دندانپزشکی و سلامت دهان

قیمت پارکینگ فرودگاه امام خمینی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۴

پارکینگ فرودگاه، ایستگاهی است که از شما قول برگشتن می‌گیرد! هرچند که ممکن است ماشینهای زیادی در انتظاری بیهوده مدت‌ها خاک بخورند

سفرها دو دسته‌اند! یک دسته آنهایی که کسی، گوشه‌ای، برای تمام شدنش منتظر است. یک دسته هم آنهایی که معلوم نیست کی هوس آمدن، هوس برگشتن را درونت زنده کند! زمانی که پر پروازت خسته‌تر از برگشتن است!

هرکدام از سفرها که نسیبتان شود، فرقی نمیکند؛ باید جایی، چیزی از خودتان را به امید برگشت به امانت بگذارید. این قضیه مثل یک قانون، مرزی میان سفر، و برای همیشه رفتن ایجاد می‌کند!

پارکینگ فرودگاه، ایستگاهی است که از شما قول برگشتن می‌گیرد! هرچند که ممکن است ماشینهای زیادی در انتظاری بیهوده مدت‌ها خاک بخورند و گرد غربت مثل یک روکش محافظ رویشان بخوابد؛ اما این ایستگاه موقت نوید می‌دهد که هنوز امیدی برای دوباره آمدن وجود دارد.

در بسیاری از مواقع درصورت داشتن خودروی شخصی، ترجیح می‌دهیم خودمان مسولیت رفتن به فرودگاه را بر عهده بگیریم. همچنین یکی از نکاتی که موجب اتخاب ما برای چگونه به فرودگاه رفتن می‌شود، هزینه تاکسی‌های اینترنتی است. که در این مورد مسافت شما تا فرودگاه اهمیت زیادی دارد و در مواقع بسیاری استفاده از خودروی اختصاصی می‌تواند به‌صرفه‌تر باشد.

حتی اگر فردی دیگر دلگرمی سفرتان شود و بخواهد دست خداحافظی‌اش را هنگام پریدن بدرقه راهتان کند، مورد حمایت پارکینگ‌های کوتاه مدت فرودگاه قرار می‌گیرد. ازاین رو اهمیت داشتن اطلاعات کامل درمورد پارکینگ فرودگاه بین المللی امام خمینی، کمتر از اهمیت دانستن اطلاعات پرواز نیست.

تعداد پارکینگ‌های فرودگاه امام

این فرودگاه بین المللی، با داشتن پنج پارکینگ، ظرفیت پذیرفتن 13 هزار خودرو را دارد. هرکدام از آنها بر اساس کوتاه مدت یا بلند مدت بودن، و همچنین طبقه‌ای که در آن قرار گرفته‌اند، با اختلافی اندک قیمت متفاوتی دارند.

 

پارکینگ طبقاتی شماره یک، همان پارکینگ کوتاه مدت سربسته، برای بدرقه مسافران است. طبق واپسین آمارها، ورودی این پارکینگ 50 هزار ریال و هزینه آن به ازای هر یک ساعت توقف 20 هزار ریال است.

پارکینگ‌های شماره دو و سه، با هزینه‌ای مشابه دارای ورودی 35 هزار ریال هستند. هزینه هر یک ساعت توقف در این دو طبقه از پارکینگ، 15 هزار ریال و درمجموع هزینه هر یک شبانه روز 200 هزار ریال است.

اگر پارکینگ‌های دو و پنج نسیبتان شده است، هزینه ورودی 25 هزار ریال و به ازای هر یک ساعت 10 هزار ریال باید پرداخت کنید. قیمت این دو پارکینگ برای هر شبانه روز نصف طبقات سه و چهار، یعنی صد هزار ریال است.

مواردی که در استفاده از پارکینگ فرودگاه باید به آن توجه کرد

نکاتی برای استفاده از پارکینگ به‌عنوان مکانی عمومی وجود دارد که به احتمال زیاد با بخش زیادی از آن آشنایی دارید.

یکی از مواردی که باید توجه کافی را نسبت به آن داشته‌باشید رعایت موارد امنیتی برای جلوگیری از سرقت خودرو است. البته این فکر نباید شما را دچار وسواس کند. فقط کافی است بدانید که کنترل خاصی روی ماشینها برای جلوگیری از سرقت و غیره وجود ندارد و مسولیت خودروی شما با خود شما است. ازاین رو کافی است وسایل قیمتی را داخل ماشین نگذارید. همچنین مراقب کارت پارکینگ خود باشید تا گم نشود. درصورتی که کارت پارکینگ خود را گم کنید، نیوی انتظامی با تشخیص خود مالکیت خودرو را تایید می‌کند.

اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید به‌جای قرار دادن در ماشین بهتر است آن را به انبار فرودگاه تحویل دهید تا خیالتان آسوده‌تر باشد. همچنین نیازی به یدآوری نیست که اید جای تقریبی پارک خودرو را به یاد بسپارید ا هنگام برگشتن دچار سردرگمی و مشکل نشوید.

درکل اگر مسافر پرواز خارجی هستید یا برای بدرقه مسافرتان به فرودگاه می‌روید، می‌توانید از خدمات پارکینگ فرودگاه با ظرفیت بالایی که دارد با خیالی راحت بهره‌مند شوید. یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که خدمات مربوط به پارکینگ فرودگاه قابل رزرو نیستند.

 

 

سرویس‌های vip فرودگاه

برای آنکه کیفیت سفر خود را افزایش دهید خوب است با خدمات vip فرودگاه امام آشنا شوید. اگر علی بابا بلیط خارجی بیزنس کلاس یا فرست کلاس داشته باشید، به‌طور رایگان می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید.

خدمات vip فرودگاه به دو دسته تقسیم می‌شود که دسته اول خدمات بیزنس لانج هستند که فقط مسافران دارای بیزنس کلاس یا فرست کلاس امکان استفاده از آن را دارند. اما دسته دوم این خدمات، خدمات fast track هستند كه همه مسافران امكان بهره‌مندی از آن را دارند.

فست ترک درواقع انجام سریع خدمات پروازی است. این سرویس واقع در ترمینال اصلی است. خدمات لانج اختصاصی پس از بخش بازرسی گذرنامه اقع شده است. یکی دیگر از موارد مورد توجه این است که سرویس لانج اختصاصی امکان رزرو در پروازهای ورودی را ندارد. خدمات فست ترک خود به دو دسته سرویس‌های ورودی و خروجی تقسیم می‌شوند.

مثلا در فرایند بهره‌مندی از خدمات ورودی آن می‌توانید از گیت اختصاصی بازرسی پلیس وارد محوطه اصلی فرودگاه شوید. همچنین بار خود را شخصا به گیت مخصوص شرکت هواپیمایی تحویل دهید و کارت پرواز بگیرید.

درمورد خدمات خارجی فست ترک می‌تون به این موضوع اشاره کرد که اگر عوارض خروج از کشور را پرداخت نکرده‌باشید، این عمل می‌تواند توسط کارشناس تشریفات به نمایندگی از مسافر صورت پذیرد.

با این حال می‌توانید از چگونگی این خدمات و بهره‌مندی از جایگاه cip اطلاعات بیشتری کسب کرده و یک پرواز خارجی تمام عیار را تجربه کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید