دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر روده در تهران به همراه آدرس و تلفن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

کلینیک روده مرکز درمانی در تخصص بیماری‌های روده و گوارش معروف است. کلینیک روده با بهره گیری از تکنولوژی‌های پزشکی پیشرفته و تیم پزشکی متخصص و با تجربه، بیماران خود را با بهترین روش‌های درمانی درمان می‌کند. این کلینیک در تشخیص و درمان بیماری‌هایی مانند سندرم روده تحریک‌پذیر، آسیب‌های کبدی، التهابات روده و... بسیار موفق عمل می‌کند.

آیا شما هم ساکن تهران هستید و نیاز به یک پزشک متخصص روده دارید؟ آیا برای پیدا کردن یک دکتر خوب دچار مشکل شده اید؟ تعداد زیادی پزشک در تهران وجود دارند که هر کدام نیز توانایی هایی در برابر مشکلات روده یا گوارش داشته و خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. در این مطلب 10 کلینیک برتر روده در تهران را معرفی کرده و به خدمات آن ها نیز خواهیم پرداخت. 

چه خدماتی در کلینیک های روده ارائه می شوند؟

کلینیک های روده که به عنوان کلینیک های کولورکتال یا گوارش نیز شناخته می شوند، امکانات پزشکی تخصصی هستند که بر تشخیص، درمان و مدیریت اختلالات مربوط به دستگاه گوارش، به ویژه روده بزرگو کوچک تمرکز دارند. این کلینیک ها نقش مهمی در حفظ سلامت دستگاه گوارش و ارائه مراقبت های جامع به بیماران مبتلا به بیماری های مختلف مرتبط با روده ایفا می کنند.

خدمات تشخیصی

کلینیک های روده طیف وسیعی از روش های تشخیصی را برای شناسایی دقیق مشکلات گوارشی ارائه می دهند. یکی از ابزارهای رایج تشخیصی کولونوسکوپی است که در آن یک لوله انعطاف پذیر با دوربین در رکتوم قرار داده می شود تا پوشش روده بزرگ را بررسی کند. این روش می تواند پولیپ، التهاب، زخم و علائم سرطان روده بزرگ را شناسایی کند. سیگموئیدوسکوپی روشی مشابه است که بر روی قسمت تحتانی کولون متمرکز می شود. علاوه بر این، کلینیک های روده ممکن است آندوسکوپی را برای بررسی دستگاه گوارش فوقانی انجام دهند.

غربالگری سرطان کولورکتال

تشخیص زودهنگام سرطان کولورکتال به طور قابل توجهی نتایج درمان را بهبود می بخشد. کلینیک های روده روش های غربالگری مختلفی مانند آزمایش خون مخفی مدفوع (FOBT) و آزمایش DNA مدفوع را برای تشخیص خون یا تغییرات ژنتیکی که ممکن است نشان دهنده سرطان باشد، ارائه می دهند. این تست‌ های غیرتهاجمی برای شناسایی مشکلات احتمالی قبل از پیشرفت به مراحل پیشرفته ‌تر حیاتی هستند.

درمان بیماری های التهابی روده (IBD)

کلینیک های روده به بیماران مبتلا به بیماری های التهابی روده مانند بیماری کرون و کولیت اولسراتیو خدمات ارائه می دهند. آن ها برنامه های درمانی شخصی سازی شده ای را ارائه می دهند که ممکن است شامل داروها، اصلاح رژیم غذایی و تنظیم شیوه زندگی برای مدیریت علائم و کاهش التهاب باشد.

همچنین میتوانید بخوانید:سرطان روده چیست؟ علائم سرطان روده و تشخیص آن

مدیریت سندرم روده تحریک پذیر (IBS) 

بیمارانی که از سندرم روده تحریک پذیر رنج می برند می توانند از طریق کلینیک های روده تسکین پیدا کنند. متخصصان گوارش در این کلینیک ها با بیماران همکاری می کنند تا محرک ها را شناسایی کنند، تغییرات رژیم غذایی را توصیه کنند و داروهایی را برای کاهش علائمی مانند درد شکم، نفخ، و تغییر در عادات روده تجویز کنند.

درمان عفونت های گوارشی

عفونت های باکتریایی، ویروسی یا انگلی که بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارند در کلینیک های روده تشخیص داده و درمان می شوند. این عفونت ها می توانند باعث اسهال، استفراغ و درد شکم شوند و درمان ممکن است شامل آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد ویروسی یا مراقبت های حمایتی برای مدیریت علائم باشد.

مدیریت هموروئید و شقاق مقعد

کلینیک های روده به شرایط رایج آنورکتال مانند هموروئید و شقاق مقعدی رسیدگی می کنند. گزینه های درمانی ممکن است از اقدامات محافظه کارانه مانند کرم های موضعی و تغییرات رژیم غذایی تا روش های کم تهاجمی در صورت لزوم متغیر باشد.

اختلالات عملکردی روده

شرایطی مانند یبوست مزمن یا بی اختیاری مدفوع تحت اختلال عملکرد روده قرار می گیرند. کلینیک های روده، درمان ها و استراتژی هایی را برای بهبود عادات روده و کیفیت کلی زندگی برای بیماران مبتلا به این شرایط ارائه می دهند.

مشاوره تغذیه

یکی از جنبه های مهم خدمات کلینیک روده، ارائه مشاوره تغذیه به بیماران است. متخصصان مراقبت های بهداشتی با افراد کار می کنند تا رژیم های غذایی شخصی سازی کنند که از سلامت گوارش حمایت می کند و شرایط خاصی مانند IBD، IBS یا عدم تحمل غذایی را برطرف می کند.


معرفی 10 کلینیک برتر روده در تهران

در این قسمت برای انتخاب بهتر یک کلینیک یا پزشک روده، 10 کلینیک برتر روده در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید پزشکی که از نظر مسافت به شما نزدیک تر است را انتخاب کرده و وقت خود را رزرو کنید. 

کلینیک آندوسکوپی و کولونوسکوپی سپید

کلینیک سپید که به عنوان یکی از 10 کلینیک برتر روده در تهران شناخته می شود، طیف گسترده ای از خدمات از جمله آندوسکوپی، کولونوسکوپی، قلب و مراقبت های کودکان را ارائه می دهد.
آدرس: شهرک غرب بلوار دریا بین بلوار فرحزادی و بلوار پاکنژاد پلاک 236 کلینیک تخصصی سپید
شماره تماس: 02188596325

دکتر آرش مشیری

دکتر آرش مشیری یکی از بهترین پزشک ها در زمینه گوارش و روده است که در تهران توانسته رضایت بسیاری از بیماران را برآورده کند.
آدرس: تهران ، بالاتر از میدان ولیعصر . بالاتر از چهارراه زرتشت ، کوچه پزشک پور، ساختمان پزشک پور ، پلاک 25 ، زنگ 9 ، طبقه سوم شماره 9
شماره تماس: 02188911598

کلینیک تخصصی داخلی مسعود

مسعود یک کلینیک برتر روده و گوارش در تهران، که به دلیل خدمات استثنایی و مراقبت های با کیفیت بسیار مشهور است. 
آدرس: تهران- خیابان كارگر شمالی كوچه 19 پلاك 144
شماره تماس: 02154534000

کلینیک دکتر ناصر ابراهیمی دریانی

یکی دیگر از بهترین کلینیک های روده در تهران مربوط به دکتر ناصر ابراهیمی دریانی است که شما می توانید بهترین خدمات را از آن ها دریافت کنید.
آدرس: آدرس: ولیعصر، بالاتر از تقاطع ظفر، کوچه شهید ناصری، بالای سی تی اسکن جام جم، پلاک 84، طبقه اول
شماره تماس: 02188793896

دکتر محمد تقی صفری

شما می توانید بهترین خدمات را در زمینه گوارش و روده از دکتر محمد تقی صفری داشته باشید. این پزشک در تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماری های گوارشی مانند زخم معده، دردهای شکمی، خونریزی گوارشی، گاستریت، عفونت هلیکوباکتر پیلوری، پولیپ روده و همچنین معده و روده تخصص دارد.
آدرس : استان البرز ، کرج ، خیابان شهید بهشتی ، بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا ، برج آراد طبقه ی سوم
شماره تماس: 02634990209

همچنین میتوانید بخوانید: علائم سرطان روده بزرگ چیست ؟ | درمان سرطان روده بزرگ

دکتر محمد روشنی 

دکتر محمد روشنی یکی از بهترین پزشکان در زمینه تخصص و گوارش است که شما می توانید بهترین خدمات را از این پزشک نیز دریافت کنید.
آدرس: تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از میرداماد- منظرنژاد- پلاک ۵۸- طبقه اول- واحد یک
شماره تماس: 02122889974

دکتر ناصر علیزاده حقیقی

دکتر ناصر علیزاده حقیقی هم یکی دیگر بهترین پزشکان گوارش و روده در تهران است. این پزشک نیز رضایت بالایی از مراجعان خود داشته و بسیار حاذق است.
آدرس: خیابان آیت اله کاشانی.بین اباذر و مهران.ساختمان پارسا طبقه سه واحد نه
شماره تماس: 02144017052

دکتر سیدمحسن تولیت کاشانی

یکی دیگر از بهترین پزشکان در زمینه روده و جراحی های مربوط به آن دکتر محسن تولیت کاشانی است که در میان مراجعان از رضایت بالایی برخوردار است.
آدرس: خیابان شریعتی - دو راهی قلهک - جنب بیمارستان ایرانمهر - کوچه میری - پلاک 5 - ساختمان پزشکان جوان مهر
شماره تماس: 02123021002

دکتر رضوان میرزائی

دکتر رضوان میرزایی یکی از بهترین پزشکان در تهران در زمینه گوارش و مخصوصا مشکلات روده است که شما می توانید وقت خود را با ایشان رزرو کرده و از خدمات استفاده کنید.
آدرس: خیابان سهروردی شمالی - بین مطهری و بهشتی - خیابان میرزایی زینالی غربی - پلاک 123 - طبقه همکف
شماره تماس: 02188757478

دکتر علیرضا ایزدی

آخرین پزشک  در میان لیست 10 کلینیک برتر روده در تهران دکتر علیرضا ایزدی است که شما می توانید وقت خود را با ایشان رزرو کرده و از خدمات این پزشک استفاده کنید.
آدرس: تهران-سعادت اباد - خیابان ریاضی بخشایش - کوچه جنب بیمارستان عرفان ( کوچه 17 ) - پلاک 81 - طبقه سوم - واحد 7
شماره تماس: 02126746214
سخن پایانی
اگر دچار مشکلات گوارشی مخصوصا روده شدید، بهتر است ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و سپس از میان 10 کلینیک برتر روده در تهران یک پزشک حاذق را انتخاب کرده و وقت خود را با ایشان رزرو کنید.
 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید