دندانپزشکی و سلامت دهان

کاشت مو به روش های FIT ، FUT و SAFER

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

طاسی و ریزش مو، مشکل بزرگ بسیاری از مردم است تا جایی که راه‌های زیادی را برای رفع آن طی میکنند . یکی از پیشرفته ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها ، کاشت مو است که در کلینیک‌های تخصصی پوست مو و زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود.

کاشت مو به روش های  FIT ،  FUT و SAFER

FUT

در روش FUT یا برداشت نواری، قسمتی از پوست پشت سر برداشته می شود و زیر میکروسکوپ به فولیکول هایی که هریک از 1 تا 3 تار مو دارند تجزیه شده و سپس این فولیکول ها با ترتیب و نظم خاصی در ناحیه طاسی کاشته می شوند

FIT

در روش FIT از پانچ های ریز و ظریفی استفاده می شود که به وسیله ی آن ، فولیکولهای مو بصورت مجزا و تک تک از پشت سر برداشته شده و با چیدمان خاصی در نواحی طاس سر کاشته می شوند.

SAFER روش جدید کاشت مو

در روش جدید کاشت مو – موسوم به SAFER که برای نخستین بار توسط دکتر داریوش دائر، متخصص پوست و مو (عضوهیات مدیره انجمن پوست ایران، عضو انجمن متخصصین پوست آمریکا و اروپا و عضو انجمن بین‌المللی جراحان کاشت مو) در کشور به کار رفته، برداشت مو توسط دستگاهی خاص و با سرعت بالا انجام می شود و در نتیجه کمترین میزان برش بر روی پوست ایجاد شده و تراکم کاشت و اثر بخشی آن را به بالاترین حد خود می رساند.

در این روش،از پانچ هایی با قطر بسیار کم برای برداشت مو استفاده می شود و کل پروسه کاشت در مدت زمانی کمتر از پنج ساعت و با حداقل عوارض عمل انجام می شود. این روش ، بدون هیچگونه خونریزی، درد و عفونت و تنها در طی یک جلسه انجام می شود. تنها در مواردی که قسمت زیادی از سر نیاز به کاشت مو داشته باشد ، ممکن است نیاز به دو مرحله درمان در فاصله زمانی یک ساله باشد.

در حال حاضر کلینیک تخصصی دائر به عنوان پایه گذار روش نوین سیفر با بهره مندی از بهترین متخصصان و جراحان بین المللی کاشت مو و بهره گیری از تمام روش های علمی و روز دنیا ؛ تنها مرکز ارائه دهنده روش برداشت مو سیفر با ترمیم و کاشت مو با بالاترین کیفیت و تراکم ممکن و در کمترین بازه زمانی است.

آدرس: تهران-پاسداران-خیابان گیلاس غربی-بین خیابان اسلامی و خیابان شهید عراقی-پلاک 6

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید