دندانپزشکی و سلامت دهان

کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

با توجه به توسعه روزافزون کاشت ابرو در ایران پیدا کردن کلینیک مناسب که ارائه دهنده بهترین خدمات و نتایج عالی باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از مراکز موفق در زمینه کاشت ابرو کلینک معتبر در غرب تهران می باشد.

افراد از میزان تأثیر ابروها بر ویژگی های صورت بی اطلاع هستند. با کاشت مو به ناحیه ابرو، کاشت ابرو ظاهر چهره شما را بهبود می بخشد. جهت کاشت ابرو مو از ناحیه اهداکننده مناسب استخراج می‌شود و در ناحیه ابرو پیوند زده می‌شود تا ابروهایی با ظاهر طبیعی تولید شود. با توجه به توسعه روزافزون کاشت ابرو در ایران پیدا کردن کلینیک مناسب که ارائه دهنده بهترین خدمات و نتایج عالی باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از مراکز موفق در زمینه کاشت ابرو کلینک معتبر در غرب تهران می باشد. اما در واقع بهترین کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران کجاست؟ چه ویژگی هایی دارد و چه امکاناتی را ارائه می دهد؟ برای دریافت پاسخ سوالاتتان با ما همراه باشید.

 

کاشت ابرو 1

 

کاشت ابرو

کاشت مو یک روش درمانی ریزش موها است که در سال های اخیر به دلیل موفقیت بیماران در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است. وقتی به ماندگاری فکر می کنیم بسیار جذاب تر می شود. از آنجایی که کاشت مو هنوز بهترین گزینه بادوام برای کاهش خط مو یا طاسی ارثی است، چندین کلینیک حتی برای بیمارانی که این روش را انجام داده اند، ضمانت مادام العمر ارائه می دهند.

مشاوره ۲۴ ساعته کلینیک کاشت مو و ابرو:

۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱

۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰

۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲

کاشت ابرو در شهرک غرب

کاشت مو انواع مختلفی دارد که یکی از آنها کاشت ابرو است. ابروی شما در مقایسه با بقیه موهایتان منحصر به فرد است. علاوه بر این، در چهره شما، پری و قوس چشمگیر ابروهای شما ممکن است متفاوت باشد. یک نگرانی رایج نازک شدن ابروها است که می تواند به دلایل زیر ایجاد شود:

  • سالها پیرایش یا اپیلاسیون
  • فولیکول های مو آسیب دیده
  • فرآیندهای طبیعی پیری

بازسازی ابرو درمانی است که ممکن است ظاهر ابروهای نازک را دوباره به دست آورد و تعادل و هماهنگی صورت را برقرار کند. تجربه هنگام انتخاب یک متخصص زیبایی با گواهی هیئت مدیره یا متخصص کاشت مو برای ترمیم ابرو بسیار مهم است. بازسازی ابرو با بی حسی موضعی انجام می شود. فولیکول های مو در ناحیه انتخاب شده استخراج می شود. سپس این فولیکول ‌ها دقیقاً در ابروهای شما کاشته می ‌شوند و پری طبیعی را به قسمت ‌هایی که در آن از بین رفته ‌اند باز می‌ گردانند. به دلیل ماهیت دقیق کاشت ابرو در کلینیک تخصصی واقع در غرب تهران، این جراحی می تواند تا 6 ساعت طول بکشد.

پس از کاشت ابرو:

زمان بهبودی پس از کاشت ابرو حداقل است. در روزهای ابتدایی، مقداری دلمه در اطراف ابروها مشاهده خواهید کرد. بسیار مهم است که به آنها ضربه نزنید. ممکن است لازم باشد حداقل سه هفته پس از جراحی از ورزش های شدید خودداری کنید. در صورت مشاهده هر گونه تورم، چرک یا خونریزی در محل، با جراح خود تماس بگیرید.

پس از چند هفته، موهای کاشته شده شروع به شکستن می کنند. این امر کاملا طبیعی است. در ماه های بعد، موهای جدید ابروی شما باید شروع به رشد کنند. در همین حال، ممکن است انتخاب کنید موهای پیوند شده را به اندازه ابروی خود کاهش دهید.

 

کاشت ابرو 2

 

چه کسانی برای کاشت موی ابرو مناسب هستند؟

  • افرادی که ابروهای کم پشت معمولی دارند
  • ریزش موی حاد در نتیجه کندن بیش از حد یا جای زخم
  • ریزش مو که با مشکل پزشکی مرتبط نیست
  • اهداف و انتظاراتی که منطقی هستند.

متخصصین پوست، زیبایی و جراحان زیبایی کاشت ابرو را انجام می دهند. جراحی را می توان در یک کلینیک مجهز توسط پزشک انجام داد. قبل از موافقت با جراحی، جستجوی بهترین کلینیک جهت کاشت ابرو ایده خوبی است. در مورد مهارت ها و صلاحیت های پزشکان به خوبی پرس و جو کنید. به طور معمول، شما باید به سابقه کاری او نگاه کنید و مشخص کنید که آیا او توانایی و مهارت انجام کاشت ابرو را دارد یا خیر.

علاوه بر این، برای انتخاب کلینیک برای مراجعه باید بسیار دقت کنید. عوامل مختلفی ممکن است این امر را تحت تاثیر قرار دهند، از جمله می توان به مقرون به صرفه بودن، اخلاق کاری، خدمات با کیفیت و غیره اشاره کرد.

 

کاشت ابرو 3

 

بهترین کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران

بهترین کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران، دارای مزایای زیادی از جمله بهره گیری از پزشکان متخصص و باتجربه، کادر پزشکی مجرب و با اخلاق و آموزش دیده، امکانات و تجهیزات پیشرفته و فضای دلنشین و پر آرامش می باشد. این عوامل منجر به ارائه بهترین خدمات و کسب رضایتمندی بالا برای بیماران است. یکی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو در غرب تهران، کلینیک تخصصی و زیبایی ترانسپلنت با مدیریت دکتر ضرغامی است. در این کلینیک پزشکان متخصص با استفاده از تکنیک های مدرن که نیازمند تجهیزات پیشرفته است بالاترین میزان رضایتمندی را از آن خود کرده اند.

ویژگی های کلینیک ترانسپلنت واقع در غرب تهران

کلینیک ترانسپلنت زیر نظر کلینیک ماه زر که در غرب تهران واقع است دارای ویژگی های برجسته زیر می باشد.

  • پزشکان متخصص و متبحر
  • تجهیزات و دستگاه های پیشرفته
  • محیطی امن و تمیز و با آرامش
  • کادر مجرب و آموزش دیده

ویژگی های ذکر شده منجر به ارائه بهترین نتایج به مراجعین و بهره گیری از مزایای کاشت ابرو است که بسیاری از افراد (هم زنان و هم مردان) به دنبال آن هستند. جهت افزایش مزایای کاشت ابرو و به حاقل رساندن معایب آن، مهارت پزشک و استفاده از تکنیک های جدید که معایب گذشته را کاهش داده اند نقش اصلی را ایفا می نمایند.

شماره تماس کلینیک: ۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱
نشانی کلینیک: تهران ، بلوار دریا، بین شفق و مطهری جنوبی، ساختمان ساحل، پلاک ۱۰۴، واحد ۲

 

کاشت ابرو 4

 

جدیدترین روش کاشت ابرو در کلینیک ترانسپلنت

ابروها بیشتر شبیه موهای طبیعی شما هستند و اثرات آن دائمی است. روش مورد استفاده در کلینیک تخصصی دکتر ضرغامی روش محبوب RHT است که از طریق آن به یک ابروی ضخیم تر و خوش تراش با ظاهر کاملا طبیعی دست می یابید. این تکنیک ها شامل حرکت دادن فولیکول های مو از ناحیه متراکم پوست سر (یا بدن) به سمت ابروهای شما است. دکتر ضرغامی به یک مرجع جهانی در کاشت موی ابرو تبدیل شده است. از آنجاییکه ساختار صورت و فرم ابروی هر کسی منحصر به فرد است، ابروهای شما را به طور خاص با نظرات شما طراحی می کند تا به نتیجه دلخواه شما برسد. همچنین در کلینیک تخصصی در غرب تهران، از روش بایوگرافت استفاده می گردد تا بتوانیم نتایج عالی را برای بیماران ارائه دهیم. در این تکنیک به هنگام کاشت مو rht سلول های بنیادی خود فرد نیز به محل تحت درمان منتقل می گردد. این امر باعث افزایش خون رسانی به ناحیه مورد نظر پس از کاشت می گردد. در نتیجه اکسیژن و مواد مغزی در دسترس فولیکول های تازه انتقال یافته قرار می گیرد و ماندگاری فولیکول های تازه کاشت شده تضمین می گردد.

دکتر ضرغامی پزشک متخصص کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران، متخصص در بازگرداندن هارمونی صورت با تصویرسازی پیشرفته ابرو است. بیماران اغلب با او برای تعیین شکل و انحنای ابروهای خود همکاری می کنند و به طور ایده آل ویژگی های صورت خود را قبل از انجام روش های جوانسازی ابرو متعادل می کنند. ترمیم ابرو با استخراج و پیوند فولیکول های مو از قسمت دیگری از بدن به ابروها انجام می شود. برای اطمینان از حفظ حیات آن ها، فولیکول ها اغلب در نزدیکی گوش برداشته می شوند. پس از آن، دکتر ضرغامی فولیکول ها را با دقت به محل جدید خود پیوند می زند و هر کدام را به درستی و با مهارت بالا در موقعیت جدید قرار می دهد تا هماهنگی و جذابیت صورت ایجاد شود.

جمع بندی:

کاشت ابرو طبیعی با برنامه ریزی و طراحی مناسب بالاترین اثر زیبایی ممکن را برای چهره شما به دست می آورد. به طور معمول، پس از شش تا دوازده ماه پس از عمل کاشت ابرو، موهای پیوند شده به طور کامل دوباره شکل می‌گیرند و شکل ابرو نیز دوباره به دست می‌آید و نتایج بسیار طبیعی و طولانی مدت خواهد بود. بهترین کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران تحت عنوان ترانسپلنت، با دارا بودن کادر پزشکی و متخصصان متبحر و آگاه، امکانات و تجهیزات پیشرفته، فضای دلچسب و بهداشتی شناخته می شود. کلینیک ترانسپلنت زیر نظر کلینیک ماه زر جلسات رایگان در غرب تهران ارائه می دهد و مشتاق است شما را در بهترین تصمیم ممکن برای کاشت مو یاری کند. مطمئن باشید که هیچ چیز به اندازه سلامتی، موفقیت و لذت شما نمی تواند برای کلینیک ما حیاتی باشد.

پزشکان ما در توانایی خود برای بازگرداندن ابروهای شما بی نظیر می باشند. این پیوند مهارت و هنر منجر به نتایج متعادل و دقیقی می شود که هر کسی به دنبال آن می باشد. متخصصین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد واقع در غرب تهران با دقت مسائل و آرزوهای بازسازی ابروهای شما را می شنوند و استراتژی ای ایجاد می کند که به شما کمک می کند تا ابروهای ضخیم و مرتبی را که می خواهید به دست آورید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید