دندانپزشکی و سلامت دهان

فاکتور های خرید فرش 700 شانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر می خواهید با ویژگی ها و قیمت فرش 700 شانه بیشتر آشنا شوید و ضروری ترین فاکتورهای خرید فرش 700 شانه را بشناسید و اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت فرش ها از جمله قیمت فرش 12 متری کسب کنید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

فرشی که امروز آن را می شناسیم، سال ها با ما بوده است و در ابتدا چیزی بود که برای استفاده شخصی تولید می شد تا گرما و محافظت را در چادرهایی که مردم در آن زندگی می کردند فراهم کند. تکنیک گره‌ زنی و قالی ‌بافی در طول سالیان متمادی توسعه یافته و نقوش بیشتر و دقیق ‌تر شده است. با این حال هنوز هم یک هنر دستی منحصر به فرد برای استفاده خصوصی است.

اما با شروع قرن نوزدهم، زمانی که صنعت گرایی شتاب گرفت، ماشین بافندگی نیز توسعه یافت و فرش ماشینی جایگزین مناسب تری برای فرش های دستباف شد. فرش ماشینی امروزی از کیفیت بالایی برخوردار است و در بسیاری از مواقع نیاز به دقت و ریز بینی بسیار زیادی وجود دارد تا تفاوت بین فرش دستباف و فرش ماشینی تولید شده را مشاهده کنید.

اگر می خواهید با ویژگی ها و قیمت فرش 700 شانه بیشتر آشنا شوید و ضروری ترین فاکتورهای خرید فرش 700 شانه را بشناسید و اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت فرش ها از جمله قیمت فرش 12 متری کسب کنید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

آشنایی با ویژگی های فرش 700 شانه

هر فرش ماشینی، دارای شناسنامه فنی است که مشخصات محصول از جمله تعداد شانه، تراکم، اندازه، تعداد رنگ، جنس و ارتفاع خاب فرش را نشان می دهد.

فرش 700 شانه یعنی اینکه در هر متر مربع از عرض این فرش، 700 گره وجود دارد. تعداد گره هایی که در هر متر مربع از طول فرش به کار رفته را با عنوان تراکم شناخته می شود که تراکم فرش 700 شانه معمولا چیزی در حدود 2100 تا 3000 گره است که رایج ترین تراکم فرش 700 شانه، تراکم 2550 است.

تعداد رنگ های به کار رفته در فرش 700 شانه معمولا بین 8 تا 10 رنگ است و از نظر ضخامت، نرمی و خاب فرش، در دسته بندی فرش های ضخیم، فوق العاده نرم و گرم و با خاب بلند دسته بندی می شوند و از نظر قیمت نیز دارای قیمت مناسب تری نسبت به فرش هایی با شانه و تراکم بیشتر هستند.

 

فرش طرح گیسوی سرمه ای 700 شانه

 

امروزه به دلیل تقاضای بسیار زیادی که برای فرش های 700 شانه وجود دارد، انواع مختلفی از فرش 700 شانه طراحی و تولید می شوند که معمولا با نام های فرش هفتصد شانه واقعی، فرش 700 شانه تبدیلی و فرش طرح هفتصد شانه شناخته می شوند.

کیفیت و قیمت فرش 700 شانه واقعی، معمولا بالاتر بوده و کیفیت و قیمت فرش 700 شانه تبدیلی و فرش طرح 700 شانه به مراتب کمی پایین تر است.

 

فرش طرح نقره 700 شانه گل برجسته

 

برای بافت فرش 700 شانه واقعی معمولا از مدرن ترین و جدیدترین دستگاه های بافت فرش که به نام دستگاه HCPx2 معروف هستند استفاده می شود و به همین دلیل یک فرش 700 شانه فوق العاده باکیفیت و عالی تولید می شود.

اما برای بافت فرش 700 شانه تبدیلی، از دستگاه بافت فرش 500 شانه استفاده می شود و به همین دلیل این فرش ها معمولا دارای تراکم عرضی 700 و تراکم طولی 1500 هستند و معمولا از 7 رنگ برای بافت این فرش استفاده می شود و مسلما قیمت پایین تری نیز نسبت به فرش 700 شانه واقعی دارند و لازم است در هنگام خرید فرش 700 شانه حتما این فاکتورها را در نظر بگیرید.

فرش طرح 700 شانه نیز، در واقع همان فرش 500 شانه با تراکم طولی 1000 است که فقط از طرح و نقش فرش 700 شانه برای بافت آن استفاده شده و معمولا دارای 7 تا 8 رنگ هستند. قیمت این مدل از فرش 700 شانه نسبت به قیمت فرش 700 شانه واقعی بسیار کمتر است.

 

فرش کاشان طرح گیلدا دودی

 

البته لازم است بدانید که ممکن است در نگاه اول متوجه تفاوت انوع فرش 700 شانه نشوید، زیرا برچسبی که در پشت فرش برای ارائه مشخصات فرش وجود دارد، معمولا دارای عبارت فرش 700 شانه است و ممکن است این برچسب توسط برخی از فروشندگان تغییر داده شود.

بنابراین برای اینکه بتوانید فرش 700 شانه واقعی و باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید، لازم است به فروشگاه های معتبری که در این زمینه فعال هستند مراجعه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت فرشها مطمئن بوده و از قیمت انواع فرش ها به ویژه  قیمت فرش ماشینی 12 متری ۷۰۰ شانه  و سایر سایزهای فرش 700 شانه مطلع شوید و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

 

فرش طرح ملینا فیلی ۷۰۰شانه

 

کارخانه فرش کاشان بزرگترین کارخانه تولید کننده فرش کاشان در ایران که دارای دستگاه فرش 1200 شانه ، 1000 شانه ،700 شانه و 500 شانه با تیم حرفه ای طراحی ، بیشترین کلکسیون از فرش های ماشینی را با رنگ بندی های متنوع دارا می باشد. فرش ستاره کوروش با راه اندازی فروشگاه فرش کوروش در شرق تهران  اماده  ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. شما همواره می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به آدرس www.bfarsh.com، جدیدترین و متنوع ترین نمونه ها از انواع فرش ماشینی را به همراه قیمت فرش مشاهده کنید و بعد از مقایسه کردن فرش ها از نظر طرح و نقش و قیمت، بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای خود انجام دهید و یک خرید امن و راحت را تجربه کنید

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید