دندانپزشکی و سلامت دهان

0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت خط اخم باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر شما نیز تمایل دارید تا در خصوص اندولیفت خط اخم بیشتر بدانید و مزایا و معایب آن را درک کنید، تا پایان همراه ما باشید

چهره زیبا و شاداب از موهبت‌هایی است که اکثر افراد از داشتن آن لذت می‌برند. در این میان تغییراتی که در سال‌های زندگی ایجاد می‌شود، این چهره زیبا را دچار دگرگونی می‌کند. ایجاد خط و خطوط صورت می‌تواند چهره را خسته، ناراحت و نامطلوب نشان دهد. خط اخم یکی از خطوطی است که معمولا چهره افراد را عبوس و ناراضی نشان می‌دهد. به همین دلیل است که اندولیفت خط اخم تا این اندازه مورد توجه قرار می‌گیرد. اندولیفت تکنیکی بی نظیر برای احیا و جوانسازی پوست محسوب می‌شود و توانایی بالایی در خلق زیبایی و بازگرداندن جوانی افراد دارد. به همین دلیل آشنایی با اندولیفت خط اخم اهمیت زیادی دارد و می‌تواند در تصمیم گیری موفقیت آمیز شما برای داشتن چهره‌ای شاداب موثر باشد.
اگر شما نیز تمایل دارید تا در خصوص اندولیفت خط اخم بیشتر بدانید و مزایا و معایب آن را درک کنید، تا پایان همراه ما باشید

 

اندولیفت خط اخم چیست؟

درک ماهیت یک تکنیک جوانسازی کمک می‌کند تا هوشمندانه در مورد آن تصمیم گیری کنید. اندولیفت یکی از روش‌های نوین در حوزه زیبایی و جوانسازی محسوب می‌شود. اندولیفت خط اخم با کمک دستگاه لیزر انجام می‌شود. پزشک با ارسال طول موج‌های مشخصی از لیزر، می‌تواند درمان خطوط را انجام دهد. اندولیفت خط اخم در یک یا چند جلسه انجام می‌شود و می‌تواند به بهترین شکل ممکن ظاهر افراد را تغییر دهد. این تکنیک با تحریک لایه درم پوست، کلاژن سازی بیشتری را رقم می‌زند و خون رسانی به این ناحیه را افزایش می‌دهد. به همین دلیل می‌توان گفت که اندولیفت خط اخم یکی از بهترین راهکارهایی است که میتواند خطوط عمیق اخم را ازبین ببرد.

 

مزایای اندولیفت خط اخم

اطلاع از مزایای اندولیفت خط اخم کمک می‌کند تا هوشمندانه در خصوص آن تصمیم بگیرید. انتخاب روش اصولی با ماندگاری بالا، بهترین راه برای صرف هزینه برای روشی مناسب است. اندولیفت خط اخم مزایای متعددی دارد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.
•    اندولیفت تکنیکی است که به صورت سرپایی انجام می‌شود و هیچ نیازی به بستری در بیمارستان ندارد.
•    تکنیک اندولیفت با کم‌ترین آسیب، برش و خونریزی انجام می‌شود و تنها اثر آن وارد شدن سری میکرونی سوزنی شکل است.
•    اندولیفت خط اخم اثربخشی بسیار خوبی دارد و ماندگاری آن بالا است.
•    در اندولیفت بدون هرگونه دردسر دوران نقاهت پیچیده  می‌توانید جوانسازی را انجام دهید.
•    در اندولیفت نیازی به بی هوشی عمومی نیست و همه چیز با بی حسی موضعی انجام می‌شود.
•    جذابیت اندولیفت به ماندگاری بسیار زیاد آن نسبت به سایر تکنیک‌های مشابه است.
•    در اندولیفت نیازی به رعایت اصول خاصی نیست و همه چیز در ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.
•    جذابیت اندولیفت به تحریک بافت پوست به جوانسازی است که فرآیندی طبیعی طی می‌شود.

 

خط اخم

 

معایب اندولیفت خط اخم

مثل هر روش جوانسازی و زیبایی دیگری، اندولیفت نیز معایب خاص خود را دارد. افرادی که قصد استفاده از این تکنیک را دارند، باید حتما از معایب ان نیز مطلع شوند. آگاهی از معایب می‌تواند به بهترین شکل شما را راهنمایی کند تا به انتخاب موفقیت آمیزی دست پیدا کنید. خوشبختانه معایب اندولیفت خط اخم اصلا پیچیده نیست! این تکنیک کاربردی است و تنها عیب آن می‌تواند اثربخشی محدود برای افراد با سنین بالا باشد. از سوی دیگر، اگر برای اندولیفت از پزشک متخصص و حرفه ای کمک بگیرید، قطعا هیچ یک از عوارض آن را شاهد نخواهید بود. بروز قرمزی پوست یا گزگز آن کاملا طبیعی است و فقط با کمی صبر بهبود می‌یابد.

 

اندولیفت خط اخم چگونه انجام می‌شود؟

آگاهی از پروسه صفر تا صدی اندولیفت کمک می‌کند تا بدون نگرانی نسبت به انجام آن اقدام کنید. اندولیفت بسیار مطلوب و هوشمندانه عمل می‌کند تا ظاهر پوست شما را متحول سازد. به همین دلیل لازم است تا از نحوه انجام آن را بدانید تا بدون هرگونه نگرانی و اضطراب برای انجام اندولیفت اقدام کنید. در ادامه به صفر تا صد پروسه تصمیم گیری و انجام اندولیفت خط اخم اشاره می‌کنیم.
1.    یکی از مراحل اولیه پس از تصمیم گیری برای انجام اندولیفت، جستجو جهت یافتن پزشک متخصص و باتجربه است. یافتن پزشک تاثیر مستقیمی بر نتیجه اندولیفت خواهد داشت. چرا که تجربه پزشک از نحوه انجام تکنیک‌های اندولیفت متناسب با اهداف مراجعه کننده بسیار تعیین کننده است. یادتان باشد که برای این کار باید حتما از اطرافیان پرس و جو کنید، شبکه های اجتماعی را جستجو نمایید و با افرادی که تجربه این کار را دارند صحبت کنید. به این ترتیب می‌توانید بهترین پزشک متخصص در اندولیفت را پیدا کنید.


2.    دریافت وقت مشاوره پیش از اندولیفت اقدام مهم بعدی است. شما باید در یک جلسه برای بررسی انتظارات، جزییات اندولیفت و چگونگی انجام آن شرکت کنید. در این جلسه فرصت دارید تا همه سوالات‌تان را از پزشک متخصص بپرسید و برای انجام یک تجربه عالی از جوانسازی آماده شوید. بررسی سوابق پزشکی، حساسیت‌های دارویی و انتظاراتی که از نتیجه دارید، دقیقا در همین جلسه انجام می‌شود.


3.    بعد از مشاوره زمان مشخصی برای مراجعه و انجام اندولیفت تعیین می‌شود. شما در این روز برای اندولیفت خط اخم مراجعه می‌کنید و باید پوست‌تان از هر مواد آرایشی، عطر و مواد شیمیایی پاک شده باشد. محض اطمینان در کلینیک صورت خود را با شوینده مخصوص شست و شو می‌دهید و برای انجام استریل نهایی توسط پزشک آماده خواهید شد. پزشک پس از ضد عفونی محل خط اخم و اطراف آن، بی حسی موضعی را به وسیله پماد یا آمپول انجام می‌دهد.

 

4.    مرحله مهم بعدی، تنظیم دستگاه لیزر و آغاز پروسه اندولیفت خط اخم است. پزشک با وارد کردن سری میکرونی به داخل پوست، نسبت به تحریک بافت درم و لایه‌های بالایی اقدام می‌کند. به این ترتیب لیزر با طول موج مناسبی می‌تواند به سلول‌های این ناحیه آسیب وارد کند و پروسه درمان را آغاز کند. پس از آسیب به سلول‌ها بدن تلاش می‌کند تا خونرسانی به این محل را افزایش دهد و کلاژن سازی را چند برابر کند! به این ترتیب ما به هدف اصلی می‌رسیم و جوانسازی پوست موجب می‌شود تا چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست بهبود یابد و ظاهر آن به بهترین شکل ممکن تغییر کند.


5.    آخرین مرحله توصیه‌های مراقبتی پس از اندولیفت خط اخم است که توسط پزشک متخصص به شما گفته می‌شود. یادتان باشد که با کمک چتر یا هر سایه بان مناسب دیگری که به ناحیه اندولیفت شده فشار وارد نکند، از پوست در مقابل آفتاب محافظت کنید.

 

اندولیفت خط اخم

 

مراقبت های لازم بعد از اندولیفت خط اخم

هرچند اندولیفت به عنوان یک تکنیک ساده و سرپایی شناخته می‌شود که مراقبت های پیچیده‌ای ندارد، اما بهتر است بدانید که توجه به نکات کوچک می‌تواند در نتیجه نهایی این عمل اثرگذار باشد. به همین دلیل گزیده‌ای از نکات مهم مراقبت های بعد از اندولیفت خط اخم را در ادامه مرور می‌کنیم.
•    تکنیک اندولیفت با تحریک پوست به جوانسازی انجام می‌شود، به همین دلیل هیچ نوع پماد و داروی کمکی غیر از موارد تجویز شده توسط پزشک متخصص مجاز نیست.
•    حداقل به مدت 3 روز پس از اندولیفت خط اخم، استفاده از لوازم آرایشی و شیمیایی مجاز نیست!
•    یادتان باشد که باید تا 1 ماه از تابش مستقیم آفتاب در امان باشید و بعد از کسب اجازه از پزشک استفاده از ضد آفتاب را آغاز کنید.
•    هرگونه ماساژ، لمس و فشار در ناحیه اندولیفت شده ممنوع است.
•    برای استحمام حداقل 24 الی 48 ساعت صبر کنید و از آب ولرم استفاده نمایید.
•    حتما داروهای تجویز شده توسط پزشک را تهیه کنید و در زمان مقرر از آن استفاده نمایید.
•    تحت هیچ شرایطی بدون مشورت پزشک اقدام خاصی انجام ندهید.
•    حمام آفتاب و سولاریوم حداقل تا 1 الی 2 ماه پس از اندولیفت ممنوع است.
یادتان باشد که بدن شما پس از اندولیفت تا 6 ماه کلاژن سازی و روند جوانسازی را دنبال می‌کند. هرگونه کرم غیرمجاز، قرار گرفتن در معرض آفتاب یا اقدامات این‌چنینی می‌تواند روند بهبودی را متوقف کند و نتیجه نهایی را ضعیف کند. 

 

مدت زمان ماندگاری اندولیفت خط اخم

آگاهی از مدت زمان ماندگاری اندولیفت خط اخم اهمیت زیادی دارد. افراد علاقه مند هستند تا اطلاعات دقیقی در مورد این موضوع به دست آورند. اندولیفت خط اخم معمولا به دلیل تحریک بدن به کلاژن سازی، نتیجه ماندگار و طولانی مدتی دارد. اما بهتر است بدانید که اگر برای این کار اقدام کنید، حداقل به مدت 3 سال یا حتی بیشتر می‌توانید از زیبایی نتیجه آن لذت ببرید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا بدون توجه به این جزییات، تکنیکی را انتخاب نکنید! آطلاع از مدت ماندگاری اهمیت زیادی دارد.

 

هزینه اندولیفت خط اخم

برای انجام هر کار زیبایی و حتی درمانی، باید هزینه دقیق آن را بدانید. برنامه ریزی برای پرداخت موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. معمولا اندولیفت خط اخم توسط پزشکان مختلف و در مراکز متفاوتی انجام می‌شود. محل کلینیک و امکانات آن، ارتباط مستقیمی با هزینه نهایی دارد. از سوی دیگر جدید بودن دستگاه لیزر، خدمات قابل ارائه در کلینیک، نوع پشتیبانی و تخصص پزشک همگی می‌تواند در تعیین هزینه اثرگذار باشد. به همین دلیل هزینه اندولیفت خط اخم توسط پزشک با مشاهده و معاینه حضوری تعیین می‌شود. جلسه مشاوره حضوری بهترین زمان برای مشخص کردن این هزینه است.

 

سوالات متداول

آیا اندولیفت خط اخم می‌تواند خط عمیق را ازبین ببرد؟

معمولا اثربخشی اندولیفت خط اخم در افراد مختلف متفاوت است. برای بعضی افراد می‌توان ازبین رفتن خط اخم را شاهد بود اما برای برخی دیگر ممکن است این اثربخشی محدود باشد.

 

آیا اندولیفت خط اخم درد دارد؟

پزشک متخصص با کمک بی حسی موضعی از طریق پماد بی حس کننده یا تزریق داروی بی حسی می‌تواند درد احتمالی این تکنیک را به صفر برساند. پس جای هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

 

برای اندولیفت خط اخم تغذیه خاصی نیاز است؟

اگر بخواهید بهترین نتیجه از اندولیفت را مشاهده کنید، مصرف غذاهای تازه، پر از سبزیجات و مقوی می‌تواند بهترین رژیم غذایی ممکن باشد. هرچه سالم‌تر زندگی کنید، بدن بهتر می‌تواند برای کلاژن سازی و خونرسانی مطلوب اقدام کنید و نتیجه نهایی بهتر می‌شود.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید