دندانپزشکی و سلامت دهان

بهترین هتل های ایران کدامند؟ معرفی بهترین اقامتگاه های سراسر ایران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

بهترین هتل های ایران را در این مقاله برای شما با جزئیات معرفی کرده ایم. بهترین هتل های ایران برای اقامت قطعا هتل های لوکس و 5 ستاره هستند که در تمامی شهرها به شما معرفی شده اند.

در هر شهری از ایران که مقصد سفر شما باشد اقامتگاه‌های بسیار متنوع و باکیفیتی برای پذیرایی از شما ایجاد شده است. هر فرد می‌تواند بنا به نوع و هدف سفر، مدت اقامت، میزان بودجه و سبک سفر خود بهترین اتاق‌ها را در میان اقامتگاه‌ها پیدا کند. با تنوع بالایی که در هتل های ایران وجود دارد فراهم کردن لیستی که بتواند بهترین هتل های ایران را معرفی کند، کار ساده‌ای نخواهد بود چرا که همه ساله هتل های زیادی به صنعت هتلداری اضافه شده و یا توسعه می‌یابند.

اما در این جا با مطالعه مطالب این صفحه می‌توانید با برخی از بهترین هتل های ایران در برخی شهرهای مهم ایران مانند هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل عباسی اصفهان و هتل صفائیه یزد بیشتر آشنا شوید. ضمناً در ادامه می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را که مورد پسندتان واقع شده برای اقامت بعدی خود رزرو کنید. فرقی نمی‌کند که هدف شما از سفر به این شهرها کاری، تفریحی و یا گذراندن ماه عسل باشد، در هر صورت با اقامت در این هتل‌ها خاطره‌انگیزترین سفر خود را رقم خواهید زد. بسیار خب آماده‌اید؟ با هتل اسپیناس پالاس تهران شروع می‌کنیم.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

 

 

اسپیناس پالاس در منطقه شمال تهران واقع شده است و همان‌طور که در تصاویر هتل مشاهده می‌کنید، هتل اسپیناس پالاس تهران به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران و بهترین هتل های ایران مانند جواهری در شهر تهران می‌درخشد و چشم‌ها را می‌نوازد.

هتل اسپیناس پالاس تهران انتظارات متفاوت مهمانان را در نظر گرفته است و خدمات لوکس متفاوتی را ارائه می‌دهد. همچنین در طراحی و معماری این هتل که باظرافت هر چه تمام انجام گرفته است مشاهده می‌کنید که طراحی این هتل با استفاده از معماری معاصر و متأثر از معماری حیرت‌انگیز گذشته، سلیقه‌های همه سنین را دربرگرفته است.  

معماری هتل اسپیناس پالاس تهران بسیار برازنده نام آن است که پالاس یا کاخ نام گرفته است؛ بنابراین با رزرو هتل اسپیناس  به عنوان بهترین هتل ایران در تهران اقامتی شاهانه انتظار شما را می‌کشد. این کاخ چشم‌نواز که از بهترین ساختمان‌های موجود در شهر زیبای تهران و از بهترین هتل های ایران است، دارای یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف و مخصوصاً اتاق‌های مجهز و استانداردی است که همگی در کنار هم اقامتی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را رقم می‌زنند. در این هتل هر  انتظاری که از یک هتل پنج ستاره لوکس و مجلل در پایتخت داشته باشید به بهترین نحو پاسخ داده می‌شود.

 

مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس

در صورتی که در این هتل اقامت می‌کنید زمانی را برای لذت بردن از تایم ماساژ در این هتل اختصاص دهید و حس آرامش  را در مرکز سلامت لوکس اسپیناس پالاس در طبقه منفی سه  تجربه کنید. با حضور در این فضا ساعاتی به دور از شلوغی و آلودگی شهر باشید.

مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس با در برداشتن فضای اختصاصی مجزا برای خانم‌ها و آقایان و بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای، مجموعه‌ای کامل از خدمات سلامتی و زیبایی را به مهمانان مقیم هتل و شهروندان ارائه می‌دهد تا تجربه‌ای بی‌نظیر و آرامش‌بخش را به شما هدیه دهد.

 

کافه سان ست، کافی شاپ با سالن ویژه سیگار

اگر اهل نوشیدنی‌های بین‌المللی مانند لته باشید فراموش نکنید که یکبار هم که شده طعم لته‌هایی که در این کافه سرو می‌شوند را امتحان کنید. چرا که صرف یک نوشیدنی خوشم طعم در یک عصر خنک پاییزی به همراه عزیزانتان در یکی از بهترین هتل های ایران هرگز از خاطرتان نخواهد رفت.

نوشیدنی‌های سردوگرم متنوعی در این کافه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. همچنین، میان‌وعده‌های سبک، مافین و انواع شیرینی‌های خوشمزه این کافه به شما پیشنهاد داده می‌شود. یکی از بهترین تجربه‌هایی که می‌توانید در این کافه داشته باشید، میل‌ کردن غذا در فضای باز این کافه است که با چشم‌انداز بکری از تهران تکمیل می‌شود.

 

رستوران لاتون با منوی ایرانی و بین‌المللی

خدمت‌رسانی صمیمی و گرم این رستوران همراه با تجارب و مهارت‌های آشپزهای چیره‌دست به شما اطمینان خاطر می‌دهد که لحظات سرو غذای بی‌عیب و نقصی خواهید داشت و همیشه طعم و رنگ غذاهای متنوع این رستوران را به خاطر خواهید سپرد. اگر به دنبال طعمی جدید و متفاوت هستید، آن را در رستوران لاتون بیابید.

 

رستوران دیبا رستوران سنتی با منوی ایرانی

طراحی خوش‌نقش و رمانتیک این رستوران در نگاه اول شما را جذب خواهد کرد. همچنین غذاهای اصیل ایرانی همراه با رنگ و بویی سنتی سرو می‌شود. نوشیدنی‌های سنتی و لوکس از جمله چای، قهوه و دم‌نوش پالاس معروف این رستوران به صورت کاملاً سنتی و ایرانی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید پس از صرف غذا از آن‌ها لذت ببرید.

 

هتل پارسیان استقلال تهران

 

 

دومین هتل که از بهترین هتل های تهران و بهترین هتل های ایران است، هتل پارسیان استقلال تهران است. هتل بین‌المللی 5 ستاره پارسیان تحت پوشش شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع واقع در منطقه باغشهر تهران - دامنه سلسله جبال البرز - نه تنها بزرگ‌ترین هتل در زنجیره هتل‌های پارسیان به شمار می‌آید بلکه به جهات گوناگون منحصربه‌فردترین هتل ایران است.

2 برج غربی و شرقی هتل که به ترتیب در طول سال‌های 1341 و 1351 به بهره‌برداری رسیده است با مجموع 552 باب اتاق و سوئیت مجهز به‌تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن‌های برگزاری همایش‌ها و اجتماعات شغلی و خانوادگی با ظرفیت‌های متفاوت، رستوران‌های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین‌المللی، مراکز تجاری متنوع و امکانات ورزشی به همراه بهره‌مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری تنها بخشی از وجه تمایز هتل پارسیان استقلال با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در ایران است که خاطره ماندگاری را برای همه میهمانان محترم این هتل رقم می‌زند.

هتل پارسیان استقلال از بهترین هتل های تهران و بهترین هتل های ایران که همواره به میزبانی از هیئت‌های ویژه سیاسی، اقتصادی، بازرگانی و تجاری داخلی و خارجی، برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، ارائه خدمات به گروه‌های پروازی خطوط بین‌المللی و همچنین میزبانی از خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی به خود می‌بالد.

هتل استقلال به طور مداوم با تقویت نقاط مثبت، رسالت خدمت‌رسانی خود به میهمانان محترم، از همه امکانات و ظرفیت خود برای افزایش ارتقا کیفیت خدمات و در نتیجه جلب حداکثری رضایت‌مندی مشتریان بهره می‌گیرد تا بیش از گذشته نامی نیک در عرصه خدمات‌رسانی از خود برجای گذارد.

از مهم ترین امتیازات ویژه رزرو و اقامت در این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های ایران هم‌جواری با زیباترین خیابان تهران - خیابان ولیعصر (عج)- که پیاده‌روی در آن به خصوص در عصرهای بهاری و پاییزی از جمله جاذبه‌های گردشگری پایتخت ایران به شمار می‌آید، فاصله کمتر از 5 دقیقه با نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، دسترسی آسان به مراکز متعدد تاریخی، دیدنی، درمانی و آموزش عالی تهران بزرگ، فاصله ده‌دقیقه‌ای با مرتفع‌ترین و طولانی‌ترین تله‌کابین دنیا (تله‌کابین توچال)، مجموعه فرهنگی سعدآباد و پارک زیبای ملت، فاصله 50، 20 و 25 دقیقه‌ای به ترتیب با فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه آهن است. میهمانان این هتل مجلل می‌توانند ضمن اقامتی دلنشین در آن، بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به پایتخت ایران دست یابند.

 

امکانات هتل پارسیان استقلال تهران

504 باب اتاق و 48 سوئیت مجهز به لوازم لوکس و مجلل که همگی دارای سیستم‌های امنیتی ضدحریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره، اینترنت پرسرعت، مینی بار، خدمات 24 ساعته روم سرویس و دیگر ملزومات ویژه هتل‌های 5 ستاره است بخشی از توانمندی‌های اقامتی هتل پارسیان استقلال را تشکیل می‌دهند.

سوئیت‌های بزرگ برج غربی هتل با 2 اتاق‌خواب جداگانه دارای چشم‌اندازی بدیع از شهر تهران و همچنین سوئیت‌های بزرگ برج شرقی با یک اتاق‌خواب و اتاق برگزاری جلسه با چشم‌اندازی زیبا به ارتفاعات شمال تهران در طبقات فوقانی دلیل دیگری برای منحصربه‌فرد بودن هتل پارسیان استقلال است. خاطرنشان می‌سازد تمام 42 باب سوئیت‌های کوچک این هتل به مدرن‌ترین تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی، مبلمان و دکوراسیون هنرمندان ایرانی تجهیز شده است.

 

رستوران رز هتل استقلال

رستوران رز با ظرفیت 78 نفر به دلیل بهره‌مندی از کادری جوان و مجرب، دکوراسیون مجلل، چشم‌اندازی غیرقابل‌توصیف به کوه‌های شمال تهران و منوهای غذایی متنوع ایرانی و فرنگی در نوع خود بی‌نظیر است. بدون شک لذت پذیرایی در این رستوران سال‌های سال در خاطره میهمانان به یادگار خواهد ماند.

 

رستوران فصلی سرسبز هتل استقلال

چنانچه قصد تجدید خاطره و دیدار گرم با دوستان خود را دارید نشانی رستوران سرسبز هتل پارسیان استقلال را به آنها بدهید تا در محیطی کاملاً دوستانه و صمیمی، دیدارها تازه گردد. رستوران فصلی سرسبز یکی از زیباترین و دنج‌ترین رستوران‌های تهران است که رضایت مشتریان نشان از خدمات خوب هتل دارد.

 

کافی‌شاپ لابی هتل استقلال

کافی‌شاپ لابی زیبای هتل پارسیان استقلال با خدمات تمام ‌وقت به میهمانان همراه با اجرای زنده پیانو و سرو لذیذترین دسرها و گواراترین نوشیدنی‌ها، خاستگاه علاقه‌مندانی است که طالب محیطی هستند تا فارغ از هیاهوی زندگی شهری، لحظاتی را در کنار اعضای خانواده یا دوستان خود در آرامش طی کنند.

 

استخر، سونا و باشگاه ورزشی هتل استقلال

با شنا در استخر زیبای هتل، می‌توانید تمامی دغدغه‌های روزمره خود را دست‌کم برای مدتی کوتاه فراموش کنید. با استفاده از تجهیزات پیشرفته کلوپ ورزشی، میهمانان هتل می‌توانند تمرینات ورزشی خود را در زمان اقامت در هتل نیز ادامه دهند.

 

زمین تنیس هتل استقلال تهران

در هتل استقلال تهران که از بهترین هتل های ایران است، آکادمی تنیس هتل پارسیان استقلال که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی طراحی و تجهیز شده است، دارای 2 زمین مسقف در ابعاد 20 در 40 مترمربع است و به دلیل مجهز بودن به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی قابلیت استفاده در تمام فصول سال را دارد. با استفاده از سیستم مه‌پاش در بالای خط سرویس مسئله گرمای هوا حل شده و علاوه بر خنک‌کردن هوا، رطوبت مطلوبی نیز به هوا اضافه می‌شود و این باعث تنفس راحت‌تر هوا می‌شود.

 

خدمات رفاهی و تجاری هتل استقلال

در این هتل برای راحتی مهمانان امکانات جانبی بسیاری فراهم شده است. شعب بانک سینا، طلا و جواهر و عتیقه‌جات، نمایشگاه و فروشگاه تابلو نقاشی و صنایع‌دستی، خدمات فیلم‌برداری و عکاسی، خدمات منشی‌گری (بیزینس سنتر)، آرایشگاه مردانه، فروشگاه مصنوعات چرمی و انواع هدایا، صرافی، خدمات تشریفات خودرویی، پارکینگ با ظرفیت 350 اتومبیل، لاندری (خشک‌شویی)، انبار چمدان، صندوق امانات رایگان، دستگاه خودپرداز بانک، فروشگاه کت‌وشلوار، فروشگاه خشکبار، تاکسی سرویس 24 ساعته و pickup به مرکز شهر، فرودگاه و اماکن دیدنی و تفریحی تهران بزرگ از دیگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هتل 5 ستاره پارسیان استقلال است.

 

هتل عباسی اصفهان

 

'

معماری شکوهمند ایران همواره چون گوهری تابان در میان آثار معماری جهان می‌درخشیده و از مرتبه‌ای بلند برخــوردار بوده است. در این میان، معمـاری مکتب اصفهان در دوره‌های گوناگون طلایه‌دار این راه پرشکـوه بوده و نام هنر و فرهنگ ایران را در گوشه‌وکنار جهان بلندآوازه ساخته است. در دوره صفـوی، شهر اصفهان از چنان عظمت و شکوهی بهره‌مند شد که نصف جهانش نامـیدند.

در میان آثار معماری باقیمانده از عصر صفوی، مجموعـه مدرسـه، بازارچه و کاروان‌سرایی برجای‌مانده است که در کنـار خیـابان چـهارباغ اصفهان چون گوهری یگانه می‌درخشد. این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ایجاد شده است و وی این مجموعه را به مادر خویش پیشکش نموده است. این کاروان‌سرا در سال 1336 شمسی تبدیل به هتلی تشریفاتی، مدرن و باشکوه گردیده است.

کهن‌ترین مهمان‌سرا جهان که از بهترین هتل های ایران در شهر اصفهان است همینجاست. در اصفهان، چهارباغ عباسی؛ بازمانده‌ای از معماری مکتب اصفهان و دوران شکوهمند عصر صفوی؛ مهمان‌سرای عباسی، در حال حاضر بنایی با قدمت بیش از 300 سال است که در دل شهر اصفهان جای گرفته و عصاره‌ای از هنر بی‌بدیل ایران‌زمین را جلوه‌گر ساخته است؛ بنایی که به اذعان گردشگران داخلی و خارجی، مورخان و معماران برجسته و به‌زعم جهانگردان حرفه‌ای، یکی از زیباترین مهمان‌سراهای جهان و از بهترین هتل های ایران لقب گرفته است.

مهمان‌سرای عباسی که از بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران است، دارای 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، چشم‌انداز و پردیس، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفوی، سبز و نیز آپارتمان دو و سه‌خوابه بوده و همگی اتاق‌ها مجهز به سیستم‌های ایمنی ویژه و مطابق با اصول استانداردهای بین‌المللی و روز دنیا هستند.

نمای استثنایی و زیبای باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ منظره‌ای چشم‌نواز و بدیع را برای اتاق‌های مشرف به باغ به ارمغان می‌آورد. تزئینات شگفت‌انگیز و معماری سبک قاجار و صفوی در برخی از سوئیت‌ها از جمله عناصر طراحی داخلی است که در کمتر هتلی در دنیا نظیر آن یافت می‌شود. تصور کنید چقدر تجربه چنین اقامتی می تواند شاهانه و لذتبخش باشد.

منبع iranhotelonline

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید