دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر گوش و حلق و بینی در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

کلینیک گوش، حلق و بینی یک مرکز تخصصی است که خدمات پزشکی و درمانی مرتبط با بیماری‌ها و مشکلات مربوط به سیستم گوش، حلق و بینی را ارائه می‌دهد. این کلینیک‌ها با تیمی از پزشکان و متخصصان تخصص دار در زمینه گوش، حلق و بینی همکاری می‌کنند. هدف اصلی کلینیک گوش، حلق و بینی، تشخیص، درمان و مراقبت از مشکلات مرتبط با این سیستم‌ها است.

اگر مبتلا به بیماری های گوش و حلق و بینی هستید، یا اینکه نیاز به معاینه در این زمینه دارید، کلینیک های موجود می توانند بهترین انتخاب باشند. این مراکز در تمام شهرهای ایران از جمله تهران وجود دارند.

با این حال باید 10 کلینیک برتر گوش و حلق و بینی را در تهران شناسایی کرده و با آن ها بیشتر آشنا شویم. در ادامه این مطلب علاوه بر آشنایی با کلینیک ها در این حوزه از سلامت، خدمات آن ها را نیز بررسی کرده تا بتوانید یک انتخاب صحیح داشته باشید.

خدمات ارائه شده در کلینیک های گوش و حلق و بینی

خدمات ارائه شده در کلینیک های گوش و حلق و بینی

کلینیک های گوش و حلق و بینی در تشخیص، درمان و مدیریت اختلالات و شرایط مربوط به گوش، بینی، گلو و ساختارهای متصل سر و گردن تخصص دارند. این کلینیک ها توسط متخصصان پزشکی متخصص به نام پزشکان گوش و حلق و بینی کار می کنند.

خدمات ارائه شده در کلینیک های گوش و حلق و بینی متنوع است و طیف وسیعی از مسائل پزشکی را پوشش می دهد و مراقبت جامع را برای بیماران در هر سنی تضمین می کند. در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا می شویم.

خدمات تشخیصی

یکی از وظایف اصلی کلینیک های گوش و حلق و بینی تشخیص دقیق است. متخصصین گوش و حلق و بینی با آموزش عالی از تکنیک های تشخیصی پیشرفته برای شناسایی شرایط مختلف استفاده می کنند. 
آن ها ممکن است تاریخچه پزشکی کامل، معاینات فیزیکی انجام دهند و از ابزارهای تخصصی مانند اتوسکوپ، آندوسکوپ و روش های تصویربرداری مانند اشعه ایکس، سی تی اسکن و MRI برای تجسم و ارزیابی مناطق آسیب دیده استفاده کنند. از طریق این روش ها می توانند بیماری هایی مانند عفونت گوش، سینوزیت، اختلالات تارهای صوتی، کم شنوایی و غیره را تشخیص دهند.

خدمات درمانی

کلینیک های گوش و حلق و بینی طیف گسترده ای از گزینه های درمانی را برای شرایط مختلف ارائه می دهند. این درمان ها می توانند هم طبی و هم جراحی باشند. به عنوان مثال آن ها می توانند آنتی بیوتیک برای عفونت گوش تجویز کنند، داروهای آلرژی را برای احتقان بینی توصیه کنند و صدا درمانی را برای مشکلات تارهای صوتی پیشنهاد کنند.

 در مواردی که مداخله جراحی ضروری است، متخصصان گوش و حلق و بینی برای انجام روش ‌های مختلف مانند برداشتن لوزه، آدنوئیدکتومی، جراحی سینوس و حتی روش ‌های پیچیده مانند کاشت حلزون برای کاهش شنوایی شدید آموزش دیده‌ اند.

خدمات شنوایی و تعادل

خدمات شنوایی و تعادل

از دست دادن شنوایی و اختلالات تعادل، مشکلات رایجی است که کلینیک های گوش و حلق و بینی به آن می پردازند. این کلینیک ها ارزیابی های شنوایی جامع از جمله ادیوگرام را برای ارزیابی میزان کم شنوایی ارائه می دهند. 
آن ها همچنین مشاوره و تنظیمات سمعک را ارائه می دهند. متخصصان گوش و حلق و بینی می توانند شرایطی مانند وزوز گوش (زنگ در گوش) و سرگیجه را تشخیص داده و مدیریت کنند، که اغلب با همکاری شنوایی شناسان برای ارائه مراقبت های جامع کار می کنند.

خدمات آلرژی و سینوس

سینوزیت مزمن و آلرژی می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی فرد تأثیر بگذارد. کلینیک های گوش و حلق و بینی ارزیابی های جامعی را برای تعیین علل زمینه ای این مسائل ارائه می دهند. آنها مدیریت پزشکی را از طریق داروهای تجویزی و درمان های آلرژی ارائه می دهند و در برخی موارد، ممکن است مداخله جراحی را برای کاهش مشکلات مربوط به سینوس توصیه کنند.

خدمات اطفال

کودکان همچنین می توانند طیف وسیعی از مشکلات گوش، بینی و گلو را تجربه کنند. کلینیک های گوش و حلق و بینی برای تشخیص و درمان بیماری هایی مانند عفونت های مکرر گوش، التهاب لوزه ها و تاخیر در گفتار در بیماران اطفال مجهز هستند. آن ها همچنین ممکن است به شرایط مادرزادی مانند شکاف کام و اختلالات شنوایی در کودکان رسیدگی کنند.

خدمات زیبایی و ترمیمی

برخی از کلینیک های گوش و حلق و بینی، روش های زیبایی و ترمیمی را برای صورت، گردن و گوش ارائه می دهند. اینها ممکن است شامل رینوپلاستی (تغییر شکل بینی)، اتوپلاستی (تغییر شکل گوش) و روش هایی برای اصلاح عدم تقارن صورت ناشی از ضربه یا شرایط مادرزادی باشد.

معرفی 10 کلینیک برتر گوش و حلق و بینی در تهران

 در این قسمت به معرفی 10 کلینیک برتر گوش و حلق و بینی در تهران به همراه پزشکان مجرب در این زمینه می پردازیم.

درمانگاه گوش و حلق و بینی بیمارستان یاس

شما می توانید درمانگاه تخصصی گوش و حلق و بینی بیمارستان یاس در تهران را انتخاب کنید و تمامی خدمات گوش و حلق و بینی را با پزشکان مجرب یک جا داشته باشید.
آدرس: خیابان نجات الهی شمالی،خیابان میرزای شیرازی،جنب خیابان سرو
شماره تماس: 42046

بیمارستان شهید شوریده

بیمارستان شهید شوریده

بیمارستان شهید شوریده نه تنها مکانی برای خدمات درمانی کارکنان جهاد کشاورزی است بلکه شما می توانید به عنوان بیمار عادی نیز برای بخش گوش و حلق و بینی آن رزرو وقت داشته باشید.
آدرس: تهران ، خیابان کارگر ، میدان پاستور ، خیابان پاستور شرقی ، موسسه پزشکی شهید شوریده
شماره تماس: 02166956767, 02166956766, 02166956765, 02166956764, 02166956763

کلینیک تخصصی گوش و شنوایی هییرپلاس

از دیگر کلینیک های تخصصی گوش و حلق و بینی در تهران که در زمینه گوش و شنوایی هم خدمات ارائه می دهد هییرپلاس است. 
آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، بین چهار راه سرو (پاک‌‌‌نژاد) و میدان کتاب، پلاک ۱۱۵، طبقه‌ی دوم
شماره تماس: 02122111315

دکتر گیلدا گیوه چی

در میان 10 کلینیک برتر گوش و حلق و بینی شما می توانید از دکتر گیلدا گیوه چی برای انواع بیماری ها در این زمینه و البته جراحی ها وقت بگیرید.
آدرس: تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، مرکز خرید سانا، واحد ۴۱۰ اداری
شماره تماس: ۰۲۱۴۰۲۲۰۷۱۴

كلینیك گوش ‎و حلق‎ و بینی بیمارستان جم

كلینیك گوش ‎و حلق‎ و بینی بیمارستان جم

کلینیک گوش و حلق و بینی بیمارستان جم نیز با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز بهترین خدمات را برای شما فراهم می کند.
آدرس: تهران خیابان مطهری خیابان فجر
شماره تماس: ۸۴۱۴۱-۰۲۱ داخلی ۵۰۷ یا ۵۹۴

کلینیک جراحی گوش، حلق و بینی بیمارستان ابن سینا

پزشکان در کلینیک بیمارستان ابن سینا بهترین خدمات در زمینه گوش و حلق و بینی را ارائه می دهند که شما می توانید وقت خود را با آن ها رزرو کنید.
آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار آیت الله کاشانی
شماره تماس: 02147900

دکتر سمانه زند

یکی از بهترین پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی که می توانید نام ایشان را در میان 10 کلینیک برتر گوش و حلق و بینی در تهران مشاهده کنید دکتر سمانه زند است.
آدرس: خیابان شریعتی،جنب حسینیه ارشاد،بن بست ارشاد،پلاک۱،ساختمان پزشکان برگزیده،طبقه همکف ،واحد ۵
شماره تماس: 02122889422

دکتر یاسر نصوری

دکتر یاسر نصوری نیز از پزشکانی است که رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا است و شما می توانید از طریق تماس یا اینترنت وثت خود را رزرو کنید.
آدرس: خیابان ولی عصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک ۳۴، واحد ۲
شماره تماس: 02188675757

دکتر سیدراضی حشمتی

دکتر سید راضی حشمتی متخصص گوش و حلق و بینی در تهران بوده که ایشان نیز دارای رضایت بالا در بین مراجعان خود است.
آدرس: زعفرانیه خیابان آصف،ساختمان آصف ،پلاک ۳۳
شماره تماس: 02122181392

دکتر مسعود حسن پور

در میان کلینیک برتر گوش و حلق و بینی در تهران دکتر مسعود حسن پور نیز یکی از بهترین ها در نظر گرفته می شود که می توانید خدمات در این زمینه را از ایشان دریافت کنید.
آدرس: سعادت آباد - بلوار فرحزادی.روبروی اریکه ایرانیان .خیابان عباسی اناری .پلاک ۵۱.طبقه همکف.واحد ۲۲
شماره تماس: 02188596627

سخن پایانی
10 کلینیک برتر گوش و حلق و بینی در تهران با استفاده از پزشکان مجرب در این زمینه و هم چنین استفاده از ابزارها و دستگاه های به روز بهترین خدمات را برای مراجعان فراهم می کنند. تنها کافی است پزشک یا کلینیک نزدیک به خود را پیدا کنید تا از خدمات بهره ببرید.
 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید