دندانپزشکی و سلامت دهان

10 کلینیک برتر ارتوپدی در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

ارتوپدی یک تخصص پزشکی است که در تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات و آسیب‌های مربوط به سیستم عضلانی و اسکلتی سر و کار دارد. این پزشکان متخصص به بررسی و درمان مشکلات مربوط به استخوان‌ها، مفاصل، عضلات، رباط‌ها و بافت‌های نرم مانند کف پاها، دست‌ها، کمر، گردن و شانه می‌پردازند.

بسیاری از افراد مخصوصا کسانی که سن بالایی دارند، در طول زندگی خود دچار مشکلات سیستم حرکتی می‌شوند. در ابتدا به پزشک عمومی مراجعه می‌کنند، بعد از معاینه آن‌ها به پزشک ارتوپد ارجاع داده می‌شوند. حوزه و فعالیت علم ارتوپد بسیار گسترده است و مواردی همچون جراحی زانو، دست، تومورهای استخوانی و ... در بر می‌گیرد. در این بین معرفی 10 کلینیک برتر ارتوپدی در تهران شما را در انتخاب کلینیک کمک شایانی می‌کند. در نتیجه با ما تا انتهای این مقاله در سایت خوب میشی همراه باشید. 

علم ارتوپد چیست؟

به طور کلی ارتوپدی رشته‌ای از علم پزشکی می‌باشد که به درمان آسیب‌ها و بیماری‌های سیستم حرکتی، اسکلتی و عضلانی می‌پردازد. متخصصان این زمینه بعد از طی دوره پزشکی عمومی، اخذ دانشنامه دکترای عمومی، گذراندن دوره رزیدنتی چهار ساله و طی کردن مرحله به مرحله امتحانات تخصصی ارتوپدی، مدرک تخصصی به آن‌ها اعطا می‌شود. بعضی از متخصصان ارتوپدی با طی مراحل چند ماه یا چند ساله در زیر شاخه‌های ارتوپدی عنوان فلوشیپ فوق تخصصی خود را دریافت می‌کنند. 

10 کلینیک برتر ارتوپدی در تهران

همانطور که گفته شد متخصصان ارتوپد بسیاری از بیماری‌ها و آسیب‌های مربوط به استخوان، ماهیچه، تاندون، رباط و مفاصل را درمان می‌کنند. از مهم‌ترین این بیماری‌ها مواردی همچون رگ به رگ شدن مفاصل، کشیدگی عضلات، در رفتگی، بیماری‌های ستون فقرات، تغییر شکل ستون فقرات، بیماری عفونی استخوان، استئومیلیت، سرطان استخوان، بیماری مادرزادی استخوان، آرتروز، کمردرد، دیسک کمر، زانو درد، پوکی استخوان، نرمی استخوان، پای چنبری، آسیب‌های ورزشی، درد لگن، درد مچ دست، دست درد، پا درد، درد شانه، تعویض مفصل زانو و تعویض مفصل لگن می‌باشد. حال به بررسی 10 کلینیک برتر ارتوپدی در تهران می‌پردازیم.

کلینیک دکتر محمدرضا صادقی 

اولین پیشنهاد ما کلینیک دکتر محمدرضا صادقی است. ایشان پزشک عمومی خود را از دانشگاه تهران اخذ کرده‌اند. پس از آن به آلمان و روسیه رفته و دوره‌ی فلوشیپ زانو و کتف را در این دو کشور به پایان رسانده‌اند. خدماتی که ایشان ارائه می‌دهند، مواردی همچون درمان بیماری‌های زانو، بیماری‌های دست، مشکلات ستون فقرات، بیماری‌های سیستماتیک و مشکلاتی در نواحی لگن می‌باشد.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ۳۲، ساختمان پزشکان یاس، طبقه ۵
تلفن: 02128421446

کلینیک دکتر بیژن ولی اللهی

دکتر بیژن ولی اللهی متخصص ارتوپد و دارای فوق تخصص جراحی مچ پا می‌باشند. ایشان پایه گذار رشته جراحی مچ پا در دانشگاه علوم پزشکی هستند. دکتر بیژن ولی اللهی دوره تکمیلی فلوشیپ جراحی مچ پا را در کشورهای سوئیس، آلمان، فرانسه، هلند و ایتالیا گذارنده‌اند و دارای تخصص و مهارت بالایی در این رشته می‌باشند.
آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، کوچه هفدهم، ساختمان عرفان، طبقه اول، واحد ۱۰۲
تلفن: 02122400054

کلینیک دکتر محمد قریشیان

دکتر قریشیان بورد تخصصی خود را با درجه بالایی از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده‌اند و بعد از مدتی به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد مشغول به فعالیت شدند. ایشان زمینه فوق تخصصی شانه و آرنج را به مدت ۷ ماه در کشور ایتالیا و یک سال در آمریکا ادامه دادند. 
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، ساختمان پایدار، طبقه هشتم، واحد ۸۰۱
تلفن: 09029996327

کلینیک دکتر افشین اقدامی

دکتر اقدامی متخصص بیماری‌های استخوان و مفاصل در تهران هستند. ایشان فارغ التحصیل از دانشگاه ایران می‌باشند. همچنین دوره تکمیلی آرتروسکوپی و تعویض مفاصل را در اروپا و آمریکا گذارنده‌اند. این تجربیات باعث شده تا ایشان عضو آکادمی جراحان ارتوپد در آمریکا باشند. 
آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، روبروی بیمارستان جم، ساختمان ارغوان، طبقه اول، واحد ۳
تلفن: 02188492508

کلینیک دکتر محمدرضا مقیمی

دکتر محمدرضا مقیمی به عنوان یکی از پزشکان متخصص در زمینه ارتوپد شناخته می‌شوند. ایشان تاکنون بیش از ۱۵ هزار جراحی ارتوپد را با موفقیت در کارنامه پزشکی خود به ثبت رسانده‌است. خدماتی که ایشان در کلینیک ارائه می‌دهند، مواردی همچون تعویض مفصل زانو، آرتروز زانو، درمان زانو ضربدری، آرتروسکوپی زانو و مشکلاتی به این شکل می‌باشد.
آدرس: تهران، اتوبان صدر، ابتدای خیابان قلندری جنوبی، پلاک ۲۱
تلفن: 02179184000

کلینیک دکتر علی یگانه

دکتر یگانه هم اکنون عضو انجمن ارتوپدی آمریکا می‌باشند. به علاوه ایشان دوره تکمیلی تعویض مفاصل زانو را در کشور اتریش گذارنده‌اند. همچنین فلوشیپ جراحی زانو و لگن را در سال ۱۳۹۳ کسب نمودند. به همین دلیل یکی از گزینه‌های خوب درمان مشکلات زانو و لگن محسوب می‌شوند.
آدرس: تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، نبش کوچه تلاش، پلاک سوم، واحد ۱۰
تلفن: 02188881082

همچنین میتوانید بخوانید: ویژگی‌ های یک متخصص ارتوپد چیست؟

دکتر حمید حصاری کیا

یکی دیگر از متخصصان بخش ارتوپد، دکتر حمید حصاری کیا نام دارند. ایشان دارای مدرک فوق تخصصی جراحی ستون فقرات هستند و فعالیت درمانی دکتر حصاری بیشتر در حوزه تنگی کانال نخاع، درمان بیماری‌های ستون فقرات، دفورمیتی و دیسک می‌باشد.
آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان کی نژاد، نبش کوچه قریب، ساختمان پزشکان قریب، طبقه ۴، واحد ۱۰
تلفن: 02126643539

کلینیک ماهان

کلینیک ماهان خدمات تخصصی و فوق تخصصی خود را در زمینه‌ی ارتوپدی و جراحی ارتوپدی شروع به فعالیت کرده‌است و به صورت روزانه ظرفیت پذیرش ۱۰۰ بیمار را دارد. این مرکز با مجموعه متخصص و تیم پزشکی خود تا به امروز توانسته در زمینه‌ بیماری‌هایی همچون زانو، ارتوپدی اطفال، اندام‌های فوقانی، ستون فقرات و دیگر بیماری‌های مفصلی خدمات را به بیماران ارائه می‌دهد.
آدرس: تهران، خیابان مطهری، بعد از قائم مقام فراهانی، کوچه مدائن، ساختمان پزشکان ماهان، طبقه ۳
تلفن: 02188865798

کلینیک دکتر بهنام نصیری

دکتر نصیری توانسته‌اند تاکنون بسیاری از بیماری‌های مرتبط با مفاصل و استخوان را به خوبی درمان کنند. به علاوه ایشان قادر به درمان بیماری‌های همچون تعویض مفصل لگن، آرتروسکوپی زانو، درمان بیماری‌های مرتبط با ستون فقرات و تعویض مفصل شانه می‌باشند.
آدرس: تهران، پاسداران، نرسیده به میدان نوبنیاد، نبش بهارستان، پلاک ۵۷۰، طبقه سوم، واحد ۱۸
تلفن: 02122587977

همچنین میتوانید بخوانید:علت استخوان درد چیست و چگونه می‌توان آن را درمان کرد؟

کلینیک دکتر رضا شیروانی بختیاری 

دکتر شیروانی فارغ التحصیل پزشک عمومی از دانشگاه تهران، فارغ التحصیل دوره ارتوپدی از دانشگاه فردوسی، رتبه برتر آزمون بورد تخصصی سال ۱۳۹۲ و گذراندن دوره‌ تخصصی آسیب ورزشی و آرتروسکوپی از ایتالیا در کارنامه خود دارند. خدمات اصلی ایشان شامل تعویض مفصل زانو، درمان آسیب‌های ورزشی، عمل جراحی آرتروسکوپی و تعویض مفصل ران می‌باشد.
آدرس: تهران، خیابان جردن، ناهید شرقی، پلاک ۲۰، طبقه اول، واحد ۳
تلفن: 09363232312

کلام آخر 
علم ارتوپد شاخه‌ی گسترده‌ای از پزشکی محسوب می‌شود. این علم قادر به درمان بیماری‌های بسیاری می‌باشد. در صورت نبود ارتوپد بسیاری از افراد مقاومت بدنی خود را از دست می‌دادند. به همین جهت اهمیت این علم از گذشته دور تا به امروز بر هیچ فردی پوشیده نیست. در این مقاله به بررسی و معرفی 10 کلینیک برتر ارتوپدی در تهران پرداخته‌شد. این اسامی تنها عده‌ی محدودی از افراد متخصص در حوزه ارتوپد است.

برچسب ها:
ارتوپد
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید