دندانپزشکی و سلامت دهان

تأثیر جراحی بوکال فت در چهره چگونه است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

میدانید بوکال فت چیست ؟ در اینجا همه چیز را در رابطه با این جراحی زیبایی بخوانید.

یک صورت زیبا ظاهری شبیه قلب دارد یعنی هر چه به سمت پایین و به فک فرد نزدیک می‌شویم باید چربی کمتری در آن ناحیه باشد. جراحی بوکال فت یک روش مناسب برای تخلیه چربی در ناحیه گونه است. این جراحی باعث کاهش چربی صورت و درنتیجه زیباتر شدن صورت در افراد می‌شود. حتماً شما هم می‌دانید که کاهش وزن خصوصاً در ناحیه گونه و صورت چقدر سخت است. اما جراحی بوکال فت آسان‌ترین راه برای تخلیه چربی‌های اضافه گونه صورت است و بعد از عمل شما کاملاً تفاوت محسوس را مشاهده خواهید کرد.

 

جراحی بوکال فت چیست؟

جراحی بوکال فت یک جراحی سرپایی است که فرد در هنگام جراحی به هیچ عنوان اذیت نمی‌شود. این عمل جراحی که در یک جلسه قابل انجام است به‌منظور برداشت توده چربی در صورت افراد انجام می‌شود. چربی‌های موجود بر روی گونه اگر بیش از اندازه باشد زیبایی صورت شما را می‌گیرد و همه‌پسند نخواهد بود. چربی این ناحیه که به چربی بوکال شناخته می‌شود در ناحیه توخالی مابین عضله بوکسیاناتور و دیگر عضلات سطحی قرار گرفته است. اندازه این چربی در هر فرد بسته به جنسیت، سن و چاق بودن یا لاغر بودن ممکن متفاوت باشد. جالب است که بدانید که چربی بوکال در دو طرف راست و چپ گونه نیز ممکن است متفاوت باشد که پزشک متخصص در هنگام جراحی به این نکته کاملاً توجه می‌کند.

هدف اصلی جراحی بوکال فت این است که چربی‌های لپ در صورت برداشته شود و این گودشدن سبب برجسته شدن گونه‌ها و زیباتر شدن صورت شود. درواقع در این روش گونه‌ها برجستگی‌های خود را نمایان می‌کنند. هدف دیگر این روش جراحی زاویه سازی فک است که متخصص جراح به‌خوبی آن را انجام می‌دهد.

افرادی که به دنبال کاشت گونه هستند و همزمان مقدار زیادی چربی در ناحیه لپ‌های خود دارند می‌توانند از این روش استفاده کنند. این روش نسبت به روش کاشت گونه بسیار کم‌خطرتر و کم‌هزینه‌تر است. بنابراین اگر به دنبال نمایان‌سازی گونه‌های خود و زاویه سازی در فک خود هستید می‌توانید به متخصصین زبده کلینیک ساعی مراجعه کنید و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. این کلینیک به‌صورت تخصصی در جراحی بوکال فت فعالیت می‌کند و یکی از بهترین‌ها در کشور هستند.

جراحی بوکال فت چگونه انجام می‌شود؟

در جراحی به روش بوکال فت پزشک جراح برش‌های کوچکی در داخل دهان و سمت لپ‌های شما انجام می‌دهد و پس از آن توده‌های چربی از داخل دهان درمی‌آورد. مقدار چربی که باید برداشته شود و توازن برداشت چربی در دو طرف راست و چپ چیزی است که مهارت پزشک جراح در آن بسیار اهمیت دارد. چراکه اگر به صورتی نامناسب چربی‌ها برداشته شود بعداً در صورت خود را نمایان می‌کند و زیبایی زیادی برای شما فراهم نیم کند. نگران برش‌های کوچک در دهان خود نباشید، چراکه پزشک پس از اتمام جراحی آن‌ها را بخیه می‌زند و پس از گذشت چند روز نیز بخیه‌ها کم‌کم بهبود می‌یابند و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. نکته مهم دیگر این است که بعضی افراد بعضاً مشاهده می‌کنند که دو طرف صورتشان قرینه نیست ولی باید توجه داشته باشید که این طبیعی است و پس از گذشت چندین روز این عدم قرینه بودن به‌خودی‌خود از بین می‌رود و این جزئی از فرآیند بهبودی خواهد بود.

 

جراحی بوکال فت چه تأثیری بر چهره دارد؟

جراحی بوکال فت مزایای بسیار زیادی دارد و روزبه‌روز به طرفداران آن اضافه می‌شود. این عمل تأثیرات بسیار زیادی بر چهره دارد که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم:

  • لاغرتر شدن صورت: چاقی صورت به دلیل اینکه در معرض دید است می‌تواند افراد را آزرده‌خاطر کنند. افراد می‌توانند با جراحی بوکال فت این چاقی را از بین ببرند و صورت زیبایی داشته باشند.
  • زاویه سازی فک: ناهنجاری‌های موجود در فک بخش عمده‌ای از زیبایی فرد را می‌گیرد. پزشک متخصص در حین عمل جراحی بوکال فت می‌تواند به‌منظور زاویه سازی فک میزان چربی برداشته‌شده را طوری مدیریت کند که تقارن ایجاد شود و ناهنجاری‌های فک از بین برود. همچنین افرادی که صورت گردی دارند و می‌خواهند تا حدودی زاویه‌ای در صورت داشته باشند می‌توانند از این روش استفاده کنند.
  • جوان‌تر شدن صورت: بافت چربی که سال‌ها در گونه و لپ‌های افراد وجود داشته است همیشه باعث شده است تا افراد پیرتر نشان داده شوند. اما تخلیه این بافت چربی کمک زیادی به جوان‌تر شدن افراد می‌شوند. به‌طوری‌که افرادی که این عمل جراحی را انجام می‌دهند بیان می‌کنند که از 5 تا 10 سال حداقل جوان‌تر نشان داده می‌شوند.

کدام کلینیک را برای جراحی بوکال فت انتخاب کنم؟

حتماً شما هم می‌دانید که صورت یکی از حساس‌ترین نقاط بدن است که چون همیشه در معرض دیده شدن است نقش بسیار زیادی در زیبایی یک فرد دارد. بنابراین اگر به دنبال جراحی بوکال فت هستید باید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را انتخاب کنید تا بتوانید زیبایی را به خود هدیه دهید.

کلینیک تخصصی ساعی به‌صورت حرفه‌ای بر روی زیبایی پوست و مو کار می‌کند و جزء اولین‌ها بوده است. این کلینیک امتحان خود را پس داده است و توانسته است درصد بسیار بالایی از رضایت مشتریان خود را داشته باشد. این کلینیک در زمینه بوکال فت نیز سال‌ها فعالیت داشته‌اند و متخصصین آن با کوله باری از تجربه و مهارت آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید