دندانپزشکی و سلامت دهان

معرفی محصولات گامنو، بهترین محصولات سلامتی و زیبایی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

گامنو یک شرکت ایرانی است. محصولات گامنو بسیار متنوع بوده و این برند در حوزه‌های مراقبت از پوست، لاغری و تناسب اندام و یا در حوزه زیبایی تاکنون محصولات متنوعی را ارائه داده است.

تضمین سلامتی و زیبایی بدن شما، تنها با محصولات گامنو

این روزها بدلیل سبک زندگی غلط، احتمال درگیر شدن بدن‌مان با انواع بیماری‌ها و همچنین از بین رفتن شادابی بدن‌مان وجود دارد. از پوست صورت‌مان که در طی روز در معرض اشعه فرابنفش خورشید است تا عدم تناسب بدنی‌مان که بدلیل تغذیه نامناسب بوجود آمده است.


طبیعتا تغییر عادات سخت است. اگر بدنبال روشن نمودن صورت خود و یا از بین بردن لک‌های پوستی صورت خود هستید، باید حتما از محصولات مراقبتی و یا آرایشی برای این کار استفاده نمایید. غالب محصولات مراقبتی موجود در بازار، بدلیل ترکیبات صنعتی که دارند، به مرور، پوست را خشک می‌کنند.

علت لکه های پوستی و راه درمان آنها

در برخی از برهه‌های سنی، پوست ما شروع به دفع سموم بدن از طریق منافذ پوستی می‌کند. یکی از دلایل این اتفاق، سیستم هورمونی بدن ماست. در بدن ما سیستم هورمونی در برخی از سنین با اختلالاتی مواجه می‌شود که منجر به دفع چربی برروی پوست شده و پوست ما چرب‌تر از مواقع دیگر خواهد بود.
غالبا در سنین نوجوانی و جوانی و همچنین در سنین بزرگسالی بالای 50 سال (مخصوصا بین بانوان) این اختلالات برای سیستم هورمونی ما به وجود می‌آید. انباشته شدن چربی برروی پوست به مرور منجر به لک‌هایی بررروی پوست خواهد شد.
همچنین حضور بسیار زیاد در مقابل نورخورشید نیز می‌تواند به پوست آسیب رسانده و موجب ایجاد لک‌های تیره برروی پوست شود. اشعه مضر خورشید، با از بین بردن دیواره سلول‌های پوستی، به پوست آسیب جدی وارد نموده و موجحب ایجاد لک‌های تیره برروی پوست می‌شود.

اما راهکار بسیار ساده است! تنها کافیست برای محافظت از سلو‌ل‌های پوستی خود و همچنین پاک نمودن لک‌های پوستی، از کرم ضدلک و روشن‌کننده وایترز گامنو استفاده کنید.
کرم ضدلک و روشن کننده وایت‌رز گامنو، کاملا گیاهی بوده و علاوه بر از بین بردن تمامی لک‌های پوستی، تمامی جوش‌های پوستی را از برده و دارای آبرسانی بسیار قوی و عمقی است.

درمان قطعی چاقی و اضافه وزن

افزایش وزن و وجود چربی انباشته شده در بدن، علاوه بر اینکه ظاهری بسیار نامناسب به بدن‌مان می‌دهد، احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی را نیز افزایش می‌دهد. از سوی متاسفانه بدلیل عدم دانش کافی، بسیاری از افراد، با گرفتن رژیم‌های دشوار و شرکت در برنامه‌های ورزشی دوره‌ای، در تلاش هستند، وزن خود را کاهش دهند.
البته با استفاده از رژیم‌های غذایی سختگیرانه و ورزش حرفه‌ای، قطعا کاهش وزن تحقق خواهد یافت، اما هم رسیدن به وزن ایده‌آل با این روش بسیار تجربه تلخی است و هم سریعا وزن قبلی پس از قطع رژیم باز خواهد گشت.

توصیه عملی و البته بسیار رضایت‌بخش ما، استفاده از دو محصول قرص لاغری گامنو و پودر لاغرکننده جلبک و بلوبری گامنو می‌باشد. این دو محصول بدلیل ترکیبات گیاهی، علاوه بر اینکه هیچگونه ضرری برای بدن ندارند، منجر به تنظیم گوارش بدن شده و تمامی سموم را از معده خارج می‌کنند.

چگونه به هنگام لاغری، فُرم بدنی خود را حفظ کنیم؟

قطعا به هنگام کاهش وزن، شما نیز متوجه شدید که فُرم بدنی به کلی از بین می‌رود و برخی از اندام‌ها همچون باسن، لگن و سینه‌ها بشدت کاهش حجم خواهند داشت. کاهش حجم مخوصا در نواحی باسن و سینه‌ها، باعث از بین رفتن فُرم بدنی می‌شود.
به همین دلیل در آمیلی، ما همیشه توصیه می‌کنیم که بدنبال روش اصولی کاهش وزن و البته تمرکز بر حجم‌دهی به باسن و سینه‌های خود باشید. البته تنها با انجام ورزش، شاید حجم‌دهی حاصل شود، اما هم یمزان حجم و هم سرعت این فرآیند، تنها با ورزش بسیار کند است.
و اما در آمیلی ما در کنار ورزش و کاهش وزن اصولی، استفاده از شیاف حجم دهنده باسن گامنو را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول کاملا گیاهی بوده و هیچگونه عوارضی حین و یا پس از مصرف ندارد.
یکی از دلایلی که فُرم بدن در هنگام کاهش وزن از بین می‌رود، شُل و افتاده شدن باسن است. متاسفانه بدلیل رژیم‌های سخت غذایی، بخش زیادی از بافت باسن به هنگام کاهش وزن از بین رفته و این اندام، پروتئین‌های موجود خود را از دست می‌دهد.
اما شیاف حجم دهنده باسن گامنو، با پروتئین سازی در اندام باسن و همچنین افزایش پروتئین، علاوه بر چربی سوزی، موجب لیفتینگ، سفت شدن و فُرم دادن به باسن می‌شود. همچنین خرید قرص چاقی جینسینگ هم می تواند کمک کننده باشد.

تاثیر گونه در زیبایی صورت

صورت‌ لاغر برای بانوان و البته گونه‌های کوچک، ظاهر مناسبی نیست. یکی از اصول زیبایی صورت، داشتن گونه‌های درشت و گوشتی است. اما یکی از دلایلی که گونه‌های صورت کوچک و شُل می‌شوند، عدم تغذیه مناسب و عدم جذب مواد مغذی از سوی سلول‌های ماهیچه‌ای گونه است.
بجز تغذیه، اگر بخواهید از روش‌هایی همچون تزریق ژل استفاده نمایید، قطعا باید مراقب عوارض آن نیز باشید. به همین دلیل در آمیلی توصیه می‌کنیم از روشی مطمئن، بدون درد و بسیار موثر استفاده کنید.
 

توصیه ما به شما، استفاده از کرم گونه گذار گامنو است. این محصول کاملا گیاهی، بدون درد و هیچگونه عوارض جانبی، منجر به افزایش موثر حجم گونه‌ها می‌شود. این کرم با ترکیبات گیاهی خود، باعث افزایش پروتئین‌سازی در نواحی گونه‌ها و در نهایت حجم‌دهی به گونه می‌شود.

آمیلی، همراه سلامتی و زیبایی شما 

شاید باورش برای شما هم سخت باشد، اما برای داشتن بدنی سالم و زیبا، به هیچ عنوان نیازی به مصرف مواد شیمیایی و صنعتی نیست. تنها کافی است با استفاده اصولی از محصولات گیاهی و اورجینال، ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز بدن خود را تامین کنیم.
شما هم اکنون می‌توانید با مراجعه به وبسایت آمیلی، تمامی محصولات مراقبتی و آرایشی ما را ببینید و اطلاعات بیشتر درباره هر کدام تهیه نمایید. تنها کافی است عبارت "آمیلی" را در اینترنت سرچ کنید.

برچسب ها:
زیبایی پوست
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید