دندانپزشکی و سلامت دهان

0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت ابرو باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر دچار افتادگی ابرو هستید یا می‌خواهید لیفت ابرو بی دردسری را تجربه کنید، همراه ما باشید تا اندولیفت ابرو را بررسی کنیم.

تناسب و زیبایی چهره در خانم‌ها و آقایان وابسته به فرم اعضا مختلف صورت است. زمانی که تناسب میان این اعضا برقرار باشد، جذابیت و زیبایی به بهترین شکل ممکن خودش را نشان می‌دهد. افتادگی ابرو از رایج‌ترین مشکلاتی است که موجب می‌شود تا چشم‌ها زیبایی ظاهری خودشان را ازدست داده و فرمی خسته به خود بگیرند. به همین دلیل اندولیفت ابرو یکی از بهترین تکنیک‌هایی است که می‌تواند ظاهر چشم و ابروها را تغییر دهد. در اندولیفت ابرو هیچ نیازی به برش پوست، بخیه و هزینه های گزاف نیست. پزشک متخصص تنها به کمک دستگاه لیزر می‌تواند لیفت ابدو مطلوبی برای‌تان ایجاد کند.
پس اگر دچار افتادگی ابرو هستید یا می‌خواهید لیفت ابرو بی دردسری را تجربه کنید، همراه ما باشید تا اندولیفت ابرو را بررسی کنیم.

 

اندولیفت ابرو چیست؟

حتما برای شما نیز سوال است و می‌خواهید بدانید که اندولیفت ابرو چیست و چرا تا این اندازه مورد توجه قرار دارد. اندولیفت تکنیکی است که با کمک دستگاه مخصوص انجام می‌شود. این دستگاه به نوعی دستگاه لیزر است که در طول موج مشخصی اشعه می‌تاباند. تفاوت اصلی آن با سایر دستگاه های لیزر، امکان ورود به لایه درم و هیپودرم است. در این لایه‌ها خون رسانی به پوست انجام می‌شود و کلاژن سازی به شکل مطلوبی رخ می‌دهد تا پوست جوان و شاداب باقی بماند. در اندولیفت ابرو، سری بسیار نازک متصل به دستگاه لیزر وارد لایه زیرین پوست می‌شود تا اشعه با طول موج مشخص را بتاباند. به این ترتیب بالاترین میزان اثربخشی در ناحیه بالای پلک ایجاد می‌شود. پزشک متخصص می‌تواند با حرکات هوشمندانه، ضمن لیفت پوست و تحریک آن به کلاژن سازی، چربی‌های اضافی انباشته شده در این ناحیه را از بین ببرد. به این ترتیب نتیجه نهایی اندولیفت ابرو بسیار مطلوب خواهد بود.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت زیر چشم باید بدانید

مشاوره رایگان اندولیفت ابرو

اگر شما به دنبال بهبود شکل و جلوگیری از چین و چروک در ابروی خود هستید، جراحی اندولیفت ابرو می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌ها برای شما باشد. اما برای انجام این روش، بسیار مهم است که از یک پزشک مجرب و متخصص در این زمینه استفاده کنید. به همین منظور، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و با متخصصین این کلینیک درباره جزئیات عمل اندولیفت ابرو صحبت کنید.

متخصصین کلینیک دکتر مولایی با تجربه و مهارت بالا، می‌توانند به شما در درک بهتری از روند جراحی و نتایج آن کمک کنند. آن‌ها به شما توضیح خواهند داد که این عمل چگونه انجام می‌شود، چه نتایجی دارد و چگونه می‌توانید برای داشتن نتیجه‌ای بسیار طبیعی و جذاب در اندولیفت ابرو، بهترین روش‌ها را اعمال کنید. همچنین، آن‌ها به شما پاسخ خواهند داد در مورد هرگونه سوالی که درباره عمل اندولیفت ابرو دارید و با شما در مورد روش‌های مختلف درمانی و نحوه‌ی مراقبت‌های پس از جراحی صحبت خواهند کرد.

بنابراین، اگر به دنبال انجام عمل زیبایی اندولیفت ابرو هستید، توصیه می‌کنیم که برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و با متخصصین مجرب و دارای تجربه این کلینیک درباره هرگونه سوال و مشکلی که در ذهن دارید صحبت کنید. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را در مورد جراحی اندولیفت ابرو بگیرید و بتوانید به شکلی جذاب و زیبا به نظر برسید.

شماره تماس : 02126474915

چه افرادی کاندید اندولیفت ابرو هستند؟

اطلاع از کاندید هر عمل غیرتهاجمی به شما کمک می‌کند تا بدانید امکان استفاده از آن را دارا هستید یا خیر! اندولیفت ابرو نیز یکی از همین تکنیک‌های بی دردسر است، اما لازم است بدانید که برای استفاده از آن حتما باید در لیفت افراد کاندید قرار داشته باشید تا بهترین نتیجه را مشاهده کنید. در ادامه به بررسی افراد کاندید اندولیفت می‌پردازیم.

  • اندولیفت برای افرادی قابل استفاده است که دچار بیماری‌هایی مثل دیابت یا بیماری‌های خود ایمنی نباشند.
  • انجام اندولیفت ابرو فقط برای افرادی امکان‌پذیر است که دچار آکنه، جوش فعال و عفونت فعال نباشند.
  • این عمل برای خانم‌هایی قابل انجام است که در مرحله بارداری و شیردهی نباشند.
  • افرادی که دارای حجمی از چربی در ناحیه بالای پلک هستند.
  • افراد دچار افتادگی ابرو در حد متوسط تا شدید.
  • افراد دارای پوست مناسب برای کلاژن سازی و لیفت پوست.
  • افراد با اطلاع کافی از نتیجه اندولیفت ابرو.
  • افراد دارای چین و چروک پوستی در ناحیه بالای ابرو و کنار آن.

 

اندولیفت ابرو

 

اندولیفت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

زمانی که برای اندولیفت ابرو مراجعه می‌کنید، مراحل مشخصی دنبال می‌شود. اطلاع از جزییات این مراحل کمک می‌کند تا بدون نگرانی و استرس آمادگی کافی برای مواجهه با رویدادهای بعد از این عمل را داشته باشید.

 

  1.  یکی از مهم‌ترین مراحل پیش از اندولیفت ابرو، پیدا کردن پزشک متخصص و باتجربه است. شما تنها زمانی می‌توانید نتیجه عالی از عمل لیفت ابرو مشاهده کنید که پزشک باتجربه ای برای این کار انتخاب کرده باشید. پرس و جو از اطرافیان، جستجو برای مشاهده نمونه اندولیفت ابرو هر پزشک و همچنین بررسی افراد با تجربه مشابه از جمله اقدامات این مرحله محسوب می‌شود.
  2. جلسه مشاوره پیش از اندولیفت معمولا توسط بسیاری از پزشکان برگزار می‌شود. شما می‌توانید در این جلسه تمام سوالات‌تان را یادداتش کنید و از پزشک متخصص بپرسید. بررسی سوابق پزشکی، بیماری‌ها، محدودیت‌ها و انتظارات همگی بخش مهمی از این جلسه محسوب می‌شود.
  3. بعد از تعیین وقت برای اندولیفت ابرو، در محل کلینیک حضور پیدا می‌کنید. تحت هیچ شرایطی نباید کرم، مواد آرایشی و عطر بر روی پوست شما وجود داشته باشد. به همین دلیل در محل کلینیک نیز صورت‌تان را با شوینده مناسب تمیز می‌کنید.
  4. پزشک متخصص تمام جزییات را مدنظر قرار می‌دهد تا ریسک بروز عوارض به حداقل برسد. به همین دلیل لازم است تا حتما محل انجام اندولیفت استریل شود.
  5.  با آماده سازی ناحیه بالایی ابرو و نواحی کناری، پزشک اقدام به وارد کردن سری بسیار نازک لیزر از ناحیه اپیدرم به درم می‌کند. سپس با تنظیم طول موج 1470 مراحل جوانسازی و لیفت آغاز می‌شود. با تاباندن اشعه لیزر در این لایه از پوست، خون رسانی افزایش پیدا می کند. سپس با تخریب اندک در این لایه، بافت فیبروز ساخته می‌شود. استفاده از واکنش‌های طبیعی بدن برای افزایش کلاژن سازی و ترمیم پوست، بهترین نتیجه را ایجاد می‌کند.

 

حتما بخوانید: اندولیفت بهتر است یا هایفو ؟ مقایسه خطرات و مزایای هرکدام

 

مزایای اندولیفت ابرو چیست؟

اصلی ترین راه ایجاد انگیزه برای انجام اندولیفت ابرو، اطلاع از مزایای آن است. به همین دلیل مزایای واقعی این تکنیک را بررسی می‌کنیم تا آگاهانه دست به انتخاب بزنید. یادتان باشد که توجه به این جزییات در کنار معایبی که بعدا مرور می‌کنیم سرنوشت ساز است.

  • اندولیفت ابرو هیچ نیازی به بی هوشی عمومی ندارد، به همین دلیل برای طیف وسیعی از افراد قابل انجام است.
  • اندولیفت ابرو به عنوان یک تکنیک سرپایی شناخته می‌شود و نیاز به بستری بیمارستان ندارد.
  • با کمک اندولیفت ابرو می‌توان جوانسازی عالی در پوست ایجاد کرد و لیفت مطلوب به همراه کاهش چربی را شاهد بود.
  • اندولیفت تکنیکی به روز و جدید است به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.
  • عدم نیاز به ایجاد برس در سطح پوست و نداشتن اسکار پوستی دلیل دیگری است که این تکنیک را محبوب کرده است.
  • شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید هزینه اندولیفت ابرو نسبت به سایر روش‌های لیفت ابرو بسیار اندک است.
  • ایمن بودن این تکنیک راز دیگری است که موجب محبوبیت بیش از پیش ان شده است.
  • در این تکنیک هیچ خونریزی، درد و ریسک بروز مشکلات جدی وجود ندارد.
  • دوران نقاهت اندولیفت ابرو پیچیده نیست و با خیال آسوده می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

قبل و بعد از اندولیفت ابرو

 

معایب اندولیفت ابرو چیست؟

آگاهی از معایب اندولیفت ناحیه ابرو به شما کمک می‌کند تا انتخاب صحیحی داشته باشید. معمولا اندولیفت عملی غیرتهاجمی، سرپایی و آسان است. اما نتایج شگفت انگیز آن موجب محبوبیت این تکنیک شده است. از جمله معایب اندولیفت می‌توان به کبودی و قرمزی پوست تا چند روز اشاره کرد که عارضه‌ای بسیار طبیعی است. عدم مراجعه به پزشک متخصص نیز می تواند یکی دیگر از معایب این تکنیک را ایجاد کند که عدم تقارن و نتیجه مناسب از لیفت ابرو است. جالب است بدانید که اندولیفت ابرو تغییری نسبی ایجاد می‌کند و در مقایسه با عمل تهاجمی لیفت ابرو اثربخشی آن تقریبا کم‌تر از نصف است.

 

مراقبت های بعد از اندولیفت ابرو

اطلاع از مراقبت های لازم پس از اندولیفت ابرو، کمک می‌کند تا بالاترین اثربخشی از این روش را مشاهده کنید. جالب است بدانید که تکنیک اندولیفت ابرو، تا این اندازه مطلوب است که می‌تواند برای افتادگی ابرو در حد متوسط، به اندازه عمل لیفت اثربخش باشد. اما ضرورت مراقبت های پس از اندولیفت ابرو و جدی گرفتن آن بسیار اهمیت دارد. این مراقبت ها شامل مواردی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را راس زمان مقرر استفاده کنید.
  • برای بهبود تورم در سطح پوست می‌توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید. یادتان باشد که این کمپرس در بازه زمانی 5 دقیقه روی پوست قرار می‌گیرد و 10 دقیقه اسراحت مابین احتیاج دارد. در غیراینصورت به پوست‌ خودتان آسیب وارد می‌کنید.
  • تحت هیچ شرایطی تا 1 هفته قبل و 3 هفته بعد از اندولیفت از دخانیات، قلیان و سیگار استفاده نکنید.
  • حتما 1 هفته قبل و 3 هفته پس از اندولیفت ابرو از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید. چرا که روند بهبودی شما با مشکل مواجه می‌شود و اثربخشی اندولیفت به کم‌ترین میزان خود می‌رسد.
  •  تا حداقل 1 هفته از هرگونه مواد ارایشی در سطح پوست پرهیز کنید و تنها پمادهای توصیه شده توسط پزشک را مصرف نمایید.
  • حداقل 1 هفته استراحت داشته باشید و ورزش‌های سنگین را فراموش کنید تا بدن فرصت ترمیم بافت را داشته باشد.
  • استفاده از هر نوع کرم، لوسیون، تونر و ترمیم کننده که توسط پزشک متخصص توصیه نشده باشد غیرمجاز است.
  • پس از انجام اندولفیت باید از محل آن مراقبت کنید و در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید. سعی کنید تا 1 ماه پس از اندولیفت با استفاده از کلاه یا سایه بان مناسب از ناحیه ابرو مراقبت کنید و پس از 2 هفته از ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید

 

هزینه اندولیفت ابرو

اگر بخواهید برای انجام اندولیفت ابرو مراجعه کنید، قطعا اطلاع از هزینه آن برای‌تان ضروری است. معمولا تامین بودجه مورد نیاز برای انجام هر عمل زیبایی در برنامه ریزی دقیق برای آن اثرگذار است. هزینه اندولیفت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. تخصص و تجربه پزشک، محل انجام اندولیفت، خدمات قبل و بعد از اندولیفت و موارد این چنینی تعیین کننده است. شما در جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی می‌توانید هزینه نهایی را از پزشک جویا شوید.

 

حتما بخوانید: 0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت شکم باید بدانید

 

سوالات متداول

 

آیا اندولیفت ابرو خطری برای بینایی ندارد؟

خیر! اندولیفت ابرو توسط پزشک متخصص انجام می‌شود و محل ورود سری لیزر برای پزشک کاملا مشهود است. به همین دلیل خطر خاصی نخواهد داشت.

 

آیا اثربخشی اندولیفت آنی است؟

بله، پس از هر جلسه اندولیفت می‌توانید نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده کنید. اما یادتان باشد که ترمیم و واکنش بدن حداقل 1 الی 2 ماه زمان می‌برد تا نتیجه عالی و 100% اندولیفت را مشاهده کنید.

 

آیا این تکنیک با بی هوشی انجام می‌شود؟

خیر! بی حسی از طریق پمادهای بی حس کننده و بی حسی با تزریق دو روش رایج برای انجام این کار است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید