دندانپزشکی و سلامت دهان

آموزش قدم به قدم رفع لگ فری فایر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۳.۳
دسته ها:

راهکارهای مختلفی برای رفع لگ فری فایر وجود دارد که در ادامه این مطلب هر یک از آن‌ها را به صورت کامل شرح می‌دهیم.

یکی از مشکلات و چالش‌های اصلی بازیکنان بازی فری فایر مشکل لگ و کندی اجرای آن است. هیچ چیزی به اندازه کاهش سرعت در بازی‌های اندرویدی به خصوص بازی‌های چالشی و سرعتی چون فری فایر برای بازیکن‌ها آزاردهنده نیست.

لگ و کندی سرعت در بازی فری فایر به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود، یکی از اصلی‌ترین این دلایل قدرت ناکافی پردازنده گرافیکی گوشی موبایل است. البته خوشبختانه با وجود برخی راهکارها و برنامه‌های مخصوص می‌توان به راحتی این مشکل را برطرف کرد و به شکلی بهینه‌ و مناسب از انجام این بازی لذت برد. راهکارهای مختلفی برای رفع لگ فری فایر وجود دارد که در ادامه این مطلب هر یک از آن‌ها را به صورت کامل شرح می‌دهیم.

 

علت اصلی لگ در بازی فری فایر چیست؟

در حالت کلی علت اصلی لگ و کاهش سرعت در بازی‌های مختلف این است که گوشی موبایل و بخش سخت‌افزاری آن توانایی کافی برای تولید فریم ندارد. البته در برخی موارد علت لگ و کاهش سرعت بازی ضعیف بودن اتصال شبکه اینترنت و بالا بودن پینگ است، در بسیاری از بازی‌های آنلاین به خصوص بازی فری فایر این مشکل به وضوح دیده می‌شود. در این راستا یکی از سوالات پرتکراری که برای گیمران موبایل‌ پیش می‌آید این است که چرا فری فایر لگ میزنه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که عوامل بسیاری در بروز لگ و کندی سرعت این بازی چون ضعیف بودن گوشی و بالا بودن تنظیمات گرافیکی بازی، مشکل در اتصال اینترنت و نداشتن برنامه اختصاصی رفع لگ دخیل هستند.

اگر شما هم می‌خواهید یکبار برای همیشه نسبت به رفع لگ فری فایر نصب شده روی موبایل خود اقدام کنید، بهتر است تمامی موارد و راهکارهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را دقیقا اجرا کنید.

چگونه سرعت بازی فری فایر را بالا ببریم؟

رفع لگ فری فایر این روزها یکی از عبارات پرسرچی است که گیمرهای حرفه‌ای نیز آن را در موتورهای جستجو گوگل سرچ می‌کنند. اگر شما هم اهل این بازی پرطرفدار باشید، حتما یکبار با پرسش چگونه سرعت بازی فری فایر را بالا ببریم مواجه شده‌اید.

یکی از بهترین و موثرترین راهکارهای رفع لگ فری فایر بدون برنامه تغییر تنظیمات Display است. در واقع بهترین تنظیمات فری فایر برای گوشی‌های ضعیف که موجب روان‌تر شدن بازی می‌شود، قراردادن تنظیمات Display روی حالت Smooth Graphics است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در گوشی‌هایی با سخت‌افزار و پردازنده ضعیف برای روان‌تر شدن بازی فری فایر باید تنظیمات گرافیکی نیز روی حالت Normal قرار گیرد.

نمای داخلی بازی فری فایر

تنظیمات پیشنهادی برای رفع لگ فری فایر

در زیر برخی از مهم‌ترین موارد برای تنظیمات فری فایر برای گوشی‌ های ضعیف آورده شده است که شما با اعمال این تغییرات می‌توانید به میزان زیادی سرعت عملکرد پردازنده خود را در این بازی افزایش دهید.

  • غیر فعال کردن گزینه Vechile Effects

  • غیر فعال کردن گزینه Visual Effects

  • خاموش کردن گزینه HD Texture

  • قرار دادن گزینه Animation روی حالت Classic

گزینه HD Texture که بر کیفیت و رزولوشن بافت محیط و لوازم بازی اشاره دارد، بیشترین تاثیر را در کاهش سرعت و کند شدن این بازی دارد. فعال کردن این گزینه تنها برای گوشی‌های مخصوص گیمینگ چون شیائومی POCO X3 PRO، سامسونگ A53 و ... پیشنهاد می‌شود.

البته افزون بر رعایت و اعمال این تغییرات برخی موارد همچون نحوه استفاده از کاربران در گوشی و میزان ساعات حضور آن‌ها در بازی در میزان لگ و کندی فری فایر تاثیر بالقوه‌ای دارد. برای نمونه انجام بازی فری فایر به صورت مدام به مدت ساعت‌ها در یک گوشی سطح پایین و متوسط همواره با بهینه‌ترین تنظیمات گرافیکی باز هم مشکلاتی چون کندی و افت فریم خواهد داشت.

 

رفع لگ فری فایر با استفاده از برنامه ضد لگ

افزون بر موارد فوق شما برای رفع لگ فری فایر روی گوشی موبایل خود می‌توانید از برخی اپلیکیشن‌های مخصوص ضد لگ استفاده کنید. Game Booster بهترین برنامه رفع لگ فری فایر است. بعد از نصب و ورود به این اپلیکیشن باید روی گزینه بوست کلیک کنید تا رم گوشی شما بوست شود.

در این مرحله تا اتمام فرایند بوست رم باید صبر کنید، بعد از بوست شدن رم باید روی بازی فری فایر در این برنامه کلیک کنید. با انتخاب این بازی برنامه شروع به بوستینگ این بازی کرده و کمک می‌کند تا سرعت بازی نیز به طرز شگفت‌‌انگیزی افزایش یابد.

برنامه بوستر فری فایر

برنامه GFX TOOL-FREE FIRE BOOSTER

رفع لگ فری فایر با استفاده از برخی اپلیکیشن‌های اختصاصی و ضد لگ امکان‌پذیر است، اما باید از بین هزاران برنامه ضد لگ بهترین و موثرترین برنامه را انتخاب کنید. برنامه GFx Tool-Free Fire Booster انحصارا برای رفع لگ این بازی ساخته شده است. در واقع افزون بر برنامه گیم بوستر این برنامه بهترین برنامه ضد لگ فری فایر است. این اپلیکیشن را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. پس از ورود به برنامه با اعمال تغییر در تنظیمات این بازی به راحتی می‌توانید مشکل لگ و کندی بازی را برطرف کنید.

در بخش GFX این برنامه باید ابتدا گزینه Style را انتخاب کنید و آن را روی گزینه کلاسیک قرار دهید. سپس به بخش Shadow رفته و آن را Disable کنید. بعد از انجام موارد فوق باید به بخش Graphics APi مراجعه کنید و از بین سه گزینه موجود گزینه Open GL 2.0 را انتخاب کنید. سپس گزینه Resolution را لمس کرده و گزینه 1280 * 720 پیکسل را انتخاب کنید. در بخش پایینی این گزینه، باید به گرافیک مراجعه کرده و روی گزینه Smooth کلیک کنید.

تبدیل شدن به یک بازیکن شکست‌ناپذیر در فری فایر با خرید اکانت Professional

بی‌شک شما هم مانند بسیاری از بازیکنان بازی فری فایر دوست دارید، بدون هیچ زحمتی یک اکانت حرفه‌ای و همه چی تمام داشته باشید. زمان گذاشتن برای ساخت یک اکانت حرفه‌ای بسیار سخت است و مطمئنا شما را خسته خواهد کرد، اما شما با مراجعه به سایت کالاف سنتر می‌توانید با نازل‌ترین قیمت اقدام به خرید اکانت فری فایر از کالاف سنتر نمایید.

سخن آخر

در این مقاله بهترین و موثرترین راهکارها را برای رفع لگ فری فایر معرفی کردیم. شما با اعمال برخی تنظیمات در بخش گرافیک این بازی به راحتی می‌توانید مشکل افت فریم و کند شدن سرعت بازی را برای همیشه برطرف کنید. البته افزون بر این راهکارها با استفاده از برنامه رفع لگ فری فایر می‌توان سرعت بازی را افزایش داد.

البته در اعمال تغییرات در بخش گرافیک بازی فری فایر حتما تمامی مراحلی که در مطالب بالا گفتیم را رعایت کنید تا بتوانید به شکلی بهینه و به صورت بدون لگ از انجام این بازی لذت ببرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید