دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر ریه در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

کلینیک ریه مجموعه‌ای از مراکز درمانی است که در زمینه تشخیص، درمان، و پیگیری بیماران با بیماری‌ها و اختلالات مرتبط با سیستم تنفسی و ریه فعالیت می‌کنند. این کلینیک‌ها معمولاً توسط تیم پزشکان و متخصصانی اداره می‌شوند که در زمینه پزشکی داخلی، پلی‌بیولوژی ریه، آنکولوژی ریه و سایر تخصص‌های مرتبط تخصص دارند.

امروزه به دلیل وجود کرونا کار متخصصان ریه به شدت افزایش یافته و آمار مراجعین به مطب‌های این دسته از متخصص‌ها روند صعودی دارد. به علاوه عوامل مختلفی نظیر عفونت، ژنتیک و سیگار کشیدن باعث ایجاد بیماری‌های ریوی می‌شود.

هر چند که متخصص گوش، حلق، بینی می‌تواند مشکلات آلرژیک یا سرما خوردگی را درمان کند، اما در صورت ادامه دار بودن بیماری و بروز علائم بیشتر حتما باید توسط متخصص ریه معاینه شود. تهران از شهرهایی است که به دلیل آلودگی هوا مشکلات ریوی بسیاری را نیز در آن شاهده هستیم. از این رو افراد به دنبال کلینیک‌های معتبر در این زمینه هستند.

جهت آشنایی با 10 کلینیک برتر ریه در تهران با ما تا انتهای این مقاله در سایت خوب میشی همراه باشید.

بیماری‌های ریوی به چه صورت هستند و چه علائمی دارند؟

به طور کلی بیماری‌های ریوی به سه دسته تقسیم می‌شوند. بیماری‌هایی که موجب درگیر شدن عروق خونی در ریه هستند که فشار خون ریوی در این دسته جای دارند. مورد دوم بیماری‌هایی هستند که به دیواره قفسه سینه حمله‌ور می‌شوند، این نوع بیماری‌ها بیشتر به دلیل چاقی رخ می‌دهند که اختلالات عضلانی و عصبی نام دارند. مورد آخر نیز بیماری‌هایی که موجب مسدود شدن ریه می‌شوند که نظیر آسم، سرطان ریه، برونشیت، سل و آمفیزم می‌باشند. علائم اینگونه بیماری‌ها مواردی همچون درد قفسه سینه، سرفه خشک، تنفس با صدای خس و خس، تب، کاهش وزن، تغییر رنگ ناخن، نامنظم بودن ریتم قلب و احساس درد پشت جناغ سینه هستند.

آگاهی با 10 کلینیک برتر ریه در تهران

کسانی که می‌خواهند سلامت ریه‌ آن‌ها در خانه تامین شود، می‌بایست شرایط و نکاتی را رعایت کنند. این موارد همچون تمیز نگه داشتن خانه، استفاده از محصولات پاک کننده طبیعی، به کار گیری گیاه و تصفیه کننده هوا می‌بایست. با این حال افرادی که مشکل آن‌ها قابل حل نیست به دنبال کلینیک معتبری در تهران هستند. توجه داشته‌باشید که ریه از عضلات مهم در بدن می‌باشد و در صورت آسیب به آن، فرد هزینه‌های زیادی را باید بپردازد.

10 کلینیک برتر ریه در تهران به شرح زیر است. 

کلینیک دکتر علی‌رضا نعمتی

یکی از پزشکان ماهر در زمینه ریه، دکتر علی‌رضا نعمتی می‌باشد. در بین مراجعین آمار رضایت به طور قابل توجه‌ای بالا است و سوابق علمی و تجربیات ایشان کاملا چشمگیر می‌باشد. این متخصص بزرگوار به واسطه اندوخته‌ای زیادی که دارد، موفق به درمان بعضی از بیماری‌های ریه در حدود یک الی چهار هفته است. 
آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به سینما آزادی، پلاک ۴۲۲، طبقه سوم، واحد ۲۰
تلفن: 02188719292

کلینیک دکتر فرید عزیزی 

پزشک متخصصی که در غرب تهران فعالیت می‌کند، دکتر فرید عزیزی نام دارد. تشخیص و درمان‌های ایشان کاملا با مهارت صورت می‌گیرد. از طرفی این پزشک عزیز جهت رفاه حال بسیاری از افراد که توانایی مالی ندارد، در بیمارستان آتیه مشغول به کار هستند. 
آدرس: خیابان ظفر، بالای داروخانه دکتر رفیعی، طبقه ۳، واحد ۹، پلاک ۲۸۳
تلفن: 02126400787

مطب دکتر محمود امینی

پزشک دیگری که در زمینه تخصص ریه فعالیت دارد، دکتر محمود امینی نامیده می‌شود. این پژوهشگر و استاد دانشگاه که مقاله‌های بسیاری در حوزه طرح‌های پژوهشی و سخنرانی‌های مختلفی در مورد جراحی قفسه سینه و ریه در سرتاسر دنیا داشته‌است. ایشان به طور مداوم به صورت حضوری در مطب پاسخگوی افراد هستند. با این حال می‌توانید به صورت آنلاین نیز با ایشان در ارتباط باشید.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی ولیعصر، بین چهارراه مختاری و امیریه، پلاک ۲۰۰
تلفن: 02153283000

مطب دکتر بهزاد رحمانی

دکتر رحمانی بورد تخصصی ریه، قفسه صدری و تخصصی جراحی عمومی خود را از آمریکا دریافت کرده‌اند. به علاوه ایشان عضو کالج جراحان سینه آمریکا می‌باشند. تخصص جراحی عمومی را نیز از دانشگاه علوم پزشکی تبریز اخذ کرده‌اند. ایشان با زحمت و تجربه‌های خود رئیس انجمن فوق تخصصی جراحان ایران و انجمن علمی جراحان عمومی ایران نیز می‌باشند. خدماتی ایشان ارائه می‌دهند، مواردی همچون تغییرات مادرزادی قفسه سینه، درمان تنگی نفس، تست ریه، درمان ناهماهنگی‌های موجود درون قفسه سینه و جراحی تخصصی ریه می‌باشد. 
آدرس: تهران، امیرآباد، خیابان کارگر شمالی، ساختمان پزشکان هیات، طبقه سوم
تلفن: 02166429612

مطب دکتر انیس فرد موسوی 

یکی دیگر از پزشکان متخصص در زمینه ریه، دکتر انیس فرد موسوی نامیده می‌شود. ایشان هم اکنون دارای ۲۷ سال سابقه پژوهشی و آموزشی در زمینه بیماری‌های داخلی به ویژه بیماری‌های تنفسی دارند. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی هستند و یکی از گزینه‌های برتر برای مراجعه شما عزیزان محسوب می‌شوند. خدماتی که ایشان در مطب خود انجام می‌دهند، مواردی نظیر درمان انواع سرطان ریوی، عفونت ریه، درمان آسم و تشخیص انواع بیماری‌های تنفسی است.
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار محمدعلی کشاورز، جنب املاک طراحان، پلاک ۴، طبقه ۱
تلفن: 02122096497

همچنین میتوانید بخوانید:پنومونی ریه چیست؟ | همه چیز درباره درمان و علائم

مطب دکتر مریم السادات تهرانی

دکتر تهرانی تحصیلات خود را در دانشگاه تهران گذارنده‌اند. ایشان پس از پایان تحصیل به عنوان استادیار و هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع به کار نمودند. ایشان هم اکنون ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه درمان‌های بیماری‌های داخلی و تنفسی دارند. دکتر تهرانی مقاله‌های معتبری در کنفرانس‌ها و ژورنال‌های داخلی و بین المللی ارائه داده‌اند.
آدرس: تهران، جلال آل احمد، خیابان آرش مهر، میدان کوشک، پلاک ۲۶، طبقه ۲
تلفن: 02188485747

مطب دکتر علی‌رضا ثابت‌پور

دکتر ثابت‌پور دوره تخصصی و فلوشیپ خود را در کالج انگلستان گذارنده‌است. ایشان همچنین مقالات زیادی در زمینه بیماری‌های ریه و پیوند ریه تاکنون انجام داده‌اند و در مجلات معتبر به چاپ رسیده‌است. خدماتی که ایشان ارائه می‌دهند، همچون فلوشیپ بیماری ریه و درمان بیماری‌های سرطان ریه می‌باشد.
آدرس: تهران، گیشا، انتهای خیابان ۱۳، ساختمان دنیز، زنگ ۵۰۳
تلفن: 02186112608

مطب دکتر رامیز کامرانی 

دکتر رامیز کامرانی دارای تخصصی داخلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌باشند. ایشان مدرک فوق تخصص خود را در زمینه درمان بیماری‌های ریه و مشکلات تنفسی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت نمودند. به علاوه ایشان هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشند و بورد تخصصی خود را با درجه بالایی اخذ کردند.
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، روبروی بیمارستان تهران، کوچه ششم، ساختمان پزشکان فراز، طبقه دوم
تلفن: 02188526986

مطب دکتر مهرناز اسدی

دکتر اسدی دارای گواهینامه بین المللی ریه از انجمن ریه اروپا می‌باشند و زمینه اصلی فعالیت ایشان تشخیص و درمان سرطان‌های ریه در تهران است. ایشان دارای مطب معتبر هستند و جهت حال رفاه مردم در بیمارستان‌های شریعتی و تهران فعالیت می‌کنند.
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، پایین تر از میدان، خیابان فیروزه، پلاک ۲۸، طبقه ۲، واحد ۸
تلفن: 02188893045

مطب دکتر محمد رضایی

دکتر محمد رضایی فوق تخصص ریه کودکان می‌باشند. ایشان نفر اول بورد تخصصی ریه کودکان کشور بودند و هم اکنون نایب رئیس انجمن علمی ریه کودکان ایران نیز هستند. ایشان استادیار سابق دانشگاه تهران و بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بوده‌است. در حال حاضر دکتر رضایی عضو انجمن ریه اروپا و همچنین انجمن ریه آمریکا هستند
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان سرو غربی، طبقه سوم، واحد ۲۴
تلفن: 09397778818

سخن آخر 
اهمیت ریه بعد از کرونا دو چندان شده‌است. افرادی که درگیر این انواع بیماری‌های تنفسی هستند، همواره از درد ریه رنج می‌برند. تهران از شهرهایی است که همواره متقاضیان زیادی به جهت درمان ریه دارد. در این مقاله به معرفی 10 کلینیک برتر ریه در تهران پرداخته‌شد. این نکته را نیز به یاد داشته‌باشید که نگهداری و مراقبت از ریه در سلامت شما نقش موثری دارد و حیات شما به این عضو وابسته است.

برچسب ها:
ریه
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید