دندانپزشکی و سلامت دهان

جدیدترین دستگاه های لاغری ۲۰۲۴

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

برای اینکه با بهترین و جدیدترین دستگاه های لاغری ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید، در ادامه این بخش با خوب میشی همراه بمانید.

برای خلاص شدن از شر چربی های سرسخت در نواحی مانند شکم، کمر، پشت و ران، باید ورزش کرد. اما اگر با وجود ورزش، نتایجی را مشاهده نکردید، می توانید از بهترین دستگاه های لاغری یا دستگاه کاویتاسیون استفاده کنید تا به خلاص شدن از شر آخرین ذره چربی که همیشه ارزو داشتید از شر آن خلاص شوید، کمک کند. در حال حاضر، دستگاه های لاغری، برای کانتور کردن بدن و کاهش سلولیت محبوب شده اند. این دستگاه ها برای لاغری بدن نیز عالی هستند؛ زیرا غیر تهاجمی بوده و از امواج گرما و صدا برای کمک به کاهش سلولیت و چربی اضافی بدن استفاده می کنند.

دستگاه های لاغری معمولا از الکترود برای رساندن انرژی حرارتی هدفمند به پوست استفاده می کنند. این می تواند گردش خون را افزایش دهد، التهاب را کاهش داده، واحد چربی را گرم کند و به کشتن باکتری هایی که به آکنه کمک می کنند کمک کند.

برای اینکه با بهترین و جدیدترین دستگاه های لاغری ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید، در ادامه این بخش با خوب میشی همراه بمانید.

 

پیشنهاد مطالعه: تاثیر ماساژ شکم برای لاغری + آموزش ماساژ مخصوص شکم

 

دستگاه لاغری چیست؟

دستگاه لاغری

دستگاه لاغری یا دستگاه‌ کاویتاسیون (Cavitation machine) یکی از دستگاه هایی است که برای درمان زیبایی غیرتهاجمی مورد استفاده قرار می گیرند و در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این دستگاه ها از امواج اولتراسونیک برای شکستن سلول های چربی استفاده می کنند و در نتیجه ظاهری باریک تر و خوش تراش تر را برای بدن ایجاد می کنند. 

دستگاه‌های کاویتاسیون یا دستگاه های لاغری، جایگزین عالی برای لیپوساکشن که یک روش جراحی است که هزینه بر بوده و به زمان بهبودی طولانی‌ تری نیاز دارد، باشد. همچنین نشان داده شده است که دستگاه های لاغری برای کاهش ظاهر سلولیت و کانتور کردن بدن موثر هستند. اما با این حال، توجه به این نکته ضروری است که آنها جایگزین یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم نیستند. در حالی که این دستگاه ها می توانند به هدف قرار دادن نواحی سرسخت چربی کمک کنند، اما برای بهترین نتایج باید در کنار یک سبک زندگی سالم استفاده شوند.

هنگامی که درباره بهترین و جدیدترین دستگاه های لاغری ۲۰۲۴ تحقیق می کنید، چند فاکتور حیاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین مورد فرکانس امواج اولتراسوند است. هرچه یک دستگاه دارای فرکانس‌ های بالاتری باشد، می‌ تواند به عمق پوست نفوذ کند و در نتیجه باعث کاهش قابل توجهی در چربی می‌ شود. عامل دوم اندازه دستگاه است. دستگاه های کوچک‌ تر قابل حمل‌ تر هستند و استفاده از آنها در خانه راحت‌ تر است، در حالی که دستگاه های بزرگتر ممکن است قدرتمندتر و موثرتر باشند.

 

پیشنهاد مطالعه: چگونه انگیزه لاغری را در خود ایجاد کنیم؟+بهترین راه حفظ انگیزه لاغری

 

نکات کلیدی برای انتخاب و خرید جدیدترین دستگاه لاغری 2024

هنگامی که به دنبال خرید جدیدترین دستگاه لاغری هستید، چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین محصول را برای نیازهای خود دریافت می کنید. در ادامه به چند فاکتور مهم اساره کردیم که لازم است در نظر داشته باشید:

 

قدرت و فرکانس دستگاه لاغری

قدرت و فرکانس دستگاه لاغری، از جمله فاکتورهای مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند. قدرت دستگاه تعیین می کند که آن دستگاه تا چه اندازه می تواند به پوست نفوذ کند، در حالی که فرکانس تعداد ارتعاشات در ثانیه را تعیین می کند. دستگاهی با قدرت و فرکانس بالاتر در تجزیه سلول های چربی موثرتر خواهد بود.

 

اندازه و قابلیت حمل دستگاه لاغری

اندازه و قابل حمل بودن دستگاه لاغری نیز از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید در نظر گرفته شود. یک دستگاه لاغری بزرگتر ممکن است قدرتمندتر باشد، اما همچنین ممکن است کمتر قابل حمل باشد و جابجایی آن سخت تر باشد. یک دستگاه کوچکتر ممکن است قدرت کمتری داشته باشد، اما ممکن است ذخیره و حمل و نقل آن آسان تر باشد.

 

کاربرپسند بودن دستگاه لاغری

هنگام انتخاب یک دستگاه لاغری، مهم است که در نظر بگیرید که چقدر کاربر پسند است. بر این اساس، باید به دنبال دستگاهی با کنترل های آسان و دستورالعمل های واضح باشید. کارکرد با یک دستگاه لاغری با رابط کاربر پسند آسان‌تر خواهد بود و خطر خطای کاربر را کاهش می‌ دهد.

 

قیمت دستگاه لاغری

قیمت همیشه فاکتور مهمی است که باید در هنگام خرید هر محصولی در نظر گرفت و دستگاه های لاغری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین بهتر است به دنبال دستگاهی باشید که تعادل خوبی بین قیمت و ویژگی ها ارائه می دهد. اگر قیمت پایین یک دستگاه به معنای فدا کردن کیفیت یا ویژگی‌ها است، بهتر است تحت تأثیر قیمت پایین قرار نگیرید.

 

ضماتنامه دستگاه لاغری

در نهایت هنگام انتخاب دستگاه لاغری حتما گارانتی آن را در نظر بگیرید. پیشنهاد می شود به دنبال دستگاهی با گارانتی خوب باشید که هرگونه نقص یا عیبی را پوشش دهد. یک گارانتی خوب به شما آرامش می دهد و از سرمایه گذاری شما محافظت می کند.

 

معرفی جدیدترین دستگاه های لاغری ۲۰۲۴

طی تحقیقات مختلفی که بر روی دستگاه های لاغری انجام شده است، دستگاه های مختلف کاویتاسیون یا لاغری مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته شده اند تا بهترین گزینه‌های موجود معرفی شود. امروزه استفاده از دستگاه‌های لاغری به دلیل توانایی آنها در کاهش سلولیت، سفت کردن پوست و کانتور کردن بدن بدون روش‌های تهاجمی، به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند.

در ادامه، تعدادی از جدیدترین دستگاه های لاغری 2024 با عملکرد بالا که ایمن، موثر و آسان برای استفاده هستند، را معرفی کردیم. 

 

نکته قابل توجه این است که دستگاه های لاغری که در ادامه معرفی کردیم، جز بهترین و جدیدترین دستگاه های لاغری 2024 در سایت آمازون هستند

 

دستگاه لاغری COMFIER Cellulite Massager Remover

دستگاه لاغری COMFIER Cellulite Massager Remover

اگر به دنبال یک دستگاه کانتورینگ بدن مقرون به صرفه و موثر هستید، ماساژور سلولیت COMFIER یک گزینه عالی است. استفاده از این دستگاه آسان است و سرهای ماساژ مختلفی که دارد، آن را به اندازه کافی همه کاره می کند تا در قسمت های مختلف بدن از آن استفاده کنید. همچنین طراحی ارگونومیک این دسته باعث می‌ شود در دست گرفتن و استفاده طولانی مدت از آن راحت باشد. این دستگاه همچنین به اندازه‌ای کوچک است که قابل حمل باشد، بنابراین می‌توانید آن را به سادگی جا به جا کنید.

 

مزایا:

  • این دستگاه دارای 5 سر ماساژ اختیاری و 6 پد قابل شستشو و قابل تعویض است که استفاده از آن را در قسمت های مختلف بدن آسان می کند
  • طراحی ارگونومیک دسته باعث می شود در دست گرفتن و استفاده از ان راحت و آسان باشد
  • این دستگاه 3 در 1 است که تمام نواحی بدن از جمله شکم، بازوها، پاها، باسن و پشت را هدف قرار می دهد

 

معایب:

  • ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج قابل توجهی مشاهده شود
  • شدت ارتعاشات ممکن است برای برخی از کاربران به اندازه کافی قوی نباشد
  • دستگاه دارای سیم است که ممکن است قابلیت حمل آن را محدود کند

 

دستگاه لاغری UNOISETION 

دستگاه لاغری UNOISETION 

اگر به دنبال یک دستگاه لاغری چند منظوره برای مشاغل کوچک یا استفاده شخصی هستید، دستگاه زیبایی UNOISETION 5 in 1 ارزش بررسی دارد. استفاده از این دستگاه لاغری آسان است و نتایج آن پس از چند هفته استفاده منظم، قابل مشاهده خواهد بود. یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه تطبیق پذیری آن است. یعنی می توان از آن برای کانتورینگ بسیاری از قسمت های بدن از جمله بازوها، پاها، شکم و کمر استفاده کرد. همچنین برای مراقبت از صورت، بهبود چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست و کاهش سرعت پیری پوست مناسب است.

بنابراین اگر به فکر راه اندازی کسب و کار کوچک در زمینه لاغری و زیبایی هستید، این دستگاه یک سرمایه گذاری عالی است و به شما امکان می دهد به اهداف فیزیکی و آرایشی مشتری خود برسید و نتایج حرفه ای را تجربه کنید. این دستگاه دارای پنج دستگیره مراقبت از زیبایی، یک سیم برق و 12 ماه گارانتی بدون نگرانی، پشتیبانی فنی مادام العمر و خدمات مشتری است.

 

مزایا:

  • کسب و کار کوچک خود را با این دستگاه شروع کنید و هر نیاز زیبایی برای مراقبت از بدن یا صورت را برطرف کنید
  • ایمن و موثر، بدون توقف و بدون عوارض جانبی طولانی مدت
  • کانتورینگ بدن را در بسیاری از قسمت های بدن از جمله بازوها، پاها، شکم و کمر به صورت انعطاف پذیر انجام دهید

 

معایب:

  • در مقایسه با درمان های حرفه ای ممکن است دیدن نتایج آن کمی بیشتر طول بکشد
  • برخی از مشتریان ممکن است دستگاه را برای جابجایی کمی سنگین بدانند
  • برای استفاده صحیح از این دستگاه به دانش و تجربه نیاز است

 

پیشنهاد مطالعه: لیست 30 کلینیک برتر لاغری در تهران به همراه آدرس و شماره تماس

 

دستگاه لاغری MEBUCN

دستگاه لاغری MEBUCN

اگر به دنبال یک دستگاه زیبایی همه کاره و مقرون به صرفه هستید تا مرکز لاغری خود را به سطح بالاتری ببرید، دستگاه زیبایی MEBUCN 9 in 1 ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. با دستگاه لاغری و زیبایی MEBUCN 9 in 1، می توانید به راحتی قفل تجارت زیبایی خود را باز کنید و طیف گسترده ای از درمان های زیبایی و لاغری را تنها با یک دستگاه مقرون به صرفه به مشتریان خود ارائه دهید. روش استفاده از این دستگاه آسان است و با دستور العمل‌ های واضح و راهنمای ویدیویی همراه است، بنابراین می‌ توانید فوراً از آن استفاده کنید.

این دستگاه به 9 عملکرد مختلف از جمله اولتراسونیک، فرکانس بالا، وکیوم، اسپری و موارد دیگر مجهز شده است تا بتوانید نیازهای متنوع مشتریان خود را برای مدیریت صورت و بدن برآورده کنید. دسته تخت نسخه 2.5 این دستگاه می تواند بسیاری از قسمت های بدن، به خصوص بالای بازوها، ران ها، شکم و کمر را ماساژ دهد و در عرض 4 هفته می توانید تغییرات قابل اندازه گیری را در مشتریان مشاهده کنید.

با استفاده از این دستگاه لاغری جدید که دارای عملکردهای متعدد و کاربر پسند است و نتایج قابل توجه ارائه می دهد، می توانید طیف گسترده ای از درمان های زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهید و به آنها در دستیابی به اهداف زیبایی خود کمک کنید.

 

مزایا:

  • این دستگاه مجهز به 9 عملکرد مختلف است که می تواند نیازهای متنوع مشتریان شما را برای مدیریت صورت و بدن برآورده کند
  • رابط عملیاتی واضح و کاربرپسند است و دستگاه با دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های ویدیویی به شما کمک می‌کند تا شروع کنید
  • این قابلیت را دارد که بسیاری از قسمت های بدن، به ویژه بالای بازوها، ران ها، شکم و کمر را ماساژ دهد

 

معایب:

  • این دستگاه ممکن است به اندازه برخی از مدل های پیشرفته دوام نداشته باشد
  • نتایج ممکن است بسته به نوع بدن و وضعیت پوست فرد متفاوت باشد

 

دستگاه لاغری Aristorm

دستگاه لاغری Aristorm

اگر می خواهید بدن خود را زیباتر کنید، دستگاه لاغری و زیبایی 6 در 1 Aristorm ، یک انتخاب مناسب است. این دستگاه لاغری، شامل 3 دسته برای کمک به شما در انجام ماساژ تمام بدن است. استفاده از آن آسان بوده و دسته های مختلف آن را برای قسمت های مختلف بدن همه کاره کرده است. همچنین 2 دسته ای که برای بهبود وضعیت پوست طراحی شده اند، جز دسته های محبوب در این دستگاه لاغری هستند که باعث می شود پوست سفت تر و انعطاف پذیرتر شود.

تنظیمات این دستگاه آزادانه قابل تنظیم است، که به راحتی می‌ توانید ماساژ را مطابق میل خود سفارشی کنید.

 

مزایا:

  • دارای 3 دسته برای ماساژ تمام قسمت های بدن
  • دارای 2 دستگیره برای بهبود وضعیت پوست
  • قابلیت تنظیمات آزادانه قابل تنظیم

 

معایب:

  • دسته تخت دستگاه ممکن است صدا ایجاد کند
  • عادت کردن به تنظیمات دستگاه ممکن است زمان ببرد
  • ممکن است برای همه مناسب نباشد

 

اگر شما نیز تجربه استفاده از جدیدترین دستگاه های لاغری 2024 را دارید، حتما تجربیات خود را در قسمت کامنت بنویسید.

برچسب ها:
دستگاه لاغری
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید