعث محدودیت در دید نمی‌شود)
  • استفاده از میز‌های گرد برای بازی‌های گروهی
  • به دلیل وجود لبه‌های گرد و نداشتن لبه‌های تیز و گوشه‌دار بهترین انتخاب برای خانواده‌های دارای فرزند خرسال و فرد بزرگسال ناتوان
  • به راحتی قرار گرفتن آن در اشپزخانه (میز‌های مستطیلی در آشپزخانه احساس شلوغی را ایجاد می‌کنند)

 

میز ناهار خوری گرد کم جا

میز ناهار خوری در قطرهای مختلف ساخته می‌شود بنابراین در هر خانه‌ای می‌توان با توجه به فضا از آن استفاده کرد. گاهی متراژ به قدری کوچک است که صندلی‌های میز ناهار خوری فضایی ندارند. از این رو میز ناهارخوری گرد کم جا ساخته شده است. صندلی‌های میز ناهار خوری گرد کم جا‌ در درون آن جای می‌گیرد و ارگونومی بسیار عالی دارند. میز ناهار خوری گرد کم جا برای دو، چهار و شش نفر می‌تواند ساخته شود. یکی از دلایلی که خرید میز ناهار خوری‌های گرد کم جا را میان عموم محبوب کرده است، قابلیت استفاده از آن در ابعاد مختلف در منازل کوچک است که نگرانی بابت جاسازی صندلی‌های آن وجود نخواهد داشت.

 

 

لذت خرید میز ناهار خوری گرد با دهکده چوب

خرید میز ناهار خوری از فروشگاهی مطمئن که علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالا، تحویل به موقع و سالم داشته باشد بسیار اهمیت دارد. سایت بساز و بچین، مفتخر است که فروشگاه دهکده چوب را به شما معرفی نماید. اگر قصد خرید میز ناهار خوری گرد دارید فروشگاه اینترنتی دهکده چوب یک انتخاب فوق العاده و عالی است. فروشگاه دهکده چوب با دارا بودن تنوع محصول و مشاوره دلسوزانه آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

میز ناهار خوری ارزان قیمت

هنگامی که واسطه‌ها حذف می‌شوند، قیمت محصول پایین‌تر خواهد بود. دلیل اینکه قیمت میز ناهار خوری گرد در فروشگاه دهکده چوب ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها است، حذف و اسطه‌ها و خرید مستقیم از تولید کننده است. پس از دیدن نمونه کارها متوجه خواهید شد که میز ناهار خوری ارزان قیمت اما با کیفیت عالی و استحکام بالا را تنها در دهکده چوب می‌توانید پیدا کنید. میز ناهار خوری ارزان قیمت در سایز و ابعاد مختلف قابل سفارش است. حتی می‌توانید رنگ چوب و روکش پارچه آن را متناسب با دکوراسیون خود سفارش دهید. امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان گرامی وجود دارد. کافی است به آدرس زیر مراجعه کنید، قطعا با دیدن اجناس و نمونه کارها مشتری دائمی خواهید شد:

ﺗﻬﺮﺍﻥ- آزادگان غرب به شرق، بعد از کمربندی چهاردانگه، علی آباد قاجار، خیابان درختی، کوچه کوشا، ﺻﻨﺎﯾﻊ ﭼﻮبی دهکده

همچنین سایر راه‌های ارتباطی با دهکده چوب عبارتند از:

تماس:

09106773305

09128466447

اینستاگرام:

dehkadeh_choob

https://www.dehkadehchoob.com/

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید