دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر درمان صرع در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

بیماری صرع یکی از مشکلاتی است که به صورت مستقیم با مغز در ارتباط بوده و به همین خاطر معمولا برای بیشتر افراد خطرناک در نظر گرفته شده و نیاز است که تا برای درمان و کنترل آن اقداماتی انجام شود.

بیماری صرع یکی از مشکلاتی است که به صورت مستقیم با مغز در ارتباط بوده و به همین خاطر معمولا برای بیشتر افراد خطرناک در نظر گرفته شده و نیاز است که تا برای درمان و کنترل آن اقداماتی انجام شود.

اگر ساکن شهر تهران هستید و شما یا نزدیکانتان به این بیماری مبتلا هستید باید گفت که پزشکان و کلینیک هایی خدمات عالی و با کیفیت را در این زمینه ارائه می دهند. به همین دلیل در این مطلب ضمن معرفی 10 کلینیک برتر صرع در تهران به بررسی خدماتی خواهیم پرداخت که این کلینیک ها ارائه می دهند.

خدماتی که در کلینیک های صرع ارائه می شوند؟


کلینیک های صرع امکانات پزشکی تخصصی هستند که به تشخیص، درمان و مدیریت صرع و اختلالات تشنجی مرتبط اختصاص داده شده اند. این کلینیک ‌ها نقش مهمی در ارائه مراقبت ‌های جامع به افراد مبتلا به صرع، یک وضعیت عصبی که با تشنج‌ های مکرر مشخص می ‌شود، ایفا می‌کنند. خدمات ارائه شده در کلینیک های صرع طیف گسترده ای از حمایت های پزشکی، روانی و آموزشی را در بر می گیرد که هدف آن بهبود کیفیت زندگی بیماران و توانمند سازی آن ها برای مدیریت موثر شرایط است.

تشخیص و ارزیابی


یکی از خدمات اولیه کلینیک های صرع، تشخیص و ارزیابی دقیق اختلالات تشنجی است. متخصصان مغز و اعصاب و صرع‌شناسان مجرب (متخصصان مغز و اعصاب متخصص در صرع) شرح حال پزشکی کامل، معاینات فیزیکی و آزمایش ‌های تشخیصی مختلف مانند نوار مغزی (EEG)، تصویربرداری از مغز (MRI یا سی‌تی اسکن) و آزمایش‌ های خون را انجام می ‌دهند. این ارزیابی‌ ها به تعیین نوع تشنج، فراوانی آن‌ ها و علل احتمالی زمینه ‌ای کمک می‌کند و در نتیجه توسعه برنامه ‌های درمانی شخصی‌سازی شده را هدایت خواهد کرد.

نظارت و آزمایش تشنج

همچنین میتوانید بخوانید: نشانه های سکته مغزی چیست؟


برخی از کلینیک‌ های صرع، مانیتورینگ EEG سرپایی یا حتی نظارت تصویری EEG را ارائه می‌کنند، که به بیماران اجازه می ‌دهد تا زمانی که در محیط خانه خود هستند، ضبط EEG طولانی ‌تری انجام دهند. این ضبط‌ ها فعالیت تشنج را ثبت می‌کنند و به پزشکان کمک می‌کنند تا درک عمیق ‌تری از الگوهای تشنج، محرک ‌ها و درمان ‌های بالقوه به دست آورند. نظارت تصویری EEG به ویژه برای تشخیص موارد پیچیده و ارزیابی پاسخ‌ های درمانی ارزشمند است.

سبک زندگی و مدیریت تشنج


کلینیک های صرع راهنمایی هایی در مورد اصلاح شیوه زندگی ارائه می دهند که می تواند به مدیریت تشنج کمک کند. این شامل توصیه هایی در مورد بهداشت خواب، تکنیک های کاهش استرس و تنظیم رژیم غذایی است که ممکن است به کنترل تشنج کمک کند. بیماران مشاوره شخصی متناسب با نیازها و محرک های منحصر به فرد خود را دریافت می کنند.

ارزیابی و درمان جراحی


برای افراد مبتلا به صرع مقاوم به دارو، کلینیک های صرع ارزیابی جامع مداخلات جراحی را تسهیل می کنند. تکنیک های تصویربرداری پیشرفته، مانند MRI عملکردی (fMRI) و توموگرافی انتشار پوزیترون (PET)، به شناسایی مناطق مغزی مسئول شروع تشنج کمک می کند. جراحان صرع با تیم پزشکی کلینیک برای ارزیابی مزایا و خطرات بالقوه روش‌های جراحی مانند جراحی رزکتیو، تحریک عصبی پاسخگو و کالوسوتومی جسمی همکاری می‌کنند.

معرفی 10 کلینیک برتر صرع در تهران

 


حال برای رفاه حال شهروندان تهرانی 10 کلینیک برتر صرع در تهران به همراه پزشکان متخصص در این زمینه را با آدرس و مشخصات در این قسمت معرفی می کنیم تا اطلاعات کامل برای رزرو وقت در اختیار داشته باشید.

مرکز تخصصی صرع دکتر کربلایی


دکتر علی کربلایی ریاست مرکز تخصصی پاراکلینیکی صرع در تهران را بر عهده دارد که به عنوان یک موسسه برجسته در این زمینه مطرح است. دراین مرکز تمامی خدمات مربوط به این بیماری با بهترین امکانات ارائه می شوند.
آدرس: مقدس اردبیلی ابتدای خیابان یامامورا (ب)، جنب خشکشویی پلاک ۳۳، طبقه ۲، واحد ۴
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۹۰۹۵۴

دکتر شبنم رفیع زاده

در تهران، دکتر شبنم رفیع زاده به عنوان متخصص مغز و اعصاب ماهر، با داشتن تخصص در زمینه اختلالات حافظه از دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت می کند. این پزشک در زمینه صرع نیز مهارت دارد. شایان ذکر است که وی به عنوان نماینده پروفسور سمیعی در داخل ایران فعالیت می کند.
آدرس: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان برادران بهرامی(یاران)، روبروی بانک ایران زمین، پلاک ۲۳۲، مجتمع حکیم، طبقه همکف دکتر شبنم رفیع زاده متخصص مغز و اعصاب 
شماره تماس: ۰۹۳۳۱۱۴۴۶۸۴

دکتر مرجان اسداللهی

از دیگر پزشکان و 10 کلینیک برتر صرع در تهران دکتر مرجان اسداللهی است که متخصص مغز و اعصاب ، فلوشیپ صرع و نوار مغزی از آمریکا است. 
آدرس: خیابان ولی عصر- بالاتر از پارک ساعی - ایستگاه ۳۲ اتوبوس BRT -بن بست چمن- ساختمان چمن - پلاک دو- طبقه همکف
شماره تماس: ۸۶۰۸۶۷۱۷

دکتر بهنام صفرپورلیما


اگر در منطقه ونک تهران زندگی می کنید و نیاز به یک پزشک مجرب در زمینه صرع دارید، دکتر بهنام صفرپورلیما می تواند بهترین انتخاب باشد. این پزشک نیز متخصص مغزو اعصاب و فلوشیپ صرع و نوار مغزی را دارا است.
آدرس: میدان ونک - ابتدای ولی عصر شمال - کوچه صانعی - ساختمان پزشکان صدف - طبقه سوم غربی - واحد 27
شماره تماس: ۸۶۰۸۱۴۱۰

دکتر مهدی سلطانی


از دیگر پزشکان حاذق در میان 10 کلینیک برتر صرع در تهران دکتر مهدی سلطانی است. این پزشک نیز دانش آموخته در آمریکا بوده و بهترین خدمات در زمینه صرع را ارائه می دهد. 
آدرس: خیابان شریعتی -بین مترو دکتر شریعتی و میرداماد- کوچه منظر نژاد - ساختمان پزشکان53 - واحد یک
شماره تماس: 09022285400

دکتر مهیار نوربخش


از دیگر پزشکان متخصص مغز و اعصاب در منطقه بلوار کشاورز دکتر مهیار نوربخش است. این پزشک نیز متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) و فلوشیپ صرع داشته ودر این زمینه نیز بهترین خدمات را ارائه می دهد.
آدرس: بلوار کشاورز - حد فاصل خیابان فلسطین و میدان ولیعصر - خیابان برادران مظفر ( صبای شمالی ) - پلاک ۱۳۰ - طبقه دوم
شماره تماس: ۸۸۹۲۸۷۶۰

دکتر فاطمه یوردخانی


در میان 10 کلینیک برتر صرع در تهران می توان نام دکتر فاطمه یوردخانی را نیز مشاهده کرد. این پزشک رضایت بالایی در میان مراجعان داشته و جز بهترین ها در زمینه صرع در نظر گرفته می شود.
آدرس: کرج.سه راه گوهردشت ضلع جنوب شرقی پل جنب پلیس +۱۰، ساختمان صدف ۱ واحد ۸
شماره تماس: ۳۲۷۲۴۶۸۵

دکتر وجیهه آقاملایی

در میان پزشکان متخصص مغز و اعصاب که در زمینه صرع نیز فعالیت دارند، دکتر وجیهه آقاملایی نیز دیده می شود. این پزشک نیز در زمینه صرع بسیار حاذق است.
آدرس: خیابان ملاصدرا، بین چهارراه شیرازی و شیخ بهایی، پلاک ۱۰۹ واحد ۸۰۱
شماره تماس: 09222042445

دکتر علی اصغر شریفی

دکتر علی اصغر شریفی نیز در زمینه مغز و اعصاب و صرع جز بهترین ها است که می توان وقت خود را با ایشان از طریق اطلاعات زیر رزرو کرد.
آدرس: تهران، ملاصدرا، بین شیخ بهائی و گلدشت
شماره تماس: نوبت دهی اینترنتی

دکتر بابک جلالیان

و اما آخرین پزشک از میان 10 کلینیک برتر صرع در تهران دکتر بابک جلالیان است که بیش از 30 سال در این زمینه تجربه داشته و شما می توانید ایشان را نیز به عنوان پزشک خود انتخاب کنید.
آدرس: تهران شهرک غرب خ ایران زمین شمالی بیمارستان بهمن
شماره تماس: 82499000
سخن پایانی
10 کلینیک برتر صرع در تهران با استفاده از پزشکان مجرب در این زمینه می توانند انتخابی عالی برای افرادی باشند که بیماری های صرع و اعصاب دارند. شما می توانید بهترین پزشک در منطقه خود را پیدا کرده و وقت خود را با ایشان رزرو کنید.
 

برچسب ها:
صرع
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید