دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین لمینت دندان، جایگزین فیلتر اینستاگرام!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر فکر می‌کنید زیبایی دهان و دندان مانند کامپوزیت و بلیچینگ و لمینیت دندان صرفا جنبه زیبایی دارند در اشتباه هستید. در این مقاله با ما همراه باشید.

اگر فکر می‌کنید زیبایی دهان و دندان مانند کامپوزیت و بلیچینگ و لمینیت دندان صرفا جنبه زیبایی دارند در اشتباه هستید، بعضی مشاغل مانند بلاگری، گویندگی، معلمی و بازیگری برای آن که بتوانند به خوبی پیشرفت کنند نیاز به انجام یک سری زیبایی‌های دهان و دندان دارند. دندان‌های تمیز و مرتب نشان‌دهنده شخصیت فردی و اجتماعی اشخاص است. اشخاصی که به بهداشت و زیبایی شخصی خود در محیط کار و روابط اجتماعی خود اهمیت می‌دهند، در کارهای دیگران‌شان نیز، مرتب و منظم هستند.

تجربه لمینیت دندان یکی از زیباجویان کلینیک دندانپزشکی سریتا

 خانم پیروزی یکی از زیباجویانی است که در فضای مجازی فعال هستند و برای دریافت یکی از خدمات زیبایی، به کلینیک دندانپزشکی سریتا مراجعه کردند.

+سلام وقتتون بخیر به کلینیک سریتا خوش اومدید.

-سلام وقت شما هم بخیر، ممنونم.

+برای خوانندگان ما توضیح بدید شغل شما چی هست و چرا به این نتیجه رسیدین که باید از لمینت دندان استفاده کنید؟

-بله حتما، من نزدیک یک سالی هست که کار بلاگری در اینستاگرام رو شروع کردم. تمام جوانب رو قبل از شروع این کارم سنجیدم؛ از نظر سرمایه، تایمی که باید هر روز بذارم براش، هزینه‌های پوست، مو و لباس اما یک نکته مهم رو فراموش کرده بودم و اون، داشتن دندون‌های سالم و مرتب و سفید بود.

+احتمالا خیلی وقت‌ها مقابل دوربین هستین و با مخاطبین‌تون صحبت می‌کنید یا عکس می‌گیرید.

-بله واقعا نمی‌تونستم راحت صحبت کنم و اعتماد به نفسِ گرفتن ویدئو و فیلم یا لایو رو نداشتم.

خیلی وقت‌ها صرفا عکس در پیچم بود و یا صدام روی تصویر بود.

+خانم پیروزی دندون‌های شما چه شکلی داشت؟  

-یکیشون یک لب پریدگی داشت و رنگشون هم به خاطر مصرف چای و قهوه، زرد شده بود و مجبور بودم مرتب از فیلترهای اینستاگرام استفاده کنم. برای همین تصمیم گرفتم دندون‌هام رو روکش کنم. از بین چند مرکز دندونپزشکی در تهران مثل کلینیک سریتا، فروردین، قلهک و آرکا، اولی رو به توصیه یکی از دوستانم انتخاب کردم چون قبل از انجام کار مشاوره می‌دن و هزینه‌هام رو می‌تونستم قسطی بپردازم.

+شما چه روشی رو انتخاب کردین؟

-من بین کامپوزیت و لمینت، لمینت رو انتخاب کردم چون ظرافت و ماندگاری بیشتری داره.

+دندون‌های شما مناسب این کار بود؟

-دندون‌های فک پایینم نیاز به ارتودنسی داشت. پزشکم گفتن اول دوره ارتودنسی رو باید بگذرونم تا بعد بتونم لمینت کنم، الان حدود 6 ماهی هست که دندون‌هام ارتودنسی شده و باید یک دوره حدودا دو ساله منتظر بمونم.

+با این کار لطمه‌ای به شغل شما وارد نمی‌شه؟

-اوایل فکر می‌کردم به خاطر تایم طولانی ارتودنسی نمی‌تونم جلوی دوربین صحبت کنم اما بعد به این نتیجه رسیدم که از همین موقعیت می‌تونم برای صحبت درباره بهداشت زیبایی دهان و دندان صحبت کنم. چون بلاگر لایف استایل هستم و بی‌ربط به موضوع کاریم نیست.

چند نکته مهم در مورد لیمنت دندان کلینیک سریتا

چند نکته مهم رو به عنوان پایان صحبت‌ها بگم خدمت‌تون. کسانی که دندون‌هاشون رو لمینت می‌کنن، باید حتما قبل از انجام کار و قالب‌گیری، بستر مناسب رو برای این کار آماده کنن و بعد از انجام لمینت دندان، هم باید یک سری دستورات پزشکی رو حتما عمل کنند. از جمله این که از نخ دندون و دهان شویه استفاده کنند.

مسواک به تنهایی کافی نیست چون صرفا سطح روی دندون‌ها رو تمیز می‌کند و دسترسی به لابه لای دندون‌ها رو نداره. از مسواک نرم استفاده کنید که سطح روکش خراب نشه.

کسانی که لمینت می‌کنند، نباید دندان قروچه داشته باشند چون به شدت سطح لمینت رو خراب می‌کنه. سیگار و قلیان نکشند و این که ورزش‌های سنگین مثل کاراته، کشتی و بوکس که به دندون‌ها آسیب می‌زنه رو انجام ندن.

امروزه به دلیل فرهنگ‌سازی درستی که در جامعه ما داره انجام می‌شه این تفکر بوجود اومده که در کنار داشتن دندان‌هایی سالم و دهانی خوشبو، زیبایی ظاهری اون هم بسیار اهمیت داره. به قول معروف تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. تصور کنین شخصی ظاهری بسیار موجه و زیبا و آراسته داره. موهایی که پروتئین‌تراپی شده، پوستی که لیزر شده، بینی عمل شده و گونه‌ها و لب تزریق شده و ناخن‌های تمیز و زیبا اما وقتی شروع به صحبت می‌کنه یا لبخند می‌زنه، دندون‌هایی نامرتب و زرد و نازیبا داره. قطعا این امر در روابط اجتماعی و کاری و عاطفی تاثیر منفی داره. پس معطل نکنید. به یک کلینیک دندانپزشکی معتبر مانند سریتا مراجعه کنید و بعد از مشاوره گرفتن، هر چه سریع‌تر اقدام کنید تا صاحب یک لبخند زیبا و با اعتماد به نفس شوید!

آدرس، شماره تلفن‌ و آدرس‌های مجازی کلینیک سریتا

تارنما: drserita.com

پست الکترونیک: info@drserita.com

 تماس: 02191009918

آدرس: تهران، پاسداران، بوستان نهم، ضلع جنوبی بیمارستان لبافی نژاد، پلاک 122، طبقه اول

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید