دندانپزشکی و سلامت دهان

آشنایی با قابلیت منحصر به فرد مدیریت چک در سامانه کیلید بانک آینده

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

سامانه کیلید بانک آینده یک سامانه‌ی بانکداری اینترنتی و قابل استفاده از طریق گوشی‌های تلفن همراه است که به صورت ویژه برای رفع نیازهای مشتریان و شرکت‌های کوچک و بزرگ به منظور انجام امور بانکی و مالی طراحی و ارائه شده است.

گستردگی دسترسی به اینترنت و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و همچنین تلفیق این دو تکنولوژی با هم تصویر جدید و مدرنی از دنیای امروز ما ایجاد نموده است به صورتی که فناوری اطلاعات را به بخش جدایی ناپذیر از حیات دیجیتال و زندگی روزمره ما تبدیل نموده است. این ابزار مدرن و فناوری‌های نوینی که به واسطه آنها در سبک زندگی ما ورود پیدا کرده‌اند تغییرات بسیار بزرگی را رقم زده‌اند که تا پیش از این تصور آن نیز ممکن نبود. یکی از برجسته‌ترین تغییرات بوجود آمده در سبک زندگی ما، استفاده گسترده از خدمات بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل بانک هستند.

با نفوذ اینترنت در میان کاربران و فرصت‌های بی پایانی که به واسطه خدمات دیجیتالی به وجود آمده است، بانک‌ها به عنوان سازمان‌هایی با بیشترین تنوع خدمات اساسی به سرعت در صدد ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی برآمدند و زیرساخت‌های مدرنی را در این زمینه توسعه دادند.

بانک آینده از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که از ابتدا و با انتخاب نام "آینده" اهتمام خود را به منظور ارائه خدمات مبتنی بر زیرساخت‌های دیجیتالی و مدرن متمرکز نموده است. این رویکرد بانک آینده در تنوع محصولات فناوری محور و همچنین اهداف و چشم‌اندازهای آن نیز به وضوح قابل مشاهده است. بانک آینده هم راستا با گسترش بانکداری مجازی، تمام تمرکز خود را به خدمات بانكداری اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات معطوف نموده و محصولاتی متنوع جهت رفاه حال کاربران خود توسعه داده است.

خدمات الکترونیکی بانک آینده شامل سامانه آبانک، تلفن بانک، باشگاه مشتریان بانک آینده ، سامانه سنجش امید آینده، سامانه سفته و برات الکترونیکی، خدمات مجازی کارت‌های بانک، سامانه محاسبه شبا، سامانه صدور رمز یکبار مصرف، سامانه پیشخوان مجازی، سامانه هدف، سامانه همراه کارت بانک آینده و از همه مهمتر سامانه کیلید بانک آینده هستند که در ادامه این مقاله به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با سامانه کیلید بانک آینده

با اینکه خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک دیگر یک خدمت ویژه به شرکت ها و فعالان اقتصادی نیست و این روزها حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نیز برای واریز عیدی نوه‌هایشان از اپلیکیشن های موبایل بانکی استفاده میکنند. اما فراتر از کاربردهای عمومی و روزمره، این روزها، ارائه خدمات مالی و بانکی به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن‌های همراه بانک بر روی گوشی‌های تلفن همراه به یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت مالی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها تبدیل شده است. انجام تمامی امور بانکی از راه دور و به واسطه اپلیکیشن‌های همراه بانک، تحولی بسیار عظیم در صنعت بانکداری بوجود آورده است. برای این منظور، بانک‌ها در راستای ارائه خدمات مالی بر بستر فناوری اطلاعات به مشتریان خود، اقدام به ایجاد زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز نموده‌اند.

سامانه کیلید بانک آینده یک سامانه‌ی بانکداری اینترنتی و قابل استفاده از طریق گوشی‌های تلفن همراه است که به صورت ویژه برای رفع نیازهای مشتریان و شرکت‌های کوچک و بزرگ به منظور انجام امور بانکی و مالی طراحی و ارائه شده است.

مهمترین قابلیت سامانه کیلید امکان مدیریت امور چک می‌باشد که تا پیش از این در سامانه‌های بانکداری سابقه نداشته و اولین بار توسط بانک آینده ارائه گردیده است. با استفاده از سامانه کیلید بانک آینده می‌توان صدور و امضای چک در شرکت را به صورت الکترونیکی و امن به انجام رساند و دیگر نیازی به انجام امور بروکراسی کاغذی وجود نخواهد داشت. به واسطه این قابلیت شگفت انگیز مدیران و پرسنل مالی شرکت‌ها قادر خواهند بود به سادگی و از طریق گوشی تلفن همراه خود امور صدور و امضای چک‌ها را انجام داده و از صحت و سقم آن مطمئن شوند.

نکته حائز اهمیت در این قابلیت ویژه سامانه کیلید، راحتی و سادگی انجام آن است. به این صورت که در منوی راهبری سامانه کیلید بانک آینده، بر اساس نیاز امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف به حساب‌های بانکی شرکت برای کارمندان شرکت اعم از کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دارها، مدیران اجرایی و ... وجود دارد. بدین ترتیب شخص دوم مانند کارشناس حسابداری شرکت می‌تواند دستور پرداخت را در سامانه کیلید ثبت ‌کند و در صورت نیاز ترتیب امضا کنندگان را نیز مشخص نماید. در ادامه صاحب یا صاحبان امضای مجاز حساب مشتری یا شرکت به لطف اینترنت در هرجا که باشند، بلافاصله دستور پرداخت را روی گوشی موبایل خود مشاهده نموده و به سادگی با اسکن اثر انگشت خود در چند ثانیه آن را امضا می‌کنند و تراکنش پرداخت انجام می‌شود.

A green background with white linesDescription automatically generated with low confidence

به منظور فعال‌سازی و استفاده از سامانه کیلید بانک آینده برای ایفون بانک آینده ابتدا بایستی این اپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود نصب نمایید. پیشنهاد ما برای دانلود کیلید بانک آینده iOS  بر روی گوشی‌های اپل، تهیه نمودن حق عضویت سیبچه و نصب بدون دردسر آن می‌باشد. سپس لازم است تنها یکبار بصورت حضوری به یکی از شعبه‌های بانک آینده مراجعه نموده و با ارائه کد پیگیری ارائه شده بر روی سامانه مراحل احراز هویت را به انجام برسانید. ضمناً بایستی از فعال بودن سرویس پیام کوتاه بانکی از طریق تکمیل نمودن فرم مربوطه و پرداخت آبونمان سالیانه اطمینان حاصل نمایید.

امکانات سامانه کیلید بانک آینده شامل دسترسی آسان و تجمیع شده به سایر ابزارهای موبایلی و وب بانک آینده از قبیل تارگاه بانک آینده، سامانه همراه بانک، سامانه پیشخوان، سامانه رمز یکبار مصرف، آدرس شعب بانک، برات الکترونیکی، سامانه فانوس و انجام عملیات بانکی مانند مشاهده و دریافت صورت حساب، انتقال وجه بین حساب‌های بانک آینده، انتقال وجه بین بانکی (پایا، ساتنا)، تعیین حساب پیش فرض برای شماره موبایل، دریافت فهرست حسابها به همراه شماره شبا براساس مشخصات سجعلی ثبت شده و همچنین امکان استعلام چک‌های صیادی می‌باشد.

با توجه به قابلیت منحصربه فرد مدیریت چک از طریق سامانه‌های کیلید بانک آینده برای ایفون، این سامانه ابزاری بسیار مفید و کاربردی برای استفاده‌های سازمانی و شرکت‌های مختلف می‌باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید