دندانپزشکی و سلامت دهان

کدام خوشبو کننده های بدن برای استفاده در زمستان بهتر است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در ادامه شما را با محبوب‌ترین خوشبو کننده‌های زمستانی آشنا کرده و ویژگی‌های هر یک را برمی‌شماریم.

ممکن است با آغاز فصل زمستان به دنبال بهترین خوشبو کننده‌های زمستانی برای بدن خود باشید. خوشبو کننده‌های بدن در ترکیبات خود دارای آب، روغن، الکل، اسانس و مواد معطر هستند و به خوشبو شدن پوست و ایجاد رایحه مطبوع کمک می‌کنند. برخی خوشبو کننده‌ها علاوه بر ایجاد رایحه دلنشین بر روی پوست به پوست بدن طراوت بخشیده و سلول‌های پوستی را آبرسانی می‌کنند. در ادامه شما را با محبوب‌ترین خوشبو کننده‌های زمستانی آشنا کرده و ویژگی‌های هر یک را برمی‌شماریم.

 

بهترین خوشبو کننده‌های بدن برای فصل زمستان

در ادامه شما را با بهترین خوشبوکننده‌های بدن که می‌توانید در فصل زمستان از آن‌ها استفاده کنیم را نام خواهیم برد:

 

بادی اسپلش

بادی اسپلش را می‌توان محلولی رقیق و متشکل از آب، روغن و ترکیبات معطر دانست که به صورت مستقیم بر روی پوست بدن اسپری شده و از تعریق پوست جلوگیری می‌کند. این خوشبو کننده ضدتعریق علاوه بر ایجاد رایحه ملایم و دلنشین بر روی پوست به آبرسانی لایه‌های پوست کمک کرده و ترکیبی فوق العاده برای ایجاد طراوت و تازگی در پوست بدن است. با استفاده از بادی اسپلش در فصل زمستان می‌توانید از تاثیرات خشکی هوا بر روی پوست خود جلوگیری کنید زیرا ساختار این محصول به شکلی طراحی شده است که به نرم و لطیف شدن پوست کمک می‌کند. 
شما می‌توانید از انواع بادی اسپلش در موتنرو با رایحه‌های مختلف برای ایجاد رایحه دلنشین در فصل زمستان استفاده کنید اما توجه داشته باشید که ماندگاری رایحه این مایع رقیق و خوشبو چندان بالا نیست. برای خرید بادی اسپلش‌های باکیفیت با ماندگاری عطر بالا بهتر است بادی اسپلش خود را از میان برندهای معتبر و مطرح انتخاب کنید. بهترین نوع بادی اسپلش مای به شما کمک می‌کند در فصل زمستان از خوشبو و لطیف بودن پوست خود لذت ببرید.

 

بادی اسپلش های عطری معروف

این محصولات دارای رایحه و بوی مشابه با عطرهای معروف بازار هستند و تنوع بسیار بالایی دارند. برای مثال کسانی که می‌خواهند از عطر مورد علاقه‌شان محصولی با قیمت کمتر و به صرفه تر داشته باشند می‌توانند با خرید بادی اسپلش دارای رایحه مورد نظرشان با قیمتی کمتر، همان بو و رایحه را روی بدنشان تجربه کنند.

 

بادی میست

بادی میست محلول ضد عرقی است که از ترکیبات طبیعی مانند روغن و مواد معطر تشکیل شده است. ساختار ملایم و سبک این خوشبو کننده‌ها باعث شده است که استفاده از آن‌ها باعث ایجاد سردرد و تحریک دستگاه تنفسی نشود. این مواد با خاصیت ضد تعریف خود از ایجاد بوی بد در بدن جلوگیری کرده و ضمن آبرسانی پوست به لطیف شدن آن کمک می‌کنند. بادی میست‌ها بدون ایجاد لکه بر روی لباس می‌توانند بر روی بدن یا لباس اسپری شده و به شکل ذرات ریز و غبار مانند در پوست نفوذ کنند‌. 
شما می‌توانید برای خوشبو شدن موهایتان نیز مقداری از بادی میست را بر روی شانه اسپری کرده و موهای خود را شانه بزنید. این خوشبو کننده‌ها در مقایسه با بادی اسپلش‌ها از مقدار روغن بیشتری در ترکیبات خود بهره دارند و همین ویژگی به افزایش ماندگاری رایحه آن‌ها کمک کرده است. خاصیت لطافت بخشی، آبرسانی و ماندگاری مناسب عطر و رایحه بادی میست این محلول را به خوشبو کننده‌ای مناسب برای فصل زمستان تبدیل کرده است.

 

بادی لوشن

یکی دیگر از خوشبو کننده‌هایی که می‌توانید از آن برای خوشبو و نرم کردن پوست خود در فصل زمستان استفاده کنید، بادی لوشن یا لوسیون بدن است. این مواد گرچه ظاهری کرم مانند دارند اما در مقایسه با کرم‌ها از بافتی نرم‌تر و سبک‌تر برخوردار هستند. ساختار لوسیون‌های بدن معمولا بر پایه آب طراحی شده و به همین دلیل این محصولات ضمن ایجاد رایحه خوش بر روی پوست به آبرسانی و ایجاد لطافت مناسب در بافت پوست نیز کمک می‌کنند. 
خاصیت نرم کنندگی و رطوبت بخشی مناسب لوسیون‌ها باعث شده این محصولات به عنوان محصولات جوانساز مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از لوسیون در فصل زمستان به نرم و لطیف شدن پوست شما کمک کرده و رایحه‌ای مطبوع و پایدار بر روی پوست ایجاد می‌کند. ایجاد درخشندگی در پوست، کمک به از بین رفتن لکه‌های ناهموار سطح پوست، رطوبت رسانی به سلول‌های پوستی، جلوگیری از آسیب و محافظت از پوست و ایجاد رایحه دلنشین و مطلوب در پوست بدن از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از بادی لوشن‌ها محسوب می‌شود.
 

 

بادی اسپری

بادی اسپری‌ها از پرکاربردترین خوشبو کننده‌های بدن هستند و در مقایسه با خوشبو کننده‌هایی مانند پرفیوم و ادو پرفیوم بافت و ساختار سبک‌تری دارند‌. این خوشبو کننده‌ها در مقایسه با عطرها ماندگاری کمتری دارند و پخش بوی آن‌ها محدودتر است‌‌. در ساختار اسپری‌های بدن ترکیباتی مانند آب، الکل، روغن و مواد معطر وجود دارد. علاوه بر ترکیبات یاد شده می‌توان در فرمولاسیون بادی اسپلش‌ها موادی مانند ایزوبوتن، بوتان و پروپان نیز یافت. 
شما می‌توانید اسپری خوشبو کننده را بر روی پوست، بخش‌های نبض‌دار، لباس یا موی خود اسپری کنید. توجه داشته باشید که تاثیر اسپری بر روی پوست تمیز بیشتر است و از همین جهت بهتر است بعد از حمام و شستشوی بدن مقدار مناسبی از اسپری خوشبو کننده خود را بر روی پوست اسپری کنید. 
اسپری‌ها علاوه بر آبرسانی سطحی به پوست با خواص ضد التهابی خود هیچ گونه آثار قرمزی یا سوزش بر روی پوست بدن ایجاد نمی‌کنند. مواد ضد عفونی کننده موجود در ساختار اسپری‌ها از ایجاد هر نوع حساسیت بر روی پوست ممانعت می‌کند.‌ این مواد خوشبو کننده باعث افزایش رطوبت پوستی شده و با تاثیرات خنک کنندگی خود به پوست شما طراوت و نشاط می‌بخشند.

 

ادو پرفیوم

این خوشبو کننده از آب، الکل و اسانس‌های روغنی تشکیل شده است و پس از انواع پرفیوم دارای بیشترین مقدار ماندگاری در میان سایر خوشبو کننده‌ها است. ادو پرفیوم‌ها بهترین گزینه برای استفاده در قصل زمستان هستند و با ماندگاری بالا رایحه دلنشین شما را در مدت زمان بیشتری بر روی پوست یا لباستان حفظ می‌کنند. 
ادوپرفیوم‌ها به طور میانگین حدود ۷ تا ۸ ساعت ماندگاری دارند و می‌توانید از انواع رایحه‌های گرم این نوع خوشبو کننده‌ها در غلظت‌های مختلف برای خوشبو کردن پوست یا لباس خود استفاده کنید. این خوشبو کننده‌ها تاثیری بر رطوبت و لطافت پوست ندارند و تنها با ایجاد رایحه جذاب و دلنشین به خوشبو شدن پوست و لباس شما کمک می‌کنند.

 


سخن‌ آخر
در این مطلب تعدادی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین خوشبو کننده‌های زمستانی را به شما معرفی کردیم. کارایی مناسب هر یک از خوشبو کننده‌های نام برده شده به شما کمک می‌کند در فصل سرد زمستان به آراستگی و رایحه دلخواه خود دست یابید. در انتخاب و خرید انواع خوشبو کننده‌های بدن بهتر است به ترکیبات این مواد توجه کرده و پیش از مصرف حساسیت‌های احتمالی پوست خود را در نظر بگیرید.

برچسب ها:
خوشبو کننده
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
امیر درویشی
۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

خوشبو کننده های سایت مو تن رو عالیه من یکی دوتا از مالالیز و مو تن رو سفارش دادم خیلی راضی بودم

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید