دندانپزشکی و سلامت دهان

قیمت کابین دوش شیشه ای

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر دوست دارید حمام شیک و مدرنی داشته باشید، کابین دوش شیشه ای بهترین انتخاب است. برای دیدن قیمت کابین دوش شیشه ای کلیک کنید.

کابین دوش شیشه ای نوعی وسیله شیک و مدرن برای کنار حمام و تفکیک سرویس بهداشتی و یا اتاق خواب از حمام خواهد بود.

همه روزه شاهد تولید انواع کابین دوش هستیم  و هر کدام از آنها دارای ویژگی‌ها و ابزارهای مختلفی هستند که آنها را نسبت به یکدیگر متمایز ساخته است.

در حال حاضر، از کابین دوش به شکل‌ها و طرح‌های مختلفی استفاده میگردد. که برخی از آنها به لطف انتخاب مناسب ، نمای فوق العاده ای در کنار خانه های ما آفریده اند.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

کابین دوش اتاق خواب

کابین دوش اتاق خواب نوعی وسیله دکوراتیو و لوکس برای کنار اتاق خواب است. هر جا که  امکان بنایی وجود ندارد به یک زیر سازی ساده میتوان در کنار اتاق خواب کابین دوش نصب کرد.

با نصب کابین دوش شیشه ای در کنار اتاق خواب علاوه بر زیبایی میتوان از یک اتاق خواب ساده یک اتاق خواب مستر ساخت.

کابین دوش اتاق خواب نوعی وسیله شیک و مدرن برای کنار اتاق خواب خواهد بود.

انواع کابین دوش

  • ریلی
  • لولایی
  • تاشونده
  • شیشه ثابت

بر اساس طراحی و ابعاد فضا قابل اجرا می باشد. شرکت مهندسی زیما با استفاده از انواع مدل های اتاق های شیشه ای و یراق آلات و پروفیل های متنوع با توجه به نیاز و سلیقه شخصی مشتری محترم اقدام به طراحی و تولید و نصب کابین دوش کرده و بنا برحسن انتخاب و اعتماد مشتریان گرامی 5 سال ضمانت برای کابینهای دوش در نظر گرفته است.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 

خرید کابین دوش شیشه ای

شرکت مهندسی زیما با تخصص کافی در زمینه نصب و خرید کابین دوش شیشه ای , درب اتوماتیک و دستی- بالکن شیشه ای - کرکره برقی و… آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

از آنجا که حرفه مابیشتر یک حرفه خدماتی است بهتر است جهت اطلاع از قیمت کابین دوش شیشه ای دقیق و نحوه سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اجرای پروژه پارتیشن خود با شماره های شرکت مهندسی زیما تماس حاصل نمایید.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

نکات مهم در خرید کابین دوش

  • به قاب کابین دوش توجه کنید. گاهی به نظر این قابها از جنس آلومینیوم است ولی درواقع از جنس پلاستیک فشرده هستند که به رنگ نقره‌ای در آمده و یا روکش آلومینیومی دارند. این قاب‌ها که قیمت پایین‌تری هم دارد دارای کیفیت مناسبی نیستند.
  • کیفیت آلومینیوم استفاده شده در قاب‌ها نیز می‌تواند متفاوت و گوناگون باشد. در بعضی از کارخانه‌ها از آلومینیوم‌ بازیافت شده و یا کامپوزیت آلومینیوم به جای جنس مرغوب آن استفاده میگردد. هدف آنها کاهش هزینه‌ محصول است. مطمئنا این مدل قاب‌ها کیفیت پایینتری از جنس مرغوب خود دارند.
  • هنگام نصب سینی دوش بهتر است در نحوه‌ نصب آن بسیار دقیق عمل کنید زیرا با کمترین اشتباه هنگامی که تحت فشار قرار می‌گیرد نشتی می‌دهد. برای نصب کابین دوش شیشه ای و سینی دوش بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.
  • در هنگام خرید سینی دوش نوعی را انتخاب کنید که لغزنده نباشد تا خطرات افتادن و دیگر مشکلات در هنگام حمام کردن پیش نیاید.
    سینی‌های اکریلیکی با رنگ سفید خیلی روشن و برلیانی معمولا کیفیت خوبی ندارند لذا هنگام خرید کابین دوش به جنس سینی آن توجه کنید که نوع کدرتر آن را تهیه کنید.
  • برای مشاهده انواع کابین دوش شیشه ای ، قیمت کابین دوش شیشه ای و نصب کابین دوش شیشه ای برروی لینک زیر کلیک فرمایید

قیمت کابین دوش شیشه ای

 

 

قیمت کابین دوش شیشه ای

عوامل متعددی در تعیین قیمت کابین دوش شیشه ای تاثیر گذار است. از این عوامل میتوان یه موارد ذیل اشاره نمود :

  • نوع کابین دوش شیشه ای
  • مدل کابین دوش شیشه ای
  • هزینه حمل و باربری
  • جنس یراق
  • نوع شیشه
  • متریال
  • برند کابین دوش شیشه ای

البته شما میتوانید با داشتن مشاوره خوب در شرکت زیما از هزینه های اضافی کاسته و مبتنی بر نیاز خود خود اقدام به خرید کابین دوش شیشه ای نمایید. بدین ترتیب به نوعی در هزینه ها صرفه جویی کرده اید.

کابین دوش ارائه شده در شرکت مهندسی زیما داری ضمانت و خدمان پس از فروش می باشد.

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

هزینه کابین دوش شیشه ای | کابین دوش شیشه ای ارزان

هزینه کابین دوش شیشه ای بسته نوع متریال کلی انتخاب شده و جنس شیشه و متریال کاربردی در آن بستگی دارد . برای اینکه براحتی بتوانید به این هزینه ها دسترسی داشته باشید نیاز است تا مشاوران و کارشناسان تیم زیما مشورت کرده و پیش قرارداد دریافت نمایید.

ارسال کابین دوش شیشه ای | هزینه ارسال کابین دوش شیشه ای

از آنجا که شرکت زیما خود دارای ماشین های حمل بار و محصول می باشد کلیه خدمات ارسال کابین دوش شیشه ای در سراسر تهران و سراسر ایران عزیز با کمترین کرایه حمل و نقل انجام میشود.

هزینه ارسال کابین دوش شیشه ای بسته به نوع و اندازه مرسوله و مسافت شما دارد. این تعرفه از تمامی سرویسهای مشابه در کل کشور پایین تر خواهد بود.

نکته : توجه داشته باشد وقتی که محصول شما توسط خود شرکت حمل میگردد دارای گارانتی حمل و نقل بوده و تمامی مسئولیت صدمات احتمالی ناشی از حمل و نقل بر عهده شرکت زیما میباشد.

  • ارسال به سراسر تهران
  • ارسال به سراسر ایران
  • کرایه حمل بسیار پایین
  • هزینه حمل پایین

نصب کابین دوش شیشه ای

گروه مهندسی زیما راهنما و مشاور شما در نصب کابین دوش شیشه ای خواهد بود. تیم متخصص زیما با در دست داشتن تخصص و کارآزمودگی در تمام مراحل خرید کابین دوش شیشه ای و نصب کابین دوش شیشه ای راهنما شما عزیزان خواهد بود.

در نصب کابین دوش شیشه ای میتواند متریال کار نقش به سزایی در قیمت کابین دوش شیشه ای داشته باشد.

در شرکت مهندسی زیما تمامی کابین دوش ها یراق ترک شیشه سکوریت سوپر کلیر و یراق آلات دارای ضمانت می باشند.

خدمات نصب کابین دوش شیشه ای

تمامی محصولات تولیدی و عرضه شده در شركت مهندسی زیما توسط بخش خدمات نصب کابین دوش شیشه ای و خدمات پس از فروش شركت زیما و پشتیبانی در محل مشتری نصب و اجرا می گردند.
قابل توجه است كه ضمانتنامه و گارانتی محصولات تیم زیما در صورتی معتبر خواهد بود كه محصول مربوطه توسط بخش خدمات پس از فروش شركت مهندسی زیما نصب گردند. در غیر اینصورت ضمانتنامه و گارانتی مربوطه فاقد اعتبار می باشد.

نکته :

ضمن عرض ادب و احترام هزینه های مربوط به نصب کابین دوش شیشه ای به عهده مشتری محترم بوده و می بایست مطابق تعرفه های تصویب شده شركت مهندسی زیما پس از اتمام نصب محصول در محل به مسئول نصب و نصاب کابین دوش شیشه ای پرداخت میگردد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162- 021

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید