دندانپزشکی و سلامت دهان

راهنمای خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی در خصوص نحوه خرید و فروش اکانت بازی کلش آف کلنز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بازی کلش آف کلنز جزو یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در بین گیمرها شناخته شده‌ است. این بازی علاوه بر کامپیوتر روی گوشی‌های اندروید و iOS نیز قابل نصب و اجراست. بازی کلش آف کلنز در سال 2013 توسط کمپانی سوپرسل (Supercell) به بازار عرضه شد. از زمان عرضه این بازی تا کنون افراد بسیاری به جمع بازیکنان کلش آف کلنز پیوسته‌اند. این بازی سطح و لول مختلفی دارد که با رسیدن به هر سطحی، ویژگی‌های جدیدی به بازیکن اضافه می‌شود.

از طرفی افراد می‌توانند با اضافه کردن اطلاعات خود، حساب کاربری در این بازی ایجاد کنند و در صورت نیاز حساب بازی خود را به سیستم دیگری انتقال دهند. این ویژگی این امکان را به بازیکنان می‌دهد که سطح و لول بازی کلش آف کلنز خود را به دیگران نیز بفروشند یا اکانت کلش آف کلنز با لول بالا را از دیگر گیمرها خریداری کنند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد قصد خرید یا فروش اکانت کلش آف کلنز را دارند، تصمیم گرفتیم در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی در خصوص نحوه خرید و فروش اکانت بازی کلش آف کلنز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

اکانت بازی کلش آف کلنز

همانطور که گفتیم افراد زیادی به دنبال خرید یا فروش اکانت بازی کلش آف کلنز هستند. از این رو وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی مختلفی به وجود آمده که به کاربران امکان خرید و فروش آسان اکانت بازی را می‌دهد. با توجه به شرایط موجود مسلما فروش اکانت بازی کلش اف کلنز در سایت‌های خارجی از نظر اقتصادی صرفه بیشتری دارد. اما پیش از هرگونه اقدامی برای خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز، بهتر است ابتدا از سایت مد نظر اطمینان کافی را به دست بیاورید.

یکی از سایت‌های خارجی که امکان فروش اکانت کلش اف کلنز را به کاربران خود می‌دهد، سایت c2c.igvault.com است. علاوه بر فروش اکانت، افراد می‌توانند سطح و لول مد نظر خود از بازی کلش آف کلنز را نیز خریداری کنند. لازم به ذکر است که در این سایت علاوه بر بازی کلش آف کلنز، بازی‌های دیگری نیز همچون کال آف دیوتی، پابجی و ... نیز خرید و فروش می‌شود.

 

تعیین قیمت خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

برای تعیین قیمت اکانت بازی کلش آف کلنز باید به نکات مختلفی توجه کرد. عوامل مختلفی نیز وجود دارد که می‌تواند قیمت اکانت کلش آف کلنز را کاهش یا افزایش دهد. از جمله این عوامل عبارت‌اند از:

  • مقدار جم
  • مقدار کاپ
  • لول نیروها
  • لول هیروها
  • مهندسی بودن
  • سطح تان هال
  • وضعیت تغییر نام
  • دهکده شب یا بیلدر هال
  • سطح ساختمان‌ها و دیوارها
  • اتصال اکانت سوپرسل آیدی
  • عضویت در کلن‌های خاص
  • اسکین‌های موجود در اکانت

لازم به ذکر است که مهم‌ترین عاملی که تعیین‌کننده قیمت فروش اکانت کلش آف کلنز است، سطح تان هال است.

چگونگی ورود به وب‌سایت c2c.igvault.com برای خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

در ابتدا آدرس سایت را در قسمت جستجوی گوگل تایپ کنید. پس از باز شدن سایت به قسمت بازی کلش آف کلنز مراجعه کنید. در این قسمت از وب‌سایت، اکانت‌های مختلفی را می‌بینید که برای فروش گذاشته شده‌اند. مشخصات هر اکانت در همان قیمت نیز مشخص شده است. افراد برای اینکه بتوانند از خدمات این اکانت برای خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز استفاده کنند، ابتدا باید در قسمت ثبت‌نام، نام‌نویسی کنند. برای ثبت‌نام در این سایت باید گزینه “sell” در گوشه سمت راست تصویر کلیک کنید، با کلیک روی این گزینه شما به صفحه افتتاح حساب هدایت می‌شوید.

نحوه افتتاح حساب در وب‌سایت c2c.igvault.com

اگر قبلا در این سایت ثبت‌نام کرده‌اید، می‌توانید با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود، وارد سایت شوید. در صورتی که حساب کاربری ندارید، می‌توانید از طریق گزینه “Register a new account” حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

در مرحله بعد می‌بایست اطلاعات لازم را در فرم پیش رو وارد کنید. این اطلاعات شامل ایمیل، رمز عبور و کشور است. دو گزینه ‘Terms & Conditions‘ و ‘Privacy Policy‘ را تیک‌دار کنید و در پایان روی گزینه “Create Your Account” کلیک کنید. برای تایید نهایی ساخت حساب کاربری، ایمیل شما باید تایید شود. با انتخاب گزینه “Send Email Verification Code” ایمیل تایید حساب کاربری برای شما ارسال می‌شود. کد دریافت شده از طریق ایمیل را در سایت وارد کنید. پس از انجام این مراحل، حساب کاربری شما در این سایت ساخته می‌شود و می‌توانید از امکانات این سایت استفاده کنید.

انتخاب بازی

برای انتخاب بازی ابتدا گزینه ‘sell account‘ را انتخاب کنید و سپس وارد قسمت لیست بازی‌ها شوید. بازی clash of clans را انتخاب کنید. پس از انتخاب بازی باید مشخص کنید که می‌خواهید با مشخصات گوگل پلی ادامه دهید یا با آیدی سوپرسل. سپس روی گزینه “Next” یا “Manual Sell” کلیک کنید. پس از اتمام این مراحل باید برای فروش اکانت کلش اف کلنز رایگان تمامی مشخصات اکانت خود را وارد کنید. برای انجام این کار همانند یک آگهی تبلیغاتی عمل کنید.

برای کامل بودن آگهی تبلیغاتی خود عکس‌هایی از محیط بازی در سایت آپلود کنید و جزئیات لازم در خصوص فروش را در قسمت ‘Detail’ ذکر کنید. همچنین می‌توانید قیمت پیشنهادی خود برای فروش اکانت کلش آف کلنز را نیز وارد کنید. در نظر داشته باشید که هرچقدر آگهی تبلیغاتی شما جذاب ‌تر باشد، احتمال فروش اکانت کلش آف کلنز شما نیز بیشتر خواهد بود. برای اتمام کار و قرارگیری آگهی شما روی گزینه “Submit” کلیک کنید.

چگونه پول حاصل از فروش اکانت Clash of Clans را دریافت کنیم؟

دریافت وجه حاصل از فروش اکانت، به حساب پی پال شما واریز می‌شود. همانطور که می‌دانید، پی پال یک سیستم پرداخت بین‌المللی است. با استفاده از این سیستم افراد می‌توانند وجه خود را در سراسر دنیا به راحتی انتقال دهند. برای دریافت پول ابتدا باید یک حساب پی پال برای خود ایجاد کنید.

جمع‌بندی

در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد سودجو وجود دارند که پس از فروش اکانت کلش آف کلنز همچنان می‌توانند بدون اپل آیدی وارد اکانت بازی شوند و از طریق Link Device دو اکانت داشته باشند و از آن استفاده کنند. از این رو توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید اکانت کلش آف کلنز را دارید، از افراد مطمئن آن را خریداری کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید