دندانپزشکی و سلامت دهان

خطرات اندولیفت چیست ؟ نحوه کم کردن خطرات آن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

کسب اطلاعات واقعی و بی طرفانه در خصوص مضرات اندولیفت کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن در انتخاب پزشک متخصص و حرفه‌ای، مراقبت های دقیق و بی کم و کاست پس از اندولیفت و موارد این‌چنینی توجه کنید.

ارزیابی تکنیک‌های مختلف جوانسازی پوست و زیبایی، اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که این اقدامات همگی در جهت بهتر شدن ظاهر ما انجام می‌شوند. اگر هرگونه کم و کاستی در این زمینه وجود داشته باشد، قطعا نمی‌توان به نتیجه خوبی دست پیدا کرد. اندولیفت یکی از روش های رایج در جوانسازی پوست است که نتایج شگفت انگیز و وسوسه کننده‌ای دارد. به همین دلیل باید با آگاهی از خطرات اندولیفت نسبت به تصمیم گیری برای انجام آن اقدام کنید. شناخت خطرات اندولیفت و عوارض احتمالی آن کمک می‌کند تا همه چیز را در بهترین حالت ممکن بررسی و انتخاب کنید. مضرات اندولیفت در کنار مزایای آن نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب خواهند داشت.
به همین دلیل در این بخش قصد داریم بی طرفانه نسبت به بررسی خطرات اندولیفت اقدام کنید و جزییات در خصوص عوارض اندولیفت را مرور کنیم.
اگر شما نیز کانید اندولیفت هستید و می‌خواهید از خطرات اندولیفت اطلاعات کسب کنید، همراه ما باشید.

 

اندولیفت چیست؟

هرچند وقتی تا این جا پیش آمده‌اید می‌دانید که اندولیفت چیست و کاربردهای آن چه چیزهایی است! اما باید دوباره این موضوع را مرور کنیم. اندولیفت روشی کارآمد و نوین برای جوانسازی پوست است. شما به وسیله اندولیفت می‌توانید ظاهر پوست‌تان را متحول کنید، استایل جذابی پیدا کنید و برای رسیدن به نتیجه مناسب اقدامات موثری انجام دهید. اندولیفت با کمک تکنولوژی لیزر، به صورت هدفمند جوانسازی پوست شما را رقم می‌زند. اما بهتر است بدانید که این تکنولوژی با اهدافی مثل لیفت پوست، جوانسازی پوست، بهبود جای زخم و آکنه و ازبین بردن چربی انجام می‌شود. پس بدیهی است که استفاده از چنین تکنیک اثربخشی بسیار وسوسه کننده است.

 

اندولیفت

 

اندولیفت دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

این که بدانید اندولیفت دقیقا چه کاری انجام می‌دهد، بسیار ضروری است. چرا که مشخص می‌کند نیاز واقعی شما در استفاده از این روش هست یا خیر! اندولیفت با کمک سری میکرونی وارد بافت زیرین پوست می‌شود و لایه درم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این روش با کمک لیزر در طول موج‌های مشخص می‌توان نسبت به تحریک پوست اقدامات موثری انجام داد. اساس کار این روش، آسیب اندک به سلول‌های پوستی در محل مدنظر است. به این ترتیب بدن پروسه کلاژن سازی، خونرسانی و احیا پوست را آغاز می‌کند تا آسیب را جبران کند. این دقیقا هدفی است که ما از استفاده این تکنیک داریم. توانایی اندولیفت تاحدی زیاد است که گاهی برای از بین بردن چربی و کانتورینگ استفاده می‌شود. به این ترتیب که سری ضخیم‌تری برای آن استفاده می‌شود تا بافت چربی را به وسیله گرمای حاصل از لیز، بشکند. پس از شکستن بافت چربی، همه چیز برای تغییر و تحول آماده است و می‌توانید به بهترین شکل ممکن شاهد کانتورینگ صورت یا نواحی دیگر بدن باشید.

 

خطرات اندولیفت را بشناسید!

تمامی روش های جوانسازی و ایجاد تغییرات در بدن، دارای عوارض خاصی است که شناخت آن کمک می‌کند تا هوشمندانه عمل کنید. اندولیفت نیز مانند سایر روش‌های جوانسازی می‌تواند عوارض خاص خود را داشته باشد. اما درک این موضوع که خطرات چه چیزهایی هستند و آیا واقعا در مقایسه با مزایای اندولیفت می‌توان بر آن ها تکیه کرد، اهمیت زیادی دارد.

 

1-آسیب به بافت پوست

یکی از خطرات اندولیفت که توسط پزشک غیرمتخصص و بی تجربه ایجاد می‌شود، آسیب به بافت پوست است. اگر پزشک متخصصی برای اندولیفت انتخاب نکنید، احتمال دارد که دچار آسیب قرار گیرید. چرا که در این روش سری میکرونی آن مثل سوزنی انعطاف پذیر وارد پوست می‌شود و حرکت می‌کند. اگر به هر دلیلی پزشک آگاهی کافی نداشته باشد یا خطایی در زمان جابه جایی این سری انجام دهد، احتمال دارد که پوست دچار آسیب شود. پس بدیهی است که برای پیشگیری از خطرات اندولیفت، انتخاب پزشک متخصص و باتجربه اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

2-سوختگی پوست

یکی از مضرات اندولیف پوست توسط افراد بی تجربه و غیرمتخصص، بروز سوختگی در سطح پوست است. یادتان باشد که اندولیفت به منظورجوانسازی و ایجاد ظاهر جذاب انجام می‌شود. در حالی که بروز آسیب و سوختگی پوست می‌تواند زیبایی شما را دچار مشکل کند و به هدف اصلی جوانسازی نرساند. سوختگی پوست ناشی از عدم آگاهی و تنظیم نامناسب دستگاه لیزر رخ می‌دهد. پزشکان با تجربه به دلیل تکرار و تعدد مراجعه کنندگان، آگاهی کافی در این زمینه دارند.

 

3-ضعف عضلانی

در بعضی موارد نادر، از عوارض اندولیفت در اطراف دهان و خط خنده گزارش‌هایی مبنی بر ایجاد ضعف در عضلات ثبت شده است. این مشکل معمولا مدت زمان بسیار کوتاهی ایجاد می‌شود و به مرور بهبود می‌یابد. به همین دلیل لازم است تا برای پیشگیری از وقوع این موارد با پزشک متخصص در ارتباط باشید. در صورت بروز چنین عوارضی، نگران نباشید و برای پیگیری درمان به پزشک متخصص مراجعه کنید.

 

4-کبودی پوست

به عنوان یکی از عوارض اندولیفت می‌توان به کبودی پوست اشاره کرد. جالب است بدانید که اندولیفت توسط پزشک متخصص و باتجربه، تحت هیچ شرایطی موجب نمی‌شود تا آسیبی به بدن شما وارد شود. اما اندولیفت می‌تواند موجب کبودی پوست خصوصا در نواحی اطراف عصب‌ها شود. به همین دلیل اصلا نیازی به نگرانی در این زمینه نیست و شما با خیالی آسوده می‌توانید روزهای پس از اندولیفت را به کمک کمپرس یخ، میزان کبودی را کاهش دهید. این کبودی ها معمولا به فاصله 1 الی 4 روز پس از اندولیفت بهبود می‌یابد و نمی‌توان آن را به عنوان خطرات اندولیفت درنظر گرفت.

 

5-قرمزی پوست

یکی دیگر از عوارضی که معمولا رایج است، ایجاد قرمزی در سطح پوست است. خوشبختانه اندولیفت تکنیکی است که با استفاده از آن می‌توان ظاهر پوست را متحول کرد. افزایش خون رسانی به محلی که اندولیفت در آن انجام شده است بسیار عادی است. بروز قرمزی و برافروختگی پوست نیز، به عنوان عوارض اندولفیت شناخته می‌شود که کاملا رایج است و معمولا به مدت 2 الی 4 روز پس از اندولیف بهبود می‌یابد.

 

6-ایجاد لک های پوستی

هرچند برای آگاهی شما به بروز لکه های پوستی پس از اندولیفت اشاره می‌کنیم، اما باید به خاطر بسپارید که این مشکل تنها به دلیل عدم توجه به مراقبت های پس از اندولیفت ایجاد می‌شود و از مضرات اندولیفت نیست! پزشک متخصص پس از پایان پروسه اندولیفت توصیه می‌کند تا نسبت به تابش نور آفتاب احتیاط کنید و تحت هیچ شرایطی در مقابل آن نباشید. عدم توجه به همین توصیه موجب می‌شود تا پروسه جوانسازی پوست دچار اختلال شود و روند آسیب به پوست بیش از پیش پر رنگ شود. بروز لک های پوستی یکی از رایج‌ترین واکنش‌های پوست به نور آفتاب در چنین شرایطی است.

 

7-عدم تقارن

به عنوان یکی از خطرات اندولیفت می‌توان به عدم تقارن نتیجه آن اشاره کرد. زمانی که پزشک تخصص کافی در کانتورینگ نداشته باشد و چگونگی حرکت دست و نواحی ورود اندولیفت را نداند، ریسک بروز عدم تقارن وجود دارد. چرا که با عدم ایجاد تعادل در اقدامات برای هر بخش از صورت یا بدن، عوارض اندولیفت به شکل عدم تقارن بروز می‌کند. این مشکل در کانتورینگ صورت به شدت خودش را نشان می‌دهد.

 

قبل و بعد از اندولیفت

 

خلاصه مطلب
اطلاع از جزییات هر تکنیک زیبایی به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه در مورد آن تصمیم بگیرید. اندولیفت نیز یکی از جدیدترین و بی خطرترین روش هایی است که می‌تواند ضمن جوانسازی پوست، شادابی، زیبایی و کانتورینگ مطلوبی برای شما ایجاد کند. به همین دلیل کسب اطلاعات واقعی و بی طرفانه در خصوص مضرات اندولیفت کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن در انتخاب پزشک متخصص و حرفه‌ای، مراقبت های دقیق و بی کم و کاست پس از اندولیفت و موارد این‌چنینی توجه کنید. یادتان باشد که اندولیفت می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد و زیبایی بیشتری برای‌تان ایجاد کند. پس بدیهی است که توجه به انتخاب پزشک، مراقبت های بعد از اندولیفت و مواردی که در بالا اشاره شد، همگی زمینه ساز انتخاب آگاهانه است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید