دندانپزشکی و سلامت دهان

مناسب ترین طرح و مدل کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

انتخاب کاغذ دیواری جدید و مناسب برای فضای داخلی و دکوراسیون منزل گاهی اوقات می تواند دلهره آور باشد. در اینجا با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتخاب کاغذ دیواری جدید و مناسب برای فضای داخلی و دکوراسیون منزل گاهی اوقات می تواند دلهره آور باشد. رنگها، سبک‌ها، الگوها و بافت‌ها همه عواملی هستند که باید در هنگام انتخاب کاغذ دیواری جدید در نظر گرفته شوند. دانستن اینکه چه چیزی را باید جستجو کنید به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای اتاق خود داشته باشید.

به طور کلی، کاغذ دیواری‌ها در شخصی سازی فضاها عالی هستند و اغلب به عنوان گزینه‌ای برای افرادی که می‌خواهند دیوارهای ساده خود را به عنوان یک هنر زیبا معرفی کنند، استفاده می شود. این دیوارپوش‌ها همچنین عیوب دیوار را پنهان می‌کنند و کمی جذابیت را به فضا اضافه می‌کنند. اما وقتی نوبت به انتخاب کاغذ دیواری جدید می‌رسد ممکن است کمی احساس ترس داشته باشید و ندانید که باید کدام مدل را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

دقیقاً به همین دلیل است که کارشناسان طراحی داخلی ما اینجا هستند تا به شما بگویند که چگونه با لمس عوامل مختلفی مانند رنگ، الگو، بافت و غیره، کاغذ دیواری جدید و مناسبی برای خانه خود را انتخاب کنید.

در ادامه با ما همراه بمانید، با نکات کلیدی برای انتخاب کاغذ دیواری آشنا شوید ، جدیدترین کاغذ دیواری 1400 را ببینید و با قیمت کاغذ دیواری لاکچری، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پذیرایی و غیره آشنا شوید.

 

نکاتی برای انتخاب یک کاغذ دیواری جدید و عالی

خوشبختانه این روزها تنوع بسیار زیادی در مدل، رنگ و طرح کاغذ دیواری وجود دارد و این موضوع به شما این امکان را میدهد را بتوانید از میان انواع کاغذ دیواری بهترین و مناسب‌ترین مدل کاغذ دیواری را برای پوشش دادن تمام دیوارها و یا برجسته کردن یک دیوار در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

به طور کلی، در هنگام انتخاب کاغذ دیواری جدید باید بدانید که سبک و مدل کاغذ دیواری باید با بقیه سبک دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد. برخی از نمونه ها عبارتند از:

 

  • رسمی یا فرمال (Formal): برای یک فضای داخلی رسمی از طرح‌های مختلف کاغذ دیواری زیبا، مانند کاغذ دیواری با نقاشی دستی یا گلدار استفاده می شود.
  • غیر رسمی یا گلام(Glam): انتخاب‌های کاغذ دیواری گلام شامل طرح‌های برجسته، گل‌دار، کریستالی یا پر زرق و برق یا طرح‌های انعکاسی چشمگیر است.
  • کژوال (Casual): این مدل از کاغذ دیواری می‌تواند دکوراسیون شما را با الگوهای مختلف، مانند طرح گیاهان، گلدار یا بافت، تقویت کند.
  • روستایی (Rustic): این مدل از کاغذ دیواری معمولا حال و هوای روستایی را به دکوراسیون اضافه می‌کند و شامل طرح‌های بافت دار مانند علفزار برای ایجاد عمق، طرح چهارخانه برای گرما یا الگوی حیات وحش است.
  • ویکتوریایی (Victorian): این مدل از کاغذ دیوای شامل طرح گل بی تناسب و به اصطلاح باروک (baroque) است که معمولا نشان‌گر سبک ویکتوریایی بوده و می‌تواند جز انتخاب‌های خیلی عالی برای افراد علاقه مند به این دوره باشد.
  • مدرن (Modern): این مدل از کاغذ دیواری شامل یک الگوی هندسی یا انتزاعی است که معمولا برای یک دکوراسیون مدرن تر انتخاب می شود.

 

رنگ های کاغذ دیواری جدید

رنگ‌هایی که برای کاغذ دیواری داخلی انتخاب می‌کنید باید به خوبی با دکوراسیون، پنجره، کفپوش و مبلمان شما مطابقت داشته باشد.

 با انتخاب کاغذ دیواری رنگی با طرحی که کمی روشن‌تر است، می‌توانید اشباع رنگ یک رنگ پررنگ را بدست آورید. این رویکرد به حمام حس زیبایی می‌بخشد.

بهتر است در انتخاب رنگ کاغذ دیواری جدید، رنگ ها را از پالت رنگ بقیه دکوراسیون خود انتخاب کنید و یک یا چند رنگ را با انتخاب کاغذ دیواری خود تکرار کنید. از رنگ تاکیدی به عنوان رنگ اصلی در کاغذ دیواری خود برای ایجاد درام و کنتراست استفاده کنید.

 

 

 

کاغذ دیواری طرح دار یا ساده

خوشبختانه این روزها تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ کاغذ دیواری جدید وجود دارد و شما محدود به استفاده از کاغذ دیواری ساده نیستید حتی اگر از الگوهای مختلفی در دکوراسیون خود استفاده کرده باشید. نکته کلیدی این است که رنگ ها و اندازه الگوی مناسب را انتخاب کنید.

اگر در دکوراسیون منزل خود از پارچه‌ها و روکش‌های طرح‌دار استفاده کرده‌اید، برای انتخاب کاغذ دیواری، بهتر است از الگوی تک رنگ یا کاغذ دیواری بافت‌دار استفاده کنید. اگر کاغذ دیواری طرح دار را انتخاب می کنید، با الگوی کوچکتر یا بزرگتر از پارچه پرده یا پارچه مبلمان استفاده کنید. یک کاغذ دیواری ساده، یک وقفه بصری خوب برای یک دکور با طرح های سنگین ارائه می دهد.

 

الگوهای بزرگ و کوچک در کاغذ دیواری جدید

شاید این یک افسانه باشد که معتقد است شما باید الگوهایی را انتخاب کنید که در مقیاس اتاق باشند، مانند الگوهای کوچک برای اتاق های کوچک و طرح های بزرگ برای اتاق های بزرگ. مطمئناً می‌توانید این کار را انجام دهید، اما طراحی شما ممکن است نسبتاً پیش پا افتاده باشد.

یک الگوی کاغذ دیواری بزرگ در یک حمام کوچک می‌تواند یک انتخاب طراحی چشمگیر باشد. ممکن است تصمیم بگیرید از یک الگوی کوچک در یک اتاق بزرگ استفاده کنید که در آن، فضا توسط پنجره ها، درها و مبلمان داخلی شکسته شده است. در این انتخاب، یک الگوی کوچک با وقفه‌های ایجاد شده و اشاره‌هایی به رنگ‌ها و الگو، تصویری عالی ایجاد می‌کند.

 

کاغذ دیواری بافت دار برای عمق طراحی

اگر به دنبال چیزی برای افزودن لایه‌ای از بافت و عمق طراحی بیشتر هستید، کاغذ دیواری بافت دار را انتخاب کنید. به عنوان مثال، کاغذ دیواری بافت دار با رنگ سبز را برای دفتر کار خانگی انتخاب کنید و یک دیوار برجسته در پشت میز کار ایجاد نمایید.

در یک اتاق نشیمن یا طراحی دنج، ممکن است کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری با گلهای برجسته یا کاغذ دیواری با طرح تکرار شونده را انتخاب کنید.

 

کاغذ دیواری های متالیک

اتاقی با نور طبیعی ضعیف، کاندیدای ایده آل برای کاغذ دیواری فلزی براق یا کاغذ دیواری متالیک (Metallic) است تا نور را به عمق اتاق منعکس کند. همچنین بهتر است برای یک حمام تقریبا کوچک بدون پنجره نیز از کاغذ دیواری متالیک استفاده شود و یک آشپزخانه قدیمی یا اتاق غذاخوری نیز کاندیدای ایده آل برای کاغذ دیواری با رنگ براق و متالیک است.

 

 

 

 

انتخاب کاغذ دیواری جدید برای بزرگ یا کوچک نشان دادن فضا

اندازه الگو کاغذ دیواری جدید می‌تواند اتاق را بزرگتر یا کوچکتر نشان دهد. با استفاده از چاپ بزرگ با پس زمینه تیره تر، اندازه یک اتاق بزرگ را به شکل بصری کاهش دهید. الگو و تضاد رنگ استفاده شده در این مدل از کاغذ دیواری‌ها، این توهم نوری را ایجاد می‌کند که گویی دیوارها به هم نزدیک بوده و احساس راحتی بیشتری به اتاق اضافه می‌کند.

همچنین، با توجه به رنگ و طرح، یک کاغذ دیواری طرح دار کوچک می‌‌تواند یک اتاق کوچک را بزرگتر یا یک اتاق بزرگ را بزرگتر نشان دهد.

 

انتخاب کاغذ دیواری جدید برای بلندتر یا کوتاه‌تر نشان دادن دیوارها

یک کاغذ دیواری با طرح راه راه های افقی دیوار را بلندتر نشان می‌دهد در حالی که راه راه های عمودی توهم ارتفاع را ایجاد می‌کنند. می توانید از کاغذ دیواری جدید با راه راه های پهن یا باریک استفاده کنید و یا از کاغذ دیواری با راه راه های نامنظم برای ایجاد طرحی متفاوت و خاص برای دکوراسیون منزل یا فضای کار بهره مند شوید.

 

 

محل استفاده از کاغذ دیواری

روش های زیادی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهند تا از کاغذ دیواری جدید در فضای داخلی منزل خود استفاده کنید. شما می توانید آن را بر روی همه دیوارها در اتاق یا فقط روی یک دیوار برجسته اعمال کنید. از کاغذ دیواری می توان برای شکستن فضای دیوار یا برجسته کردن فضای دیواری که توسط توکارها شکسته شده است استفاده کرد.

 

ایجاد اکسنت وال یا دیوار شاخص با کاغذ دیواری لاکچری و جدید

یکی از بهترین چیزها در مورد کاغذ دیواری، توانایی آن در تبدیل اتاق ساده به یک اتاق خاص به طراحی با عمق و جدید است. مقرون به صرفه ترین و ساده ترین راه این است که یک دیوار محکم را به عنوان دیوار شاخص انتخاب کرده و آن را با کاغذ دیواری لاکچری مشخص کنید.

به عنوان مثال می‌توانید دیوار پشت تخت را برای طراحی زیبا و گرم کننده برای اتاق خواب اصلی انتخاب کنید. از دو کاغذ دیواری مختلف در یک اتاق استفاده کنید، مانند یک کاغذ دیواری راه راه  برای دیوار شاخص در اتاق خواب و یک کاغذ دیواری چاپ ژاکارد برای دیوارهای دیگر.

طرح کاغذ دیواری هندسی آرت دکو ممکن است همان طرحی باشد که برای دیوار پشت بوفه اتاق غذاخوری به دنبال آن بوده اید.

 

 

 

بهترین فروشگاه برای خرید کاغذ دیواری لاکچری و جدید با قیمت مناسب

اگر قصد خرید کاغذ دیواری جدید و لاکچری را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از مدل‌های جدید و متنوع اکازیون دیزاین دیدن کنید. اکازیون دیزاین مجموعه‌ای کامل از مدل‌های جدید و خاص از کاغذ دیواری را فراهم کرده که می‌توانید انواع مدل کاغذ دیواری مدرن، کلاسیک، اداری، کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، کاغذ دیواری مخصوص پشت تلوزیون، سقف و غیره را در این مجموعه ببینید و بهترین مدل را برای فضای دکوراسیون خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید طرح دلخواه کاغذ دیواری و پوستر مورد نظر را نیز به این مجموعه سفارش دهید تا در اندازه دلخواه برایتان چاپ شود.

  • آدرس فروشگاه اکازیون دیزاین:

تهران، شهرک راه آهن، بلوار کاج، پلاک 24

  • شماره تماس

09362992072

09210727787

09124988845

  • آدرس صفحه اینستاگرام

ocasiondesign

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید