دندانپزشکی و سلامت دهان

0 تا 100 هر آنچه در مورد اندولیفت زیر چشم باید بدانید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر دچار پف زیر چشم هستید و از تکنیک‌های غیرتهاجمی استقبال می‌کنید، همراه ما باشید تا اطلاعاتی جامع در خصوص اندولیفت زیر چشم ارائه کنیم.

تکنولوژی در علم پزشکی به شدت در حال تغییر است و می‌تواند مطابق با نیاز زیباجویان دستگاه‌هایی را ارائه کند که برای جوانسازی، لیفتینگ و موارد این‌ چنینی مورد استفاده قرار گیرند. پف زیر چشم یکی از مشکلات رایجی است که به دلایل مختلف رخ می‌دهد. بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از روش‌هایی مثل جراحی تهاجمی بلفاروپلاستی ندارند و به همین دلیل از اندولیفت استفاده می‌کنند. اندولیفت زیر چشم یکی از تکنیک‌های رایج و پر کاربرد در این زمینه است که می‌تواند اثرات فوق‌العاده‌ای در ناحیه چشم داشته باشد. اندولیفت پف زیر چشم را درمان می‌کند و اثربخشی طولانی مدتی دارد.
اگر شما نیز دچار پف زیر چشم هستید و از تکنیک‌های غیرتهاجمی استقبال می‌کنید، همراه ما باشید تا اطلاعاتی جامع در خصوص اندولیفت زیر چشم ارائه کنیم.

 

اندولیفت چیست؟

اندولیفت یکی از تکنیک‌های عالی برای لیفت و جوانسازی پوست محسوب می‌شود. از اندولیفت برای کاهش حجم چربی در نواحی مختلف و ظریف نیز استفاده می‌شود. این تکنیک با استفاده از دستگاه لیزر و سری سوزنی شکل انجام می‌گردد. به این ترتیب که تابش لیزر با طول موج‌های مشخص در لایه زیرین پوست یا همان درم انجام می‌شود. به این ترتیب بالاترین میزان اثربخشی را شاهد خواهید بود. چرا که لایه در دسترس بیشترین تاثیر را می‌پذیرد. پوست با اندکی آسیب در لایه زیرین مواجه می‌شود تا سیستم ترمیم به کار افتد! با این اقدام تلاش‌ها برای ترمیم لایه زیرین پوست و کلاژن سازی آغاز می‌شود. رگ سازی و خون رسانی بیشتر اصلی‌ترین دلیل بهبود ساختار پوست، لیفت پوست و جوانسازی در این تکنیک است.

 

اندولیفت زیر چشم چیست؟

تجمع چربی در زیر چشم، افتادگی پوست زیر چشم و دفرمگی این ناحیه از اصلی‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می‌شوند. حساسیت ناحیه صورت و ترس از جراحی تهاجمی، اجازه انجام هیچ اقدام جراحی را نمی‌دهد. به همین دلیل اندولیفت زیر چشم یکی از روش‌های عالی برای رسیدن به ظاهری مناسب در این ناحیه است. اندولیفت پف زیر چشم با هدف کاهش حجم چربی تجمع شده در زیر چشم انجام می‌شود. اگر دچار افتادگی پوست در ناحیه زیر چشم باشید یا تیرگی و چروک زیر چشم شما را کلافه کرده باشد، باز هم استفاده از اندولیفت زیر چشم می‌تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. این تکنیک با افزایش کلاژن سازی در این ناحیه می‌تواند اثربخشی عالی داشته باشد.

مشاوره رایگان اندولیفت زیر چشم

اگر شما به دنبال بهبود ظاهر پوست زیر چشم خود هستید، جراحی اندولیفت زیر چشم می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌ها برای شما باشد. اما برای انجام این روش، بسیار مهم است که از یک پزشک مجرب و متخصص در این زمینه استفاده کنید. به همین منظور، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و با متخصصین این کلینیک درباره جزئیات عمل اندولیفت زیر چشم صحبت کنید.

متخصصین کلینیک دکتر مولایی با تجربه و مهارت بالا، می‌توانند به شما در درک بهتری از روند جراحی و نتایج آن کمک کنند. آن‌ها به شما توضیح خواهند داد که این عمل چگونه انجام می‌شود، چه نتایجی دارد و چگونه می‌توانید برای داشتن نتیجه‌ای بسیار طبیعی و جذاب در اندولیفت زیر چشم، بهترین روش‌ها را اعمال کنید. همچنین، آن‌ها به شما پاسخ خواهند داد در مورد هرگونه سوالی که درباره عمل اندولیفت زیر چشم دارید و با شما در مورد روش‌های مختلف درمانی و نحوه‌ی مراقبت‌های پس از جراحی صحبت خواهند کرد.

بنابراین، اگر به دنبال انجام اندولیفت زیر چشم هستید، توصیه می‌کنیم که برای مشاوره رایگان با کلینیک دکتر مولایی تماس بگیرید و با متخصصین مجرب و دارای تجربه این کلینیک درباره هرگونه سوال و مشکلی که در ذهن دارید صحبت کنید. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را در مورد جراحی اندولیفت زیر چشم بگیرید و بتوانید به شکلی جذاب و جوان‌تر به نظر برسید.

شماره تماس : 02126474915

 

اندولیفت

 

دلایل پف زیر چشم چیست؟

عوامل مختلفی در بروز پف زیر چشم دخیل هستند اما رایج‌ترین دلایل شامل افزایش سن و عوامل وراثتی است. گاهی سبک زندگی و خستگی‌های مداوم، کارهای شبانه و عدم انجام مراقبت های پوستی می‌تواند زمینه ساز بروز این مشکل باشد. شاید جالب باشد که بدانید خواب زیاد، مصرف برخی داروها، کم آبی بدن و اختلالات مختلف در سلامتی می‌تواند بر روی پف زیر چشم اثرگذار باشد. یادتان باشد که منظور ما پف عادی روزمره که اکثرا در ساعات ابتدایی روز بروز می‌کند نیست!

 

مزایای اندولیفت زیر چشم چیست؟

برای انجام هر اقدام زیبایی، انگیزه حرف اول را می‌زند. مزایای اندولیفت زیر چشم به شما انگیزه کافی برای انجام آن می‌دهد. به همین دلیل لازم است تا آگاهانه در این خصوص بدانید.
1.    در روش اندولیفت هیچ نیازی به بی هوشی وجود ندارد و همه چیز با بی حسی انجام می‌شود.
2.    جالب است بدانید که اندولیفت پف زیر چشم یک درمان غیرتهاجمی است و پیچیدگی خاصی ندارد.
3.    اندولیفت می‌تواند سن شما را کاهش دهد و جوانی و شادابی مطلوبی در چهره ایجاد کند.
4.    برای استفاده از اندولیفت هیچ نیازی به مقدمات پیچیده وجود ندارد و تنها انتخاب پزشک متخصص کافی است.
5.    هزینه اندولیفت پف زیر چشم نسبت به سایر خدمات زیبایی و جراحی پلک پایین بسیار کم‌تر است.
6.    عدم نیاز به استراحت طولانی و مراقبت های بعد از عمل موجب محبوبیت بیش از پیش اندولیفت شده است.
7.    در این تکنیک هیچ نیازی به برش و بخیه وجود ندارد به همین دلیل اسکار پوستی در این تکنیک بی معنا است.
8.    شما تحت هیچ شرایطی درگیر مشکلاتی مثل عفونت، خونریزی و موارد این‌چنینی نمی‌شوید.
9.    تمامی خطراتی که در جراحی تهاجمی وجود دارد، در اندولیفت دیده نمی‌شود.
10.    عوارض اندولیفت بسیار نادر است و در مواردی تنها عدم تخصص پزشک موجب دردسر شده است.
11.    استفاده از این تکنیک برای کاهش چربی زیر چشم و جوانسازی آن، یک تیر و دو نشان است.

 

درمان پف زیر چشم

اندولیفت پف زیر چشم چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام اندولیفت زیر چشم، باید حتما مراحل مشخصی دنبال شود. اطلاع از این جزییات به شما کمک می‌کند که صفر تا صد این کار را درک کنید و بدون استرس و نگرانی برای انجام آن برنامه ریزی کنید.

 

1-پیدا کردن پزشک متخصص و باتجربه در زمینه اندولیفت

متاسفانه عوارض متعدد اندولیفت همگی به دلیل نا آگاهی پزشک و عدم تخصص وی گزارش شده است. به همین دلیل برای پیشگیری از عوارض متعدد در این زمینه، کافی است تا نسبت به بررسی جزییات و تحقیق در خصوص یافتن پزشک با جدیت عمل کنید. پیدا کردن پزشک متخصص و باتجربه با تحقیقات، مشاهده حضوری، بررسی نمونه عمل‌ها و رضایت مراجعه کنندگان امکان‌پذیر است. تحت هیچ شرایطی گول تبلیغات اینستاگرامی و بنری در سایت‌ها را نخورید! شما خودتان به شخصه باید پس از تحقیقات کافی به عملکرد پزشک ایمان داشته باشید و با معرفی هیچ فرد دیگری دست به انجام این کار نزنید!

 

2-مراجعه به پزشک و آماده سازی پیش از اندولیفت

زمانی که برای اندولیفت به پزشک متخصص مراجعه می‌کنید، اقدامات پیش از انجام اندولیفت پف زیر چشم برای‌تان انجام می‌شود. در این مرحله پزشک درخواست می‌کند تا صورت‌تان را شست و شو دهید. هرگونه کرم، مواد آرایشی و خوشبو کننده از روی صورت پاک می‌شود. بعد از این مرحله استریل کردن پوست توسط پزشک انجام می‌شود. پزشک با بررسی نوع پوست و میزان پف زیر چشم اطلاعاتی را ثبت می‌کند.

 

3-تنظیم دستگاه اندولیفت

همان‌طور که می‌دانید دستگاه اندولیفت با کمک لیزر می‌تواند جوانسازی و کاهش چربی در نواحی مختلف بدن را رقم بزند. به همین دلیل لازم است تا پزشک متخصص بر اساس معاینه وضعیت زیباجو، اقدام به تنظیم دستگاه نماید. تنظیم طول موج 1470 به منظور جوانسازی و ازبین بردن چربی انباشته شده استفاده می‌شود.

 

4-بی حسی محل مدنظر برای اندولیفت

در این شرایط پزشک به کمک اسپری یا پماد بی حسی اقدام به بی حس کردن محل مدنظر می‌کند. در بعضی مواقع از طریق بی حسی تزریقی محل مدنظر در نواحی اطراف چشم بی حس می‌شود تا زیباجو هیچ دردی احساس نکند. این اقدام نگرانی‌ها و استرس‌های پیش از اندولیفت را کاهش می‌دهد.

 

5-تجویز دارو و توصیه‌های لازم بعد از اندولیفت

پزشک متخصص پس از انجام اندولیفت و اتمام آن، توصیه‌هایی در خصوص نحوه مراقبت و مصرف داروها یا پمادها ارائه می‌کند. شما باید دقیقا مطابق با همین جزییات، روزهای پس از اندولیفت را بگذرانید. هر نوع دارو و پمادی که توسط پزشک توصیه شود، باید راس زمان مقرر و مرتب استفاده گردد.

 

حتما بخوانید: اندولیفت بهتر است یا هایفو ؟ مقایسه خطرات و مزایای هرکدام

 

اقدامات مهم پیش از انجام اندولیفت زیر چشم

تفاوتی ندارد که اندولیفت پف زیر چشم انجام می‌دهید یا برای جوانسازی پوست صورت این تکنیک را انتخاب کرده‌اید. به هر حال لازم است تا اقداماتی مهم پیش از انجام آن درنظر داشته باشید. حتما لیستی از حساسیت‌های دارویی و غذایی تهیه کنید و به پزشک ارائه نمایید. پزشک‌تان را در جریان سابقه بیماری‌ها و کلیه سوابق پزشکی بگذارید. تحت هیچ شرایطی 2 هفته پیش از انجام اندولیفت برای سولاریوم، حمام آفتاب و لیزر موهای زائد اقدام نکنید. مصرف داروهای رقیق کننده خون را با پزشک مطرح کنید. استفاده از مشروبات الکلی و دخانیات تاثیر اندولیفت را کاهش می‌دهد و تلاش شما برای جوانسازی را نقش بر آب می‌کند.

 

مراقبت های بعد از اندولیفت پف زیر چشم    

هرچند اندولیفت مثل سایر روش های جوانسازی نیازمند انجام مراقبت های پیچیده نیست. اما محافظت از نتیجه اندولیفت اهمیت زیادی دارد. شما باید حتما بعد از اندولیفت چند ساعتی استراحت کنید تا میزان تورم اندک این تکنیک کاهش پیدا کند. پس از آن می‌توانید در صورت صلاح‌دید پزشک از کمپرس یخ استفاده کنید. تحت هیچ شرایطی تا 1 هفته در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و حداقل تا 1 ماه از عینک دودی استفاده کنید. هرگونه فعالیت سنگین که فشار مضاعفی به بدن وارد کند توصیه نمی‌شود.

 

اندولیفت زیر چشم

 

سوالات متداول اندولیفت پف زیر چشم 

   

انجام اندولیفت زیر چشم برای چه افرادی ممنوع است؟

هرچند آسیب‌های چندانی برای اندولیفت گزارش نشده است، اما بهتر است بدانید که انجام آن برای خانم‌های باردار، خانم‌ها در دوران شیردهی، افراد در دوران شیمی درمانی، افراد با سابقه بیماری‌های خود ایمنی و عفونت فعال ممنوع است.

 

ماندگاری اندولیفت چقدر است؟

حدود 2 الی 3 سال ماندگاری اندولیفت زیر چشم اثبات شده است. هرچند مدت زمان آن برای هر فرد متفاوت است و سبک زندگی، نوع پوست و شرایط محیطی می‌تواند این زمان را کوتاه یا طولانی‌تر کند.

 

هزینه اندولیفت پف زیر چشم چقدر است؟

هر پزشک متناسب با کیفیت دستگاه لیزر اندولیفت، تخصص و تجربه خود و خدماتی که ارائه می‌کند، هزینه متفاوتی برای هر جلسه اعلام می‌نماید. شما باید در جلسه مشاوره تلفنی یا حضوری، هزینه اندولیفت را جویا شوید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید