دندانپزشکی و سلامت دهان

آشنایی با 10 کلینیک برتر گوارش در تهران به همراه آدرس و شماره

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

کلینیک گوارش مرکزی برای تشخیص و درمان بیماری‌های گوارشی است. این بیماری‌ها شامل بیماری‌های مربوط به معده، روده، کبد، گال‌بلند و سایر اعضای گوارشی می‌شوند. در کلینیک گوارش، پزشکان متخصص با استفاده از امکانات پیشرفته تشخیصی و درمانی، به بیماران کمک می‌کنند تا بهبودی پیدا کنند و به سلامتی خود بازگردند.

10 کلینیک برتر گوارش در تهران

آیا به تازگی دچار مشکلات گوارشی شده و به همین خاطر به دنبال بهترین پزشک در این زمینه هستید؟ اگر در تهران زندگی می کنید باید بگوییم که کلینیک هایی با همکاری پزشکان مجرب در این زمینه تاسیس شده اند که خدمات را در سطح بالا ارائه می دهند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر بررسی خدماتی که در این کلینیک ها ارائه می شوند، 10 کلینیک برتر گوارش در تهران را نیز معرفی کنیم.

خدمات ارائه شده در کلنیک های گوارش

قبل از اینکه 10 کلینیک برتر گوارش در تهران را معرفی کنیم، بهتر است به این موضوع بپردازیم که چه خدماتی در این کلینیک ها ارائه می شوند. درواقع باید بدانیم برای چه مشکلی از دستگاه گوارش می توان از این کلینیک ها استفاده کرد و چه خدماتی را می توان انتظار داشت. 

روش های تشخیصی

 متخصصان گوارش از روش های تشخیصی مختلفی برای شناسایی و ارزیابی شرایط گوارشی استفاده می کنند. آندوسکوپی یکی از این روش ‌ها است که در آن از یک لوله نازک و انعطاف ‌پذیر با دوربین (اندوسکوپ) برای بررسی پوشش مری، معده و دوازدهه استفاده می ‌شود. 

غربالگری سرطان روده بزرگ

 سرطان روده بزرگ یک نگرانی مهم برای سلامتی است و تشخیص زود هنگام برای درمان موفقیت آمیز بسیار مهم است. کلینیک های گوارش خدمات غربالگری سرطان روده بزرگ را ارائه می دهند که ممکن است شامل کولونوسکوپی یا سایر تست های تخصصی مانند سیگموئیدوسکوپی یا کولونوسکوپی مجازی باشد.

همچنین میتوانید بخوانید: بهترین غذاهای سبک برای معده درد

درمان بیماری های گوارشی

 متخصصان گوارش درمان و مدیریت پزشکی را برای طیف وسیعی از بیماری های گوارشی، مانند بیماری رفلاکس معده (GERD)، زخم معده، بیماری التهابی روده (IBD) مانند بیماری کرون و کولیت اولسراتیو، سندرومیت روده (IBD) ارائه می دهند. 

مدیریت بیماری کبد 
 

کلینیک های گوارش اغلب به اختلالات مرتبط با کبد، از جمله هپاتیت ویروسی (مانند هپاتیت B و C)، بیماری کبد چرب، سیروز، و بیماری های خودایمنی کبد رسیدگی می کنند. متخصصان گوارش از نزدیک با متخصصان کبد، متخصصان پیوند کبد و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی برای مدیریت موثر این شرایط همکاری دارند.

مشاوره تغذیه

متخصصین گوارش به بیماران مبتلا به اختلالات گوارشی یا نیازهای غذایی خاص مشاوره تغذیه ای ارائه می دهند. به عنوان مثال، بیماران مبتلا به بیماری سلیاک باید از یک رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی کنند.

بیوپسی کبد

 در صورت نیاز می توان بیوپسی کبد را در کلینیک های گوارش برای تشخیص بیماری های کبدی و ارزیابی میزان آسیب کبدی انجام داد.

مراقبت های پیشگیرانه و حفظ سلامت

کلینیک های گوارش بر مراقبت های پیشگیرانه و حفظ سلامت تاکید دارند و بیماران را تشویق می کنند که تحت غربالگری های منظم قرار گیرند و شیوه های زندگی سالم را برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های گوارشی اتخاذ کنند.

معرفی 10 کلینیک برتر گوارش در تهران

حال نیاز است بدانیم کدام از کلینیک های گوارش در تهران خدمات گفته شده در بالا را به بهترین شکل ارائه می دهد. در این صورت می توانیم یک انتخاب عالی داشته باشیم.

کلینیک تخصصی گوارش مسعود

یکی از بهترین کلینیک های تخصصی مربوط به گوارش در تهران کلینیک مسعود است. در این کلینیک با به خدمت گرفتن پزشکان مجرب انواع مشکلات گوارشی مربوط به اعضای مختلف به راحتی حل می شود. 
آدرس: تهران- خیابان كارگر شمالی كوچه 19 پلاك 144
شماره تماس: 02154534000

کلینیک گوارش بهبود

یکی دیگر از کلینیک های گوارش در تهران که شهرت بسیار نیز دارد، کلینیک گوارش بیمارستان بهبود است. این کلینیک نیز با استفاده از پزشکان مجرب، قادر به پرداختن به تمامی مشکلات گوارشی است.
آدرس: خیابان شهید بهشتی – ابتدای مفتح شمالی – نبش کوچه ۱۴ – کلینیک فوق تخصصی بهبود
شماره تماس: ۸۸۱۷۱۹۰

کلینیک آندوسکوپی و کولونوسکوپی سپید

این کلینیک نیز جز 10 کلینیک برتر گوارش در تهران است که علاوه بر خدمات آندوسکوپی و گوارش به خدمات قلب و کودکان نیز می پردازد. 
آدرس: شهرک غرب بلوار دریا بین بلوار فرحزادی و بلوار پاکنژاد پلاک 236 کلینیک تخصصی سپید
شماره تماس: 02188596325

دکتر مسعود صدرالدینی

از بهترین پزشکان متخصص گوارش که در میان مردم و مراجعان توانسته رضایت بیشتری را داشته باشد دکتر مسعود صدرالدینی است که می توانید از طریق شماره تلفن و سایت های مربوطه وقت خود را با این پزشک رزرو کنید.
آدرس: تجریش، خیابان شریعتی، خیابان موسیوند، خیابان کریمی، پلاک 153، طبقه 2
شماره تماس: 02122683818

دکتر کامبیز افتخاری

اگر در سمت سعادت آباد تهران زندگی می کنید و به دنبال یک پزشک متخصص برای گوارش هستید، دکتر کامبیز افتخاری می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در نظر گرفته شود. این پزشک نیز در زمینه گوارش جز بهترین ها در تهران در نظر گرفته می شود.
آدرس: سعادت آباد- خیابان سرو شرقی- جنب بانک ایران زمین- پلاک39- طبقه پنجمچ
شماره تماس: 02126763551

کلینیک دکتر ناصر ابراهیمی دریانی

شما می توانید بهترین خدمات ارائه شده در کلینیک های گوارشی را در کلینیک دکتر ناصر ابراهیمی داشته باشید. 
آدرس: ولیعصر، بالاتر از تقاطع ظفر، کوچه شهید ناصری، بالای سی تی اسکن جام جم، پلاک 84، طبقه اول
شماره تماس: 02188793896

دکتر عبدالرضا سراقی

ممکن است مشکلات گوارشی برای کودکان یا افراد کم سن و سال در خانواده شما ایجاد شده باشد. دکتر عبدالرضا سراقی علاه بر تخصص گوارش بزرگسالان قادر به درمان بیماری های کودکان نیز هست.
آدرس: تهران ، ونک ، خیابان ملاصدرا خیابان شیراز شمالی پلاک 185 کلینیک غرب طبقه 2

همچنین میتوانید بخوانید: علائم و درمان زخم معده | برای زخم معده چی بخوریم؟

دکتر سیدمحمدباقر متولیان

شما می توانید از میان پزشکان متخصص گوارش دکتر سیدمحمدباقر متولیان را نیز انتخاب کنید. این پزشک نیز می تواند به بهترین شکل به رفع مشکلات گوارش و کبدی بزرگسالان و کودکان بپردازد.
آدرس: تهران حیابان ولیعصر. تقاطع توانیر. روبروی بیمارستان دی. ساختمان پزشکان دی. طبقه ۸ واحدA
شماره تماس: 02188870986

دکتر شهرام آگاه

از دیگر پزشکان حاذق در این زمینه که افراد بسیاری نیز از وی رضایت داشته اند، دکتر شهرام آگاه است. شما می توانید برای مشکلات گوارش و کبد وقت خود را با این دکتر رزرو کنید.
آدرس: سعادت آباد،ضلع شمالی میدان شهید طهرانی مقدم(کاج)،کوچه نهم،پلاک 1، واحد 24
شماره تماس: 02122141015

دکتر فرشاد ناصری فر

و در آخر در میان 10 کلینیک برتر گوارش در تهران می توانید دکتر فرشاد ناصری فر را نیز انتخاب کنید. این پزشک هم رضایت بیشتر مراجعان را داشته  و در زمینه کبد و گوارش متخصص است.
آدرس: تهران اشرفی اصفهانی بلوار مرزداران بعد از خیابان بهار ساختمان پزشکان ایمان پلاک 184 طبقه چهارم غربی واحد 17
شماره تماس: 09374792002

سخن پایانی

10 کلینیک برتر گوارش در تهران به همراه پزشکان حاذق در این زمینه، توانایی رفع مشکلات گوارشی و کبدی را برای افرادی که در این زمینه بیماری هایی را دارند فراهم کرده اند. شما می توانید بهترین انتخاب را در این میان انجام داده و وقت خود را از طریق راه های ارتباطی ارائه شده رزرو کنید.
 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید