دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر ابدومینوپلاستی در تهران + شماره تماس و آدرس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر به فکر انجام ابدومینوپلاستی هستید و می خواهید با چند کلینیک برتر ابدومینوپلاستی در تهران بیشتر آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با خوب میشی همراه بمانید.

فهرست موضوعات

ابدومینوپلاستی (abdominoplasty) یا تامی تاک (ummy tuck)، نوعی جراحی زیبایی برای بهبود شکل ناحیه شکم است که  می تواند شامل برداشتن پوست شل اضافی، چربی و علائم کشش و سفت شدن عضلات شکم باشد. در واقع هدف از این جراحی زیبایی، از بین بردن پوست اضافی شکم است که از طریق ورزش قابل برداشتن نیست؛ به عنوان مثال، پوست اضافی ناشی از بارداری یا کاهش وزن زیاد.

به طور کلی، ابدومینوپلاستی، یک راه حل سریع برای کاهش وزن نیست زیرا این روش معمولاً فقط برای افرادی با شاخص توده بدنی سالم (BMI) توصیه می شود. اگر به فکر انجام ابدومینوپلاستی هستید و می خواهید با چند کلینیک برتر ابدومینوپلاستی در تهران بیشتر آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با خوب میشی همراه بمانید.

 

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی یک روش جراحی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن عضلات دیواره شکم، شکم را صاف می کند. این روش جراحی با نام تامی تاک نیز شناخته می شود. همچنین از آن به عنوان جراحی کانتورینگ بدن نیز یاد می شود.

در این روش، برشی در قسمت تحتانی شکم ایجاد شده و چربی و پوست اضافی برداشته می شود. سپس عضلات زیرین شکم سفت شده و برش بسته می شود. جای زخم و اسکار ابدومینوپلاستی را معمولاً می توان در صورت وجود جای زخم سزارین، جای داد. طبق گفته انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا، این روشی پیشرو در جراحی زیبایی برای زنان است.

به طور کلی، دو نوع جراحی ابدومینوپلاستی وجود دارد؛ شما می‌توانید ابدو مینوپلاستی را یا به شکل کامل یا به شکل جزئی ("مینی") انجام دهید.

  • ابدومینوپلاستی کامل، که در ان جراح شکم را به طور کامل برش می دهد و سپس پوست، بافت و عضله را در صورت نیاز کانتور می کند. این جراحی شامل حرکت دادن ناف شما می شود و ممکن است برای چند روز به لوله های تخلیه زیر پوست خود نیاز داشته باشید.

 

  • ابدومینوپلاستی جزئی یا مینی، اغلب بر روی افرادی انجام می شود که ذخایر چربی شکم آنها در زیر ناف قرار دارد. در طول این روش، جراح به احتمال زیاد ناف را حرکت نمی دهد و بسته به مورد ممکن است این عمل فقط تا دو ساعت طول بکشد.

 

در بیشتر موارد، ابدومینوپلاستی این تاثیرات را به همراه دارد:

  • بازیابی عضلات ضعیف یا جدا شده
  • کمک به کاهش درد
  • بهبود عملکرد مثانه
  • کاهش خارش و عفونت های پوستی ناشی از پوست اضافی
  • شکل و ظاهر شکم را تغییر دهید تا نمایه ای محکم تر و صاف تر ایجاد کند.

 

به طور کلی، ابدومینوپلاستی جایگزینی برای کاهش وزن یا ورزش نیست. ممکن است بدون جراحی، از طریق تغذیه سالم و ورزش به شکمی صاف تر دست یابید، اما نه همیشه. بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که ابدومینوپلاستی فقط پس از رژیم غذایی و ورزش که فرم بدنی مناسب را به دست آوردند انجام شود.

 

ابدومینوپلاستی

 

نکاتی که باید قبل از تصمیم گیری برای انجام ابدومینوپلاستی در نظر بگیرید

قبل از انتخاب ابدومینوپلاستی، برخی از مسائل مهمی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • نتایج ابدومینوپلاستی دائمی در نظر گرفته می شود. با این حال، هر گونه تغییر عمده در وزن پس از جراحی می تواند ظاهر را تغییر دهد. بنابراین اگر در حال برنامه ریزی برای کاهش وزن قابل توجه هستید یا به بارداری آینده فکر می کنید، این عمل را به تعویق بیندازید.
  • ابدومینوپلاستی درمانی برای ترک‌های پوستی محسوب نمی‌شود، اگرچه هر گونه کشیدگی در ناحیه تحت درمان همراه با پوست اضافی برداشته می‌شود.
  • به هزینه آن فکر کنید. بنابراین حتما از پزشک خود در مورد هر گونه هزینه‌ای که می‌توانید انتظار داشته باشید و اینکه آیا واجد شرایط تخفیف هستید، بپرسید.
  • افراد سیگاری در معرض افزایش خطر عوارض ناشی از هر جراحی هستند. برای کاهش خطر این عوارض و برای سلامتی و رفاه عمومی خود، سعی کنید قبل از جراحی سیگار را ترک کنید.
  • حتما قبل از انجام ابدومینوپلاستی با چند پزشک متخصص دیگر نیز مشورت کنید. زیرا داشتن اطلاعات تا حد امکان بسیار مهم است.

 

ابدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

ابدومینوپلاستی، برای مردان و زنانی که از سلامت خوبی برخوردار هستند مناسب است. زنانی که چندین بار بارداری داشته اند ممکن است این روش را برای سفت کردن عضلات شکم و کاهش پوست مفید بدانند. همچنین برای مردان یا زنانی که زمانی چاق بودند و بعد از رعایت رژیم غذایی و ورزش، هنوز دارای رسوبات چربی اضافی یا پوست شل در اطراف شکم هستند، استفاده از جراحی ابدومینوپلاستی نیز گزینه‌ مناسبی است.

 

ابدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب نیست؟

اگر شما زنی هستید که قصد باردار شدن دارید، بهتر است جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی را تا پایان بچه دار شدن به تعویق بیندازید. زیرا در طول جراحی، عضلات عمودی شکم سفت می شوند و بارداری های آینده می توانند آن عضلات را از هم جدا کنند.

اگر قصد کاهش وزن زیادی دارید، بهتر است ابتدا تا حد ممکن به کاهش وزن خود از طریق رژیم غذایی یا ورزش کردن ادامه دهید و در مرحله آخر برای از بین بردن شلی پوست و سفت کردن عضلات شکم، به سراغ ابدومینوپلاستی بروید. در واقع این عمل جراحی باید آخرین راه حل باشد. نباید به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن استفاده شود.

 

ابدومینوپلاستی شکم

 

پیدا کردن یک پزشک متخصص و کلینیک برتر برای ابدومینوپلاستی

در مورد یافتن یک پزشک معتبر، بیمارستان یا کلینیکی که در آن ابدومینوپلاستی انجام می شود، از پزشک عمومی خود راهنمایی بخواهید. در اولین جلسه مشاوره، از پزشک متخصص در زمینه ابدومینوپلاستی، در مورد آموزش و تجربه آنها بپرسید. زیرا این جراحی باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود که برای انجام ابدومینوپلاستی آموزش دیده و تجربه زیادی در انجام این نوع عمل دارد.

همچنین می توانید با افرادی که توسط پزشک مورد نظر شما تحت این جراحی قرار گرفته اند صحبت کنید و از نظرات آنها در رابطه با تجربیاتی که حین عمل جراجی ابدومینوپلاستی داشته اند، مطلع شوید.

 

معرفی 10 کلینیک برتر ابدومینوپلاستی در تهران + شماره تماس و آدرس

در ادامه لیستی از 10 کاینیک برتر ابدومینوپلاستی در تهران را آماده کردیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین کلینیک را برای انجام این عمل جراحی پیدا کرده و نتیجه عالی از ابدومینوپلاستی داشته باشید:

 

دکتر حمیدرضا مکارچیان، بهترین پزشک جراح ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر مکارچیان، دارای بورد تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی بوده و عضو انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی کانادا هستند و با استفاده از دانش و تجربه فراوان، تعداد بی شماری جراحی زیبایی و پلاستیک انجام داده اند و از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این زمینه هستند. دکتر حمیدرضا مکارچیان روزهای فرد در بیمارستان پارسیان (سعادت آباد )، بیمارستان تریتا ( انتهای همت غرب ) و کلینیک ظفر حضور دارند.

  • آدرس مطب دکتر حمیدرضا مکارچیان: تهران میدان ارژانتین خیابان الوند انتهای غربی خیابان راش کوری پلاک ۲۸ واحد ۱
  • شماره تماس مطب دکتر مکارچیان: 02188481932 - ۰۹۳۳۶۹۹۵۶۵۳

 

دکتر شهریار حدادی، بهترین پزشک جراح ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر حدادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران‌‌‌، عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی (ISAPS) ‌‌‌و عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ‌‌(ISPAS) هستند و می توانید برای انجام ابدومینوپلاستی به او اعتماد کنید.

آدرس مطب دکتر شهریار حدادی: 

  • میدان ونک، انتهای گاندی شمالی، کوچه برادران شریفی، پلاک ۴۲، طبقه ۲
  • زعفرانیه، سه را اصف، تقاطع اعجازی و فلاحی، ساختمان امین، طبقه ۸، واحد ۸۰۳

شماره تماس مطب دکتر شهریار حدادی: 

  • 09213585456
  • 09108315185
  • 02126806537
  • 02188777141

 

دکتر داریوش نادری، پزشک برتر ابدومینوپلاستی درتهران

دکتر داریوش نادری، در سال دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در بیمارستان امام خمینی تهران آغاز و با کسب رتبه اول در امتحان فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی فعالیت خود را آغاز نموده است. دکتر نادری در زمینه جراحی ابدومینوپلاستی تخصص و تجربه کافی را دارد و می توانید بعد از بررسی های دقیق تر، این پزشک را برای انجام جراحی مورد نظر خود انتخاب کنید.

  • آدرس مطب دکتر داریوش نادری: پاسداران، بوستان دهم ( بین پاسداران و پایدارفر ) ، پلاک ۱۲۱ ، واحد ۸
  • شماره تماس مطب دکتر داریوش نادری: 02122792458  - 02122792439

 

دکتر مهدی جعفری، بهترین پزشک جراحی ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران، فوق تخصص جراحی پلاستیک و رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به عنوان یکی از بهترین جراحان در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی شکم و ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای شناخته شده است. 

  • آدرس مطب دکتر مهدی جعفری: جردن بین میرداماد و چهار راه جهان کودک برج نگین - طبقه ۱۱ - واحد ۱۱۰۳
  • شماره تماس دکتر مهدی جعفری: 02188880172 - 02188880171 - 09128932454

 

دکتر حمید رضوانی، پزشک برتر ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر حمید رضوانی، جراح پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی، تمام مراحل جراحی در اتاق عمل را خودشان انجام می‌دهند و از دستیاران و انترن‌ها برای جراحی استفاده نمی‌کنند. این کار باعث می‌شود که نتیجه‌ی عمل به شکل بسیار بهتری خود را نشان دهد و شما از نحوه‌ی انجام آن توسط پزشک متخصص اطمینان حاصل کنید. این میزان تعهد، همراه با تجربه و مهارتی که دارند، سبب رضایت بالای بیماران از ایشان شده است. دکتر حمید رضوانی در حضور دارند.

  • آدرس دکتر حمید رضوانی: بزرگراه نیایش غرب،بعد از خروجی ستاری جنوب، خیابان كبیری طامه،خیابان بهار، بیمارستان عرفان نیایش
  • شماره تماس دکتر حمید رضوانی: 09120175018  -  09107103227 -  09107103228

 

دکتر سیده مطهره عبدالهی، بهترین پزشک زن برای جراحی ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر سیده مطهره عبدالهی دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی هستند که دوره پزشکی عمومی( دوره ۷ساله) ، بورد تخصصی جراحی( دوره ۵ساله ) خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با کسب رتبه برتر بورد گذراندند و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی بودند و
بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی ( دوره ۳ساله) را در دانشگاه علوم پزشکی ایران با رتبه ممتاز پشت سرگذاشته اند و در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند.

  • آدرس دکتر سیده مطهره عبدالهی: بلوار نلسون ماندلا (جردن) نرسیده به بزرگراه مدرس، طبقه زیر همکف، داروخانه شبانه روزی آفریقا
  • شماره تماس دکتر سیده مطهره عبدالهی: 02122056789 - 09120733370 - 09125398062

 

دکتر پژوا سلیمان زاده، بهترین پزشک ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر پژوا سلیمان زاده، دارای بورد جراحی عمومی، پلاستیک، ترمیم و زیبایی هستند و در زمینه انجام جراحی ابدومینوپلاستی و سایر جراحی های مربوط به زیبایی شکم، جراحی بینی و جراحی زیبایی سینه حرفی برای گفتن دارند.

  • آدرس دکتر پژوا سلیمان زاده: شریعتی، خیابان دستگردی (ظفر)، بعد از تبریزیان نرسیده به کازرون، روبه روی نان و شیرینی ظفر، پلاک ۸۳ ، طبقه ۳، واحد ۲۱
  • شماره تماس دکتر پژوا سلیمان زاده: 02126420665 - 09129330252

 

دکتر علی اکبر مروتی، بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر علی اکبر مروتی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبائی می باشند. ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحیِ موفق توانسته اند در این زمینه بیشترین رضایت مراجعه کنندگان را کسب کنند.

  • آدرس دکتر علی اکبر مروتی: میدان ونك،خ گاندی جنوبی، خ ١٨، پلاك ١٥، واحد ٤
  • شماره تماس دکتر علی اکبر مروتی: 02188676811

 

دکتر راضیه جعفری، بهترین پزشک خانم در زمینه ابدومینوپلاستی

دکتر راضیه جعفری، دارای فوق تخصص جراحی پلاستیك، ترمیمی و زیبایی هستند و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بین الملل آمریکا و (ISAPS) بوده و بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه طبابت و جراحی دارند. بنابراین اگر به دنبال بهترین پزشک خانم در زمینه جراحی ابدومینوپلاستی هستید، می توانید به او اعتماد کنید.

  • آدرس دکتر راضیه جعفری: پاسداران ، بوستان نهم
  • شماره تماس دکتر راضیه جعفری: ۰۹۳۹۱۰۱۰۱۶۸

 

دکتر احمد علی رجب پور، بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر احمد علی رجب پور عضو بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان ایران بوده و از بهترین امکانات و تکنیک های به روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر رجب پور در جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی بینی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این ، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دارند.

  • آدرس دکتر احمدعلی رجب پور: آزادگان به سمت جنوب - شهرک استقلال - بلوار دکتر عبیدی - مرکز جراحی صنیع خانی
  • شماره تماس دکتر احمدعلی رجب پور: 02191035830
 

کلام آخر

اگر پوست شکمتان بیش از حد شل یا چربی زیادی در شکمتان است که به رژیم غذایی یا ورزش پاسخ نمی دهد، ممکن است به فکر انجام ابدومینوپلاستی باشید. این جراحی با برداشتن چربی و پوست اضافی شکم و سفت کردن عضلات دیواره شکم را صاف می کند. این یک جراحی بزرگ است، بنابراین اگر به آن فکر می‌کنید، قبل از تصمیم‌گیری برای ادامه دادن، باید حقایق را بدانید و با شناخت بهترین پزشکان و کلینیک های برتر که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند، بهترین پزشک و کلینیک را برای انجام ابدومینوپلاستی انتخاب کنید و شاهد بهترین نتیجه از این عمل جراحی باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات