دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین دکتر برای اندولیفت بینی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

امروزه روش های کم تهاجمی و موثری برای اصلاح شکل و ظاهر بینی و یا سایر قسمت های صورت ایجاد شده که اندولیفت بینی یکی از این روشهاست که تاثیر خیلی خوبی در اصلاح شکل بینی داشته و کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به دوره نقاهت و بهبودی، ظاهری طبیعی و نرمال برای بینی خود داشته باشید.

وقتی صحبت از ایجاد شکل و ظاهری بهتر و زیباتر برای بینی می شود، همه افراد ناخودآگاه به جراحی بینی فکر می کنند. اما همانطور که می دانید جراحی بینی علاوه بر اینکه باید توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود، دوره بهبودی بسیار طولانی داشته و ممکن است بعد از گذشت دوره بهبودی، از نتیجه جراحی بینی راضی نباشید!

خوشبختانه امروزه روش های کم تهاجمی و موثری برای اصلاح شکل و ظاهر بینی و یا سایر قسمت های صورت ایجاد شده که اندولیفت بینی یکی از این روشهاست که تاثیر خیلی خوبی در اصلاح شکل بینی داشته و کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به دوره نقاهت و بهبودی، ظاهری طبیعی و نرمال برای بینی خود داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اندولیفیت بینی با کیفیت و آشنایی با بهترین کلینیک ارائه دهنده خدمات اندولیفت در تهران (کلینیک دکتر مولایی فر) در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

اندولیفت بینی | بهترین اندولیفت بینی

اندولیفت، یک درمان لیزری و نتیجه پیشرفته ‌ترین تحقیقات تکنولوژیکی و پزشکی است که بدون ایجاد برش، اسکار و بدون درد بوده و به تقویت ساختار پوست و لیفت صورت بدون جراحی کمک می کند. این درمان نوآورانه با بازسازی لایه های عمیق و سطحی پوست، سفت کردن پوست، افزایش تولید کلاژن و کاهش چربی اضافی، به درمان افتادگی و شل شدن پوست کمک می کند.

روش انجام بهترین اندولیفت بینی، با استفاده خاص از لیزر و از طریق قرار دادن الیاف میکروسکوپی یکبار مصرف در زیر پوست است که با حرکات کوچک ناحیه را می پوشاند تا شلی پوست را درمان کند، اثر لیفت کننده برای پوست ایجاد می کند و حتی می تواند کمی از چربی های موجود در ناحیه تحت درمان را از بین ببرد.

طول موج لیزر مورد استفاده در فرآیند اندولیفت بینی، به طور ویژه طراحی شده است به طوری که تنها آب و سلول های چربی را گرم می کند، بدون اینکه به بافت های سالم اطراف آنها آسیب برساند. به طور کلی، اندولیفت بینی، یک روش کم تهاجمی و ایمن است که برای تغییر شکل بینی بدون جراحی و با استفاده از انرژی لیزر و برای تغییر مشخصات بینی انجام می گیرد و می تواند تاثیرات فوری و ماندگاری را ایجاد کند.

نکته قابل توجهی که در رابطه با بهترین اندولیفت بینی وجود دارد این است که این روش بدون عوارض بوده، هیچگونه برش و جای زخمی روی بینی ایجاد نخواهد شد و نتایج فوری به همراه دارد؛ به این معنی که می توانید مستقیماً از کلینیک خارج شوید و به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردید.

البته لازم است این موضوع را بدانید که در جراحی رینوپلاستی که بیشتر برای نگرانی های اصلی زیبایی مناسب است، استخوان بینی تغییر شکل داده می شود و غضروف حرکت می کند تا نتیجه زیبایی شناختی تری به بیمار بدهد. اما در مقابل، اندولیفت بینی باکیفیت، برای اصلاحات جزئی، مانند صاف کردن برآمدگی های روی پل بینی و یا کمی لیفت کردن نوک بینی ایده آل است.

بنابراین می توان اینطور گفت که اندولیفت بینی، برای افرادی که برآمدگی کمی روی پل بینی دارند و یا افتادگی نوک بینی بر روی اعتماد به نفس آنها و یا زیبایی چهره شان تاثیر منفی گذاشته، مناسب خواهد بود. برای این منظور، یک مشاوره و ارزیابی اولیه قبل از درمان انجام می شود تا پزشک نیازهای شما را متوجه شود و اطمینان حاصل کند که نتیجه دلخواه و متناسب با چهره شما را به شما خواهد داد.

شما می توانید قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را برای استفاده از اندولیفت بینی بگیرید، یک جلسه مشاوره با دکتر مولایی فر داشته باشید تا در طول مشاوره با شما در مورد گزینه های پیشنهادی در دسترس صحبت شود و همچنین توضیح دهند که یک اندولیفت بینی باکیفیت چگونه انجام خواهد شد.

 

 

معرفی خدمات دکتر مولایی فر در زمینه اندولیفت

اگر تصمیم دارید بدون استفاده از روش های جراحی بینی، اصلاحات جزئی و طبیعی روی بینی خود ایجاد کنید، شاید استفاده از خدمات اندولیفت بینی بتواند گزینه مناسبی برایتان باشد. برای اطمینان از این موضوع می توانید یک جلسه مشاوره با بهترین پزشک متخصص در زمینه اندولیفت یعنی دکتر مولایی فر داشته باشید تا بعد از انجام بررسی های دقیق، بهترین و مناسب ترین روش درمان برای اصلاح شکل و ظاهر بینی برایتان تجویز شود.

کلینیک دکتر مولایی فر، یکی از اولین کلینیک های ارائه دهند خدمات اندولیفت با استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی هاست که می توانید به آن اعتماد کنید و این خدمات را با بهترین کیفیت از پزشکان این مرکز دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید همین حالا با کلینیک دکتر مولایی فر تماس بگیرید.

مجموعه پوست و مو و زیبایی دکتر مولایی‌فر، همه تلاش خود را می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تجربه آمیخته با احترام و تواضع در خدمت مراجعین محترم در زمینه های مختلف زیبایی و پوست و مو اعم از لیزر، اندولیفت صورت و اندام های شکم، تزریق ژل، بوتاکس و مزوژل، جوان سازی و ضد ریزش مو، کارگزاری نخ های لیفت و جوان سازی، انجام فشیال تخصصی و جراحی های سر پایی و غیره باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اندولیفت بینی و دریافت مشاروه از پرسنل متخصص کلینیک دکتر مولایی فر می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • آدرس کلینیک دکتر مولایی‌فر: تهران، پاسداران، خیابان دولت، بلوار کاوه، پلاک 17، ساختمان کیمیا، طبقه اول، واحد 4
  • شماره تلفن دکتر مولایی فر: 02126474915  -  09302747479
  • وب سایت دکتر مولایی  فر: https://drmolaeeifar.com/
برچسب ها:
بینی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید