دندانپزشکی و سلامت دهان

معرفی 10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران و خدمات آن ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اورولوژی (Urology) یک رشته پزشکی است که به تشخیص و درمان مسائل مرتبط با سیستم ادراری در مردان و زنان می‌پردازد. این شاخه پزشکی شامل تشخیص و درمان بیماری‌هایی مانند عفونت‌های مجاری ادراری، سنگ کلیه، سرطان‌های ادراری، بیماری‌های پروستات، ناتوانی جنسی، نارسایی کلیه، اختلالات ادراری و دیگر مشکلات مرتبط با سیستم ادراری می‌باشد.

10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران


اگر شما هم به تازگی دچار مشکلات مجاری ادرار و کلیه شده اید، یا اینکه به دنبال یک پزشک برای چکاپ پروستات هستید، نیاز است تا درباره بهترین پزشکان و کلینیک های اورولوژی اطلاعات کسب کنید. این پزشکان و کلینیک ها در تمام شهرها از جمله تهران وجود دارند. به همین علت تصمیم گرفتیم تا 10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران به همراه پزشکان مطرح در این زمینه را معرفی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذاریم.

خدمات ارائه شده در کلینیک های اورولوژی


کلینیک های اورولوژی از مراکز پزشکی تخصصی هستند که بر تشخیص، درمان و مدیریت اختلالات مربوط به دستگاه و مجاری ادراری و دستگاه تناسلی مردان تمرکز دارند. این کلینیک ها طیف وسیعی از خدمات را به بیماران در هر سنی، از کودکان تا بزرگسالان، ارائه می دهند که به شرایط مختلف دستگاه ادراری رسیدگی می کنند. کلینیک های اورولوژی با ارائه مراقبت های جامع و گزینه های درمانی متناسب با نیازهای هر بیمار، نقش حیاتی در حفظ سلامت و رفاه کلی افراد ایفا می کنند.

همچنین میتوانید بخوانید: اورولوژی چیست + همه چیز درباره متخصص اورولوژی

درمان عفونت های دستگاه ادراری (UTIs)

کلینیک های اورولوژی معمولا تخصص لازم برای تشخیص و درمان عفونت های مجاری ادراری را دارند. این کلینیک‌ ها از ابزارهای تشخیصی پیشرفته و برنامه ‌های درمانی شخصی ‌سازی شده برای کاهش ناراحتی و درد مرتبط با UTI استفاده می ‌کنند.

سلامت کلیه و مدیریت سنگ

کلینیک های اورولوژی در حوزه سلامت کلیه نیز فعالیت داشته و خدمات مربوط به تشخیص و درمان سنگ کلیه را ارائه می دهند. تکنیک ‌های پیشرفته مانند سنگ شکنی با موج شوک خارج از بدن (ESWL) و جراحی ‌های کم تهاجمی برای اطمینان از تسکین بیماران از درد ناشی از سنگ کلیه استفاده می ‌شوند.

مراقبت از پروستات: غربالگری سرطان و فراتر از آن

سلامت پروستات در مردان، به عنوان اولویت در کلینیک های اورولوژی در نظر گرفته می شود. این کلینیک ‌ها خدماتی را شامل غربالگری سرطان پروستات و طیف وسیعی از گزینه ‌های درمانی، از نمونه ‌برداری تا مداخلات جراحی، تضمین مراقبت جامع برای بیماران، گسترش می ‌دهند.

مقابله با چالش های سلامت باروری مردانه

کلینیک های اورولوژی رویکردی عالی برای چالش های سلامت باروری مردان ارائه می دهند. بیماران می توانند به دنبال تشخیص و درمان بیماری هایی مانند اختلال نعوظ، بهره مندی از مشاوره مناسب، داروها و گزینه های درمانی برای بهبود کیفیت زندگی خود باشند.

سلامت ارولوژی زنان

کلینیک های اورولوژی به سلامت مردان محدود نمی شوند. آن ها هم چنین نقش اساسی در بهزیستی ارولوژی زنان دارند. شرایطی مانند بی اختیاری ادرار و افتادگی اندام لگن تشخیص متخصص و طیف وسیعی از درمان ها را در این کلینیک ها پیدا می کند.

مقابله با سرطان های اورولوژی

کلینیک های اورولوژی در مبارزه با سرطان های اورولوژی، از جمله سرطان هایی که مثانه، کلیه و بیضه ها را تحت تاثیر قرار می دهند، شرکت می کنند. اورولوژیست ها با همکاری نزدیک با انکولوژیست ها، استراتژی های درمانی شخصی سازی شده ای را ایجاد می کنند که ترکیبی از جراحی، شیمی درمانی و پرتودرمانی است.

دقت از طریق جراحی های کم تهاجمی

تکنیک های نوآورانه مانند جراحی های کم تهاجمی و با کمک رباتیک، کلینیک های اورولوژی را متحول کرده است. این رویکردهای پیشرفته کاهش زمان بهبودی و ناراحتی پس از عمل را تضمین می‌کنند، به ویژه در روش‌هایی مانند پروستاتکتومی و نفرکتومی.

مدیریت شرایط مزمن

کلینیک های اورولوژی به طور ماهرانه ای بیماری های مزمن مانند سیستیت بینابینی و مثانه نوروژنیک را مدیریت می کنند. بیمارانی که از این شرایط رنج می‌برند در تخصص کلینیک ‌ها و برنامه‌ های درمانی می توانند خدمات مفیدی را دریافت کنند.

مراقبت های پیشگیرانه و سلامتی جامع

کلینیک های اورولوژی تاکید زیادی بر مراقبت های پیشگیرانه دارند و تلاش می کنند تا بیماران را در مورد حفظ سلامت اورولوژیکی بهینه آموزش دهند. از تنظیم سبک زندگی گرفته تا توصیه های غذایی، این کلینیک ها راهنمایی های کل نگر را برای افزایش رفاه ارائه می دهند.

معرفی 10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران

بعد از اینکه دانستیم کلینیک های اورولوژی چه خدماتی را ارائه می دهند، نوبت به آن می رسد که برای اینکه بهترین خدمات را دریافت کنید، 10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران را معرفی کنیم. 

کلینیک اورولوژی الهام

کلینیک ارولوژی الهام در غرب تهران قرار گرفته است که متشکل از تیم پزشکان مجرب بوده که می توانند بیماری های اورولوژی را درمان کنند.
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، دویست متر بالاتر از بلوار دادمان، کوچه ناخدا محتاج، انتهای بن بست، پلاک یک، طبقه یکش
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۹۱۵۲۳

کلینیک اورولوژی بیمارستان تهران کلینیک

شما می توانید بهترین خدمات اورولوژی را از کلینیک بیمارستان تهران کلینیک دریافت کنید. این کلینیک نیز با پزشکان مجرب امکان درمان تمامی بیماری ها در این زمینه را فراهم می کند.
آدرس: تهران – قائم مقام فراهانی – بالاتر از خیابان مطهری (تخت طاووس) – بیمارستان تهران کلینیک
شماره تماس: ۸۸۷۱۲۹۳۱

کلینیک تخصصی اورولوژی حضرت فاطمه

تمامی مشکلات اورولوژی از جملع کلیه، عفونت های مجاری ادرار، پروستات و دیگر بیماری ها در این زمینه را می توان در کلینیک تخصصی حضرت فاطمه در اختیار داشت.
آدرس: ایستگاه مترو شهرری، میدان‌هادی ساعی، کوچه جنب فروشگاه رفاه، پلاک 1
شماره تماس:55955753

کلینیک اورولوژی مهراد

کلینیک اورولوژی مهراد با رویکرد منحصر به فرد خود در تجمیع کلیه خدمات تشخیصی و درمانی اورولوژی زیر یک سقف متمایز است. شما می توانید از این کلینیک به عنوان یکی از 10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران نیز وقت دریافت کنید.
آدرس: تهران، خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پلاک ۱۰۰، واحد ۱۰۲
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۳۵۵۷۳

کلینیک اورولوژی و ناباروری یوروطب

برای شما این امکان وجود دارد که از کلینیک ارورولوژی یوروطب نیز بهترین خدمات را در زمینه اورولوژی و مشکلاتی در این زمینه دریافت کنید.
آدرس: تهران – شهرک غرب – خیابان دادمان – جنب بیمارستان آتیه – ساختمان پزشکان – طبقه دوم
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۴۲

دکتر امیر ایجادی

از دیگر پزشکان مجرب در میان 10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران دکتر امیر ایجادی است که بهترین خدمات را برای مراجعان خود در اختیار دارد.
آدرس: تهران، تهران، خیابان پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهر، پلاک 133، طبقه اول، واحد 3
شماره تماس: 02122771558

دکتر سعید صادق زاده

از دیگر پزشکانی که در این زمینه قادر به درمان تمام بیماری های مربوط به اورولوژی هستند، دکتر سعید صادق زاده است که شما می توانید وقت خود را با ایشان نیز به راحتی رزرو کنید.
آدرس: تهران، تهران، پاسداران، بالاتر از دشتستان هفتم، روبه روی درب باشگاه بانک مرکزی، ساختمان مشاورین هوشمند(داروخانه وحدت)، طبقه ۴، واحد ۲۹
شماره تماس: 09055449619

دکتر امیر ملک احمدی

در میان 10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران دکتر امیر ملک احمدی نیز قرار دارد که تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) و شما می توانید وقت خود را با ایشان نیز تنظیم کنید.
آدرس: تهران،تقاطع میر داماد و شریعتی ، جنب داروخانه میر داماد ، پلاک 2، نیم طبقه سوم، واحد 16
شماره تماس: 02122924096

  دکتر محمدرضا جعفری

اگر در منطقه نیاوران زندگی می کنید و مشکلاتی در حیطه اورولوژی دارید، می توانید وقت خود را با دکتر محمد رضا جعفری تنظیم کنید. 
آدرس: نیاوران، سه راه مژده، خیابان مقدسی، بالای هایپر میوه ارمتوک، پلاک 2، واحد 2
شماره تماس: 02188196449

دکتر فرشاد نامداری

یکی دیگر از پزشکان به نام و مجرب دکتر فرشاد نامداری است که در زمینه اورولوژی تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) داشته و رضایت بالایی را از میان مراجعان کسب کرده است.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر(عج) ، پایین تر از ونک، جنب پل همت، بن بست سیدالشهدا ، پلاک 8، واحد 1
شماره تماس: 02188776801
سخن پایانی
اگر مشکلاتی در زمینه اورولوژی دارید و ساکن شهر تهران هستید، آشنایی با 10 کلینیک برتر اورولوژی در تهران یکی از بهترین اطلاعاتی است که در این باره می توانید کسب کنید. شما می توانید کلینیک نزدیک به محل زندگی خود را انتخاب کرده و از خدمات آن ها استفاده کنید.
 

برچسب ها:
اورولوژیست
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله