دندانپزشکی و سلامت دهان

فرق بین لیفت غبغب و جراحی غبغب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

بوکال فت و لیفت غبغب دو عمل جراحی صورت هستند که به زیبایی کمک می کنند. با افزایش سن ممکن است که نیاز به تخلیه غبغب داشته باشید.

بوکال فت چیست؟

بحث در مورد اینکه آیا این درمان صورت می تواند علائم پیری را تسریع کند یا خیر وجود دارد. او می‌گوید: «برخی از مطالعات نشان داده‌اند که برداشتن پدهای چربی باکال ممکن است باعث شود که صورت به مرور زمان گود یا توخالی‌تر به نظر برسد، زیرا پدهای چربی ممکن است به حمایت از ساختار گونه‌ها و حفظ ظاهری کامل و جوان کمک کنند.»

برای استفاده از خدمات بوکال فت کلینیک گونه کلیک کنید.

از سوی دیگر، مطالعات دیگر نشان داده‌اند که حذف چربی باکال تأثیر قابل‌توجهی بر روند پیری صورت ندارد. در واقع، تحقیقات نشان داده است که این روش ممکن است ظاهر چهره را با ایجاد ظاهری شفاف‌تر و براق‌تر بهبود بخشد. با این اوصاف، این ادعا کاملاً بحث برانگیز است و هنوز ثابت نشده است.

نتایج طبیعی و زیبایی شناختی تر، هدف جراح پلاستیک و ترمیمی دارای گواهی هیئت مدیره، دکتر اندرو کوهن، که صاحب مطب در بورلی هیلز است، است. او معتقد است: «اگر صورت ها بیش از حد لاغر شوند، مطمئناً می توانید پیرتر به نظر برسید. ما فقط با برداشتن بالشتک‌ها در آن قسمت‌ها به نتایج طبیعی می‌رسیم – این می‌تواند به تعریف ویژگی‌های آنها کمک کند. همچنین مهم است که هرگز تمام پد چربی باکال را پاک نکنید، بلکه مقدار حداقلی را برای نتایج نهایی از نظر زیبایی شناسی باقی بگذارید.

لیفت غبغب چیست؟

جراحی برداشتن غبغب به چندین روش جداگانه اشاره دارد. نکته کلی این است که یا از بین بردن چربی، کانتور عضله، یا سفت کردن پوست زیر چانه - یا ترکیبی از هر یک از اینها. چهار گزینه اصلی جراحی عبارتند از:

  • چانه تاک (سابمنتوپلاستی) – جراحی در قسمت فوقانی گردن و زیر چانه، سفت شدن عضلات و برداشتن چربی.

  • لیپوساکشن - برداشتن چربی از زیر پوست.

  • لیفت صورت – سفت کردن پوست شل و از بین بردن چربی اطراف چانه و گردن.

  • لیفت گردن – هدف گیری خاص تر پوست و عضلات گردن.

لیفت غبغب در گونه کلینیک با بالاترین کیفیت توسط پزشکان مجرب انجام می‌شود.

عمل برداشتن غبغب چگونه کار می کند؟

بسته به انتخابی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید نتایج، عوارض جانبی و مراقبت‌های بعدی متفاوتی را از روش برداشتن غبغب خود انتظار داشته باشید.

در طول عمل تخلیه غبغب چه اتفاقی می‌افتد؟

صورت شما مشخص می شود و بسته به روشی که انجام می دهید یک بیهوشی عمومی یا موضعی به شما داده می شود که همه اینها یک تا دو ساعت طول می کشد. برای تاک کردن چانه، پزشک شما یک سری برش روی گردن ایجاد می کند. سپس لیپوساکشن را انجام می دهند، ماهیچه های پلاتیسما را سفت می کنند و رسوبات چربی را کانتور می کنند. برای تخلیه غبغب (goonehclinic.com) کلیک کنید.

 در لیپوساکشن، پزشک شما یک لوله کوچک به نام کانولا را در نواحی مختلف چانه قرار می دهد. ساکشن برای از بین بردن آرام چربی از هر ناحیه استفاده می شود. در طول لیفت گردن و لیفت صورت، پزشک مجموعه وسیع تری از برش ها را در سراسر گردن و پشت گوش ایجاد می کند. سپس نواحی خاصی از پوست را بالا می برند و تغییر موقعیت می دهند. آیا احساس می کنید با وجود وزن مناسب، بیش از حد پر یا «غبغب» دارید؟ لیپوساکشن گردن می‌تواند به صورت دائمی به یک گردن برجسته‌تر و زیباتر دست یابد

از آنجایی که لیپوساکشن چربی های اضافی را از بین می برد، اما نمی تواند افتادگی پوست را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، بیمار معمولی لیپوساکشن گردن جوان تر خواهد بود، از 20 سالگی تا اوایل 50 سالگی، زیرا بیماران جوان تر به طور معمول دارای خاصیت ارتجاعی پوست هستند که برای منقبض شدن صاف و یکنواخت پوست ضروری است. بعد از لیپوساکشن در مورد تکنیک های لیپوساکشن بیشتر بدانید.

برای اکثر بیماران، لیپوساکشن گردن یک روش نسبتاً سریع است و بسیاری از اوقات می توان آن را با استفاده از بی حسی موضعی انجام داد. جراح زیبایی از طریق 1 یا 2 برش کوچک که در زیر چانه یا پشت گوش پنهان شده است، یک کانول کوچک لیپوساکشن را وارد می کند، چربی اضافی را برداشته و یک کانتور طبیعی به چانه و گردن می سازد. پس از این روش، بیماران معمولاً برای حدود 3 یا 4 روز از چانه بند مخصوص حمایت می کنند، در عرض 1 هفته به سر کار باز می گردند و پس از حدود 2 هفته آماده بازگشت به فعالیت کامل هستند. معمولاً پس از لیپوساکشن گردن، مقداری تورم و کبودی مشاهده می شود. این باید در 10 تا 14 روز اول پس از جراحی برطرف شود.

مراقبت های بعد از تخلیه غبغب

می توانید انتظار کمی ناراحتی، سفتی، تورم و درد داشته باشید. لیپوساکشن چانه باید پس از چند روز بهبود یابد. برای لیفت گردن و صورت، انتظار چند هفته مرخصی از کار را داشته باشید.

کلینیک گونه

منبع : کلینیک گونه (goonehclinic.com)

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید