دندانپزشکی و سلامت دهان

20 تا از برترین کلینیک های اندولیفت در تهران 2023

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه به بررسی برترین کلینیک های اندولیفت تهران اشاره کنیم. پس اگر شما نیز قصد انجام اندولیفت دارید، تا پایان همراه ما باشید.

وقتی صحبت از کارهای زیبایی و جوانسازی به میان می‌آید، انتخاب پزشک و کلینیک تخصصی حرف اول را می‌زند. شما باید برای انتخاب پزشک متخصص و باتجربه در یک کلینیک حرفه‌ای روزهای زیادی را تحقیق کنید، چرا که نتیجه نهایی این جوانسازی و زیبایی وابسته به همین انتخاب است. هرچه پزشک باتجره تری در زمینه اندولیفت انتخاب کنید و از دستگاه جدیدتری برای این کار استفاده کنید، قطعا نتیجه بهتری خواهید دید.
به همین دلیل قصد داریم در ادامه به بررسی برترین کلینیک های اندولیفت تهران اشاره کنیم. پس اگر شما نیز قصد انجام اندولیفت دارید، تا پایان همراه ما باشید.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پیشانی باید بدانید

 

لیست کلینیک های اندولیفت در تهران

ساختن لیستی از بهرین کلینیک های اندولیفت در تهران کار دشوار و زمان بری است. به همین دلیل ما برای شما بهترین‌ها را شناسایی کرده‌ایم تا با خیالی آسوده به آن‌ها مراجعه کنید و جوانسازی یا کاهش چربی با اندولیفت را تجربه کنید.

 

1-کلینیک دکتر مولایی فر

یکی از بهترین پزشکانی که در زمینه اندولیفت می‌توانید انتخاب کنید، دکتر مولایی فر است!  دکتر امیر مولایی فر با شماره نظام پزشکی 104931 و سال‌ها تجربه در حوزه خدمات زیبایی و جراحی‌های زیبایی سرپایی، به بهترین شکل ممکن می‌تواند زیبایی پوست شما را بازگردانی کند. استفاده از بهترین خدمات در کلینیک دکتر مولایی فر موجب می‌شود که پشتیبانی مناسبی پیش از انجام اندولیفت و بعد از آن داشته باشید و پاسخ تمامی سوالات‌تان را بدانید. همکاران فعال در این کلینیک با حوصله به سوالات شما پاسخ می‌دهند و راهنمایی های لازم برای رسیدن به بهترین نتیجه را ارائه می‌کنند.  جهت دریافت وقت مشاوره و مراجعه جهت اندولیفت پوست، حتما با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.
آدرس: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
شماره تلفن: 26474915
اندولیفت در تهران

برای اطلاعات بیشتر وارد این لینک شوید.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پوست باید بدانید

 

2-کلینیک دکتر نیلفروش

کلینیک دکتر نیلفروش یکی از گزینه‌های عالی برای مراجعه جهت اندولیفت است. خدمات زیبایی پوستی در این کلینیک تحت نظر دکتر نیلفروش و سایر پزشکان مجموعه ارائه می‌شود. خدمات اندولیفت در نواحی مختلف با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود تا امکان جوانسازی پوست و ایجاد ظاهر مناسب را داشته باشید. حضور در کلینیک و ارائه خدمات از شنبه تا پنجشنبه ممکن است. برای آگاهی از جزییات وقت دهی حتما با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.
آدرس: تهران ، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک ۶۷
شماره تلفن: ۸۸۸۸۵۷۶۹ ، ۸۸۷۸۱۰۹۰، ۸۸۷۹۴۰۰۱، ۸۸۷۸۸۶۶۷، ۸۸۶۵۸۸۲۷

 

3-دکتر مرجان خلیلی

اگر قصد دارید برای انجام اندولیفت به پزشک متخصص و باتجربه‌ای مراجعه کنید، قطعا کلینیک دکتر مرجان خلیلی گزینه مطلوبی برای شما است. استفاده از دستگاه لیزر یوفوتون ایتالیا و ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت موجب رضایت مندی مراجعه کنندگان به دکتر خلیلی شده است. برای آگاهی از روزهای مراجعه و دریافت وقت مشاوره، حتما با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.
آدرس: تهران،  شریعتی، متروی قیطریه، ابتدای بلوار صبا بالای بانک ملت، پلاک ۱۹۷ طبقه سوم
شماره تلفن: 02126372001 – 02126372011

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت پلک بالا باید بدانید

 

4-دکتر الهه لطفی

دکتر الهه لطفی یکی از متخصصین پوست مو و زیبایی در تهران است. ارائه خدمات نوین با بهترین دستگاه های لیزر در حوزه جوانسازی، به شدت موجب محبوبیت این خدمات در کلینیک دکتر لطفی شده است. به همین دلیل شما نیز می‌توانید برای انجام اندولیفت غبغب، اندولیفت صورت، اندولیفت پوست و موارد این‌چنینی به این کلینیک مراجعه کنید. یادتان باشد که کلیه خدمات با وقت دهی قبلی ارائه می‌شود.
آدرس: تهران ، یوسف آباد ، خیابان فتحی شقاقی ، ابتدای خیابان جهان مهر پلاک ۶۳
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک 83
شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۹۸۹۷۳۳

 

5-دکتر مسعود جعفری

در حوالی شمال تهران با مراجعه به کلینیک دکتر مسعود جعفری می‌توانید بهترین خدمات پوست مو و زیبایی را تجربه کنید. همه چیز به بهترین شکل ممکن و با دستگاه های به روز انجام می شود. خدمات لاغری، لیزر، جراحی‌های زیبایی، پاکسازی و اندولیفت از جمله خدماتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان آصف، پلاک ۳۷، طبقه۱
شماره تلفن: 02122439094

 

حتما بخوانید: اندولیفت بهتر است یا پروفایلو؟ مقایسه خطرات و مزایای هرکدام

 

6-کلینیک ایرانیان

کلینیک ایرانیان با دارا بودن 4 شعبه مختلف در تهران یکی از بهترین کلینیک‌های تخصصی پوست و مو محسوب می‌شود. استانداردهای قوی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن از چارچوب‌هایی است که می‌توانید به کمک آن زیبایی و جوانی خودتان را احیا کنید. دستگاه‌های کلینیک ایرانیان همگی به روز هستند و برای اندولیفت گزینه بسیار عالی محسوب می‌شوند. جهت دریافت وقت مشاوره باید حتما با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، روبروی بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار، طبقه اول
تلفن: 26765431-021  75900-021

 

7-دکتر ایمان روغنی

در لیست 20 دکتر متخصص اندولیفت در تهران می‌توانید نام دکتر روغنی را مشاهده کنید. دکتر ایمان روغنی با تخصص در زمینه پوست مو و زیبایی، به بهترین شکل ممکن می‌توانند از طریق اندولیفت جوانسازی پوست شما را انجام دهند. دید مطلوب در زیبایی شناسی و تخصص در استفاده از دستگاه لیزر موجب شده است تا نتیجه اندولیفت توسط دکتر روغنی به بهترین شکل باشد و مراجعه کنندگان رضایت کافی در این زمینه داشته باشند.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک ۵۴، طبقه ۵
شماره تلفن: 02188655683

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت برای جای جوش بدانید

 

8-دکتر آرش نجف بیگی

برای انجام اندولیفت انتخاب بهترین پزشک متخصص در این زمینه می‌تواند در نتیجه نهایی و زیبایی‌تان اثرگذار باشد. به همین دلیل مراجعه به دکتر آرش نجف بیگی یکی از پیشنهادات ما است. دکتر نجف بیگی با دارا بودن دستگاه های پیشرفته و تخصص در زمینه استفاده از هر کدام، می‌توانند به راحتی شما را به هدف‌تان برسانند. اندولیفت نواحی مختلف با بالاترین کیفیت از جمله خدماتی است که در کلینیک دکتر نجف بیگی ارائه می‌شود. برای آگاهی از زمان مشاوره حضوری می‌توانید به شماره تلفن های درج شده مراجعه کنید.
آدرس: تهران – جردن ، بالاتر از تقاطع حقانی ، خیابان کیش ، پلاک ۴۵ ، طبقه چهارم شرقی ، زنگ ۷
شماره تلفن: 02186081875
آدرس: تهران – سعادت آباد ، میدان کاج. خیابان سرو شرقی پلاک ۶۴، طبقه ۵ واحد ۵۲
شماره تلفن: 02126740064

 

9-کلینیک سیب سبز

اگر قصد دارید برای اندولیفت صورت و بدن به یک کلینیک خوب مراجعه کنید، کلینیک سیب سبز یکی از برترین کلینیک‌های اندولیفت در تهران محسوب می‌شود. این کلینیک با پرسنل با حوصله به بهترین شکل پاسخگوی سوالات شما قبل و بعد از اندولیفت است. به همین دلیل با خیال آسوده می‌توانید از طریق شماره تلفن زیر با کلینیک تماس بگیرید و برای نوبت گیری اقدام کنید.
آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی، نبش کوچه 149 غربی، پبلک 90 (ساختمان رویال)، طبقه 3، واحد 8
تلفن: 77292100-021

 

حتما بخوانید: اندولیفت برای چه سنی مناسب است ؟ کم کردن عوارض

 

10-دکتر امیر سلیمانی

اگر قصد دارید با استفاده از اندولیفت به بهترین و زیباترین نتیجه برسید، قطعا انتخاب پزشک در نتیجه نهایی اثرگذار است. به همین دلیل می‌توانید با مراجعه به کلینیک دکتر امیر سلیمانی و شرکت در جلسه مشاوره قبل از اندولیفت، تمامی اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. دکتر سلیمانی  با تخصص و تجربه در زمینه اندولیفت نواحی مختلف و ترکیب تکنیک‌های جوانسازی، بهترین نتیجه را به شما ارائه می‌کند.
آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان ونک، خیابان شریفی، پلاک ۶۱، واحد ۱
شماره تلفن: 02188642413

 

 

کلینیک اندولیفت

 

11-دکتر میر احدموسوی

یکی از متخصصین حرفه ای در زمینه پوست و مو که سابقه درخشانی در حوزه لیزر و کاشت مو دارد، دکتر میر احد موسوی است. برای اندولیفت، تخصص و تجربه کار با دستگاه های این چنینی اهمیت فراوانی دارد. به همین دلیل دکتر میر احد موسوی بهترین پزشک در این حوزه شناخته می‌شوند. شما می‌توانید جهت دریافت وقت مشاوره، با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.
آدرس: تهران ، شهرک غرب ، فرحزادی تقاطع دریا ، خیابان نورانی ، پلاک 26 ، طبقه چهارم ، واحد 7
تلفن تماس: 88695236 - 09361574228

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت شکم باید بدانید

 

12-کلینیک ترمه

زمانی که تصمیم به استفاده از خدمات نوینی مثل اندولیفت می‌گیرید، قطعا توجه به نوع دستگاه لیزر و کیفیت عملکرد کلینیک اهمیت زیادی دارد. شما به همین طریق می‌توانید برای رسیدن به هدف‌تان برنامه ریزی کنید. کلینیک ترمه یکی از بهترین کلینیک‌هایی است که خدمات اندولیفت در نواحی مختلف را ارائه می‌کند. کیفیت دستگاه لیزر و کلیه خدماتی که در کلینیک ارائه می‌شود، خیره کننده است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از خدمات کلینیک ترمه استفاده کنید و برای نوبت دهی یا مشاوره با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.
آدرس: خیابان کامرانیه شمالی، نبش داریوش، برج پارادیس، پلاک 29، طبقه دوم غربی، واحد 4
تلفن: 22800200

 

13-کلینیک بهرویان

کلینیک بهرویان به عنوان یک کلینیک تخصصی در حوزه زیبایی و پوست و مو شناخته می‌شود. کیفیت عملکرد پرسنل و پزشکان فعال در این مجموعه تا حدی است که می‌توان به عنوان 10 کلینیک برتر تهران در زمینه اندولیفت از آن یاد کرد. برای دریافت نوبت مشاوره باید حتما با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن از سوی پزشک و کادر کلینیک راهنمایی شوید.
آدرس: تهران، دیباجی جنوبی، نرسیده به اتوبان صدر، پلاک 166 ، زنگ سوم
شماره تلفن: 02126653308-02126653299 

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت زیر چشم باید بدانید

 

14-کلینیک تصویر جوانی

انجام اندولیفت در یک کلینیک تخصصی پوست و کو در تهران بهترین انتخاب برای شما است. کلینیک تصویر جوانی به راحتی با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر، اندولیفت پوست را انجام می‌دهد و ظاهر شما را جوان‌تر از قبل نشان خواهد داد. مراجعه به این کلینیک از طریق آدرس و شماره تلفن با هماهنگی قبلی، بهترین اقدامی است که می‌توانید انجام دهید.
تهران، گاندی جنوبی، نبش کوچه ترابنده، پلاک 128، واحد 16
تلفن: 88795619-021  88671476-021

 

15-کلینیک رز

کلینیک رز واقع در غرب تهران یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای اندولیفت است. اگر حوصله ترافیک ندارید و ساکن غرب تهران هستید، قطعا مراجعه به کلینیک رز برای اندولفیت بهترین اقدامی است که می‌توانید انجام دهید. کیفیت انجام کار، وجود پرسنل متخصص و پزشکان باتجربه در این کلینیک، اصلی‌ترین دلیل معتبر بودن آن است. برای آگاهی از زمان مراجعه به کلینیک حتما با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. 
آدرس: تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، خ طاهریان، پلاک 58
تلفن: 48679-021  091065801418

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت برای جای جوش بدانید

 

16-دکتر سعید رضا یوسف

اگر کاندید انجام اندولیفت توسط بهترین پزشک متخصص در این زمینه هستید، بی شک دکتر سعید رضا یوسف یکی از گزینه‌های عالی در این زمینه است. ارائه خدمات تخصصی با بالاترین کیفیت در کلینیکی مجهز می‌تواند نیاز شما به ظاهری مناسب و جذاب را پاسخ دهد. فرآیند جوانسازی در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و با دستگاه های به روز انجام می‌شود. حضور پرسنل آموزش دیده کمک می‌کند تا بدون هرگونه نگرانی و استرس اقدام به انجام کار زیبایی کنید.
آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان مریم شرقی، خیابان امین، برج SMP طبقه 2
شماره تلفن: 0212050770

 

17-دکتر سینا صفایی

یکی از پزشکان متخصص باتجربه در زمینه اندولیفت، دکتر سینا صفایی است. ارائه خدمات زیبایی، تزریق ژل و اصلاح فرم صورت به بهترین شکل می‌تواند از جمله مواردی باشد که مراجعه کنندگان زیادی را راهی این کلینیک می‌کند. خدمات به شکل طبیعی با در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسی انجام می‌شود.
آدرس: تهران، منطقه ۱، خیابان موحد دانش، روبروی خیابان سپند، نبش خیابان نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه، طبقه 3، واحد 303
شماره تلفن: 26140439

 

18-دکتر زینب فرخ

برای مراجعه به متخصص اندولیفت می‌توانید دکتر زینب فرخ را انتخاب کنید. تخصص و تجربه در کنار ظرافت عملکرد، از جمله ویژکی های مهمی است که موجب محبوبیت دکتر فرخ شده است. کیفیت اندولیفت و دقت در انجام کار ویژگی‌های مهمی محسوب می‌شوند که نتیجه نهایی این عمل را می‌سازند.
آدرس: تهران، گیشا، خیابان فاضل شمالی، پلاک ۹۱، طبقه ۱، واحد ۳
شماره تلفن: 02186016879

 

19-دکتر رضا بغدادی

دکتر رضا بغدادی از پزشکان برجسته و متخصص در زمینه اندولیفت محسوب می‌شوند. ایشان فارغ التحصیل دانشگاه تهران هستند و تجربه مطلوبی در حوزه اندولیفت پوست دارند. به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده جهت انجام این خدمات به دکتر بغدادی مراجعه کنید. حتما پیش از مراجعه برای وقت گیری تماس بگیرید.
آدرس:  تهران – شریعتی – خیابان زیبا –  پلاک ۶۳ – طبقه ۶
شماره تلفن: 02122879480

 

20-کلینیک آرمان الهیه

کلینیک آرمان از شناخته شده‌ترین کلینیک‌هایی است که خدمات زیبایی ارائه می‌کند. این کلینیک با تخصص در زمینه پوست مو و زیبایی می‌تواند جوانسازی پوست شما را به شکلی حرفه‌ای انجام دهد. به همین دلیل بدون نگرانی از طریق شماره تلفن‌های زیر وقت خودتان را رزرو کنید.
آدرس: تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، قبل از خیابان صنایع، نبش کوچه لک پور، ساختمان آوا بهتا، پلاک 2، طبقه یک
تلفن: 71047-021  22231524-021

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید