دندانپزشکی و سلامت دهان

قیمت رقابتی تلویزیون: بهترین تخفیفات با کیفیت عالی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

بانه ویترین تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا شما بتوانید خرید تلویزیون خود را بدون واسطه و با بهترین قیمت از شهر تجاری بانه انجام دهید.

اگر بخش زیادی از روز را به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود مشغول هستید یا اوقات فراغت خود را با بازی های آنلاین پشت سر می گذارید، باید تلویزیونی با بالاترین تکنولوژی ها خریداری کنید. احتمالا با خود فکر می کنید که قیمت این تلویزیون ها بسیار بالا است و هرکسی توان خرید آن را ندارد، اما اینگونه نیست. اگر می خواهید بهترین تلویزیون ها را با قیمت استثنایی خریداری کنید، تا انتها با ما همراه باشید.

بانه ویترین( https://banehvitrin.com )  عرضه کننده انواع لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوازم سرمایشی و گرمایشی و... است. همانطور که می دانید شهر بانه یکی از بهترین شهرهای تجاری کشور است که سالانه بسیاری از افراد برای خرید لوازم مورد نیاز خود به آن سفر می کنند. بانه ویترین گام مهمی در این زمینه برداشته و با فراهم کردن امکان خرید آنلاین انواع لوازم، خطرات سفر و هزینه های آن را از پیش پای شما برداشته است.  

شما مشتریان محترم می توانید تلویزیون مورد نیاز خود را از بهترین برندها و با قیمتی ویژه از بانه ویترین خریداری نمایید. بانه ویترین تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا شما بتوانید خرید تلویزیون خود را بدون واسطه و با بهترین قیمت از شهر تجاری بانه انجام دهید.

خرید تلویزیون با قیمت فوق العاده از بانه ویترین

خرید تلویزیون با قیمت فوق العاده از بانه ویترین

خرید تلویزیون با قیمت فوق العاده از بهترین برندها

همانطور که می دانید تلویزیون از جمله حساس ترین و با ارزش ترین لوازم صوتی و تصویری است که در تمام منازل مسکونی، اداره جات، مجتمع های تجاری، هتل ها و... جهت انجام کارهای تبلیغاتی استفاده می شود؛ بنابراین کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

همیشه معتبرترین و بهترین برندها، با کیفیت ترین محصولات را تولید می کنند تا رضایت صددرصدی مشتریان را کسب کنند. با توجه به اهمیت تلویزیون در زندگی روزمره ما، لازم است تا بهترین برندهای تولیدکننده آن را بشناسیم و از قیمت پایه آن مطلع باشیم تا بتوانیم تلویزیون مورد نظر خود را با عالی ترین قیمت خریداری کنیم.

سامسونگ

سامسونگ معروف ترین تولیدکننده تلویزیون های هوشمند در جهان است و رتبه نخست را در میان سایر رقبای خود کسب کرده است. کمپانی سامسونگ اولین کمپانی تولیدکننده تلویزیون های LED و LED سه بعدی بوده که در آن ها از صفحه نمایشی با نقاط کوانتومی (QLED) استفاده کرده است. این تلویزیون ها کیفیت فوق العاده ای دارند و تصاویر را کاملا واقعی نمایش می دهند.

خرید تلویزیون های برند سامسونگ با بهترین قیمت

خرید تلویزیون های برند سامسونگ با بهترین قیمت

ال جی

دومین رتبه در میان تولیدکنندگان و طراحان تلویزیون، متعلق به کمپانی ال جی است. این شرکت تلویزیون های OLED را با بالاترین رده عرضه می کند. جالب است بدانید 12 درصد تلویزیون های فروخته شده در سراسر جهان از برند ال جی هستند. تلویزیون های ال جی تنوع مدل و قیمت بسیار بالایی دارند. آخرین مدل تلویزیون ال جی با نام تجاری LG ThinQ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون با هوش مصنوعی کار می کنند و قابلیت توانایی پردازش زبان طبیعی را دارند و فرمان های صوتی را به صورت کاملا هوشمندانه اجرا می کنند.

 

برای اطلاع از تخفیفات ویژه تلویزیون های ال جی اینجا کلیک کنید.

 

سونی

شرکت سونی یکی از تولیدکنندگان پیشرو تلویزیون در جهان بوده و 7 درصد کل تلویزیون های فروخته شده در جهان متعلق به این شرکت است. سونی در تولید تلویزیون های خود از بهترین و به روزترین امکانات صوتی و تصویری بهره گرفته و بر روی خلاقیت در طراحی و تولید کالاهای جدید تمرکز دارد.

تنوع قیمتی تلویزیون های سونی بسیار زیاد است و شما با هر بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید تلویزیون های این برند را خریداری نمایید. بانه ویترین تلویزیون های برند سونی را با تخفیفات شگفت انگیز ارائه می کند تا شما عزیزان لذت داشتن تلویزیونی از بهترین برند جهانی را تجربه کنید.

خرید تلویزیون های برند سونی با تخفیف ویژه

خرید تلویزیون های برند سونی با تخفیف ویژه

هایسنس

هایسنس قدیمی ترین شرکت سازنده لوازم الکترونیکی در چین بوده که امروزه به یکی از معروف ترین تولیدکنندگان تلویزیون تبدیل شده است. این برند با ارائه تلویزیون های با کیفیت با قیمت های استثنایی، توانسته توجه مشتریان زیادی را جلب کند. هایسنس برای تمامی سلیقه ها با هر مقدار بودجه ای که دارند، تلویزیون های مناسبی تولید کرده است. تلویزیون ‌های OLED هم در لیست کالاهای این شرکت به چشم می خورند که از برترین تلویزیون های جهان هستند.

 

پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک از تولیدکنندگان قدیمی تلویزیون است. تلویزیون های این برند قیمت بسیار مناسبی دارند و در آن ها از یک تراشه فوق پیشرفته به نام Studio Color HCX2 استفاده شده است. این تراشه می تواند کوچک ترین جزئیات را از محتوای HDR نمایش دهد.

ویژگی های تلویزیون های برند پاناسونیک

ویژگی های تلویزیون های برند پاناسونیک

فهرستی از بهترین تلویزیون ها با اقتصادی ترین قیمت

اگر به دنبال بهترین تلویزیون ها هستید، باید هزینه بیشتری برای آن در نظر بگیرید، اما ما می خواهیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که در رده کیفی بالایی قرار دارند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. در ادامه خوش قیمت ترین تلویزیون ها با کیفیت مطلوب معرفی شده اند. شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت دقیق این تلویزیون ها با تیم پشتیبانی بانه ویترین تماس بگیرید:

  • تلویزیون سامسونگ مدل CU7000
  • تلویزیون ال جی مدل UR8000
  • تلویزیون هایسنس مدل U7WF
  • تلویزیون سامسونگ مدل CU8000
  • تلویزیون سونی مدل X80OL
  • تلویزیون ال جی مدل QNED816

 

مهم ترین نکات در زمان خرید تلویزیون

به خاطر داشته باشید که در زمان خرید تلویزیون نباید تنها به قیمت آن توجه کنید؛ بلکه باید تلویزیونی را خریداری کنید که رده کیفیتی بالایی داشته باشد و در عین حال قیمت آن نیز مناسب باشد. برای این امر باید با ویژگی های مهم تلویزیون آشنایی کامل را داشته باشید.

مهم ترین نکات در زمان خرید تلویزیون هایی با قیمت مناسب

مهم ترین نکات در زمان خرید تلویزیون هایی با قیمت مناسب

 

نوع نمایشگر

اولین نکته برای پیدا کردن تلویزیون دلخواه، انتخاب نوع نمایشگر آن است. نمایشگرهای پلاسما، LCD، LED، OLED و QLED از جمله نمایشگرهای تلویزیون هستند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم:

 

پلاسما

تلویزیون هایی با نمایشگر پلاسما دارای ترکیب رنگی فوق العاده و امتیاز کنتراست بالایی هستند و تصاویری با کیفیت فوق العاده را به نمایش می گذارند. زاویه دید تلویزیون های پلاسما بسیار زیاد است و برای تماشای فیلم در کنار خانواده یا دوستان بهترین گزینه محسوب می شود. اگر می خواهید خوش قیمت ترین تلویزیون های پلاسما را خریداری کنید، با کارشناسان بانه ویترین تماس بگیرید. قیمت تلویزیون در بانه ویترین از همه سایت ها مناسب تر است.

 

 LCD

در تولید نمایشگرهای LCD از محلول کریستال مایع استفاده شده است. نور این نمایشگر توسط لامپ های فلوئرسنت تامین می شود. امروزه دیگر استفاده از نمایشگرهای LCD بسیار کاهش یافته است و نمایشگرهای پیشرفته تری جایگزین آن شده اند.

تفاوت صفحه نمایش های LCD و LED

تفاوت صفحه نمایش های LCD و LED

 

LED

در نمایشگرهای LED به جای لامپ های فلوئرسنت از لامپ های کوچک LED استفاده شده است. نمایشگرهای LED کنتراست بالا و زاویه دید گسترده ای دارند و برق کمتری مصرف می کنند. طول عمر این نمایشگرها نیز نسبت به نوع LCD بالاتر است.

 

OLED

در نمایشگرهای OLED برای هر پیکسل از یک لامپ جدا استفاده شده است. این پیکسل ها می توانند به صورت مجزا خاموش یا روشن شوند. این ویژگی سبب می شود تا رنگ سیاه در این صفحه نمایش به صورت جذاب و خیره کننده نمایش داده شود.

 نمایشگرهای OLED علاوه بر ظرافت، وزن بسیار سبکی دارند. این نمایشگرها سرعتی ۱۰۰۰ برابر سریع تر از نمایشگرهای LCD و LED دارند؛ بنابراین برای انجام بازی های ویدئویی یا تماشای فیلم های اکشن بهترین گزینه هستند. اگر می خواهید تلویزیون های OLED را از بهترین برندها و با تخفیف ویژه خریداری کنید، به فروشگاه اینترنتی بانه ویترین مراجعه نمایید.

 

QLED

سامسونگ اولین کمپانی تولید کننده تلویزیون هایی با نمایشگر QLED است که برای اولین بار در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به بازار عرضه شدند. این نمایشگر با ذرات کوانتومی ساخته شده است و توانایی تولید رنگ ها را در شرایط نوری مختلف دارد. تلویزیون هایی که دارای نمایشگر QLED هستند، بهترین گزینه برای نمایش محتوای HDR محسوب می شوند. بانه ویترین ارائه دهنده تلویزیون های QLED با مناسب ترین قیمت است.

خرید تلویزیون QLED با تخفیف ویژه از بانه ویترین

خرید تلویزیون QLED با تخفیف ویژه از بانه ویترین

نسبت کنتراست تصویر

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در زمان خرید تلویزیون باید به آن توجه کنید، نسبت کنتراست تصویر است. نسبت کنتراست سایه های تصویر را بهتر به نمایش می گذارد و جزئیات بیشتری را از تصویر در اختیار کاربران قرار می دهد. روش اندازه‌ گیری نسبت کنتراست در تمامی تلویزیون ها یکسان و به راحتی قابل انجام است. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید، می توانید از کارشناسان بانه ویترین کمک بگیرید.

 

سایز صفحه نمایش

اندازه صفحه تلویزیون یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید آن و یکی از مهم ترین عوامل برای تعیین قیمت تلویزیون است. مناسب ترین سایز تلویزیون در دنیای امروز و با توجه به درنظر گرفتن کاربرد و شرایط اقتصادی افراد، 55 تا 65 اینچ است. جدول زیر راهنمای بسیار خوبی برای تعیین ابعاد تلویزیون است.

سایز تلویزیون مناسب

فاصله فرد تا تلویزیون

تا 32 اینچ

کمتر از 1.5 متر

32 تا 39 اینچ

1.5 تا 2 متر

40 تا 45 اینچ

2 تا 2.5 متر

46 تا 55 اینچ

2.5 تا 3 متر

بیشتر از 55 اینچ

بیشتر از 3 متر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وضوح صفحه نمایش

وضوح صفحه نمایش یا رزولوشن از مهم ترین موارد برای تعیین کیفیت تلویزیون است. هر چه رزولوشن تلویزیون بیشتر باشد، تصاویر با جزئیات بیشتر و دقیق تری را ارائه می دهد. معمولا تلویزیون هایی که از فناوری 4K بهره مند هستند، وضوح نمایش بسیار خوبی دارند. اغلب تلویزیون هایی که در فروشگاه اینترنتی بانه ویترین موجود هستند، از این فناوری بهره می گیرند و با قیمت های شگفت انگیز به شما مشتریان محترم عرضه می شوند.

بررسی وضوح صفحه نمایش در زمان خرید

بررسی وضوح صفحه نمایش در زمان خرید

حداقل بودجه برای خرید تلویزیون چقدر است؟

هم اکنون ارزان ترین تلویزیون ها در بازار ایران بازه قیمتی 5 تا 7 میلیون تومان دارند. معمولا سایز این تلویزیون ها تا 32 اینچ است. گران ترین تلویزیون ها نیز در رده قیمتی 50 تا 80 میلیون تومان قرار دارند. با توجه به این موارد شما می توانید با دارا بودن بودجه 25 تا 30 میلیون تومان صاحب یک تلویزیون هوشمند و رده بالا شوید. البته قیمت نهایی تلویزیون را نیاز شما، ابعاد تلویزیون و قابلیت های آن تعیین می کند.

اگر می خواهید بهترین تلویزیون را با قیمت مناسب خریداری کنید، بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که در عین اصالت، دارای تخفیفات ویژه برای محصولات خود است. فروشگاه اینترنتی بانه ویترین با دارا بودن تنوع بالای تلویزیون از برندهای معتبر جهانی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

خرید تلویزیون با قیمت های شگفت انگیز از فروشگاه بانه ویترین

خرید تلویزیون از بانه: خرید اینترنتی لوازم خانگی به خصوص تلویزیون مزایای بیشتری نسبت به خرید حضوری محصول دارد. با خرید اینترنتی می توانید از وقت خود نهایت بهره را ببرید و از تنوع بالای محصولات در شهرهای تجاری مانند بانه بهره مند شوید.

تلویزیون جزء جدایی ناپذیر منازل است. بسیاری از افراد بخش اعظم اوقات فراقت را با تماشای تلویزیون سپری می کنند. امروزه تلویزیون ها از امکانات گسترده تری بهره مند هستند و توانایی اتصال به انواع کنسول های بازی را دارند. علاوه بر این می توانند به شبکه جهانی اینترنت متصل شوند تا کاربران بتوانند به وسیله آن در دنیای مجازی گشت و گذار کنند. بدیهی است هر چه بر قابلیت های تلویزیون افزوده شود، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

خرید تلویزیون از بهترین برندها با تخفیف ویژه از بانه ویترین

خرید تلویزیون از بهترین برندها با تخفیف ویژه از بانه ویترین

کارشناسان بانه ویترین در تلاش اند تا تلویزیون هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را برای شما عزیزان فراهم آورند تا امکان خرید و بهره مندی از مزایای آن برای تمامی افراد وجود داشته باشد. بانه ویترین شرایط و تخفیفات ویژه ای را برای تلویزیون های خود در نظر گرفته است که می توانید با مراجعه به وب سایت از آن ها مطلع شوید. مطمئناً خرید تلویزیون با تخفیف های شگفت انگیز بانه ویترین، تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما رقم می زند.

در بانه ویترین می توانید محصولات مورد نظر خود را با گارانتی هوشمند و خدمات پس از فروش خریداری نمایید. شما مشتریان محترم می توانید برای اطلاع از آخرین طرح های تخفیفاتی بانه ویترین با تیم پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

برچسب ها:
تلویزیون
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات پزشکی
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید