دندانپزشکی و سلامت دهان

کجا بریم برای کاشت ابرو؟ کاشت ابرو چه عوارضی داره؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

کاشت ابرو چیست؟ در این مقاله بررسی خواهیم کرد که کاشتن ابرو چه روش هایی دارد و بهترین راه کاشت ابرو کدام است

کاشت ابرو

کاشت ابرو می تواند یکی از مهم ترین مسائل زیبایی در صورت هر فرد باشد. این مسئله سن و سال نمی شناسد! شما در هر سن و سالی که باشید احتمال ریزش ابرو بر اثر برخی اتفاقات برایتان وجود دارد. کاشت ابرو می تواند این مشکل را برای شما حل کند. همچنین افراد بسیاری از جمله بازیگران و ستارگان اقدام به کاشت ابرو جهت زیبا تر شدن ظاهر خود می کنند.

بسیاری از افراد بر این باورند که ریزش ابرو در جوانی به سراغشان نخواهد آمد! اما متاسفانه به علت های مختلف از جمله تغذیه نا سالم، نداشتن فعالیت بدنی منظم، آلودگی هوا و مشکلات ارثی ممکن است باعث شوند ریزش ابرو در افراد روی دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره عوامل ریزش ابرو و درمان ریزش ابرو؛ اطلاعات لازم را خدمت شما دوست عزیز ارائه دهیم.

عوامل تاثیر گذار بر ریزش ابرو

دلایل مختلف درونی و بیرونی می توانند در ریزش ابرو تاثیر گذار باشند.

دلایل درونی ریزش ابرو می توانند به علت های مختلفی مانند مشکلات ارثی، کمبود آهن، کمبود ویتامین E و B، کمبود پروتئین و یا بیماری هایی نظیر عفونت، تغییرات هورمونی و اختلالات تیروئیدی باشند. برخی دارو ها مانند دارو های لاغری، ضد افسردگی، ضد بارداری و ضد تشنج نیز می توانند عاملی برای افزایش ریزش مو و ابرو باشند.

عوامل موثر بر درمان ریزش ابرو

برای درمان سریع ریزش ابرو در خانه می توانید از مواد غذایی و دارو های دارای امگا 3 و 6، پروتئین و اسید های چرب استفاده کنید.

استفاده از مغزیجات برای درمان ریزش ابرو نیز می تواند تاثیرات زیادی داشته باشد. مغزیجاتی مانند گردو، بادام درختی، بادام هندی، پسته و فندق به دلیل آنتی اکسیدان فراوانی که دارند می توانند به پیشگیری و درمان ریزش ابرو بسیار کمک رسان باشند.

برخی مواد غذایی مانند مرغ، تخم مرغ، ماهی و ماکیان به خاطر داشتن پروتئین و املاح مناسب، می توانند برای درمان و پیشگیری از ریزش و شکنندگی ابرو مناسب باشند.

کاشت ابرو– راه نجات از کم پشت بودن ابرو

کاشت ابرو را به جرات می توان یکی از بهترین راه ها برای خلاص شدن از ابرو های کم پشت دانست. افراد زیادی در کره خاکی وجود دارند که به دلایل مختلفی با ابرو های کم پشت به دنیا می آیند و یا طی گذر زمان، ابرو های خود را از دست می دهند. یکی از راه هایی که می توان ابرو های پر پشت خود را برگرداند؛ کاشت ابرو طبیعی می باشد.

کاشت ابرو به علت حساس تر بودن نسبت به کاشت مو نیاز به دقت بیشتری از سوی پزشک دارد. به همین دلیل باید در انتخاب کلینیک خود دقت داشته باشید. کلینیک های کم تجربه در کنار قیمت کمی که دارند ممکن است مشکلات غیر قابل جبرانی را برای شما به وجود بیاورند.

فرایند کاشت و رشد ابرو

فرایند کاشت ابرو تقریبا همانند کاشت مو می باشد. معمولا پزشک از مو های اطراف گوش که شباهت زیادی به موی ابرو دارد، استفاده کرده و اقدام به کاشت ابرو می کند. کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو؛ پس از چند روز، ریزش ابرو را خواهیم داشت و پس از گذشت 3 الی 10 ماه، ابرو ها به رشد کامل خود خواهند رسید.

روش های کاشت ابرو

روش های کاشت ابرونسبت به یکدیگر متفاوت می باشند که در زیر تعدادی از روش ها را خدمت شما توضیح خواهیم داد.

FUT: اولین روشی که برای کاشت ابرو معرفی شد، روش FUT بود. این روش به علت مشکلاتی مانند جراحی، درد، خونریزی و... کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا در اکثر کشور ها استفاده نمی شود.

FUE: روش استخراج واحد فولیکول یا همان FUE، روشی می باشد که سال ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش دیگر شاهد مشکلاتی مانند جراحی، بی هوشی، درد و خونریزی نخواهیم بود و همچنین بیمار مجبور به تحمل دوره نقاهت نیز نخواهد شد.

FUT: روش FUT روشی سنتی است که با برش قسمتی از پشت گردن یا گوش به عرض 1 سانتی متر، فولیکول ها را برداشته و به ابرو پیوند می دهند.

FIT: در روش FIT فولیکول ها را به صورت واحد استخراج می کنند بنابراین بر اساس تعداد فولیکول مورد نیاز؛ ممکن است 5 الی 7 ساعت نیز زمان ببرد.

Super FUE: یکی از مدرن ترین روش های کاشت مو و ابرو، روش Super FUE می باشد. در این روش به وسیله دستگاهی فولیکول ها به صورت واحد برداشت شده و سپس با ابرو پیوند داده می شوند. برای مزیت های روش Super FUE می توان از بدون درد و خونریزی بودن آن یاد کرد.

سخن پایانی

در این مقاله ما سعی کردیم که به بهترین شکل در مورد کاشت ابرو نکات مهم و روش های آن را خدمت شما توضیح دهیم. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو به وبسایت پزشکی کلینیک نوین ایرانا با آدرس https://novinirana.com/faمراجعه کنید.

برچسب ها:
کاشت ابرو
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید