دندانپزشکی و سلامت دهان

لیست 30 کلینیک برتر لاغری در تهران به همراه آدرس و شماره تماس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

کلینیک لاغری یک مرکز پزشکی است که به بررسی و درمان مشکلات و بیماری‌های مربوط به چاقی و کاهش وزن مشتریان می‌پردازد. این کلینیک‌ها توسط پزشکان و متخصصان تغذیه راه‌اندازی می‌شوند و با استفاده از روش‌های پزشکی، تغذیه و ورزش، به مراقبت و درمان مشتریان برای کاهش وزن کمک می‌کنند.

تناسب اندام و لاغری دغدغه امروزه برای بسیاری از افراد تبدیل به یک دغدغه در زندگی آن ها شده است. به همین دلیل است که کلینیک های لاغری در تمامی شهرها از جمله تهران تاسیس شده اند تا خدمات مخصوص در این زمینه را ارائه دهند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و خدماتی که در این کلینیک ها ارائه می شوند، در ادامه این مطلب اطلاعات لازم را بیان کرده و چند کلینیک برتر لاغری در تهران را نیز معرفی خواهیم کرد.


یک کلینیک لاغری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک کلینیک لاغری خوب دارای چندین ویژگی کلیدی است که به اثربخشی و اعتبار آن کمک می کند. در مرحله اول، با متخصصان واجد شرایط و با تجربه، از جمله پزشکان، متخصصان تغذیه و متخصصان تناسب اندام، که می توانند راهنمایی و پشتیبانی شخصی مراجعه کنندگان را انجام دهند، کار می کند.

 آن ها ارزیابی های کاملی را برای درک نیازهای فردی و ایجاد برنامه های کاهش وزن مناسب را انجام می دهند. ثانیا یک کلینیک لاغری معتبر ایمنی و سلامتی مراجعین خود را در اولویت قرار می دهد. در کلینیک های لاغری استانداردهای پزشکی دقیق رعایت می شوند و هر روش یا درمان کاهش وزن مبتنی بر شواهد و از نظر علمی تأیید خواهد شد. این کلینیک بر شیوه های کاهش وزن پایدار و سالم، ممانعت از رژیم های غذایی افراطی یا مکمل های مشکوک تاکید دارند.


کلینیک های لاغری چه خدماتی را ارائه می دهند؟

همچنین میتوانید بخوانید:چگونه در یک هفته لاغر بشم؟ 5 روش سریع


کلینیک های لاغری مجموعه ای از خدمات را ارائه می دهند که برای کمک به افراد در دستیابی به اهداف کاهش وزن و بهبود سلامت کلی بدن طراحی شده اند. این خدمات معمولا عبارتند از:


ارزیابی های شخصی:

کلینیک های لاغری ارزیابی های کاملی از تاریخچه پزشکی، شیوه زندگی و اهداف کاهش وزن مشتریان انجام می دهند تا رژیم های منحصر به فرد را ایجاد کنند که مطابق با نیازهای خاص آن ها باشد.


 مشاوره تغذیه:

متخصصان تغذیه راهنمایی هایی را در مورد عادات غذایی متعادل و سالم ارائه می دهند و برنامه های غذایی را برای کاهش وزن تنظیم می کنند و در عین حال از دریافت کافی مواد مغذی اطمینان می دهند.

 

 برنامه های ورزشی:

 کارشناسان تناسب اندام رژیم های ورزشی مناسب برای سطوح و اهداف تناسب اندام فردی را طراحی می کنند و فعالیت بدنی منظم را برای کمک به کاهش وزن به داوطلب می دهند.

 

نظارت پزشکی:

 در برخی موارد، متخصصان پزشکی بر درمان های کاهش وزن نظارت می کنند، به خصوص اگر شرایط بهداشتی زمینه ای وجود داشته باشد که باید مدیریت شود.
 

مشاوره رفتاری:

کلینیک های لاغری ممکن است رفتار درمانی یا مشاوره را برای رسیدگی به پرخوری عصبی، مدیریت استرس و سایر عوامل روانی که می توانند بر کاهش وزن تأثیر بگذارند ارائه دهند.

 

 درمان های کاهش وزن:

کلینیک ها ممکن است درمان های غیرتهاجمی کاهش وزن مانند لیزر درمانی، اولتراسوند یا سایر مداخلات مبتنی بر فناوری را برای هدف قرار دادن مناطق مختلفی از بدن ارائه دهند.


 10 کلینیک برتر لاغری در تهران کدامند؟

بعد از آشنایی با ویژگی ها و خدماتی که در کلینیک های لاغری در تهران وجود دارند، نیاز است بدانیم بهترین کلینیک ها در این زمینه کدامند و آن ها را معرفی کنیم. به همین دلیل 10 کلینیک برتر لاغری در تهران را معرفی می کنیم.


کلینیک لاغری و زیبایی لمینو

لمینو یکی از بهترین کلینیک های لاغری در تهران است که با استفاده از رژیم درمانی و سایر روش های لاغری ماند+ند جراحی خای بای پس و استفاده از لیزر خدمات خود را ارائه می دهد. 

  • آدرس: سعادت آباد-سرو غربی-بین میدان کتاب و پاکنژاد-جنب بانک پارسیان-ساختمان نگار-طبقه ۲ واحد۶۲
  • شماره تماس: 02122147330

 

کلینیک لاغری موگه

این کلینیک علاوه بر خدمات لاغری، خدمات مربوط به پوست را نیز ارائه می دهد و مراجعه کنندگان می توانند از هر دوی آن ها برای خود استفاده کنند. 

  • آدرس: تهران، پاسداران، نرسیده به چهارراه پاسداران، پس از بهارستان یکم، روبروی بانک سپه، ساختمان پزشکان 370، طبقه سوم، واحد دهم
  • شماره تماس: 02122554720

 

کلینیک لاغری ایرانیان

کلینیک لاغری ایرانیان با 23 سال تجربه در زمینه لاغری و پوست و مو تمامی خدمات مربوط به لاغری را به بهترین شکل ارائه داده و شما می توانید خدمات مربوط به پوست را هم در این کلینیک داشته باشید. 

  • آدرس: تهران، زعفرانیه، میدان شهید اعجازی، ساختمان آصف، طبقه بالای بانک سرمایه، واحد هفتم
  • شماره تماس: 02122176020

 

کلینیک لاغری اکسیر

یکی دیگر از 10 کلینیک برتر لاغری در تهران اکسیر است که در آن می توانید بهترین خدمات را لاغری را با به روز ترین استاندارد های دنیا داشته باشید.

  • آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان هجدهم، پلاک 10
  • شماره تماس: 02188557601

 

کلینیک لاغری دکتر امامی

از دیگر کلینیک های لاغری با تجربه بالا در تهران دکتر امامی است که در آن انواع خدمات لاغری به همراه خدمات پوستی را می توان درخواست کرد.

  • آدرس : تهران، خیابان میرداماد، میدان محسن، خیابان آزیتا، پلاک یک، واحد چهارم
  • شماره تماس: 02126412513 – 02122915226 – 09122093956 – 09199684794

 

کلینیک اندام ساج

کلینیک اندام ساج یکی از بهترین ها در این زمینه است که انواع روش های لاغری را با بهترین و به روز ترین دستگاه ها انجام می دهد. 

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، شمال چهار راه سرو، بلوار پاکنژاد، تقاطع یادگار امام، پلاک1
  • تلفن تماس: 02122115990

 

کلینیک لاغری وندا

کلینیک وندا نیز بهترین خدمات لاغری را با مقرون به صرفه ترین هزینه ها به مردم ارائه می دهد. شما می توانید از لاغری با دستگاه گرفته تا انواع خدمات ورزشی را در این کلینیک داشته باشید. 

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار سرو غربی، خیابان بخشایش، کوچه زندوکیلی شرقی، پلاک 23
  • تلفن تماس: 02122142782

 

کلینیک لاغری عرفان

کلینیک عرفان علاوه بر ارائه خدمات لاغری، یکی از بهترین کلینیک های لیزر در تهران نیز هست که در کنار بهترین روش های لاغری می توانید از خدمات لیزر نیز در این کلینیک بهره ببرید. 

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، بین چهار راه سرو و میدان شهرداری، خیابان بخشایش، بیمارستان عرفان، کلینیک تخصصی پوست و مو بیمارستان عرفان
  • تلفن تماس: 02123021722

 

کلینیک لاغری پارادایس

کلینیک پارادایس نیز در تهران با ارائه خدمات منحصر به فرد برای لاغری می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که قصد دارند تناسب اندام خود را به دست آورند. البته انواع خدمات مربوط به پوست نیز در این کلینیک ارائه می شوند.

  • آدرس: تهران، میدان سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار 24متری، نبش خیابان چهارم شرقی، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 302
  • تلفن تماس: 02126763718

 

کلینیک لاغری الامینا

کلینیک لاغری و زیبایی الامینا (elamina) یکی از جدیدترین کلینک های لاغری و زیبایی در تهران است که می توانید در این مرکز از جدیدترین دستگاه های لاغری و رژیم های لاغری بهره مند شوید و به وزن ایده آل خود برسید.

  • آدرس: زعفرانیه، مقدس اردبیلی، برلیان مال
  • شماره تماس: 02128428444

 

کلینیک لاغری دکتر شیرین

اگر دنبال تغییر آنی هستید و نمیخواهید چندین ماه منتظر بمانید تا تغییرات را در بدن خود مشاهده کنید می توانید از بهترین دستگاه های لاغری که در کلینیک لاغری دکتر شیرین وجود دارد استفاده کنید. در این کلینیک رژیم لاغری، آنالیز کوانتومی بدن، مزو لاغری و طراحی پکیج لاغری توسط پزشکان متخصص در این زمینه انجام می شود تا بتوانید با خیال راحت  به وزن و سایز ایده آل خود برسید.

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار دریا
  • شماره تماس: 02188385155

 

کلینیک لاغری سیب سبز

لاغری با روش‌های موضعی و غیر‌تهاجمی، یکی از بهترین روش هایی است که می توانید برای رسیدن به وزن ایده آل خود امتحان کنید. بهترین روش‌های لاغری موضعی مانند روش RF، کرایولیپولیز، لیزر با توان پایین (low level laser therapy)، اولتراسوند، کرایولیپولیز، لیزرهای مادون‌قرمز (infrared) ز جمله روش هایی هستند که با بهترین کیفیت در کلینیک سیب سبز انجام می‌شوند و می توانید با خیال راحت از این خدمات بهره مند شوید و کاهش وزن و لاغری چشمگیری را تجربه کنید.

  • آدرس: تهرانپارس، فلکه اول، خیابان امیری طائمه (گلبرگ) ساختمان روناک (پیتزا پرپروک) طبقه پنجم واحد 9
  • شماره تماس: 02177885818

 

مرکز لاغری و زیبایی شریف

مرکز لاغری و زیبایی شریف به صورت تخصصی برروی لاغری موضعی و زیبایی فعالیت می کنند که دارای بیش از 8 سال سابقه مشاوره و کار در این حوزه هستند و از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا برای ارائه خدمات لاغری به مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند.

  • آدرس: پاسداران، خیابان بوستان دوم، پلاک ۶، طبقه 2، واحد 4
  • شماره تماس: 02191305641

 

کلینیک لاغری ولنجک

اگر به فکر انجام پیکر تراشی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به کلینیک لاغری ولنج بزنید و با خدمات پیکرتراشی بدون جراحی در این کلینیک آشنا شوید و با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا، یک تجربه عالی از لاغری داشته باشید.

  • آدرس: ولنجک، بلوار دانشجو، کلینیک ولنجک
  • شماره تماس: 26800048 021

 

مرکز تغذیه و لاغری آذر پورجهان

شما با مراجعه به کلینیک لاغری آدر پور جهان، بهترین کلینیک لاغری و تغذیه در غرب تهران، علاوه بر مشاوره با پزشک، تحت نظر کارشناسان مربوط به تغذیه و ورزش قرار می گیرید. سپس با پزشک مجموعه مشورت کرده و پزشک تعیین می کند چه روش لاغری برای شما مناسب است. در این مرکز، از بهترین تکنولوژی مد روز و دستگاه ها استفاده می شود و مطابق با استاندارد های روز دنیا لاغری موضعی را بوسیله دستگاه ارائه خواهد شد.

  • آدرس: ونک، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان مخبری، ضلع جنوب شرقی میدان محمد غفاری، پلاک ۳، طبقه سوم، واحد ۹
  • شماره تماس: 02146136468  - 09380338874

 

کلینیک غفاری دایت

و اما آخرین کلینیک در میان کلینیکهای برتر لاغری در تهران غفاری دایت است که شهرت بسیاری داشته و در آن جا می توانید متناسب با اندام و وزنی که دارید رژیم مناسب خود را دریافت کرده و لاغر شوید. در این کلینیک انواع خدمات پوستی و رژیم های دیگر مانند شیردهی نیز وجود دارند. آدرس این کلینیک در خیابان فرشته تهران و هم چنین رشت و کرج است اما با شماره 02191009994 می توانید برای گرفتن وقت تماس گرفته یا به وب سایت مراجعه کنید.

سخن پایانی
10 کلینیک برتر لاغری در تهران انواع خدمات لاغری مانند رژیم های متناسب با بدن هر فرد به همراه لاغری با دستگاه را پیشنهاد می کنند. برای انتخاب بهترین کلینیک بهتر است ابتدا تحقیقات لازم درباره آن را انجام داده و سپس انتخاب خود را انجام دهید. 
 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید