دندانپزشکی و سلامت دهان

10 دکتر برتر متخصص پوست (درماتولوژیست) در تهران + شماره تماس و آدرس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با تخصص دکتر پوست کسب کنید و با تعدادی  دکتر برتر متخصص پوست (درماتولوژیست) در تهران آشنا شوید، در ادامه با خوب میشی همراه باشید.

پوست بزرگترین اندام بدن و همچنین اولین خط دفاعی بدن در برابر باکتری ها، ویروس ها، رطوبت، گرما و موارد دیگر است که به تنظیم دمای بدن کمک می کند و نقش مهمی در سلامت سیستم ایمنی دارد. علاوه بر این، سرنخ هایی در مورد سلامت داخلی بدن نیز ارائه می دهد. منطقی است که چنین اندام بزرگ و مهمی باید پزشک متخصص در مراقبت از آن داشته باشد. متخصص پوست این کار را انجام می دهد. متخصص پوست که به عنوان پزشک پوست یا درماتولوژیست نیز شناخته می شود، پزشکی است که شرایطی که پوست، مو و ناخن ها را تحت تاثیر قرار می دهد، را بررسی کرده و به طور تخصصی درمان های لازم را برای برطرف کردن مشکلات پوستی ارائه می دهد

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با مهارتهای پزشک متخصص پوست کسب کنید و با تعدادی  دکتر برتر متخصص پوست (درماتولوژیست) در تهران آشنا شوید، در ادامه با خوب میشی همراه باشید.

 

پزشک متخصص پوست کیست؟

به طور کلی، پوست حوزه خاصی از پزشکی است که بر روی شرایطی تمرکز دارد که بر پوست تأثیر می گذارد. درماتولوژی، علاوه بر پوست، شامل شرایطی نیز می شود که بر ناخن ها، موها و پوشش ظریف پلک ها، بینی و دهان شما تأثیر می گذارد.

از انجایی که پوست بزرگترین عضو بدن است و شامل شبکه های عصبی، غدد عرق، فولیکول های مو، منافذ، عروق خونی و بسیاری از ساختارهای دیگر است، مراقبت از آن برای سلامت کلی مهم است. در حالی که پزشکان عمومی و پزشکان داخلی ممکن است قادر به تشخیص و درمان این شرایط باشند، اما پزشک متخصص پوست درک عمیق‌تر و تجربه بیشتری در این زمینه دارد.

 

پیشنهاد مطالعه: 10 دکتر برتر متخصص آلرژی ایمونولوژیست (متخصص ایمنی‌شناسی) در تهران + شماره تماس و آدرس

 

دکتر متخصص پوست چه کاری انجام می دهد؟

کار یک متخصص پوست معمولاً به سه بخش تقسیم می شود که شامل:

  • پزشکی: متخصص پوست می تواند شرایطی را که روی پوست  تأثیر می گذارد، تشخیص داده و درمان کند. این شامل شرایطی مانند پسوریازیس پلاکی، روزاسه و آکنه است. متخصص پوست همچنین می‌تواند علائمی را روی پوست شناسایی کند که می‌تواند نشانه‌ای از بیماری‌های دیگر باشد. به عنوان مثال، خارش و خشکی پوست گاهی اوقات می تواند نشان دهنده مشکلات کلیه باشد.

 

  • عمل جراحی: بسیاری از متخصصان پوست جراحی های جزئی مانند برداشتن خال یا زگیل یا بیوپسی پوست را نیز انجام می دهند. سایر متخصصان پوست در جراحی های گسترده تر تخصص خواهند داشت. این روش ها می تواند شامل برداشتن کیست های خوش خیم یا سرطان پوست باشد.

 

  • زیبایی: متخصص پوست می تواند مشکلات پوستی را که ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار می دهد را نیز درمان کند. این ممکن است شامل ریزش مو، لکه های تیره یا چین و چروک باشد. بسیاری از متخصصان پوست برای انجام درمان های زیبایی از جمله تزریق ژل و فیلر، لایه برداری شیمیایی و لیزر موهای زائد نیز آموزش دیده اند.

تزریق فیلر

پیشنهاد مطالعه: 10 دکتر برتر متخصص غدد در تهران + شماره تماس و آدرس

 

متخصص پوست چه نوع بیماری هایی را درمان می کند؟

متخصصان پوست می توانند هزاران بیماری را که بر پوست، مو یا ناخن شما تأثیر می گذارد را درمان کنند. چند مورد از شایع ترین شرایطی که برای درمان آن لازم است به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید، عبارتند از:

 

  • جوش و آکنه: بر اساس شدت آکنه و جوش، متخصص پوست می‌ تواند این عارضه را با درمان‌ های موضعی، دارو، لیزر، یا سایر روش‌ های نور درمانی، لایه‌ برداری شیمیایی یا با برداشتن کیست‌ های بزرگ درمان کند.

 

  • سرطان پوست: سرطان پوست می تواند در هر جایی از بدن رخ دهد. متخصص پوست می‌ تواند سلول‌ های سرطانی را حذف کند و بیمار را تحت نظر داشته باشد تا مطمئن شود که برنمی‌گردد.

 

  • درماتیت: درماتیت انواع مختلفی از بیماری های پوستی را در بر می گیرد که باعث التهاب و تحریک پوست می شود. این ممکن است شامل اگزما و واکنش های آلرژیک باشد.

 

  • عفونت ها: ویروس‌ ها، باکتری‌ ها، قارچ‌ ها و انگل‌ ها همگی می‌ توانند به پوست راه پیدا کنند و باعث انواع عفونت‌ های پوستی شوند. متخصص پوست می تواند به تشخیص علت عفونت و تجویز درمان کمک کند.

 

  • ریزش مو: ریزش مو ممکن است به دلیل طاسی ارثی باشد. شرایطی مانند استرس، بیماری و تغییرات هورمونی نیز ممکن است بر ریزش مو تأثیر بگذارد. متخصص پوست می تواند علت زمینه ای را پیدا کند و در صورت امکان به درمان آن کمک کند.

 

  • مشکلات ناخن: لکه ها، تغییر رنگ و جدا شدن ناخن از مشکلات رایج ناخن هستند که توسط متخصصین پوست درمان می شوند.

 

درمان پوست

 

پیشنهاد مطالعه: 10 دکتر برتر متخصص خون (هماتولوژی) در تهران + شماره تماس و آدرس

 

آشنایی با تعدادی دکتر برتر متخصص پوست (درماتولوژیست) در تهران + شماره تماس و آدرس

اگر به هر دلیلی نیاز دارید که به دکتر متخصص پوست مراجعه کنید، ابتدا این لیست از پزشکان برتز متخصص پوست در تهران را بررسی کنید و سپس به بهترین دکتر متخصص پوست برای درمان مشکلات پوستی خود مراجعه نمایید:

 

دکتر سینا صفایی، پزشک متخصص پوست در تهران

دکتر سینا صفایی، متخصص پوست و مو زیبایی هستند و دوره تکمیلی لیزر در زیبایی و کاشت مو و تزریقات زیبایی و تزریق چربی و لیفت با نخ و بلفاروپلاستی را نیز گذرانده اند. ایشان عضو انجمن جراحان لیزر در آمریکا نیز هستند و با 27 سال سابقه در این زمینه، بهترین برنامه درمانی را برای مشکلات پوستی ارائه می دهند.

  • آدرس دکتر سینا صفایی: خیابان موحد دانش (اقدسیه)، روبروی خیابان عزت الله انتظامی (سپند)، نبش کوچه نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه، طبقه سوم، واحد 303
  • شماره تماس دکتر سینا صفایی: 02126140266  -  02126140439 -  09212856113

 

دکتر الهه لطفی، بهترین پزشک زن متخصص پوست در تهران

دکتر الهه لطفی، متخصص پوست ، مو و زیبایی هستند و مدرک تخصص پوست از دانشگاه علوم پزشکی ایران دریافت کرده اند. شما می توانید برای دریافت انواع خدمات جوانسازی پوست، تزریقات زیبایی و درمان بیماری های پوست و مو به ایشان مراجعه کرده و بهترین روش درمانی و زیبایی را دریافت نمایید.

  • آدرس دکتر الهه لطفی: یوسف آباد ، خیابان فتحی شقاقی ، ابتدای خیابان جهان مهر پلاک ۶۳
  • شماره تماس دکتر الهه لطفی: ۰۲۱۸۸۹۸۹۷۳۳

 

دکتر طناز فخیم، بهترین پزشک زن متخصص پوست در تهران

دکتر طناز فخیم، بهترین دکتر زن متخصص پوست و مو و زیبایی و جراحی پوست لیزر هستند که می توانید برای دریافت خدماتی همچون جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، میکرونیدلینگ صورت، هایفوتراپی و درمان مشکلات پوست و مو به ایشان مراجعه کنید. 

  • آدرس دکتر طناز فخیم: ونک - اشرفی اصفهانی، نرسیده به نیایش ، جنب درمانگاه پیامبر ، کوچه آزاده ، پلاک 4 ، طبقه 4 كلینیك پاسارگاد
  • شماره تماس دکتر طناز فخیم: 02146017362 - 02146017359

 

دکتر امیر سلیمانی، پزشک برتر متخصص پوست در تهران

دکتر امیر سلیمانی، متخصص و جراح پوست، مو، زیبایی و عضو انجمن متخصصین پوست ایران هستند که می توانید برای انجام خدمات زیبایی و درمانی مرتبط با پوست و مو از جمله لیزر موهای زائد، درمان جای جوش واسکار با لیزر co2، برداشتن خال، میکرونیدلینگ، سابسیژن، کاشت مو به ایشان مراجعه کنید.

  • آدرس دکتر امیر سلیمانی: جردن بالاتر از چهار راه جهان کودک خ صانعی پلاک ۳ طبقه ۳ واحد ۱۰
  • شماره تماس دکتر امیر سلیمانی: ۸۸۶۴۲۴۱۳ - ۰۹۰۱۲۲۲۲۱۱۸ - ۰۹۰۱۴۴۴۴۱۱۸

 

دکتر محمد جواد نخعی، با سابقه ترین دکتر متخصص پوست در تهران

دکتر محمد جواد نخعی، یکی از بهترین و شناخته شده ترین پزشکان متخصص پوست در تهران هستند که تخصص و تجربه ای خیلی بالایی که در زمینه تشخیص و درمان مشکلات پوستی دارند و می توانید برای درمان هر گونه مشکل مربوط به پوست و مو به ایشان مراجعه کنید.

  • آدرس دکتر محمدجواد نخعی:  ولیعصر – روبروی باغ فردوس – پلاک 1590 – برج زعفرانیه – طبقه دوم – واحد 8
  • شماره تماس دکتر محمدجواد نخعی: 02122709829

 

دکتر ایمان روغنی، پزشک متخصص پوست در تهران

دکتر روغنی عضو آکادمی متخصصین پوست آمریکا و اروپا و انجمن متخصصین پوست ایران هستند و در تشخیص و درمان کلیه بیماری های پوست و مو و ناخن، انجام تخصصی کلیه لیزرهای پوستی، جوانسازی، هایفوتراپی و انجام کلیه جراحی های زیبایی مانند تزریق بوتاکس، ژل، چربی و نانوفت، لیفت با نخ، زاویه سازی، جراحی پلک، کرایوتراپی، درمان تخصصی زگیل های تناسلی، سابسیژن و درمان اسکارهای آکنه به روش نوین و اختصاصی خودشان، کاشت مو و ابروی طبیعی تجربه و تخصص دارند.

  • آدرس دکتر ایمان روغنی: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، پلاک۵۴، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 5
  • شماره تماس دکتر ایمان روغنی: 02188655683   -  ۰۲۱۸۸۶۵۵۶۸۴

 

دکتر کامران جزایری، پزشک برتر متخصص پوست در تهران

دکتر جزایری، متخصص پوست، مو و زیبایی و فارغ التحصیل دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه تهران هستند. از جمله خدماتی که میتوانید از دکتر کامران جزایری دریافت کنید کاشت مو، تزریق چربی، تزریق فیلر (ژل)، تزریق بوتاکس، انواع لیزر های پوستی، درمان بیماری های پوست و مو و غیره است.

آدرس دکتر کامران جزایری: 

  • الهیه ، مریم غربی، مجتمع کویین سنتر، طبقه دوم اداری، واحد ۲۰۳
  • بتدای خیابان شهید صابونچی ( مهناز) پلاک ۸۰، طبقه اول، واحد ۲و ۳
  • شماره تماس دکتر کامران جزایری: 02188766626

 

دکتر  آرمیتا کیافر، بهترین دکتر خانم متخصص پوست در تهران

دکتر آرمیتا کیافر تحصیلات خود را در مقطع پزشکی عمومی و تخصص در دانشکده ی پزشکی دانشگاه تهران گذرانده است. دوره ی رزیدنتی را در بیمارستان رازی ( بزرگترین مرکز بیماریهای پوست ایران) طی کرده و در سال ۱۳۷۹ موفق به اخذ مدرک بورد تخصصی بیماریهای پوست ( درماتولوژی) از دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است. ایشان عضو انجمن متخصصین پوست ایران است و با نزدیک به ۲۰ سال تجربه در رشته تخصصی خود مشغول طبابت می باشد.

 

  • آدرس دکتر آرمیتا کیافر: خیابان ولی عصر - سه راه زعفرانیه - ساختمان پزشکان زعفرانیه - طبقه 9 - واحد 60
  • شماره تماس دکتر آرمیتا کیافر: 02122720082  - 09337252538

 

کلینیک گیتا، بهترین کلینیک پوست و مو زیبایی در تهران

کلینیک زیبایی گیتا به عنوان یک مرکز مطمئن و حرفه‌ای، مرجع سلامتی و زیبایی است. در این مرکز هرآنچه برای حفظ و رسیدن به سلامتی و زیبایی مورد نیاز است، در بالاترین سطح در اختیار مراجعین قرار می گیرد. شما می توانید برای دریافت خدمات مربوط به مشکلات پوست و مو و همچنین انجام خدمات زیبایی مرتبط با پوست و مو به این کلینیک مراجعه کرده و بهترین و تخصصی ترین خدمات را زیر نظر بهترین پزشکان متخصص پوست دریافت نمایید.

  • آدرس کلینیک گیتا: ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم، پلاک 33، واحد 21
  • شماره تماس کلینیک گیتا: 02126806045 – 02126806595 – 02126806057 – 02126809233

 

کلام آخر

متخصص پوست یک پزشک بسیار آموزش دیده است که می تواند به تشخیص و درمان طیف گسترده ای از بیماری های پوست، مو و ناخن کمک کند. دکتر متخصص پوست، از روش ها، درمان ها و داروهای مختلف برای کمک به درمان بیماری های پوستی خاص یا بهبود ظاهر پوست استفاده می کنند. در واقع، یک متخصص پوست می تواند از سلامت پوست مراقبت کند و همچنین در جلوگیری از مشکلات پوستی در مراحل بعدی زندگی مانند پیری زودرس یا آسیب پوست نیز کمک کننده باشد.

اگر پزشک متخصص پوست باتجربه و خوبی را در شهر تهران یا شهر خود می شناسید، حتما در قسمت کامنت معرفی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید